- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- ASUS routerek
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
Aktív témák
-
Divo lesz a cél majd. Érdekes bakker hogy, a fiam az összes többi Bugatti-t megvette már. De a Divo az nem tetszik neki, ezért az még nincs meg. Volt amikor 9 millát farmoltam neki.
Ma még is fogok tudni játszani elvileg valamennyit. Muszáj lesz Drag-et farmolnom. Kell a speedtrap-ekhez is. Folyamatosan esek vissza a Summit-on 2760. vagyok már. És a Speedtrap-en bukok nagyot.Látom, hogy 172k a Stingray, majd akkor megveszem.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Reaper
őstag
Szerintem a TC-n még tudsz hozni, ha megnézed N33TH videóját és a pro settingst belövöd. Nekem ezeknél a forma autóknál segít, hogy átállítom automatára, gyorsabban visszatesz 2-3 fokozatot az automata. Jó beállítással szerintem meglesz ott is a 120k. Ez egyébként kb mindre igaz. N33TH beállításait jobban szeretem mint Akor cuccait, kevésbé "ideges", van még egy Speed Force nevű tag is, a Divo beállításokat tőle vettem, csak persze Traction Control bekapcsolva hagyva, meg kb minden segítség, ahogy a többiek videóin is mindig látszik.
Ha nagyon nem megy a speedtrap, akkor délután írj rám és vegyél fel, megpróbálok neked szélárnyékot húzni, de ez a speedtrap nagyon szar helyen van nekem is sokadikra sikerült nem ütközni Viszont ha többen is vannak ott, akkor érdemes bepróbálkozni randomok mögött, hátha szerencséd lesz, nekem volt már ilyen.Tegnap nekem is végre esett az arany gumi drifthez, laza fél millából át is lett pörgetve jó afflixre, utána kb 2 órát szórakoztam azzal, hogy a classic Chargert beállítsam, hogy ne legyen olyan béna driftre. Sajnos nem találtam hozzá semmi használható beállítást neten, mindegyik nagyon billegős és hirtelen betapadós volt, úgyhogy csináltam egy sajátot, ami már kb olyan jó, mint egy közepesen jól beállított RX7, szóval megérte, de a hangja kárpótol
[ Szerkesztve ]
-
Mindenhol N33TH beállításait használtam, szerintem TC-n is (kétlem, hogy pont azt kihagytam volna).
Sajna nem tudsz segíteni Drag-ben, mert PS4-en játszom. És ahogy látom, ti meg Pc-n.
Farmolok ma amit tudok Drag-re, aztán majd lesz valami. Ha nem leszek előrébb, akkor marad a TC. Az nem nehéz.Egyébként alkatrész farmnál, amikor még nem fullos, akkor melyik ICON perk-re érdemes rámenni? A mennyiségi loot-ra? Vagy a minőségire? Esetleg fele-fele? (Én a mennyiségre gondoltam saját kútfőből).
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Reaper
őstag
Ja, akkor sajnos más platformon vagyunk, de lehet ott lightosabb is a platináért folyó harc.
Farmolásnál, ha még nincs meg a max szint, akkor szerintem mennyiségire, ha meg már csak be akarod aranyozni akkor mehet a minőségre vagy mondjuk 100at a mennyiségre és a maradékot a minőségre. Plusz összerakni az alkatrészekből is olyat, ami a megfelelőt adja még akkor is ha nem jön ki a szett. Egy loot digger szettet érdemes összehozni, nekem HCn van olyan, hogy pénz+minőségi loot, van olyan is, hogy loot mennyiség + minőség, most alakul egy pénz+nitro power nitro chemisttel Dragra viszont ami fontos az a Nitro Chemist nitro power+frenetic beállíással. De ha nincs meg a szett, akkor is ezeket az afflixeket érdemes erőltetni, akár lila cuccokból is mert nagyon sokat számít. Sajnos summitnál még full lila cuccokkal se sok esély van, mert kb a nitro chemisttel végig tudod nyomni nitróval az egész távot és az durva különbség. -
Tuti van HC-re Loot Digger szettem. Abból csak gold alkatrészeim vannak. A HC és a Street kategórián túl kezdődnek nálam a gondok.
Most mindenképp a Drag lesz akkor a cél. Csak uncsi, hogy háromszor kell menni mindenképp. És hosszú út áll még előttem a Nitro Chemist szettig, mert még csak Normal-on tudom nyomni.Fun fact: Most megnéztem, hogy Xbox-on a Top3000-hez 731k a cap ezen a Summit-on. Vicc PC-n 1,2millió, PS4-en 1,16milla.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Reaper
őstag
Ha essetleg beesik olyan cucc akár hcn, akár rally raid akár power boat, akkor ne dobd ki a skilles cuccokat, meg a score breakert. A következő summiton ha jól láttam lesz slalom powerboattal, oda skill/scorebreaker nagyon kell, plusz lesz egy rally raides is, amit én Enzoval csináltam amíg nem lett meg a scorebreaker a rally raides verdákra
Még kelleni fog egy repülőre is, de abból csak a sima skilles cuccaim vanna, szett nélkül, de így is sokat számít. Ezek nagyon nagy előny azokkal szemben akik nem figyelnek erre, simán eldöntheti a top 3000-et.
Amúgy ahogy látom a pcn van mindig nagyon durva verseny, 1.3millánál járok, de így se lehetek teljesen nyugodt, mert mindenki az utolsó nap próbálkozik még, főleg ha a platina valami ritka autó. -
CJ4567
veterán
A sima Divo akár gyorsabb is tud lenni, mint a Divo Magma, mert jobban kanyarodik, mint a Divo Magma, viszont kicsit rosszabb a gyorsulása. (Otthon gépről tudok linkelni táblazatot erről, ha érdekel, tesztelték a HC, SR, TC autókat, és tuningok is vannak hozzajuk.) RX-re próbáld ki a Lancer Evo-t, többet nem fogod a Deltát használni.
Annó április-május körül, amikor kezdtem, volt boosted score breaker rally raidre az egyik summitban, az rengeteget segített az elején, és még mindig azt használom szlalomokra. (elég vicces a 959 Raiddel a versenypályán szlalomozni )
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Reaper
őstag
Szoktam nézni teszteket, bár videón és sajnos sokan nem azt tesztelik, hogy soloban milyen a vas, hanem slipstream top speed meg hasonlók, ami nem túl jó, kíváncsi leszek a táblázatra, mert jó lenne már egy jó összehasonlítás. A Magmánál csak azt látom, hogy az a durva gyorsulás nagyon sokat számít, a legtöbb kanyar NY versenynél úgyis le van vágva
Kipróbálom a Lancert este
Sajnos nekem a rally raides cuccot ki kellett egyesével farmolni, nem volt gyors menet, pláne nem olcsó, amikor a rohadék rng csak nem akarta bepörgetni a skill afflixet, én meg már több millát vertem el rájuk, ha jött másik scorebreaker alkatrész, akkor megpróbáltam azon, mivel akkor még csak egy ezres az újrapörgetés. De végül meglett. Tényleg jó lehetett RR-el a pályán, de képzelheted a HC Enzo Ferrarival a szántáson milyen volt. Ügyesen kellett használnom a nitrót, ha egyáltalán célba akartam érni, viszont ha sikerült, akkor már jó volt az eredmény a scorebreaker miatt -
Éjfélkor zárul le a Summit? Mert eléggé penge élen táncolok már.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
CJ4567
veterán
Hajnali 4-kor zárul le, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
-
Reaper
őstag
Köszi ez hasznos cucc, mehetne összefoglalóba, ha lenne
Ezek szerint csak ki kell tolnom a garázsból pár porosodó verdát, pl a Nissan HC-vel szerintem jó ha 2 km-t mentem összesen
SRnél nagyon durva mekkora különbségek vannak, pedig én nagyon szeretem a ZR1 Corvettet, már csak a hangja miatt is, de ahogy látom, főleg PVPnél maradok a Riftnél meg a Gallardonál.
TCnél meg nem is tudom mit szoktam használni, talán mindig ami épp aktuális summithoz, meg valamelyik Ferrari, amit kaptam ingyen az elején.
Úgyis át kell néznem a tuningokat, tegnap nagyon elvertek PVPben platinások (én még csak ezüst 4-es vagyok), de látszódott, hogy sok autóm nem lett beállítva. Poénból próbálkoztam mindenfélével.
A wide body kitnek lehet vajon tényleges előnye? Vagy csak kinézet? Ha már kiemelte Deko a leírásban. -
Nem gondoltam volna, hogy ilyen melós ez a Summit. Lehet, hogy nem fogok én minden héten ennyit küzdeni.
Délután 244-ról meglett a Drag 400-ra. 3/7 Gold nitros alkatrész. Kellett is, mentem 550km/h-t. Most 2500 körül vagyok megint. Később majd még ránézézek, aztán ha úgy van, húzom TC-t kicsit.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Na hova lettetek srácok?
A múlt heti, és a mostani Summit sima liba lett. Volt is benne meló, mármint, hogy legyenek kész járműveim rájuk. Maguk a Summit-ok utána simán meglettek/lesznek. top 500-1000.
Na de a következő low rider-es... Azt már most temetem. Tegnap felhúztam egy JS-t mert kelleni fog. Úgy értem, hogy a Live Xtreme 3, Motokrossz részén fog elmenni az egész. Tegnap megnéztem, hogy hogyan áll a motor alkatrészügyileg, és majdnem sírva fakadtam. JS farmolása is hányinger volt, és most ezt kellene... Ahh..
Láttam N33TH-nél, hogy hol kellene farmolni, full cut-os track. De rosszul vagyok a motokrossztól.
A legnagyobb baj az, hogy azért az Impala-ért öldöklő küzdelem lesz, nem igazán bízok benne, hogy sikerülhet. A Gold viszont kellene mindenképp az alkatrészek miatt.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Reaper
őstag
Én a summitokat lenyomom mindig, rászánok 1-2 estét és annyi. Néha meg felmegyek csak autókázni. Multkor letoltam a Ny-SF versenyt freerideban a Transammel, meg a Diabloval váltva, csak mert az jó buli
A Motokrossz nekem is nagyon fáj mindig, teljesen nemnormális az egész, hülye az irányítás, stb. JS-t én is kifarmoltam, de nem goldra, szerintem az nem is fog kelleni hozzá, de az Impalát meg kell szereznem, meglátjuk -
Jaja JS-t én se goldra. És borzasztó nehezen adot váltót és motorcore-t. Négy slot már 120 volt, addig a váltóm még mindig csak 99-es. Engem nem szokott ennyire szívatni.
Szép lassam fejlődök én is mindennel. És ahogy látom, a következő summit-okon, jó kis parts-ok lesznek nyerhetőek. De a motorkrossz... Mondjuk egy hetem lesz rá... Lehet kifarmolom még a végén.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Reaper
őstag
Nekem is elég hamar meglett a legtöbb alkatrész és csak egy szivatott, de az rendesen, bőven az áltag szintje alatti alkatrészeket is dobált, hogy rohadna meg, úgyhogy 1,5 óra sikertelenség után nekiálltam live revardokat vadászni, ott egy mező közepén meg is lett az áhított maxos cucc
-
Fu, tényleg, egy kérdés. PvP-ben, ha lenyomok öt versenyt, megkapom a heti rewardot. Most ezüst vagyok, ezért szoktam kapni kb harom, fullos, gold alkatreszt. Ha kiesek az ezustből akkor mit ad? Van erre valami táblázat? Mert azzal meg lehetne tolni a motor alkatrészeket.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Sikerült is a három darab, 70-es, gold alkatrészt bezsákolnom a motorhoz, a Live Battle-ből.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
No, néhány óra játék után, maeis 62/70-es a krossz mocim. Holnap ebből simán lehet 70-es. Ma tényleg csak kicsit tudtam játszani.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bitang Summit lett. Meg kell dolgozni az Impaláért.
Lehet, hogy holnap elviszik a PS4-em, addig neki sem állok. Ha elviszik, akkor majd PS5-ön folytatom. Pedig a Svéd, Koenigsegg Summit biztos jó lesz, család szinten imádjuk Christian-ék kocsijait. Meg is van az összes ingame.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Reaper
őstag
Ja elég durva lett, jó hosszú versenyekkel. Én meg most nekiállok kifarmolni 1,4 millát, mert elvertem a pénzt a classic bundlere
A svéd buli is tuti olcsó beugrós lesz, szerintem nekem onnan csak a Jesko van meg.
No, irány NY-SFAmúgy én is gondolkodom, hogy még időben eladom a PS4-et, úgyis csak porosodik, de arról megy a Netflix
-
Kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz szoros a küzdelem a végére, mert a fődíj jelentős, de a nehézség sem semmi.
Én minden Summit előtt gyűjtök két millát a kocsi pack-okra mostanság. Most is megvan, de nem vettem még meg az mostanit. Majd ma kiderül.Hát ha nem létszükség, akkor ne most kezd el árulni. Most, hogy sokan, hirtelen elkezdtük árulni, HA-n 70k környékére esett a PS4 Pro ára. Én 80-ért hirdetem egy játékkal, és két kontrollerrel.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Reaper
őstag
Én is mindig hagyok kb 1,5millát, de most nagyon megtetszett a classic bundle Megvettem a lowridert is, kicsit csalódás, de poénnak elmegy.
A Live extreme nagyon bosszantó, főleg, hogy nem lehet skippelni az introját, a JetSprint kiszámíthatatlanul mozog sokszor, a MX sem az igazi.
A hosszú KTM verseny jó, de elég fárasztó, pláne, hogy a végén is be lehet nézni egy kanyart és akkor buktál pár száz helyet. Mondjuk 3 SF-NY verseny után toltam le a summitot, lehet sok volt már így együttNem sürgős az eladás, csak fontolgatom épp a generáció váltást, de lehet a PS5öt se induláskor fogom megvenni, még majd kiderül. Szépen beestek az árak, ennyiért akkor már inkább megtartom.
-
Hát ha eddig nem mentél rá a PS5-re, akkor tuti nem veszed meg induláskor. Nem tudom, hogy követed e a dolgokat, de nagyon kevés jön belőle az országba. Én júliusban jeleztem a Konzol Világnál, hogy érdekel, kvázi ez volt az előrendelés. De már nem jutott. Aztán máshol, egy másik boltba sikerült előrendelnem, le is kell tenni 20 ezer előleget, csak az után lesz éles az előrendelésed, de akkor legalább *tuti, hogy kapsz belőle a megjelenés napján.
*nagyon remélem, hogy tuti, ezt mondták a telefonban.JS-t farmoltam ki legutóbb, undorító. De a motokrossz se semmi. JS-nél még beállítási lehetőségek sincsenek nagyon. Motor-hoz szerencsére lehet jobbakat találni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Reaper
őstag
Nem követtem egyáltalán csak az új GOW érdekelne egyedül, más nem. Hihetetlen, hogy "nem jut", bakker, nem trabantot akarsz venni a Merkúrtól. Akkor várok addig, amíg már elmúlik ez a helyzet
A JS-nél kevés beállítási lehetőség van, de az a kevés is sokat számít. Csak ha az egyensúlyt hátra húzod, akkor már sokkal durvább lesz a végsebesség. N33TH beállítását használtam, gyors, de idegesítően pattogós, pláne bosszantó, amikor "beszitál" és beakadok valami falba miatta. Viszont legalább a MX-hoz van egy fullos szettem, kaptam valami summitból, azzal nem kell foglalkoznom
Mindenesetre legalább ha ez a vas, akkor egy darabig nem sok érdekes platina nyeremény lesz. Már ameddig előre látni. -
Na, elvitték a PS-t. Most jó ideig nem lesz "krúzás". Köszi a sok hasznos tanácsot nektek, volt jó pár, ami tényleg tök jól jött! Kíváncsi leszek, hogy majd ha meglesz a PS5, akkor a sok újdonság mellett, mikor fogom ismét folytatni.
Nektek addigis jó játékot!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Tudom, hogy off, de ezt látnotok kell: PS DeLorean DMC-12 Widebody
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
senior tag
-
-
Reaper
őstag
Persze, olyan 1700 körül álltam meg végül, meg is csináltam a mostani summitot is, ez most elég fun volt, főleg a MT Fiat 500-al versenyezni a rally autók között
Egyedül a repülős rész volt most nagyon idegesítő, mert a kötelezően választott pici repülő eléggé hamar irányíthatatlanná válik, úgyhogy csak nagyon finoman mertem vele kanyarogni. -
-
senior tag
-
senior tag
Köszi!Kicsit sötét mind a kettő.
Reaper!
Eddig nekem sem sikerült jót menni,mindig elvesztettem az autók hátulját. Régen próbáltam utoljára,mert olyan késős érzés volt. G27-tel sikerült most 3-4 sec-el jobbakat menni mint billel menne. Kontrollerrrel nem tudok játszani,sok gyakorlás kéne hozzá,még billentyűzettel is sokkal jobban megy.ForzaHorizon1-2-3-4-5 - XENON010101
-
Reaper
őstag
válasz doktordevil #994 üzenetére
Amúgy ez a verseny egész relaxáló volt, hozzá a játék zenéje is westernre váltott. Lényegében egy laza kis vágta a pusztában
De jó volt az új street race is veterán verdákkal.
Most volt az első olyan summit, hogy nem kellett autót vennem, mert mind megvolt. A múlt heti után mondjuk nem is nagyon maradt keret -
-
Reaper
őstag
Nem tudom ki az az ISAD
Viszont igen, a két novemberi summit, ahol autó lesz a platina, na az megint kemény lesz.Tudnád mennyi meló volt ebben az időben nekem Amikor megláttam a te köridődet, akkor valahol 1.50 körül volt az enyém, amire azt gondoltam, hogy egész jó. Még a kis Porsche-t is megvettem, hogy kipróbáljam, ad-e valamit extrát, de szerintem nem az igazi a tuning, amiket találtam hozzá. Végül kicsit pályára szabottabb tuninggal sikerült a Lambóval ezt összehozni, de az az ugrató, meg az utána jövő balos-jobbos az nagyon szerencse kérdése, hogy elpattog-e vagy nem, ott még van benne valamennyi lehetőség, mert a sokból egyszer már sikerült úgy átmenni rajta, hogy én is meglepődtem
De jó kihívás voltEgyébként a 2 lowridert azóta se szedtem elő, nem lett egyik sem nagy szám, viszont a mostani summitra a DMC RE az elég jó gép, föleg a tempósabb, hosszú pályán.
-
CJ4567
veterán
ISAD = IsuckAtDriving.
Engem az szomorít el mindig, amikor meglátom, hogy a top időkhöz képest mennyivel vagyok lemaradva. Egymás után három autó lesz platina, lesz ugye a TVR Peppermint(én pont akkor vettem meg a játékot, amikor a Peppermint volt a summitban, szóval először nem tudtam megszerezni), az RX8 Thunderwave(Májusban volt először megszerezhető, elég kezes autó), az Untamed Italians meg valószínűleg a Performante lesz, amit nagyon várok.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Reaper
őstag
Jaaa, így már ismerős a neve, talán 1-2x láttam már.
Engem nem szomorít el annyira, ha már top 500 körül vagyok akkor elégedett vagyok. Nagyon sok pálya tele van ilyen-olyan rövidítésekkel, plusz vannak versenyek, ahol ha csapatban mész akkor durva idők születnek a szélárnyék miatt. Azokkal soloban lehetetlen versenyezni, ezt el is engedtem.
Jónak néznek ki a nyeremények, a Mazdát én is kinéztem, a Performante meg komoly lesz ha tényleg az lesz. Bár a Bugatti summitnál is sokan a Divo Magmát várták és mégse az lett sajnos. Jó a Blue Ed, de azért nem egy Magma.
Ráadásul lassan kijön a Cyberpunk, akkor meg szerintem minden más játék parkoló pályára fog állni