-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #4052 üzenetére
Én elhiszem, hogy Te segíteni akarsz, de hidd el, hogy itt nem arról van szó, hogy az előfizetőnél elveszik 1-2dB jel! Itt tömegesen vannak problémák, olyan embereknél is, akiknél máskor jó minden, ergo nem a splitter a hunyó! A hiba a UPC rendszerében van!
Jövő hetem elvileg elég laza lesz, lesz időm, megírom a leveleket, én feljelentem őket a fogyasztóvédelemnél, és az NMHH-nál is!
Tettem panaszt a számlázáson, és visszaírnak, hogy minden hibát elhárítottak 72 órán belül...?! Hol...? Volt amit egy hónapig nem voltak képesek megcsinálni ktv hibát, de mostanit is múlt héten vasárnap éjjel jelentettem be! Keddre ígérték, hogy jönnek, nem jöttek, mára adtak új időpontot. Szerintem nekik ez is 72 órán belül lesz! És még az is lehet, hogy ma sem érnek ide!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!