- A német hatóság szerint visszaélt erőfölényével az Apple
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózatokról alaposan
- OpenMediaVault
- Windows 11
- Apple TV+
- Még havi 6 dollárt kérhet a Spotify a plusz funkciókért
- Linux kezdőknek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Raysen623 #40 üzenetére
A két háznál kell a 2/3, az államoknál (a ratifikálásnál) a 3/4 (az 50 államból legalább 38-nak kell). Mondjuk ez a tipikusan 'fix' demokrata vagy republikánus államok miatt elég nehézkes; így tulajdonképp tényleg egyet kell érteniük a két nagy pártnak a változtatásoknál.
-
"Ez mondjuk Musknak jól is jöhet mivel jelenleg állítólag a Tesla az egyetlen EV gyártó ami piaci körülmények között is nyereséggel tudja gyártani és eladni az EV kocsikat."
Mivel nem vagyok mindennel tisztában, csak részinfóim vannak, így felmerült bennem az alábbi kérdéskör: a Teslák gyártásának egy része nem Kínában van? Ha igen, akkor nem fogja a Kínából behozott termékekre vonatkozó vám őt is kellemetlenül érinteni? Illetve az eddigi támogatások megvonása nem lehet, hogy hasonlóan negatívan érinti majd az eladásokat, ezzel pedig az eladási árakat is? Mert ha ezek bejönnek, akkor lehet, a Tesla is erősen el fogja veszteni a nyereségességét (vagy legalább annak egy nagyobb részét). Vagy rosszul gondolkodom? -
válasz
Raysen623 #17 üzenetére
Az amerikai alkotmány módosításnál a szenátusnak és a képviselőháznak is 2/3-a kell, az államoknál viszont 3/4 ez az arány (tehát nem kell az összes, de nem elég a 2/3 sem). Idézek a wikipediából:
"Az alkotmány módosításának menetét maga az alkotmány szabályozza. A módosítások kétlépcsős eljárásban születnek. Először a Kongresszus – mindkét ház kétharmados többségével – kezdeményezi az alkotmány módosítását, és megfogalmazza a tervezett módosítás szövegét. (Ilyen kezdeményezés elméletileg alkotmányozó nemzetgyűlés összehívásával is létrejöhet, de ez még nem fordult elő.) Az így keletkezett alkotmánymódosítási javaslatot azután az egyes államok ratifikálják. Az alkotmánymódosítás akkor lép életbe, ha az államok háromnegyede jóváhagyja azt. A körülményes módosítási eljárás következtében az Egyesült Államokban az alkotmánymódosítások ritkák: átlagosan nyolc és fél évenként születik módosítás, de arra is volt már példa, hogy az alkotmány hatvan éven keresztül változatlan maradt.
A huszonhét elfogadott alkotmánymódosítás mellett hat másik kezdeményezés megkapta ugyan a Kongresszus két házának kétharmados támogatását, de azután – az államok jóváhagyása híján – nem lépett hatályba." -
Nyugalom Urak, koncentráljatok a hír témájára, és ne egymást kóstolgassátok!
-
#48584626
törölt tag
Nem igazán vagy tisztában a valósággal. A Tesla kizárólag azért létezik, mert létrehoztak az összes nagy piacon egy olyan rendszert direkt EV támogatásokból, CO2 kvótákból és ICE bűntetőadókból, ami rettentő erős hátszelet jelent a villanyautóknak. Ezek nélkül a BEV piac gyakorlatilag nem létezne. Amint megszüntetik a direkt támogatást, a kereslet radikálisan visszaesik. Pont ez történt tavaly a német piacon: A Tesla be is mutatott egy 41 százalékos visszaesést. Egyszerűen támogatás (és a többi tényező) nélkül a BEV és így a Tesla is versenyképtelen.
"A régi autó cégek rengetegszer ki lettek már tömve, ki lettek mentve."
Néhány talán, de messze nem az összes.
"Folyamatosan támogatásokból építettek gyárakat."
Hülyeség.
A drogokat emlegetni Musk fanként meg elég röhejes.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz
#48584626 #30 üzenetére
kevesebb drog és benzingőz, akkor letisztul a valóság. Persze nem akarlak én kitéríteni a hitedből, csak ne adnád elő tényként a benzin vallást.
A régi autó cégek rengetegszer ki lettek már tömve, ki lettek mentve. Folyamatosan támogatásokból építettek gyárakat. Szóval a torz rendszer ellenére sikerült a teslának sikert elérni és profitábilisan termelni.
[ Szerkesztve ]
-
#48584626
törölt tag
"z mondjuk Musknak jól is jöhet mivel jelenleg állítólag a Tesla az egyetlen EV gyártó ami piaci körülmények között is nyereséggel tudja gyártani és eladni az EV kocsikat."
Ez nem igaz. A Tesla is egy mesterségesen torzított piacon volt csak képes működni. Támogatások nélkül meg életképtelen, ez szépen látszott tavaly a német piacon.
-
E.Kaufmann
veterán
válasz
parandroid #28 üzenetére
De az nem trendi
Amúgy meg vegye meg a Hertz-et és mutassa meg, hogy is kell a Teslákat nagyüzemben üzemeltetni, ha már ők nem tudták -
gabor7th
addikt
Musk nemrég azt mondta, hogy a Teslára nem úgy akarja, hogy tekintsenek az emberek mint egy elektromos autókat gyártó cég, hanem mint egy AI cég. Ami igazából azt jelenti, a dolgok legvégén, hogy szeretné, ha valami szolgáltatásért majd az emberek mondjuk havonta fizessenek.
[ Szerkesztve ]
-
Narxis
nagyúr
Bizony-bizony, éppen ezért vagy az amerikai állam is kitömi a Teslát vagy lassan de biztosan a kínaiak maguk alá fogják gyűrni őket is. Ez nem az Apple, hogy évente cserélik majd az autóikat az emberek, itt nagyon nehéz újat mutatni, főleg úgy, hogy még árban is versenyképes legyen.
#22 szerintem hosszú távon nem is céljuk mert akár meg is vehetik a céget idővel ha sikerül kellően letarolni a piacot.
-
gabor7th
addikt
válasz
E.Kaufmann #20 üzenetére
És Musknak személyesen jó, mert a cége újra monopol helyzetben lesz egy darabig.
-
E.Kaufmann
veterán
Ez mondjuk Musknak jól is jöhet mivel jelenleg állítólag a Tesla az egyetlen EV gyártó ami piaci körülmények között is nyereséggel tudja gyártani és eladni az EV kocsikat.
Ami nem is feltétlen baj, mert legalább megmutatta, hogy lehet úgy is és még valamennyire ki is taposta az ösvényt a többieknek. Csak az EU-s gyártók jobban rákapcsolhatnának. -
gabor7th
addikt
Szerintem Musknak ez a szövetsége alapvetően arról szól, hogy hálából amiket tesz a konzervatív oldalnak, az ne álljon ellen az emberbe ültetett chip, felhővel összekötött agy és hasonló terveinek.
Ami a Tesla autókat illeti Trump kijelentette, hogy az USA-ban a jövő újra a petrol meghajtásé lesz. Nem fogja megtiltani az egyéb meghajtásokat se, de nem fognak kapni támogatást és nem fogja betiltani az EV alternatívákat.
Ez mondjuk Musknak jól is jöhet mivel jelenleg állítólag a Tesla az egyetlen EV gyártó ami piaci körülmények között is nyereséggel tudja gyártani és eladni az EV kocsikat.Az űrhajózás terén is nagyon megérhette Trumppal összefogni.
A tözsdei hatások pedig ismét a világ leggazdagabb magánszemélyévé tették sokkal több pénzt hozva vissza önmagában mint amit beletett a kampányba.
A hatósági hatalmat amit kap meg felhasználhatja, hogy azokat a hatóságokat amik akadályonznák a terveit pénzügyileg szabotálja.
-
Raysen623
addikt
Dédelgessen, lehet meg is tudja majd csinálni ha behúzza a tik-tokot is maga alá. Lehet még ennél a bohócnál is rosszabb lesz.
#16Derrewyn: Tudomásom szerint az amcsi alkotmány módosításához egyhangúlag kell jóváhagynia azt az összes államnak. Ha csak egy is kilóg a sorból, akkor bukta. Nem véletlenül van így kitalálva. 2/3-addal csak nálunk lehetett rombolni.
-
Derrewyn
senior tag
-
Necroman_Mk2
őstag
A cikk alapján én azért még nem vonnék le ilyen messzemenő következtetéseket, minthogy vége az együttműködésnek Trump és Musk között.
#10 Raysen623 Érdekes plot twist lenne, az biztos.
#9 Kristof93 Ha légszennyezés terén nincs is, de a szélerőműveknek is megvan a maguk káros környezeti hatása. Kérdés viszont, hogy ez más elektromos energia előállítási megoldásokhoz képest mennyire terheti meg a környező és globális élővilágot.
-
paatrick
őstag
válasz
Raysen623 #10 üzenetére
Mivel a következő választáson már 2 teljesen új ember lesz így lehet. Elhiheted most 1 év alatt a demokraták beszántják az összes woke, blm, stb érzékenyítő kurzusukat és visszaállnak régebbi ideológiákra amivel a tömegre lehet lőni nem pedig a kisebbségre.
Amerika még mindig 60%-ban fehér és 70%-ban keresztény vallású.
[ Szerkesztve ]
-
Narxis
nagyúr
Szerintem teljesen egyértelmű, hogy két nárcisztikus személyiség nem tud hosszú távon együttműködni, kettejük közül Trump manipulálhatóbb de ha Musk nem tudja az ötleteit Trump-nak úgy tálalni, hogy azok az ő ötletei legyen akkor lófüttyöt se fog elérni. A másik pedig, hogy nem csak Musk van Trump füle közelében. Ilyen az amikor egyetlen ember pillanatnyi hangulata határozza meg a széljárást egy országban.
#10 ha Trump kegyeiből ki is esne szerintem nem fog már ő demokratákat támogatni. Túl nagy arcvesztés lenne azt pedig nem viseli el az egoja. Szerintem Musk elnöki álmokat dédelget de ne legyen igazam.
[ Szerkesztve ]
-
GreatL
őstag
Most egy emberen csak nem vesznek már össze? Ha eddig benyalta magát, most kinyalja Musk vagy Eliott vagy hogyishívják?
-
Raysen623
addikt
Már látom magam előtt a kicsi Elont, amint a következő választáson ismét demokrata színekben kampányol.
Köpönyegforgató kalandor, semmi több.
-
Kristof93
senior tag
Árapály erőművek jelenleg nem léteznek, miközben a szél turbinák, főleg off-shore, hihetetlenül sikeresek itt nyugat európában. Már 30% körül tartanak.
Az a 'pár' év is 10-22 a valóságban, kezdik újrahasznosítani őket és azt sem tudom mitől olyan veszélyes hulladék az üvegszál és epoxi. Tonna számra öntjük a műanyag zacskót a tengerbe, a radioaktív füstöt és hamut a szénerőműből, de a szélturbina a veszélyes...
Igen, érdemes lenne utána olvasni.
-
azbest
félisten
az árapály erőművek lehet praktikusabbak, a pár évente cserélendő turbina lapátok pedig veszélyes hulladéknak számítanak. De persze érdemes ennek is jobban utánaolvasni, mert a média rendszeresen hazudik. A tesla nem támogatja a közpénzes eautó támogatást, a többi cégnek is ugyanannyi ideje volt, de azok inkább szabotálták a fejlesztést.
-
E.Kaufmann
veterán
Szerintem Ilonkának megint be kéne mennie a csiripp főhadiszállásra, mert hiába mondta régebben, hogy jobban működik, mint a kirúgások elöl, azért egy új cikkben meg arról volt szó, hogy azért 1-2e milla hiányzik ott, valamint Németország helyett látogathatná többször is a kilövéseket meg a tervező/gyártó brigádot, mert megint nagy tapasztalatot szereztek egy gyors levegőben történő rakéta "szétszerelésből"
-
Kristof93
senior tag
Ennél nagyobb problémák is vannak ezzel a barátsággal. Trump gyakorlatilag betiltotta a szél erőműveket, hatalmas támogatás a szén, gáz és kőolaj iparnak, napenergia persze kimaradt. Az elektromos autó átállásból sem lesz semmi. Nem tudom Tesla még mennyire foglalkoztatja Muskot, de ezek a döntések keresztbe tesznek a céljainak.
-
Csak én érzem óvodás színvonalnak a cikekt, a hírt és azt, ahogyan leírja, ki kit utál?
[ Szerkesztve ]
-
.-..-.
junior tag
A cikk végéről lemaradt a "Powered by AI" ?
-
azbest
félisten
lol, objektív újságírás, mi?
Na ezért kell mindig megnézni, meghallgatni, hogy valójában az érintettek mit beszéltek. És nem elhinni a hisztériakeltést, ami a médiában megy folyamatosan.
A hír címe helyesen: média manipulátorok remélik, hogy ellenségeskedést tudnak szítani.
[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
nagyúr
Nem tudom, ki miben bízott a régi- új elnök kapcsán, de nála egyetlen dolog biztos: egyik pillanatban erre áll a szélkakas, következőben arra, utána pedig amarra. Konzisztencia 0.0.
Vagy az van ,hogy ez a viselkedés elég sokmindent determinál, lásd a témaindító cikket is, vagy az van, hogy ez csak az okozat és sokkal mélyebb okok állnak a háttérben, hogy ő default ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
it Elon Musk kritizálta az 500 milliárd dolláros AI-magánbefektetést, azonban Trump visszautasította Musk kijelentéseit. Megy a találgatás, hogy megromlott-e a páros kapcsolata, akár véget is érhet Trump és Musk együttműködése.
- Megmosolyogtató tárterülettel indít az iPhone SE
- PlayStation 5
- Napelem
- Hardcore café
- Kell-e új tápkábel a GeForce RTX 50-es sorozatú VGA-khoz?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Kingdom Come: Deliverance I-II.
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- További aktív témák...