Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz szelidorzo #4013 üzenetére

    5 év upc alatt nem volt annyi problémám, mint 1 év t-home alatt - nem a szolgáltatás minőségével van/volt problémám, az mind a két szolgáltatónál rendben (volt), hanem azzal, hogy a upc ügyintézése sokkal korrektebb volt, mint a t-home esetében!
    nem vagyok egy kifejezetten panaszkodós típus, 15 év t-mobile (és jogelődei) alatt semmi probléma, pedig több előfizetésem és mobilinternetem is van, ~ 20 felsőkategóriás mobiltelefont vettem már tőlük, mindig minden okés volt!
    a upc esetében gyors bekötés, korrekt tájékoztatás, hiba esetén gyors javítás, mindent megmozgattak a hiba elhárításának ügyében - csak egyszer volt (kábeles) hiba, bár azzal 3 napig birkóztak, mire megtalálták a hiba forrását, de le a kalappal, tényleg mindent megtettek az ügy sikere érdekében, más probléma nem volt, tényleg mindig segítőkészek voltak!
    a t-home telefonon 4, majd írásban 7 munkanapra ígért bekötése 32 nap után valósult meg úgy, hogy a kábel már lakásban volt, tehát ~ 10 perc volt az iptv és a net rákötése (hgw és médiabox beüzemelése), ekkor még nem panaszkodtam, de amikor lejárt az 1 év hűség, és egy akciós csomagra történő átlépéskor sunyi módon 2 év hűséget írtak be nekem az 1 év helyett, akkor már léptem, többszöri panasz és hossza kivizsgálás után igazat adtak nekem, de november óta még a minap is telefonálnom kellett, mert a szerződés még mindig nincs rendben! :(
    novemberben lejár a t-home hűség, esetlegesen kipróbálom a digi szolgáltatásait is...

Új hozzászólás Aktív témák