Új hozzászólás Aktív témák
-
-
moleculez
veterán
Komolyan valaki aki ért hozzá: mi ebben az üzlet? Miért jó hogy az almákák almárkájának van almárkája?!
Pl: BBK -> Oppo -> Realme -> Narzo[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
Mondjuk a Sony engem össze tud zavarni, de most hogy ránéztem alaposan, gondolom úgy néz ki, hogy van három kategória 1-5-10 és a mögötte lévő római szám pedig a generáció. Amíg most nem néztem rá GSMArenan a termékpalettára nem feltétlen jött át, én még a SonyEricsson-érában voltam érintett a márkával kapcsolatban.
Egyébként részemről +1 a hsz-ed, azért is írtam le a fentieket, mert nem szerettem volna csak annyit idebiggyeszteni, hogy "+1".
Csak hogy ON is legyek: Részemről is Bon Jovi jutott eszembe. Az együttest nagyon kedvelem, mint brand elég hülyén hangzik.
-
-
Ricardo
titán
"Jellemző a kínai telefongyártókra, hogy különböző név alatt dobják piacra ugyanazt a hardvert, esetleg nagyon hasonlót. Nincs is olyan nagy kínai telefonos cég, melynek ne lett volna, vagy ne lenne jelenleg is egy nagyobb és egy, vagy több kisebb márkája. "
Bezzeg az iPhone nem nevez át.
Nem is kínai. Mégcsak nem is droidot futtat.
De ha már elrugaszkodunk a cikkben leírtaktól.
Sony, Pixel? Ezek sem kínaiak és nincs almárkájuk. Cserébe legalább annyiban hasonlítanak legalább, hogy androidot futtatnak.
valamiért mégsem ezek jutottak eszedbe. -
-
-
hapakj
őstag
Nah még egy adag átnevezősdi és átláthatatlan termékkínálat.
Marad az iPhone. Is that simple.
-
Bon Jovi?
Ilyen hülye márkanevet hogy találhattak ki?
Új hozzászólás Aktív témák
ma A GSMA adatbázisában tűnt fel három készülék teljesen új márkanév alatt, a Vivo gyártásában.