Aktív témák

  • RazoR

    veterán

    Tom Clancy's The Division

    PH! játékosok listája:

    PC-s játékosok
    Xbox One játékosok
    PlayStation 4 játékosok

    Kapcsolódó fórumok, oldalak:

    Tom Clancy's The Division - Chat, klánok, TS szobák, egyéb közösségi témák
    The Division - Rajongói oldal

    Aki úgy tervezi, hogy megveszi a játékot, és szívesen játszana akár PC-n, vagy konzolon másokkal, azoknak érdemes csekkolniuk a játékos listát!

    Az összefoglaló feltöltés alatt!!

    Bejelentés: 2013-as E3. Trailer
    Célplatformok: PC, PlayStation 4, Xbox One
    Gépigény: PC
    A játék besorolása: Nyílt világú, fedezékrendszeres TPS masszív RPG és MMO elemekkel. (NEM MMORPG)
    Megjelenés dátuma: 2016. március 8. (Worldwide)

    A játék alaptörténete röviden

    2001: Az USA kormánya ráébred, hogy egy teljes összeomlás és zűrzavar esetén nem tudna úrrálenni a helyzeten.

    2007: Megszületik az 51-es Direktíva és létrejön a The Division. Az itt szolgáló ügynökök beépülnek a társadalomba. Az élet különböző területein dolgoznak, élik mindennapjaikat és várják, hogy aktiválják őket.
    Eljön a nap, az igazi Black Friday. Manhattan déli részén, a belvárosában felüti fejét egy vírus, mely rohamléptekkel terjed és nem lehet megállítani. New York-ot lezárják, Manhattan teljes karantén alá kerül és elszigetelődik. A vírus fertözött pénz útján terjed így szinte megállíthatatlan. A Division ügynökeit aktiválják és bevetik őket.

    Mivel a The Division sztori orientált, a lényeget, valamint az okokat és egyéb titkokat a játékban nekünk kell majd kiderítenünk. Ehhez kapunk egy 3 fronton játszódó történetet, amelyek majd a nagy fináléban kapcsolódnak majd egymáshoz.

    The Breakdown trailer
    Intro & Gameplay

    A The Division alapból két nagy részre osztható. Az egyik amelyben a sztorit göngyölíthetjük fel New York utcáin, mindezt akár egyedül, akár legfeljebb 3 társunkkal együtt. A kommunikációt segíti, hogy a játék mindegyik kiadásában megtalálható a proximity chat, vagyis külső program nélkül is beszélgethetünk társainkkal, ha a közelünkben van.

    A végigjátszás során a városban több bázisunk és safe house-unk is lesz, amelyeket fejleszteni is lehet majd.

    Base of Operations felépítése:

    -Medical Wing
    -Technical Wing
    -Security Wing

    Ezek segítségével tudjuk fejleszteni a bázisunkat, de ehhez szükséges lesz különböző fő- és mellékküldetések teljesítése. A fejlődés fontos, hiszen ezekkel a fejlesztésekkel a skill és perk rendszerünk is fejleszthető.

    -Skillek
    -Perkek
    -Talentek

    A játékban rengeteg fegyver és használati tárgy lesz, amelyek erősségük, képességeik, és ritkaságuk alapján több csoportba sorolhatóak:

    [link]

    A The Divisionben helyet kapott egy komplex craftolási rendszer, amelynek lényege, hogy különböző alapanyagokból (ezeket tárgyak és fegyverek betöréséért is kapunk), új tárgyakat tudunk létrehozni.

    -Crafting, azaz a barkácsolás

    A játék másik nagyobb részét a Dark Zone (röviden DZ) foglalja el, ahol végre másik játékosokkal, és csapatokkal is lehet találkozni. Ez lényegében a The Division PVP része, viszont NEM kötelező megtámadni egymást.A DZ egy belső karanténzóna ahol a vírus legelőször felbukkant és a legnagyobb pusztítást okozta. Ez egy sötét hely ahol lehetőség nyílik a PvP küzdelemre. Ez nem szükségszerű, de az emberi természetből adódik.A DZ-ben külön level xp és pénz van, melyet csak itt lehet fejleszteni. XP-vel szintet lépünk mellyel jobb fegyvert érhetünk el, pénzből pedig DZ shop-ban fegyvert vehetünk.

    Alapvetően itt is küldetéseket kell véghezvinnünk melyek végén hívnunk kell egy helikoptert, felpakolni rá a megszerzett cuccokat és utána kigyalogolni a DZ-ből. Egyszerre 6 cuccot szedhetünk össze, ezeket utána el kell küldeni a helikopterrel és gyűjthetünk újabb 6-ot ha akarunk. Igen ám, de itt jön képbe a Rogue Agent. Ők adják a PvP alapját. Olyan játékosok akik a többiekre vadásznak, hogy őket lelőve elszedjék a loot-ot. Jellemzően a helikopter lehívásakor alakulnak ki a PvP küzdelmek, mert ilyenkor biztos, hogy mindenki tele van cuccokkal. Azonban semmi akadálya annak sem, hogy a nyílt utcán csak úgy elkezdődjön a PvP.

    Rogue Agent:

    Bárki lőhet rá büntetlenül, sőt levadászásukért jutalom jár. A jutalom akkor is busás, ha valaki túléli ezt a státuszt. 5 szintet lehet elérni, a legmagasabb szinten 5 percet kell túlélnie a Rogue Agent-nek, illetve ennyi idő alatt kell levadászni.

    A Season Pass tartalma (Jelenleg külön nem vásárolható meg, csak a GOLD kiadás tartalmazza):

    Mindenki, aki megveszi az évadbérletet kapni fog egy lefűrészelt csövű shotgunt, valamint extra skineket és ruhákat is kapnak majd. A három nagyobb DLC a következőket fogja majd tartalmazni. (a megjelenési dátumuk még nem ismert)

    -Expansion I: Underground - Megnyílik egy teljesen új terület, amelyben a város föld alatti világát fedezhetjük majd fel kooperatív módban a társainkkal.

    -Expansion II: Survival - Egyfajta horda mód, a lehető legtovább kell túlélniük a játékosoknak a kíméletlen környezetben.

    -Expansion III:The Last Stand - Jelenleg nincs információ erről a kiegészítőről, a fejlesztők a későbbiek folyamán adnak információt a tartalmáról.

    PC-s előrendelői (fizikai) változatok és azok tartalma:

    ●Standard kiadás

    Nyelv és feliratozás: [link]
    Hol vegyed: felkínált pre-order extráktól függ
    Csomag Tartalma: alapjáték
    Bolt függő előrendelő extrák: póló (M,L,XL), sapka, poszter,Tűzoltó DLC (tűzoltó ruha, tűzálló hátizsák, Super-90 vadászpuska)
    Ára: beszerzési hely függvénye

    ●GOLD kiadás

    Nyelv és feliratozás: [link]
    Hol vegyed: elavult link eltávolítva
    Csomag tartalma: alapjáték+season pass (1 év alatt 3 nagy DLC és kisebb frissítések, skinek)
    Előrendelői extra: Nemzetőr felszerelés DLC (digitális álca, hátizsák megnövelt páncélzattal, P416 gépkarabély)
    Bolt függő előrendelői extrák: póló (M,L,XL), sapka, poszter
    Ára: beszerzési hely függvénye

    ●Gyűjtői kiadás

    Nyelv és feliratozás: [link]
    Hol vegyed: elavult link eltávolítva
    Csomag tartalma: alapjáték, season pass, gyűjtői doboz, poszter, művészeti album, karra rögzíthető tárolóegység, ügynök karóra replika
    Bolt függő előrendelői extrák:póló (M,L,XL), sapka, poszter (érkezési sorrendben)
    Ára: beszerzési hely függvénye

    Hasznos linkek:

    Reset Timers Countdown
    The Division Main Datas 1.1-1.2
    The Division Main Datas (magyar)
    Set Item Drop 1
    Set Item Drop 2
    1.3 Cheat Sheet
    Skill adatok
    Adatok a kimaxoláshoz
    Skill kalkulátor

    Discord reg menete, linkek:

    Regisztrálsz ezzel a meghívóval: Link
    Letöltöd a klienst és feltelepíted, megadod benne a fenti linket: Link
    Keresel egy lila admint, akinek írsz privátban, hogy a pH-ról jöttél és állandóvá (zöld) tesz. Utána tudod használni rendesen, megjegyez a szerver.

    Az összefoglaló, és játékos lista létrejöttében a következő fórumozók vesznek/vettek részt:

    -Bibgr0
    -westlake
    -Kicsimix
    -orichalcos

  • RazoR

    veterán

    Tom Clancy's The Division

    PH! játékosok listája:

    PC-s játékosok
    Xbox One játékosok
    PlayStation 4 játékosok
    (elavult, nem kaptam hozzáférést, ha időm engedi csinálok újat)

    Bejelentés: 2013-as E3. Trailer
    Célplatformok: PC, PlayStation 4, Xbox One
    Gépigény: PC
    A játék besorolása: Nyílt világú, fedezékrendszeres TPS masszív RPG és MMO elemekkel. (NEM MMORPG)
    Megjelenés dátuma: 2016. március 8. (Worldwide)

    A játék alaptörténete röviden

    A játékmechanika röviden

    Kiadások, kiegészítők

    Patch 1.1 leírás
    Patch 1.2 leírás
    Underground DLC/Patch1.3 leírás

    Hasznos linkek:

    Reset Timers Countdown
    The Division Main Datas 1.1-1.2
    The Division Main Datas (magyar)
    Set Item Drop 1
    Set Item Drop 2
    1.3 Cheat Sheet
    Skill adatok
    Adatok a kimaxoláshoz

    Discord regisztráció menete, linkek:

    Regisztrálsz ezzel a meghívóval: Link
    Letöltöd a klienst és feltelepíted, megadod benne a fenti linket: Link
    Keresel egy lila admint, akinek írsz privátban, hogy a pH-ról jöttél és állandóvá (zöld) tesz. Utána tudod használni rendesen, megjegyez a szerver.

    Az összefoglaló, és játékos lista létrejöttében a következő fórumozók vesznek/vettek részt:
    -Bibgr0
    -westlake
    -Kicsimix
    -orichalcos
    -RazoR8402

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    A játék alaptörténete röviden

    2001: Az USA kormánya ráébred, hogy egy teljes összeomlás és zűrzavar esetén nem tudna úrrálenni a helyzeten.

    2007: Megszületik az 51-es Direktíva és létrejön a The Division. Az itt szolgáló ügynökök beépülnek a társadalomba. Az élet különböző területein dolgoznak, élik mindennapjaikat és várják, hogy aktiválják őket.
    Eljön a nap, az igazi Black Friday. Manhattan déli részén, a belvárosában felüti fejét egy vírus, mely rohamléptekkel terjed és nem lehet megállítani. New York-ot lezárják, Manhattan teljes karantén alá kerül és elszigetelődik. A vírus fertözött pénz útján terjed így szinte megállíthatatlan. A Division ügynökeit aktiválják és bevetik őket.

    Mivel a The Division sztori orientált, a lényeget, valamint az okokat és egyéb titkokat a játékban nekünk kell majd kiderítenünk. Ehhez kapunk egy 3 fronton játszódó történetet, amelyek majd a nagy fináléban kapcsolódnak majd egymáshoz.

    The Breakdown trailer
    Intro & Gameplay

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    A játékmechanika röviden

    A The Division alapból két nagy részre osztható. Az egyik amelyben a sztorit göngyölíthetjük fel New York utcáin, mindezt akár egyedül, akár legfeljebb 3 társunkkal együtt. A kommunikációt segíti, hogy a játék mindegyik kiadásában megtalálható a proximity chat, vagyis külső program nélkül is beszélgethetünk társainkkal, ha a közelünkben van.

    A végigjátszás során a városban több bázisunk és safe house-unk is lesz, amelyeket fejleszteni is lehet majd.

    Base of Operations felépítése:

    -Medical Wing
    -Technical Wing
    -Security Wing

    Ezek segítségével tudjuk fejleszteni a bázisunkat, de ehhez szükséges lesz különböző fő- és mellékküldetések teljesítése. A fejlődés fontos, hiszen ezekkel a fejlesztésekkel a skill és perk rendszerünk is fejleszthető.

    -Skillek
    -Perkek
    -Talentek

    A játékban rengeteg fegyver és használati tárgy lesz, amelyek erősségük, képességeik, és ritkaságuk alapján több csoportba sorolhatóak:

    [link]

    A The Divisionben helyet kapott egy komplex craftolási rendszer, amelynek lényege, hogy különböző alapanyagokból (ezeket tárgyak és fegyverek betöréséért is kapunk), új tárgyakat tudunk létrehozni.

    -Crafting, azaz a barkácsolás

    A játék másik nagyobb részét a Dark Zone (röviden DZ) foglalja el, ahol végre másik játékosokkal, és csapatokkal is lehet találkozni. Ez lényegében a The Division PVP része, viszont NEM kötelező megtámadni egymást.A DZ egy belső karanténzóna ahol a vírus legelőször felbukkant és a legnagyobb pusztítást okozta. Ez egy sötét hely ahol lehetőség nyílik a PvP küzdelemre. Ez nem szükségszerű, de az emberi természetből adódik.A DZ-ben külön level xp és pénz van, melyet csak itt lehet fejleszteni. XP-vel szintet lépünk mellyel jobb fegyvert érhetünk el, pénzből pedig DZ shop-ban fegyvert vehetünk.

    Alapvetően itt is küldetéseket kell véghezvinnünk melyek végén hívnunk kell egy helikoptert, felpakolni rá a megszerzett cuccokat és utána kigyalogolni a DZ-ből. Egyszerre 6 cuccot szedhetünk össze, ezeket utána el kell küldeni a helikopterrel és gyűjthetünk újabb 6-ot ha akarunk. Igen ám, de itt jön képbe a Rogue Agent. Ők adják a PvP alapját. Olyan játékosok akik a többiekre vadásznak, hogy őket lelőve elszedjék a loot-ot. Jellemzően a helikopter lehívásakor alakulnak ki a PvP küzdelmek, mert ilyenkor biztos, hogy mindenki tele van cuccokkal. Azonban semmi akadálya annak sem, hogy a nyílt utcán csak úgy elkezdődjön a PvP.

    Rogue Agent:

    Bárki lőhet rá büntetlenül, sőt levadászásukért jutalom jár. A jutalom akkor is busás, ha valaki túléli ezt a státuszt. 5 szintet lehet elérni, a legmagasabb szinten 5 percet kell túlélnie a Rogue Agent-nek, illetve ennyi idő alatt kell levadászni.

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    Kiadások, kiegészítők

    ●Season Pass

    A Season Pass tartalma (Jelenleg külön nem vásárolható meg, csak a GOLD kiadás tartalmazza):

    Mindenki, aki megveszi az évadbérletet kapni fog egy lefűrészelt csövű shotgunt, valamint extra skineket és ruhákat is kapnak majd. A három nagyobb DLC a következőket fogja majd tartalmazni. (a megjelenési dátumuk még nem ismert)

    -Expansion I: Underground - Megnyílik egy teljesen új terület, amelyben a város föld alatti világát fedezhetjük majd fel kooperatív módban a társainkkal.

    -Expansion II: Survival - Egyfajta horda mód, a lehető legtovább kell túlélniük a játékosoknak a kíméletlen környezetben.

    -Expansion III:The Last Stand - Jelenleg nincs információ erről a kiegészítőről, a fejlesztők a későbbiek folyamán adnak információt a tartalmáról.

    PC-s előrendelői (fizikai) változatok és azok tartalma:

    ●Standard kiadás

    Nyelv és feliratozás: [link]
    Hol vegyed: felkínált pre-order extráktól függ
    Csomag Tartalma: alapjáték
    Bolt függő előrendelő extrák: póló (M,L,XL), sapka, poszter,Tűzoltó DLC (tűzoltó ruha, tűzálló hátizsák, Super-90 vadászpuska)
    Ára: beszerzési hely függvénye

    ●GOLD kiadás

    Nyelv és feliratozás: [link]
    Hol vegyed: elavult link eltávolítva
    Csomag tartalma: alapjáték+season pass (1 év alatt 3 nagy DLC és kisebb frissítések, skinek)
    Előrendelői extra: Nemzetőr felszerelés DLC (digitális álca, hátizsák megnövelt páncélzattal, P416 gépkarabély)
    Bolt függő előrendelői extrák: póló (M,L,XL), sapka, poszter
    Ára: beszerzési hely függvénye

    ●Gyűjtői kiadás

    Nyelv és feliratozás: [link]
    Hol vegyed: elavult link eltávolítva
    Csomag tartalma: alapjáték, season pass, gyűjtői doboz, poszter, művészeti album, karra rögzíthető tárolóegység, ügynök karóra replika
    Bolt függő előrendelői extrák:póló (M,L,XL), sapka, poszter (érkezési sorrendben)
    Ára: beszerzési hely függvénye

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    Patch 1.1

    NEW FEATURES

    Falcon Lost

    -Falcon Lost is a new incursion available in the Stuyvesant area
    -You must be level 30 and have completed the mission "General Assembly" to access this mission
    -The encounter is balanced for 4 players with high level gear

    Gear Sets

    -Gear set equipment can be found by completing the most challenging activities in Manhattan
    -Collecting and wearing gear sets grant powerful stat bonuses and talents
    -Gear sets of varying gear scores can be found for many playstyles. Find the set that best suits yours
    “Tactician's Authority” – enhances electronics and support capabilities
    “Striker's Battlegear” – provide bonuses for assault capabilities
    “Sentry's Call” – enhances marksman capabilities
    “Path of the Nomad” – provides bonuses for lone wanderers

    Trading

    -Items dropped by enemies can be shared with other players
    -Trade items by dropping them as loot from your inventory, so players in your group can pick them up
    -You can only share items for during the first 2 hours after you have acquired them
    -Items can only be shared with players who are currently in your group and who were also in your group when the item was originally dropped

    Assignments

    -Assignments are automatically obtained when you log in and can be tracked from the map via the menu called “Mission Overview”
    -Assignments are available for a limited time (24h for Daily Assignments and 7 days for Weekly Assignments), after which, they will be replaced by different assignments
    -Assignments come in different categories:
    Combat
    Dark Zone
    Crafting
    -Most assignments can be completed while playing alone but some will require enlisting other agent’s assistance to complete

    Dark Zone Supply Drops

    -Dark Zone Supply Drops are a global event where the Strategic Homeland Defense agency airdrops multiple supply caches to assist Division agents
    -Supply drops will occur multiple times over the course the day
    -The supply drops will contain non-contaminated gear of all types that will be ready to use without the need for extraction
    -These supply drops will be heavily sought after by other agents and enemy factions that roam the Dark Zone, so be ready for resistance

    Gear Score

    -Every non-vanity gear piece that can be found when your agent is level 30 has a Gear Score value. The higher an item’s Gear Score, the stronger the item
    T-he overall Gear Score of your agent can be seen in your main menu next to your player level. Gear Score indicates the advancement of an agent
    -Other agents’ Gear Scores are displayed next to their health bars
    -Improving your gear and increasing your overall Gear Score will grant your agent access to the most dangerous high-end challenges

    Group Spectator Camera

    The Group Spectator Cam lets players spectate members of their group while waiting to be revived or the entire group to be down
    Players can use RB/LB, R1/L1 or Q/E keys to switch between group members

    New High-End Named Weapons

    Added new High-End named weapons:
    Warlord: Assault Rifle
    Valkyria: Submachine gun
    (Historian: Marksman Rifle) Please note that while the Historian will be implemented in the game with this update, it will not be acquirable in-game until update 1.2

    GAME CHANGES

    Gameplay

    Turret skill can no longer suppress enemy NPCs, as this allowed named NPCs to be defeated too easily
    Recalibrating High-End items will now cost normal Credits instead of Phoenix Credits
    Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 named enemies:
    Level 30: 1-3 Phoenix Credits
    Level 31: 2-4 Phoenix Credits
    Level 32: 3-5 Phoenix Credits
    Named enemies of level 30 and more will now always drop one High-End item when killed

    Dark Zone

    The vendor in the Church Safe House will now sell items in Dark Zone Funds instead of Phoenix Credits
    Ranks requirements for Superior and High-End quality items at the Dark Zone Vendors have been adjusted:
    Superior (Purple) items: Rank 15 instead of 30
    High-End (Gold) level 30 (Gear Score 163): Rank 25 instead of 50
    High-End (Gold) level 31 (Gear Score 182): Rank 40 instead of 50
    Added a new Dark Zone bracket for characters with Gear Score 160+

    Crafting

    Increased costs for converting crafting materials and crafting High-End items:
    10 Standard (Green) materials instead of 5 to craft 1 Specialized (Blue) material
    15 Specialized (Blue) materials instead of 5 to craft 1 High-End (Gold) material
    10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item
    Changed deconstruction yield of Standard (Green) and High-End (Gold) items:
    Deconstructing a Standard (Green) item yields 1 Standard material instead of 2
    Deconstructing a High-End (Gold) item yields 1 High-End material instead of 2
    Added new level 31 and 32 High-End items Blueprints to Vendors
    Removed Division Tech requirements from some level 31 High-End Blueprints
    Level 32 named enemies will have 40% chance to drop Division Tech materials

    User Interface

    Added gamepad deadzone calibration in settings menu (all platforms)

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    Patch 1.2

    NEW FEATURES

    New Incursion: Clear Sky

    Clear Sky is a new Incursion mission available in Columbus Circle.
    You must be level 30.
    The encounter is balanced for a team of 4 players outfitted with high level gear.
    Hard Mode is available on May 24 when the update is released.
    Challenge Mode will be made available the week after update 1.2 launches.

    New Gear Sets

    Four new gear sets have been added.

    Final Measure - Stand your ground by defusing hostile grenades with this powerful defensive set.
    2 pieces: +50% Exotic Damage Resilience
    3 pieces: +15% Protection from Elites
    4 pieces: When throwing a grenade, gain the defuse buff. When in range of a hostile grenade, the buff is consumed and defuses the grenade as well as gives you a grenade.
    Hunter's Faith - Duel your enemies at range and come out on top with this survival focused marksman set.
    2 pieces: +20% Marksman Rifle Critical Hit Damage
    3 pieces: +20% Damage to elites
    4 pieces: Hitting an enemy with a bullet grants you temporary armor. The further your shot, the more armor is awarded. The armor disappears after one bullet hits you.
    Lone Star - Never reload your weapons again with this game changing utility set.
    2 pieces: +100% Ammo capacity
    3 pieces: +1000 LMG Damage, +1000 Shotgun Damage
    4 pieces: When the weapon is holstered, it regains full ammo.
    Predator's Mark - Make your enemies bleed with this powerful offensive set.
    2 pieces: +20% Optimal Range
    3 pieces: +800 Assault Rifle damage, +700 Pistol Damage
    4 pieces: Hit 10 shots without switching target to make the target bleed for 100% of damage already done by those bullets.

    High-Value Targets & Search and Destroy missions

    At level 30, complete all Encounters and Side Missions in a named area to get access to the “Search and Destroy” missions in the Safe House.
    Receive Target Intel as a reward for completing Search and Destroy missions.
    Bring Target Intel to HVT officers at the Base of Operations to locate High Value Targets.
    Complete daily and weekly High Value Target missions for end game rewards.

    Hijack Extractions

    When a player attaches a bag to the extraction rope, another player now has the ability to sever the rope.
    Severing the rope will cause all extraction bags to fall to the ground, scattering their contents as a public loot drop.
    Be careful, hijacking an extraction will instantly mark you as Rogue!

    Sealed Cache

    Named and Elite enemies in the Dark Zone can now drop Sealed Caches that contain mystery items.
    Sealed Caches need to be extracted before they can be opened, just like regular loot drops.
    There are four qualities of Sealed Cache:
    Specialized
    Superior
    High End
    Gear Set.

    Player Stash in Dark Zone Checkpoints

    Player stashes are now available in every Dark Zone checkpoint.
    Checkpoints stashes eliminate the need for fast travel to your Base of Operations to collect your extracted loot!

    ISAC Assignments

    The ISAC Assignment is a new assignment type included in the map overview.
    The ISAC Assignment will be available to players at level 30.
    Every week a new ISAC Assignment will be available to the player.
    The ISAC Assignment will reward players with exclusive vanity items.

    General

    Added new high-end named weapons in the game.
    Hungry Hog: M60 Light Machinegun
    Centurion: M1911 Pistol
    Medved: SAIGA12 Shotgun
    Historian: M1A Marksman Rifle
    (Showstopper - Shotgun): Please note that while the Showstopper will be implemented in the game with this update, it will not be acquirable in-game until update 1.3
    The Historian high-end marksman rifle is now available.
    Added a 201+ Gear Score bracket for highly leveled players.

    GAME CHANGES

    GAMEPLAY

    When a player is at max level, matchmaking for Hard and Challenge mode will now only seek players that are Level 30.
    Armor damage mitigation cap has been increased to 75%.
    Improved weapon blind fire and overall handling while in cover.
    Reduced damages from level 34 NPCs using Shotguns and Sniper rifles.
    Gear Score will now only take into account the weapon with the highest Gear Score, and discard the other ones. This will prevent players from equipping low quality weapons to voluntarily reduce their Gear Score.
    Increased Gear Score requirement of Falcon Lost to better represent its difficulty (note that the difficulty of this Incursion hasn’t changed)
    Hard Mode: Gear Score 160
    Challenge Mode: Gear Score 180
    Reduced crafting cost of Weapon Mods.

    UI

    In the Overview of the Inventory, the Health stat above Stamina has been replaced with Toughness. This is a combination of Health and Armor. The player’s health pool will still be visible in the Character page and Stamina still increases Health.
    The Phoenix credit cap has been increased from 1000 to 2000 credits.
    Shooting a player while they are interacting with an object will cause the timer to push back. (such as opening a supply crate or hijacking an extraction)
    Players now have a voice chat indicator in the game UI to see if their own VOIP works.
    The Special Gear Vendor has been renamed Special Equipment Vendor.
    Some vanity items have had their names modified.

    ITEMS

    The Sentry’s Call 4 pieces talent will now only apply to semi-automatic weapons (pistols, shotguns, and marksman rifles).
    The Second bonus on Performance Mods have been significantly improved.

    DARK ZONE

    The extraction departure timer once the helicopter arrived has been increased to 60 seconds.

    LOOT BALANCING

    We have made a number of changes to loot drops. Specific activities will now provide the rewards listed below.

    Missions

    Hard Mode (Boss Drop)
    1x 163 High End
    Hard Mode (Mission Reward)
    1x 163 High End
    Challenge Mode (Boss Drop)
    2x 182 High End
    1x 182 High End or 214 Gear Set
    chance for 1x 191 Gear Set
    Challenge Mode (Mission Reward)
    1x 182 High End

    Falcon Lost/Clear Sky

    Hard Mode (Boss Drop)
    1x 204 End Weapon
    1x 214 Gear Set
    182/204 High End or 214/240 Gear Set
    Hard Mode (Weekly Reward)
    1x 204 High End Weapon
    1x 214 Gear Set
    Challenge Mode (Boss Drop)
    1x 204 Weapon
    1x 240 Gear Set
    1x 204 High End or 240 Gear Set
    Challenge Mode (Weekly Reward)
    1x 204 High End Weapon
    1x 240 Gear Set

    Dark Zone

    Added Sealed Caches as new source for loot in the Dark Zone. Caches need to be extracted before they can be opened. Caches can come in any quality starting from Specialized and contain:
    Equipment (weapons, gear or mods)
    Division Tech
    Dark Zone Credits
    Brackets 0-160 & 161-200
    Named bosses will now have a chance to drop a High-End or Gear Set Sealed Caches. If it drops, it will replace the guaranteed High-End item
    Elite NPCs now have a chance to drop a Superior Sealed Cache
    Named NPC Level 30 (DZ01 and DZ02)
    1x 163 High End or 191 Gear Set
    Named NPC Level 31 (DZ03 and DZ04)
    1x 163/182 High End or 191/214 Gear Set
    Named NPC Level 32 (DZ05 and DZ06)
    1x 163/182/204 High End or 191/214/240 Gear Set
    Added a new Dark Zone bracket for Gear Score 200+. This bracket will contain tougher enemies (level 32 to 34) and provide better rewards
    All drops from NPCs will start at Superior quality
    All Division Tech drops will be High-End quality
    Higher chances to drop Sealed Caches on Elite and Named NPCs
    Supply Drops will contain 1 High-End item Gear Score 182 (DZ 01-04), 204 (DZ 05-06) plus a chance at a Gear Set item Gear Score 214 (DZ 01-02), 214 to 240 (DZ 03-04), 240 (DZ 05-06)
    Named NPC Level 32 (DZ01 and DZ02)
    1x 182/204 High End or 214/240 Gear Set
    Named NPC Level 33 (DZ03 and DZ04)
    1x 182/204 High End or 214/240 Gear Set
    Named NPC Level 34 (DZ05 and DZ06)
    1x 204 High End or 240 Gear Set

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    Patch 1.3

    Expansion 1: Underground

    Please note that you must own the Underground DLC to gain access to this content. This is available on June 28 for Xbox One and PC, and August 2 for PlayStation 4.

    Underground

    There is a secret war going on in the uncharted and claustrophobic depths of Manhattan. Root out the threat and earn unique rewards.
    Explore the Underground of New York in solo play or up to four player co-op.
    Operations: Experience randomly generated levels with all new environmental hazards and traps.
    Directives: Add a unique twist to your gameplay experience by changing the rules of engagement for both your enemies and your own team and combine more Directives to unlock better rewards.
    Underground Rank: Earn Underground experience and climb in Rank to unlock new Directives, Operation types, and exclusive Vanity Items.

    New Incursion: Dragon’s Nest

    Travel to Hell’s Kitchen and investigate rumors of a new Cleaner weapon that can wreak havoc throughout Manhattan.
    You must be level 30 and have completed the mission "General Assembly" to access the incursion.
    The encounter is balanced for a team of four players outfitted with high-level gear.
    Heroic Mode will be available one week after release.

    New Gear Sets and Weapons

    Added four new Gear Sets:
    B.L.I.N.D. – Control the battlefield with an improved Pulse skill and flashbangs with this hybrid gear set.
    DeadEYE – Dictate long-range engagements with powerful critical strikes or accurate headshots.
    FireCrest – Set your enemies ablaze with this offensive gear set.
    Reclaimer – Boost your entire group with the ultimate support set.

    Added one new Weapon:
    B.L.I.N.D. System MDR Rifle: Please note that while it will be implemented in the game, you will not be able to acquire it until a future update.

    Update 1.3

    The following content, changes, and bug fixes are available for Xbox One and PC players on June 28th. Unfortunately this patch has been delayed on PlayStation 4. Expect more information soon.
    New Features

    New Gear Sets

    Added one new Gear Set:
    AlphaBridge – Take advantage of all your equipped weapon talents with this powerful set.

    New High-End Weapons and Weapon Types

    Added nine new weapon types:
    Military G36 Assault Rifle
    G36C Assault Rifle
    G36 Enhanced Assault Rifle
    Surplus SVD Marksman Rifle
    Paratrooper SVD Marksman Rifle
    PP-19 Submachine Gun
    Enhanced PP-19 Submachine Gun
    X-45 Pistol
    First Wave X-45 Pistol

    Added a new High-End named weapon:
    The Showstopper: A unique full-auto shotgun that’s perfect for close-quarter combat.

    Heroic Mode and Challenge Mode Missions

    Added Challenge mode difficulty for two new main missions:
    Hudson Refugee Camp
    Queens Tunnel Camp
    Added a new Heroic mode difficulty:
    Fight even stronger enemies to unlock top tier rewards.
    Available for the Main Missions: Refugee Camp, Queen’s Tunnel Camp, Russian Consulate, Lincoln Tunnel Checkpoint, Lexington Event Center, and WarrenGate Power Plant.
    Available for the Incursions: Falcon Lost, Clear Sky, and Dragon’s Nest. Please note that Dragon’s Nest Heroic Mode will be made available the week after release for Underground owners.
    Daily Missions do not support the Heroic difficulty.

    Base of Operations Extension

    The Terminal is a new shared social space inside the Base of Operations.
    The Terminal can be found in the back of the base, next to the Reward Claim Vendor.
    Visit High-Value Target contractors and all new Vendors.
    The Special Equipment Vendor has been split into two vendors within the Terminal, Items Vendor and Blueprint Vendor.
    Players can also Fast Travel directly to The Terminal.

    Weapon Recalibration

    You can now recalibrate one of your Weapon Talents at the recalibration bench.
    Recalibrating a weapon talent requires Weapon Kits and Phoenix Credits. Weapon Kits can be acquired through drops in the game or crafted.

    Game Changes

    Gameplay

    Added a new Dark Zone bracket for 231+ Gear Score.
    Player stash size has been increased to 70 total slots (including Base of Operation upgrades).
    Level 30 players will now only encounter level 30 or higher enemy NPCs in Free Roam.
    Rebalanced NPC’s weak points to be more consistent across the board. This impacts the amount of damage needed to trigger them and the amount of damage it does when triggered.
    You can now convert three High-End Division Tech to one of any High-End crafting material.
    Reduced the Phoenix Credit costs of 204 High-End and 240 Gear Set items and blueprints.
    The Special Equipment Vendor in the Tech Wing only sells items now and will no longer sell Blueprints. Blueprints have been moved to a new vendor in The Terminal.
    You can no longer share an item that you have equipped.
    Adjustments have been made to NPC threat lists that caused players to stay in combat for large periods of time. You will now leave combat after reaching a certain distance away from the enemy or after a set amount of time.
    Players will now be disconnected from the game server if they are inactive for 15 minutes or longer.
    Players can now matchmake from inside no-respawn areas and can fast travel into activities while the group is in a no-respawn area.
    You can no longer kick a group member in a boss fight and up to one minute after it has been completed. This restriction does not apply to group members who are AFK or outside the mission area.
    All players must now be present in the final Circle in Clear Sky before you can interact with the laptop and fuses.
    NPCs located in the final Circle in Clear Sky will instantly respawn once killed until players enter the area.
    Players can no longer deploy Mobile Cover skill while they are performing a Cover-to-Cover move.
    Exotic Damage Resilience is now capped at 90%.

    Weapons

    These changes only impact weapons acquired after Update 1.3 unless stated otherwise.

    Added unique bonuses to several weapon families:
    LMG – Increased damage to targets out of cover by X%.
    Shotguns – Added a chance to stagger NPCs. This will not affect other players.
    Assault Rifles – Added an enemy armor damage bonus. This does not impact damage done to other players.

    Changed the weapon bonus on SMGs from a % crit hit chance to % crit hit damage.
    Increased the base damage of Shotguns.
    Decreased the damage done by the AUG and Vector. This impacts all new and existing ones.
    Increased the minimum accuracy cap on the M1A. When shooting consistently, the crosshair will grow to a much larger size than it previously did. This impacts all new and existing M1As.
    The damage done by Explosive bullets has been reduced.
    The status effect of Incendiary bullets has been reduced against other players.

    Items

    Every gear piece now has a set number of mod slots that can’t be recalibrated. This change only affects gear that drops after Update 1.3. Each gear piece will now have:
    Chest: 2 mod slots
    Mask: 1 mod slot
    Kneepad: 1 mod slot
    Backpack: 1 mod slot
    Gloves : 0 mod slots
    Holster: 0 mod slots
    Holsters will now always have all three attributes.
    Sentry’s Call and Striker’s Battlegear gear sets have had their two-set and three-set bonus reduced, and we have added a new five-set bonus. The four-set bonuses have not been changed.
    Sentry’s Call bonuses were:
    2 Set: +30% Headshot Damage
    3 Set: +20% Damage to Elites
    Sentry’s Call bonuses are now:
    Sentry’s Call 2 Set: +10% Headshot Damage
    Sentry’s Call 3 Set: +10% Damage to Elites
    Sentry’s Call 5 Set: +20% Headshot Damage and +10% Damage to Elites
    Striker’s Battlegear bonuses were:
    2 Set: +20% Enemy Armor Damage
    3 Set: +50% Critical Hit Damage
    Striker’s Battlegear bonuses are now
    Striker’s Battlegear 2 Set: +10% Enemy Armor Damage
    Striker’s Battlegear 3 Set: +20% Critical Hit Damage
    Striker’s Battlegear 5 Set: +10% Enemy Armor Damage and +30% Critical Hit Damage

    Dark Zone

    The 231+ Gear Score Dark Zone bracket will include more powerful NPCs.
    DZ 01-02  NPC lvl 33
    DZ 03-04  NPC lvl 34
    DZ 05-06  NPC lvl 35
    DZ 05-06 in Gear Score bracket 201-230 will now have a chance to drop Gear Score 229 High Ends and 268 Gear Sets.
    Dark Zone chests now scale better with the Gear Score bracket and the named zone you are in.

    Loot Changes

    The High-Risk High-Value Targets have had their rewards and difficulty adjusted to take into account the Gear Score increase.
    Normalized loot drops from Main Missions in Challenge mode.
    Caduceus can now drop from Hard Mode Mission bosses.
    Normal mode Missions now drop Superior items.
    Green Division Tech will no longer drop in the Dark Zone after level 30.

    UI

    Added a base weapon damage value that makes it easier to compare weapons.
    Gear mods and weapon mods are now combined in the same inventory display.
    Added a new inventory slot for Misc.
    Improved the visibility of Supply Drops on the Mega Map.

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    Gear Set változások a PTS szerverről
    (ezek még változhatnak a végleges 1.4-ben)

    Tactician's Authority

    Striker's Battlegear

    Sentry's Call

    Predator's Mark

    Path of the Nomad

    Lone Star

    Hunter's Faith

    FireCrest

    Final Measure

    DeadEye

    Alpha Bridge

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    Fegyver változások a PTS szerverről
    (ezek még változhatnak a végleges 1.4-ben)



  • RazoR

    veterán

    PTS infók

    Start: 9:00 CEST

    Agent Brief

    FAQ

    Forum

    Changelog

    NEW FEATURES

    World Level Tier
    Upon reaching level 30, players are now able to select a World Level Tier that controls the level of enemy NPCs encountered and the quality of the loot they drop
    There are a total of 4 World Level tiers:
    Tier 1: enemy lvl30, gear score rewards 163
    Tier 2: enemy lvl31, gear score rewards 182, unlocks Challenge difficulty, unlocks Incursions
    Tier 3: enemy lvl32, gear score rewards 204
    Tier 4: enemy lvl33, gear score rewards 229

    Field Proficiency
    Players can now gain experience past level 30 and upon leveling up, will receive a loot cache.

    GAME CHANGES

    Gameplay
    Roaming Named NPC groups are now back in the open world. They now respawn every 24 hours.
    Time-to-kill enemy NPCs has been lowered.
    Added 40 new High Value Target contracts to the contract pool.
    Heroic Difficulty is no longer available for any game activity.
    Challenge Difficulty missions will now give extra rewards when completed for the first time.
    Player ammo capacity has been increased after level 30.
    Player health now fully regenerates all segments when out of combat.
    Challenge Difficulty missions will now reward extra rewards upon first time completion.
    Decreased the delay before Mobile Cover bonuses/protection are applied to the player after deployment.
    Added a recalibration station in The Terminal.
    Incendiary and Explosive Rounds will no longer apply status effects like Stagger and On Fire.

    UI
    Damage per second calculations now ignore magazine size, reload speed, accuracy and headshot damage.
    Added a delay between leaving a group and signing up for matchmaking.
    When matchmaking the game will now attempt to refill empty slots if the group privacy allows it.
    Added a player reporting interface for PC users.
    Rogue players are now shown on the mini-map.
    Players can now pan, rotate, and zoom their character model when viewing Vanity gear.
    Players now have the “mark as junk” option when equipping mods.
    Players can now mark weapon and gear items as “favorites” which locks them in their inventory. Locked items cannot be sold, shared or dismantled.
    Added a buyback option to vendor’s inventory. Players can now recover items they have accidentally sold.
    Equipped items are now always displayed at the top of the inventory list.
    Recalibrated items now have an icon displayed next to their recalibrated stat/talent.
    Crafting materials can now be converted in bulk at the Crafting Station.

    Gear/Items
    Weapon magazines are now refilled when restocking from an ammo crate.
    Gear Set gear scores have been brought in-line with the High-End gear scores tiers.
    Weekly assignment loot caches now drop items scaled with the players current gear score.
    Weapon skins no longer take inventory space.
    The crafting material drops from the Base of Operations will now reward High-End quality after level 30.
    Removed scavenging secondary stat on all gear pieces. New gear pieces can no longer roll scavenging.
    Several Gear Sets have been rebalanced.

    Known Issues

    Known Issues 09.23.
    Fixed and waiting for patch deployment
    Bullet King Farming (long may he live). Until this issue has been resolved, please refrain from using this as we want your feedback on the proper progression paths. This is not intended and will be resolved.

    Under Investigation
    Spelling Error in the Recovery Link description "leathal"
    Translation errors. We are working to make sure all the text in our supported languages is correctly translated
    First Aid falling through the ground when using it while rolling or aiming
    General Assembly dropping 4 High Ends. Please note that we are still investigating what rewards we would like to give.
    Dark Zone Supply Drop displayed timer
    Named NPC's turrets counting toward named NPC kills
    Critical Save Talent not working/displaying buff icon
    Booster Shot talent not providing damage resilience buff.
    Game crashes when an explosion occurs in Falcon Lost
    Performing a Heal while reloading can sometimes lead to an infinite reloading loop.
    Subtitles are always on despite turning them off in the options
    NPC grenade animation doesn't occur until a grenade explodes
    All 3 Stats on weapon modifications isn't properly displayed in the UI
    Invisible Cleaners in Dark Zone 1 extraction point
    Steady hands does not refresh when you enter cover
    Not able to scroll down the extracted items list with a mouse
    Not able to interact with objects in the Underground Operation Center
    Pulse Activation Delay
    Not being able to use any weapons besides your secondary or skills after Ballistic Shield is put away
    Missing Footstep sounds
    PEQ-15 Laser - Orange only rolling minor stats
    Dark Zone extraction bag not showing sealed Caches
    Missions on the map showing recommended levels higher than 30
    Dark Zone transfer message while you aren't in the Dark Zone
    Settings reset every time the game is launched
    Getting stuck on ladders
    Gear graphical bug
    Backpack Capacity issue
    Smart Cover destroyed by enemy grenades while protected by cover

    Additionally, some texts have not been updated in the current build. You will find the correct versions below:
    Final Measure: 4 pieces: When in range of hostile grenades or mortars, defuses them and adds grenades to your inventory. Can only happen once every 15 seconds.
    Hunter's Faith: 4 pieces: Hitting an enemy with a bullet grants you and your group temporary protection. The further your shot, the more protection. Each group member's protection disappears after getting hit by one hostile bullet.
    Tactician’s Authority: 4 pieces: Every bullet you and your group lands on a hostile adds 0.2% skill power to you for a max of 30% bonus. Bonus lasts for 10 seconds of not being refreshed or 10 seconds of being at max.

  • RazoR

    veterán

    A Játék Lvl. 30 előtt

    Miután átjössz Manhattan-be, az első küldetésed a Base of Operation (továbbiakban BoO) visszaszerzése lesz, majd beszélgetni kell Fay Lau-val, elmeséli mi történt, miért vagy itt, mi lesz a feladatod, stb. A BoO három szárnyból áll, Orvosi (zöld), Műszaki (sárga) és Biztonsági (kék), amit a story előrehaladtával folyamatosan fejlesztened kell, hogy megnyíljanak a használható adottságok, képzettségek, árusok, kraftoló állomás, kalibráló állomás, stb. A játék elejen ezeket nem tudod használni de nem is nagyon lesz rá szükség, ezek a lvl. 30 elérése után jutnak nagy szerephez. Az első küldetés a Madison Tábori kórház kipucolása lesz. Ha ez megvan megnyílik az Orvosi szárny, beszélgetni kell majd a megmentett dokinővel és utáni indulnak a küldetések szabadon választott sorrendben. Elsődleges feladat a Műszaki és Biztonsági szárny feloldása lesz a megfelelő emberek kiszabadításával, de itt még nem leszel elég tápos, hogy meg tudd csinálni ezeket a küldetéseket.
    Alapvetően három fajta küldetés van a játékban amit a mellékelt képen és a jelmagyarázatban megtaláltok. A szárnyakhoz tartozó fő- és mellékküldetések a fejlesztéshez szükséges pontot adnak, a sima mellékküldetések pedig XP-t.

    Orvosi szárnyhoz tartozó főküldetések
    Műszaki szárnyhoz tartozó főküldetések
    Biztonsági szárnyhoz tartozó főküldetések
    Szárnyakhoz tartozó mellékküldetések
    Mellékküldetések
    Safe House

    Ajánlott a térképen a bal felső saroktól haladni lefelé, majd jobbra. Ezzel a módszerrel hozzávetőlegesen olyan ütemben lehet fejlődni ahogy nehezednek az ellenfelek az egyes területeken.
    Minden területhez tartozik egy Safe House és itt megemlítenék egy fontos dolgot! Minden Safe House-ba látogass el és beszélj az ott található JTF tiszttel, aki adja a mellékküldetéseket, illetve mindenhol van egy felállított térkép amit be kell olvasnod, hogy elérhetőek legyenek a területhez tartozó BoO szárnyakkal kapcsolatos mellékküldetések! Ha egy területet kipucoltál ismét vissza kell menni az ahhoz tartozó Safe House-ba és vagy a JTF tiszttel beszélni, vagy egy szekrényt kell kinyitni, de ezt mindig jelölni fogja a térkép!



    Sokan jártak úgy, hogy nem volt elég pontjuk kimaxolni a BoO szárnyakat, mert valamelyik Safe House-ban kimaradt egy térkép, vagy JTF tiszt, vagy szekrény. Ajánlott ezekre figyelni, nehogy így járj!

    Ahogy haladsz a story-val előre, folyamatosan kapni fogod a lootot, jobb fegyvereket, kiegészítőket, felszerelés darabokat, felszerelés módosítókat. Különböző minőségű cuccok vannak és nyilván minél minőségibb, annál több pluszt ad a karakteredhez. A fejlődés előrehaladtával rengeteg feleslegessé váló cuccod lesz amit az elején érdemes eladni! (Van még lehetőség a szétszerelésre ami után alapanyag lesz a szétszedett cuccból. Az alapanyagokból kraftolni tudsz szinte bármit, de a játék ezen részét meghagyom, hogy saját magad fedezd fel!) de ennek 30-as szint felett lesz jelentősége. Az elején kredit fog kelleni, hogy akár az árusoktól (minden Safe House-ban vannak és a BoO-n is) tudj venni jobb cuccokat.

    Játék közben találni fogsz gyűjthető dolgokat (echo, telefon, feljegyzés, lezuhant drón, stb.) ezeket jelöli a térkép is. Ezeket összegyűjtve (jó sokáig fog tartani ;] ) a storyval kapcsolatos infókhoz juthatsz képek, videók, drónfelvételek formájában. Ezek akkor válnak láthatóvá, amikor közel érsz hozzájuk (onnantól kezdve kijelölhető a térképen, GPS-el is követhető), illetve a biztonsági szárnyban lesz egy fejlesztés, ami alapján ha "megvetted" ezt a fejlesztést és a mellékküldetéseket megcsináltad az adott térkép-területen, akkor a térképen is láthatóvá válnak ezek a gyűjthető cuccok. Van néhány trükkös,amit nehezen lehet észrevenni, mivel más tereptárgy ikonja elfedi (amikor már csak pár darab hiányzik, akkor érdemes fullra rázoomolni az adott területre és úgy keresni), de az összesítőben látszik, hogy melyik területen milyen gyűjthető tárgy hiányzik még. Jó gyűjtögetést, akik kedvelik ezt a részt.

    Mindenki a maga tempójában el fogja érni a 30-as szintet és igazából ott kezdődik a játék! Megnyílnak az úgynevezett Incursion-ök, itt már be lehet menni a Dark Zone-ba, sok lehetőség közül választhattok majd, mindenki igénye szerint.

    Remélem hasznosnak találtátok ezt a kis leírást, mindenkinek jó szórakozást!

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    Topikszabályzat:
    TILOS a flame, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!

    A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, legolcsóbb beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
    Minden egyébre ott van az OFF topik!
    Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
    Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Többszöri visszaesők figyelmeztetésben, súlyosabb esetben moderátori elbírálásban részesülhetnek!
    A szerkesztési időn belül született dupla hsz automatikusan átkerül off-ba!

  • RazoR

    veterán

    Topikszabályzat:
    TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!

    A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
    Minden egyébre ott van az OFF topik!
    Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
    Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    A Játék Lvl. 30 után

    Gear Score/Ger Set:
    Ha elérted a 30-as szintet akkor kezdődik igazából a játék, elérhetővé válik az End Game tartalom, indulhat a végtelen farmolás, a lootvadászat és persze a PVP! Ezen a ponton már nem a szintedet írja ki a játék, hanem az úgynevezett Gear Score (továbbiakban GS) látható ami a nálad/rajtad lévő felszerelés és fegyverek álltal kapott érték. Jelenleg a maximális GS 256 ami abban az esetben érhető el ha minden Gear Set Item (továbbiakban GSI) ami rajtad van és minden fegyvered 256-os!

    30-as szint után jóesetben Gear Set Itemeket fogsz kapni lootként. Ezekből jelenleg 14 féle van a játékban, különböző tulajdonságokkal. Ahhoz hogy megkapd a Set-ekkel járó bónuszokat 2/3/4 egyforma Itemnek kell rajtad lennie. Két egyforma cucc esetén már adnak bónuszt, de a legjobb tulajdonságokat 4 egyforma cuccnál kapod meg!

    World Tier/Világfokozat:
    1.5-ös patch-el megjelent a játékban 5 féle World Tier (Világfokozat), fokozattól függően skálázódnak a MOB-ok, a küldetések nehézsége, a loot és a rajtad lévő felszerelés is. Értelem szerűen érdemes minél előbb a Tier 5-re törekedni, mert csak itt esnek a 256-os cuccok, alacsonyabb Tier-ben alacsonyabb GS-ú loot esik! A fokozat váltás a térképen lehetséges, írja is, hogy melyik fokozathoz mi az ajánlott minimum GS!

    Incursion:
    Elérhetővé válnak az Incursion-ök, melyek többféle nehézségi fokozatban is teljesíthetőek. Szintén megtalálható az ajánlott GS a küldetés képernyőjén. Jelenleg 3 darab ilyen küldetés érhető el, Falcon Lost, Clear Sky és Dragon's Nest melyeket az alábbi térképen megtaláltok.

    Daily/Weekly/HVT:
    Elérhetőek a napi és heti feladatok, melyek a story küldetések újrajátszása megadott nehézségen különböző jutalmakért. Szintén elérhetővé válnak a High Value Target (HVT) küldetések, ahol adott területen kell likvidálni a célpontot. Ezek a küldetések a Terminálban a bejárattól jobbra található két emberkénél indíthatóak.

    Szintén elérhetőek napi és heti likvidálandó rosszfiúk különböző nehézségben és jutalomért. A küldetések elindításához szükséged lesz Intelekre, melyeket úgy tudsz megszerezni, hogy a safehouse-ban található térkép bescannelése után, a térképen megjelölt helyeken kiiktatod a rosszfiúkat, majd ha megvan mind visszamész a térképhez és leadod a küldetést. Ahhoz, hogy az Intelgyűjtés elérhető legyen az adott safehousba feltétel, hogy az összes ahhoz tartozó mellékküldetést teljesítsd előtte!

    PVE Boss-ok:
    Az 1.4-es patch-el újra megjelentek a PVE területen a Bossok akik 4 óránként respawnolnak és általában jó cuccokat dobálnak. Az alábbi térképen megtalálod a pontos helyüket és a legrövidebb útvonalat hozzájuk.

    Underground/Survival:
    Fizetős DLC formájában jelenleg 2 új játékmód érhető el (hamarosan jön az 1.6 és a Last Stand).
    Az első az Undergound, ami föld alatti területen játszódik randomgenerált pályán, többféle küldetéssel. Itt külön UG szintek vannak, a maximum a lvl 40. Ahogy szinteket lépsz elérhetőek különböző nehezítések illetve többfázisos küldetés is indítható lesz. Értelemszerűen több fázis és több nehezítés esetén a jutalom is magasabb a végén! Ez a játékmód a Terminálon keresztül érhető el. Ahhoz, hogy megnyíljon a terminal teljesíteni kell egy küldetést a PVE területen.


    A második a Survival, ahol egyedül vagy csapatban kell eljutnod a Dark Zone-ba, megszerezni a vírus ellenszerét és kimenteni azt! Teljesen alap felszereléseel indulsz, vérmérgezésed van így csekély a túlélés esélye, a hatalmas hóviharban és -40 fokban. Szerintem az egyik leghangulatosabb játékmód! Random helyen indulsz a PVE területen, folyamatosan figyelned kell a felvehető cuccokra (víz, csoki, elsősegély csomag, fájdalomcsillapító, gyógyszer, kaja, különböző alapanyagok), a ruhádat is tudod fejleszteni, így egyre ellenállóbbá válhatsz a hideg ellen. Érdemes meglátogatni a lezuhant helikopter roncsokat és a nevezetes pontokat. A DZ-hez közeledve egyre erősebbek a mobok így nem árt ha nem alap cuccban közelíted meg. A belépéshez szükséged lesz alap vírusszűrőre, bent a kimentéshez előbb meg kell szerezned az ellenszert és divtechet, le kell gyártanod egy jelzőpisztolyt, hogy tudj kimentést hívni, majd ki kell vinned a cuccot. Ez a játékmód is a Terminal-ból érhető el.

    Craftolás/Kalibrálás:
    Lehetőséged van tervrajzok vásárlására a Terminálban található árusnál. A kínálat minden héten frissül. Tudsz venni fegyver, fegyverkiegészítő, felszerelés módosító, stb. tervrajzot.

    A megvásárolt tervrajzokból a Crafting Station-nél tudsz legyártani felszerelést. A gyártáshoz szükséged lesz alapanyagokra, ezeket tudod gyűjteni a PVE területen, dobhatják mobok, illetve ha fegyvert vagy felszerelést szétszedsz abból is alapanyag lesz. Többféle szintű alapanyag van, zöld, kék, arany. A zöldből tudsz kéket, abból pedig aranyat csinálni az állomáson. A tervrajzon minden cuccnak egy tulajdonsága fix, a többi random. Ha teljesen használhatatlan amit gyártottál, szétszedheted és újra alapanyag lesz belőle, de értelemszerűen kevesebbet kapsz mint amennyi kellett a legyártáshoz.


    Ha esik valami jó cucc de nem teljesen felel meg az igényeidnek van lehetőséged változtatni rajta a Kalibráló Állomáson amit a BoO-n az emeleten találsz illeteve a Terminálban jobbra hátul.

    Kalibrálni a fegyverek talentjein, a felszerelésed alap értékein (tűzfegyver, életerő, elektronika), főbb és kisebb tulajdonságain tudsz. Fegyverek esetén 6 lehetőséged van, itt szükséged lesz phoenix creditre és fegyveralkatrészre a pörgetéshez, a felszereléseknél csak pénzbe kerül a pörgetés és annyi lehetőséged van ameddig bírod credittel. Miután kalibráltál egy tulajdonságot/talentet csak azt tudod újra módosítani a többit nem! Ha kiválasztod a tulajdonságot amin változtatni szeretnél jobb oldalon kiírja a játék, hogy mik a lehetőségek amiket kaphatsz pörgetés után.

    Remélem hasznosnak találtad ezt a leírást, további jó játékot!

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    Nem tűnik fel, hogy azok ölik meg a topikot akik a leghangosabbak a topik tönkretétele ellen? Senkit sem zavarna semmilyen poszt ha nem lenne a bolhából elefánt csinálva megint! Mindig ugyanaz a műsor, "valaki" (még mindig ott tartunk, hogy ha egy bizonyos emberek közül valaki!) linkel valamit akkor egyből megy a hőzöngés (mindig ugyanaz a pár ember hőzöng!), megy az uszítás és a feszültségkeltés! Ha nem érdekel vagy nem tetszik ne nézd meg ember! De főleg ne itt szemeteld tele a véleményeddel a topikot, mert a hőzöngésed miatt elveszik az érdemi infó és az újak nem látnak mást csak az értelmetlen alázós fröcsögésed a semmiről!!! Vagy nézd meg/olvasd el de tartsd meg a véleményed, vagy írd le de ne kelljen már hogy oldalakon keresztül ez legyen mindig! Mi értelme van ennek? Van egy véleményed, oké, a másiknak is van egy véleménye, oké, nem kell hogy ezek egyezzenek, de ha gondod van a másikkal akkor írd meg neki privátban vagy menjetek be DZ-be és lőjétek egymást sz@rrá, nem érdekel de NE ITT!!!! Három hét alatt ez a 3. ilyen story és én személy szerint rohadtul unom! Ha valakinek nem tetszenek az itteni posztok/hsz-ek nem kell idejönni, ilyen egyszerű! Ha zavar az itteni társaság akkor ne olvasd a topikot! Ha bajod van itt pár emberrel de csak a feszkókeltés megy akkor ne olvasd a topikot és ne írj ide! Szerintem a többség nevében mondhatom, hogy ami hetek óta itt megy az egy vicc és nagyon unalmas! Itt szeretnék ennek a témának a végére pontot tenni! MIndenki azt posztol amit akar a játékkal kapcsolatban, amíg a játékról van szó, lehet az gyűjthető sapkás kép vagy manhuntos, vagy DZ-s, Survival-ös, PVE vagy PVP, tökmindegy de így vagy úgy a játékhoz kapcsolódik, ha ez valakinek nem tetszik akkor viszlát! Nem akartam idáig eljutni, de elég volt! Ha valaki személyeskedni és/vagy uszítani fog, vagy beszól a másiknak csak mert szüksége van rá a kis lelkének, azt a hsz-t egyből törlöm! Ha ez sem elég akkor viselje a következményeket!
    Direkt írtam E/2-be, akinek nem inge ne vegye magára!

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    A Brooklyn-i részt egyedül kell megcsinálnod, miután átértél Manhattanbe akkor tud rád csatlakozni egy fullos karakterrel a haverod aki tud segíteni a húzásban! Fontos, hogy Ő csatlakozzon Rád , mivel így a Te térképeden lesztek! Érdemes először végig gyorsutazni a safehouseokat és mindenhol mindent felvenni/bescannelni! Ezután a sorrendet ugyanúgy érdemes csinálni ahogy az első karakterednél egyedül, fentről lefelé, balról jobbra és végül lentről felefelé a jobb oldalon haladva a térképen. A fő küldetéseket elég normal fokozaton tolni, nem ad több XP-t a nehezebb fokozat sem és karakter húzásnál a gyors XP szerzés a lényeg! Kb 3-4 óra alatt elérhető a 30-as szint így. Neki nem lesz kihívás, Neked viszont ajánlott fedezékben meghúzódni valahol a háttérben, mivel a mobokat mindig a magasabb szintű játékoshoz igazítja a játék, ezért fogod halálfejesnek látni őket és ezért leszel nekik egy lövés! :D
    A szárnyak fejlesztéséhez ugyanúgy meg kell csinálni a pontot adó küldetéseket, de töredék idő alatt megoldható mind!

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    A Brooklyn részt egyedül kell megcsinálnod, majd juss el Manhattenbe, és ott juss el a BoO-ra.
    Ezen a ponton csatlakozzon be hozzád egy ismerős, aki 30-as szintet elérte, és lehetőleg normális gearje van (értsd: normál fokozaton elbír az erősebb és több ellenféllel, úgy, hogy 1-2 karaktert húzó becsatlakozik)
    Általánosan:
    • A kiskarakteres mindig olyan gearben (az aktuális szintnek megfelelően) legyen (még ha ezzel csökken a DPS meg a többiek) ami PLUSZ XP-t ad killre, vagy bármilyen akcióra (pl mellényen, maszkon, térdvédőn, illetve módosítók is vannak amik plusz XP-t adnak.)
    • A küldetéseket elég NORMÁL fokozaton lenyomni, a nehezebb nem ad több XP-t, max ha több nagyobb gear-es játékos van, akkor, hogy ne „unatkozzanak”.
    • A kiskarakterrel mindig bújni kell, mert a legerősebb játékos szintjéhez szintezi a játék a mobok erősségét, így gyakorlatilag 1 lövés elég, hogy feküdjön a kiskarakter.
    Sorrend, ahogy érdemes végignyomni:
    1., A 3 fő küldetést lenyomni, feloldva ezzel a BoO szárnyakat, és ott kiváltani azokat a képességeket, amik plusz XP-t adnak, illetve az orvosi szárnyban a szűrőt fejleszteni. Érdemes folyamatosan fejleszteni is a BoO-t, mert lehetnek olyan képességek, amik hasznosak lehetnek, pl heal láda, ami feltámasztja az elesett ügynököt, vagy pulse.
    2., A nagykarakteres játékos gyorsutazzon minden SAFE HOUSE-ba, a kiskarakteres így utána tud menni (egyenként, várja meg), ott egyrészt beszélnie kell az ott lévő JTF-el (mellékküldetések, ezek később XP-t érnek) illetve oldja fel a CHART-on lévő minden térképrészen ismétlődő küldetéseket (ezekből lehet a szárnyfejlesztéseket majd befejezni)
    3., Ha ez megvan, akkor utána a sztori küldetéseket kell csinálni, mégpedig a történet szempontjából visszafelé (azaz az ENSZ székházzal kezdve) mivel a történetben későbbi küldetések több XP-t adnak) azaz jobb oldalon lefelé haladva (óramutató járásával megegyező módon).
    4., Jó esetben már a sztori küldetésekkel meglesz a 30-as szint, utána már felöltöztetve a karaktert lehet kitakarítani a térképet.
    Néhány saját tapasztalat:
    • 1db 30-as jó gearrel 2 kiskaraktert simán tud húzni, 3 karakter necces lehet, de ha besegítenek a kicsik is (heal láda stb) akkor még az is mehet, de az a tapasztalat, hogy így hosszabb időt vesz igénybe 1-1 küldetés, és emiatt nem éri meg. 2+2 normálon a leggyorsabb módja küldetések lenyomásának.
    • Ha van elég ismerős, akkor még az is megoldás lehet, hogy Ő csatlakozik rá 3 ismerősre, akik Lexingtont farmolnak, és ugyanúgy fut utánuk, a többieknek is esik normális loot, és a kiskarakter is tud fejlődni.

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    Tom Clancy's: The Division 2

    A The Division 2-ben hét hónappal járunk az első felvonás eseményei után, méghozzá Amerika egykoron legfontosabb városában, Washingontban. A világ azonban alaposan megváltozott ez alatt a bő fél év alatt: valóságos polgárháborút vívnak a túlélők és a hatalmat magukhoz ragadni kívánó vérszomjas banditák. Ebbe a helyzetbe csöppenünk hát bele az első etapból megismert The Division ügynökség egykori alvó ügynökeként, akivel az lesz a feladatunk, hogy megpróbáljunk rendet tenni a háborús zónának is beillő város árnyékában. Nem kell egyedül akcióznunk majd: természetesen ezúttal is barátokkal vagy idegenekkel összeállva érhetünk el jelentősebb sikereket. Nem csak a küldetések megoldásáért lesz érdemes szövetségre lépni, megjelennek ugyanis a Raidek, olyan kihívások, amelyet nyolc fő csak kőkemény csapatmunkával tud majd abszolválni.

    PH! játékosok listája

    Előrendeléses bundle mátrix:

    Kiadások:

    Standard Edition (az alapjátékot tartalmazza)
    Gold Edition
    Ultimate Edition (csak digitális)
    Dark Zone Collector’s Edition (csak dobozos)
    Dark Zone Definitive Collector’s Edition (csak dobozos)
    Phoenix Shield Edition (csak dobozos)
    Year 1 Pass

    Bónusz Pack-ok:

    Capitol Defender Pack
    First Responder Pack
    Battleworn Secret Service Pack
    Elite Agent Pack

    Eddigi infók vegyesen

    Cheat Sheet
    The Ultimate Weapon Talent Guide
    Brand Sets, képen
    Div 1 vs Div 2 map
    Welcome to D.C. map
    ECHOS, video
    Weapon Talents, Talent-ek magyarul (THX Anonymus23)
    Year 1 Pass
    Intelligence Annex: Bounties & Projects

    State of the Game March 6th, 2019

    Az összefoglaló, és játékos lista létrejöttében a következő fórumozók vesznek/vettek részt:

    cain69
    Anonymus23
    TommyS_27
    RazoR

    Köszönet a többi fórumozónak is akik összeszedték az infókat!

    [ Szerkesztve ]

  • RazoR

    veterán

    Fegyvertálentek fordítás javított verzió 1.01:

    Accurate
    +15% Accuracy
    +15% Pontosság

    Allegro
    +10% Rate of fire
    +10% Tűzgyorsaság

    Breadbasket
    Landing body shots adds a stack of bonus +5% headshot damage to the next headshot for 10s. Max stack is 10
    Testre bevitt lövések +5% egymásra épülő fejlövés bónuszt adnak a következő fejlövésre, ami maximum 10x-esre emelékedhet (azaz max 50% fejlövés bónusz).

    Cannon
    While equipped, this weapon incraeses throwing distance by 10%
    A fegyver használata közben a (gránát, skill tárgyak?) távolsága (amennyire el tudod dobni) 10%-al növekszik.

    Close & Personal
    Killing a target within 7m grants +35% weapon damage for 5s
    7m-en belüli ölés +35% fegyversebzést ad 5 másodpercen keresztül

    Distance
    +15% Optimal range
    +15% Optimális távolság

    Double duty
    While holstered, reloading your primary weapon reloads this weapon
    Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van, akkor az elsődleges fegyver újratöltésekor ezt a fegyvert is újratölti

    Extra
    +20% Magazin capacity
    +20% Tárkapacitás

    Eyeless
    Deal +10% weapon damage to blinded enemies
    10% plusz sebzés megvakított ellenfelekkel szemben

    Fast Hands
    Critical hits add a stack of 3% reload bonus. Max stack is 20.
    A kritikus sebzés 3% egymásra épülő újratöltés bónuszt ad, ez maximum 60%-ot érhet el.

    First Blood
    First shot fired from a full magazine deals headshot damage to any part of the body hit
    Az első lövés egy teljes tárból fejlövésnek megfelelő sebzést ad bárhol találod is el az ellenséget

    Greased
    While holstered, this weapon incraises weapon swap speed by 10%
    Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van akkor megnöveli a fegyver váltási sebesséáget 10%-al

    Ignited
    Deal +10% weapon damage to burning enemies when exiting cover. Can occur once every 60s
    10% plusz sebzés égő ellenfelekkel szemben amikor kijössz fedezékből. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

    In Rhythm
    While equipped, enemy kills have a 5% chance to refresh active skill cooldowns. Can occur once every 60s
    A fegyver használata közben minden ölés 5% eséllyel frissíti az aktív képzettség feltöltődést. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

    Jazz hands
    +10% reload speed
    +10% újratöltési sebesség

    Killer
    Killing an enemy with critical hit grants +50% CHC for 5s
    Kritikus sebzéssel való ölés +50% kritikus találat esélyt ad 5 másodpercen keresztül

    Lucky Shot
    Magazin capacity is incraised. Missed shots from cover have a chance to return to the magazine
    Megnövelt tárkapacitás. A fedezékből leadott de célt tévesztett lövéseknél esély van rá, hogy nem fogy el a tárból az adott lövés

    Measured
    The top half of the magazine has +15% Rate of fire and -20% weapon damage. The bottom half of the magazine has -25% Rate of Fire and 20% weapon damage
    A tár első fele +15% RPM-et és -20% kevesebb fegyversebzést kap, a második fele -25% RPM és +20% fegyversebzést.

    On empty
    Reloading from empty grants +30% weapon handling for 10s
    Amennyiben kiürütl tárat töltesz újra, akkor +30% fegyver kezelést kapsz 10 másodpercen keresztül

    Optimist
    Weapon damage incraeses as the magazine lowers. Damage incraese varies by weapon type
    A fegyver sebzése növekszik, ahogy fogy a lőszer a tárból. A sebzés növekedés a fegyver típusától függ.

    Optimized
    +15% weapon handling
    +15% fegyver kezelés

    Overlap
    While holstered, your equipped weapon gains a handling bonus based on this weapon's type
    Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van, az éppen használt fegyver fegyver kezelési bónuszt kap ezen fegyver típusa szerint.

    Perpetuation
    Headshot kills grant +5% skill duration for 5s
    Fejlövéses ölés után 5 másodpercig indított képességek 5%kal hosszabb ideig tartanak

    Preservation
    Killing an enemy repairs 5% armor over 3%. Headshot kills improves the repair
    Az ezzel a fegyverrel való ölés 5% páncél javítást ad 3 másodperc alatt. A fejlövéses ölés növeli a javítást

    Protected reload
    While equipped, thies weapon grants +10% Bonus Armor while reloading
    A fegyver használata közben újratöltés alatt +10% bónusz páncélt ad.

    Pummel
    3 consecutive body shot kills refilss the magazine and grants 50% weapon damage for 7s
    3 egymást követő testen végrehajtott ölés (gondolom nem fejlövés) újratölti a fegyvert és +50% fegyver sebzést ad 7 másodpercen keresztül

    Ranger
    Every 10m you are from thetarget grants +2% weapon damage
    Minden 10m távolság a célponttól +2% fegyver sebzést ad

    Recharged
    While equipped, enemy kills from cover can recharge depleted skill charges
    A fegyver használata közben, fedezékből való ölés visszatöltheti a töltődő képességeket

    Reformation
    Headshot kills incraise skill repaire and healing by 25% for 25s
    Minden fejlövéses ölés megemeli a képzettség javítási és gyógyítási erejét 25%-al 25 másodpercre.

    Rifleman
    Landing headhsots add a stack of bonus +10% weapon damage for 5s. Max stack is 5. Additional headhsots refresh the duration. All non-headhsots remove the bonus.
    A bevitt fejlövések +10%-os egymásra épülő fegyversebzési bónuszt adnak 5 másodpercre. A maximum egymásra épülés száma 5 (aza max 50% fegyversebzés). A további fejlövések csak frissítik a lejáratot (azaz újraindul az 5 másodperc). Minden nem fejlövés törli a bónuszt.

    Rooted
    While equipped and in cover, al skills damage and helaing is incraised by 25% for 25s. Buff is lost when exiting cover. Can occure once every 60s
    A fegyver használata közben amikro fedezékben vagy a képesség sebzés és gyógyítás megnövekszik 25%-al 25 másodpercre. Ez a plusz eltűnik, ha kimész a fedezékből. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

    Sadist
    Deal +10% weapon damage to bleeding enemies
    10% plusz sebzés vérző ellenfelekkel szemben

    Salvage
    Killing a target has a +50% chance to refill the magazine
    A fegyverrel való ölés 50% eséllyel újratölti a tárat

    Spike
    Headshot kills grant +25% skill damage for 10s
    Fejlövéses ölés +25% képzettség sebzést ad 10 másodpercig

    Stable
    +15% Stability
    +15% Stabilitás

    Steady handed
    Landing a shot adds a stack of bonus 2% weapon handling. Max stack is 15. At max stacks each shot landed has a 5% chance to sonsume the weapon handling bonus and refill the magazine.
    A bevitt lövések 2% egymásra épülő fegyver kezelési bónuszt adnak. A maximum egymásra épülés száma 15 (aza max 30% fegyver kezelés). Maximális bónusznál minden további bevitt lövés 5 % eséllyel elhasználja a bónuszt és újratölti a tárat

    Stop, drop and roll
    While equipped, rolling removes burn, bleed and poisoned status effect. Can occur once every 60s
    A fegyver használata közben a tigrisbukfenc :) eltünteti az égés, vérzés és mérgezés állapot hatásokat. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódik

    Strained
    +10% CHD is gained for every 5% of your armor that is depleted
    +10% kritikus sebzés kapsz minden 5% elvesztett páncélból

    Transmission
    While holstered, shock applied to the Agent transfers to an enemy within 10m. Can occur once every 60s
    Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van és sokk állapothatás alá kerülnél, ahelyett egy ellenség kapja meg 10m-en belül. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

    Unhinged
    Receive +10% weapon damage at the cost of -50% weapon handling
    A fegyver +10% sebzést kap, de -50% fegyver kezelés

    Vindictive
    Killing an enemy with a status effect applied grants all group members within 15m +20% CHC for 10s
    Státusz effekt alatt lévő ellenség megölése +20% kritikus találat esélyet ad minden csapattagnak akik 15m belül tartózkodnak.

    Wascally
    While holstered, you are able to resist ensnare attempts
    Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van képes vagy ellenálni a földhöz ragasztásnak (ez a chem launcher egyik feature, amiben odaragaszt valakit a földhöz)

    Zen
    While equipped, resting in cover for 3s removes blind and disorient status effect
    A fegyver használata közben ha 3 másodpercig fedezékben maradsz, akkor leveszi a vakság és megzavarás állapothatásokat.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák