Új hozzászólás Aktív témák

  • Lui04

    aktív tag

    válasz albert8 #1 üzenetére

    Ahogy ma megjöttek az infók, már át is futott az agyamon, hogy megnyitom neki a topikot mint az előző résznek. Hát nem megelőztél, ejnye, ejnye :D

    Egyébként az általam legvárósabb cucc. Remélem, hogy a CDP RED srácainak megvan a teljes képlet a nyílt világú RPG készítéséhez, nem csak a fele mint a Bethesdának.

    További infók (lehet, hogy némelyik szerepelt már a Gamepod cikkében), forrás SG:
    • A sztori szerint a birodalom haldoklik, az északi királyság továbbra is függetlenségéért küzd és útjára indítják a Wild Huntot
    • Az utazás legfontosabb kellékei a lovak lesznek, és lehetőségünk is lesz lóhátról harcolni
    • A hajók lebegni fognak a vízen a fizikai törvényeinek megfelelően
    • A fejlesztőcsapat létszáma megduplázódott az idők során
    • Nincsenek fejezetek, felvonások
    • Nincsenek töltőképernyők, Geralt lóháton eljuthat a világ egyik végéből a másikig
    • A világ bejárható lesz gyalog, lóháton vagy akár hajóval is
    • Lesz gyors utazás a játékban, azonnal meglátogathatunk korábban már felkeresett helyeket
    • A fontos dolgokat mindig megtalálod a képernyőn, semmi lényegesért nem kell menübe turkálnod
    • A játékos bebarangolhat sötét barlangokat, átkutathat leigázott falvakat, és felfedezhet régi romokat
    • Több mint 100 órányi küldetés vár a kalandorokra
    • A játék egyes területein különféle minijátékokat kapunk, Skelliga király birodalmában például a késdobálás lesz a fő attrakció
    • A mini játékok mindig extra jutalommal kecsegtetnek, de a teljesítésük nem szükséges a fő küldetésszál bevégzéséhez
    • Bárki lehet ellenség, szörny, bandita, állat vagy egy kereskedő is, ha úgy érzi, veszélyben forog az élete
    • Az ellenfelek nem skálázódnak a játékos szintjével
    • A játék világa negyvenszer nagyobb, mint az előző részé, és 20 százalékkal nagyobb, mint a Skyrimé
    • A játék három lépcsőből épül fel: az első lépcső a "szabad foglalkozás", mint a szörnyvadászat, a craftelés vagy épp a kisebb küldetések megoldása (segíts egy falusi elveszett bárányát megtalálni a sötét erdőben)
    • Második lépcső a fő küldetésszál, a politikai viszonyok rendezése, és azok formálása
    • A harmadik lépcső megtalálni Geralt szerelmét és véget vetni a Wild Huntnak
    • Minden területnek saját története lesz, ám ezeket nem kötelező megcsinálni, akár teljesen figyelmen kívül is lehet hagyni
    • Dinamikus küldetések is lesznek, így például egy falu, amit a banditák sűrűn betámadnak, hamarosan teljesen elhagyatott lehet, ha nem segítünk az ott élőkön
    • Az időjárás valós időben lesz generálva, a felhők is 3D-sek lesznek
    • Ezúttal nem lesznek szerződésszerű küldetések
    • A bal ravasszal (left trigger) lehet majd bekapcsolni Geralt witcher érzékét, amivel extra információhoz juthatunk
    • A napszak befolyásolja, hogy hol és milyen szörnyek bukkannak majd fel
    • A harcokban szerepet kapnak majd a speciális kombók és a quick time eventek is
    • A szörnyek más módon nem beszerezhető nyersanyagokat hagynak hátra, amikkel craftelhetünk vagy épp italt kotyvaszthatunk magunknak
    • Bevezetésre kerül a "Mutation Tree", ami a szörnyekből kinyert nyersanyagokhoz kapcsolódik
    • A világ a döntéseink hatására változik, ám ezek a változások nem lesznek túl komolyak, nem tűnnek el birodalmak a föld színéről, mert mi úgy véljük jónak
    • Geralt 96 animáció tud bemutatni harc közben, a második epizód csak 20-ra volt képes
    • A kamera dinamikusan reagál majd az előttünk álló veszélyre
    • A hacban minden gombnyomás egy támadást indít, minden támadás kivitelezéséhez időre van szükség, a támadások blokkolással vagy kitéréssel megszakíthatók, ám ha elfogy a staminánk, akkor csak tántorogni fugnk egy blokkolás vagy kitérés után
    • A boss harcokat a mesterséges intelligencia irányítja, nem lesznek szkriptelve
    • A világban található tárgyakat felhasználhatjuk majd, így pédlául harc közben az ellenfelünk feje felett lévő darázsfészket megbolygatva elterelhetjük a figyelmét
    • Öt mágikus jelet (magical sign) használhatunk, mint az Aard vagy az Igni
    • A fejlesztési fán haladva megnyitható lesz minden jel második formája, az Igni esetében például magunk köré varázsolhatunk egy tűzgyűrűt
    • Külön fejlesztési fát kap a kard (swordfighting) és az alkímia (alchemy) is
    • A lovunkat és a hajónkat is fejleszthetjük
    • A craft fontos szerepet kap, minden craftelt tárgy testreszabható lesz
    • A hozzávalók cserélhetők lesznek, így például a bőr helyettesíthető lesz mondjuk egy szörny természetes páncéljával
    • Minden páncélnak egyedi kinézete lesz
    • Geralt elmehet a borbélyhoz, hogy megváltoztassa a frizuráját

Új hozzászólás Aktív témák