- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- VoIP telefonálás
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Microsoft Excel topic
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
Sziasztok!
Egy érdekes jelenség foglalkoztat.
Nevezetesen, amikor szeretnék a UPC felületén nagyobb internet csomagra váltani a csomagok alatt nekem csak olyan "gomb" van, hogy kosárba.
Na itt jön a problémám. Ha beteszem a kosárba, akkor tovább nyomva a folyamatot, nem adja fel a két opciót, hogy meglévő, vagy új előfizető vagyok-e. Automatikusan az új előfizetőkre vonatkozó folyamatot csináltatja velem. Így a 30-as csomagra váltás során is "sikerült" új bekötést regisztrálnom.
Rémlett nekem előző napról, hogy feldobta mindkét opciót, de akkor nem volt időm megrendelni, másnap meg már nem választhattam. Aztán aznap délután - miután rákérdeztem a szomszédnál hogy neki elérhető-e a két opció - ismét tettem egy próbát amikor is sikerrel jártam.
Most gondoltam a jövő hónap elejére foglalok időpontot a szerelőre és bővíttetek 120 megára. Azonban most is csak új előfizetőként tudok rendelni.
A UPC honlapján az Internet oldalon nektek a csomagok alatt milyen gomb van? Nekem, ha frissítek a lapon, akkor egy pillanatig a megrendelem gomb látszik, de rögtön átvált kosárba gombra. Gyanús, hogy akkor lenne a választható opció, ha rá tudnék nyomni a megrendelem gombra.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!