-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davetim
tag
- Autó összetörése DiRT-stílusú.
Ez gondolom ebből jött:
"Actually totalling a car Dirt-style is beyond TDU's remit, and possibly even its tech."
ami azt jelenti, hogy Dirt módra totálkárra zúzni az autót túlmutat a TDU határain, sőt, talán technikáján is.* Szóval pont nem fog úgy törni, hanem csak kisebb deformációk és külső sérülések lesznek.Valahol azt olvastam, hogy idén jár le az EA kizárólagos Porsche licensze, hátha így a TDU2-be is jut majd pár. Egy Carrera GT például
sz: * ja és itt szerintem nem az első részre gondol, mert úgy semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
Én nagyon nem aggódnék a gépigény miatt, a PCGAMER-ből:
The original TDU left us at a junction. On its left: a road to realism, where Crysis-style visuals could meet a narrower, more conventional racer. On its right: MMO country, where behind the humble looks lives a world of opportunities. The sequel takes the latter - the right road -
-
Davetim
tag
válasz Barthezz2 #122 üzenetére
Direkt nem próbáltam lefordítani, de a lényege az, hogy a TDU folytatásánál két lehetőségük volt, vagy csinálnak egy "Crysis" grafikájú, de korlátoltabb hagyományos autós játékot, vagy pedig az MMO-khoz hasonló, visszafogottabb kinézetű, de több lehetőséget kínáló programot, és ezek közül az utóbbi választották.
Most hogy meggondolom, ettől még éppen lehet brutál gépigénye, mert emögött pl annyi is lehet, hogy visszavettek a grafikai részletességből a nagy látótávolság érdekében. Na mindegy, azért nem érdektelen információ
-
Davetim
tag
válasz StormLine #133 üzenetére
"Egy olyan motort fejlesztettünk ki, amely közelebb áll az MMO engine-ekhez, mint az AAA játékok többsége." Aki ezt a mondatot megfejti, az kap egy írásbeli dicséretet...
Hehe, először én is ezt akartam idézni a #121-ben, úgy tűnik nem csak én bizonytalanodtam el rajta Sok még itt a találgatás, de az összkép azért biztató.
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz Barthezz2 #155 üzenetére
Az eredeti francia cikket próbáltam kibogozni google meg bing fordítóval, az alapján akár csak annyi is lehet, hogy talajszinten van az út. Ami jó hír, hogy Hawaiion is, tehát valamit biztosan nyúltak az utakhoz ott is. Ha valaki esetleg tud franciul, a második kép jobb oldalán lévő bekezdés az érdekes.
-
Davetim
tag
A fizikáról eddig elég homályosan nyilatkoztak a készítők, még nem állapodtak meg a végleges megoldásban. A legérdekesebb infó eddig itt volt a második oszlopban. Azt írja, lesznek könnyebben vezethető autók, meg szimulátorosabbak, hogy mindenki megtalálja a számítását. Meglátjuk mi sül ki belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
Még új képek: [link]
-
Davetim
tag
Az sg-t felejtsük már el, többször kiderült, hogy marhára nem tudnak angolul. Az eredeti cikk:
Test Drive 2 is based on small improvements rather than wholesale changes. The original had its problems, of course. The car handling was like driving a matchbox with a pencil poked through the top – feeling as though the car would turn from the center rather than the front wheels – while the bikes handled so badly that French devs Eden patched the game a few months after launch to make them actually usable.
Szóval az első részben mozogtak úgy az autók, nem az újban, és ezt a hibát javítják a másodikban. A geometriás hablaty is az első részre vonatkozik.
itt a teljes cikk: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz madstunt #289 üzenetére
Ez is egy kicsit félreérthető, mert azt sugallja, hogy speckós alkatrészeket találhatunk elszórva a szigeten. Pedig csak arról van szó, hogy ezeket beválthatjuk olyan autókra, amelyeket amúgy nem lehet kapni.
sz: najó, annyira nem félreérthető, csak ha nagyon sokat akar belelátni az ember
Ne csináljunk valami "mit tudunk eddig" listát, hogy ne ezektől a szerencsétlenektől kelljen idézgetni?
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
Ezennel tőled is bocsánatot kérek, elhamarkodottan ítélkeztem. Belátom hogy ha sokat fordít az ember, akkor időnként elnéz ezt-azt.
Csak azt szeretném, ha kicsit figyelmesebben kezelnénk az infókat (és ez mindenkire vonatkozik), nagy a feszültség az új rész körül. De lehet én dramatizálom túl a helyzetet
-
Davetim
tag
válasz madstunt #299 üzenetére
Én éppen a grafika miatt nem aggódok, szerintem kifejezetten jól néz ki, nem az a szokásos hdr orgia. Pont hogy ez végre egy normális játéknak tűnik, szóval ezt legalább lehet félteni, nehogy ezt is elbaltázzák. Talán ezért veszem túl komolyan, de asszem takarékra rakom magam kicsit. Amúgy is, az eddigi infók összességében biztatóak.
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #352 üzenetére
Csak halkan jegyzem meg, hogy az amazonon nincs nyoma, hogy a pc verzióhoz is járna valami. Persze lehet elfelejtették kirakni... vagy pc-re alapban is benne lesz a cucc
-
Davetim
tag
Olyat írtak valahol, hogy a térképről meghívhatunk majd barátokat oda ahol mi vagyunk. Felteszem, hogy ez hely a mi layerünk lenne, és akkor meg is van, mit kell érteni saját szerver alatt. Végül is a layerek mind tekinthetőek egy-egy szervernek.
32 játékos csak a simses ( ) helyeken lehet majd, a pályán marad a 8-as limit. Hogy 8 autó vagy 8 játékos azt nemtom Szerintem inkább az utóbbi, de éppen elképzelhető, hogy mind a 8 autóban lehet majd 1-1 navigátor is. Hátulra asszem nem lehet majd ülni, nem is lenne sok értelme
-
Davetim
tag
És tényleg, a tdu.fr-nél már megírták a beszámolót: [link]
Még csak gépi fordítás van, azt is rohanva futottam át, de amit kiemelnék:
- az utak négyszer annyi polygonból állnak mint az első részben
- A trailerekben látott fizika nem tükrözi a valóságot, érezni a gumik tapadását, és a kocsinak súlya van, stb. Akit jobban érdekel úgy is elolvassa
- Lesz benne Honda S2000.Ha lesz rendes fordítás, még biztos sok jók ki lehet belőle hámozni.
-
Davetim
tag
Azóta van egy angol beszámoló is: [link]
Sok szép és jó. Ami szerintem érdekes belőle:
- Javultak a hangok meg a fizika, de DA offban az elvárhatónál könnyebbnek találta az autók irányítását. Ezt elég hosszan kifejti, de úgyse végleges még semmi, szóval szerintem felesleges részletezni. Az látszik, hogy gagyi biztosan nem lesz az irányítás.
- Az utak tényleg simábbak, Hawaii-n is. Az épületek és a növényzet változatosabb, meg úgy általában gyönyörű a grafika.
- Sokaknak nem tetszett, hogy a klub exkluzív autókat egyszerre csak egy tag használhatja. A készítők vették a lapot, de egyelőre titok, mit változtatnak ezen.Szerintem mostantól nem is olvasom ezeket, legyen valami meglepetés is
-
Davetim
tag
Diablo beszámolója* szerint már most benne van. Direkt a sok kérés miatt rakták bele a fejlesztők, szóval nagyon ajánlják hogy használjuk is
*keress rá hogy indicator, akkor kiadja hol írja
sz: nah, túl van tárgyalva[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
Szerintem olvasd el még egyszer amit írtam Nem azt nem tudják, hogy mit kéne belerakni, hanem hogy mit tudnak majd. Nyilván attól függ, hogy tudnak megegyezni a gyártókkal. Egyébként a Diablonak meg Fabiennek tartott bemutatón volt erről szó. Ők ott láttak egy rakás kocsit már a játékban, de mondták nekik, hogy még nincs meg mindegyikre a szerződés.
-
Davetim
tag
Apropó Porsche... ez ugyan csak egy nyamvadt tweet, de eszerint továbbra is csak nfsekben lesz Porsche... Még jó hogy ott a RUF.
Amúgy ebben a formában inkább plakátnak néz ki, ha már mind 3 platform rajta van. Persze fél perc melónyi különbség, de így még nem feltétlenül mond ellent a korábbi végleges borítónak.
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #692 üzenetére
#662 Mindig random az új vezető. Hogy ki nyer, az még nem derült ki. De el tudnám képzelni hogy időre megy, amolyan csapatos time challange.
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
Ezt a kétszer akkora sziget dolgot én eddig betudtam a marketing hablaty szabad értelmezésének. A 930 km úthálózat a biztos infó, az meg tippre jónak tűnik Ibiza rendes méretéhez. Ha tényleg dupláznák, akkor majdnem akkora lenne mint O'ahu (1540 vs 1140 km2) vagyis arányosan kb. olyan sűrű lenne, mintha a TDU1 térképéről még kitörölnénk 250 km utat. Ibiza viszont pont hogy elég sűrűnek tűnik, szóval szerintem ez a duplázás nem hihető.
más: ha már annyit kritizáltam másokat, ideje hogy magamat is kijavítsam A Fabien féle beszámolóból anno azt hámoztam ki, hogy lesz a játékban Honda S2000, de nem, az a saját kocsija. Totál lényegtelen, de szeretek következetes lenni
-
Davetim
tag
Én is pont ezt mondom Csak ez úgy tűnt, illetve feltételeztem, hogy Barthezz2 erre gondol, hogy nem direkt ilyen az út, hanem ugyan olyan "így sikerült" darabos út mint az első részben az összes, de mivel a beszámolók szerint az utak már jók, ezért gondoltam, hogy csak a videóban látott helyen ilyen kocka az út. Így értettem a lokális anomáliát.
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #913 üzenetére
Hehe, az X3-at én is bepróbáltam a nyáron, rendesen ledöbbentem rajta hogy ilyen létezik, de kénytelen voltam betenni a "majd ha sok időm lesz" mappába. Az biztos hogy el lehet vele lenni egy darabig
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #930 üzenetére
Na zsír, még a végén lediplomázok mire kijön.
Azt jól értem hogy elsősorban a konzolos verziók miatt csúszik? Mert akkor legalább attól nem kell félni, hogy pcre még pluszba késik fél évet.
-
Davetim
tag
Egy érdekes komment az egyik belsőstől a hivatalos fórumon:[link]
kb azt mondja, hogy épp fejlesztenek egy fícsört, ami lehetővé teszi, hogy ha olyan módban játszol, ahol a rendőrök üldöznek, akkor a közelben lévő játékosok kapnak egy értesítést, hogy átmenetileg beszállhatnak az egyik rendőr helyére.
Az persze nem biztos, hogy tényleg benne lesz a játékban.
-
Davetim
tag
A videó alapján szerintem ez nem a végleges graf, az autón egyáltalán nincsenek árnyékok. Megy át a fák árnyékain, és végig ugyan olyan fénye van. Ez már az első részben is meg volt csinálva.
A környezet lehet hogy már végleges, de mozgásban szerintem jó ez.
ja, az első három kép meg rommá van tömörítve, ezért kicsit csalóka.
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz StormLine #1044 üzenetére
+1
Én annak drukkolok, hogy legyen olyan jó móka a játék, hogy ne érdekeljen hány poligonból állnak a házak az út mentén. Legyen élvezetes az irányítás, az online részt csinálják meg rendesen, és akkor én boldog leszek. A graf úgy is elavul, meg hosszú távon nem az köt le, de persze ez ízlés dolgaAmúgy erre találhatták ki az NDA-t, hogy ne egy félkész játékból felvett sz@rminőségű youtube videó alapján ítéljék meg a játékot...
-
Davetim
tag
A Ferrari California elég rossz példa, 200 km/h-nál kemény 70 kg leszorítóerőt termel (google). A 911 GT2/GT3 RS-ről találtam rendes görbét, itt 2,3 szorosára nő a leszorítóerő 200-ról 300-ra, ez a Californiánál 160 kilónak felel meg 300-nál. A kocsi kb. 1600 kiló, szóval ez a leszorítóerő annyit változtat, mintha 10%-al nőne a gravitáció. Ez a bukkanók miatti útelhagyások hosszát ugyan így 10%-al rövidíti, tehát pl. egy 1 mp-es "repülésből" 0,91 mp lesz. Szóval szinte észrevehetetlen, hogy leprogramozták-e a leszorítóerőt vagy nem.
A Zonda Cinque már érdekes lesz, az 1210 kg, és 300-nál 750 kg a leszorítóerő.
-
Davetim
tag
válasz Barthezz2 #1555 üzenetére
Nemtom hogy műxik a törés, de ha exe-t cserél, akkor hiába frissült. Nyilván a frissítés után kell törni, mert a frissítés az exe-t is cseréli a gyárira. Ha frissítés után beteszi a tört exe-t, akkor gyakorlatilag visszarakja a régi bugos verziót.
De ezt mintha már egyszer kitárgyaltátok volna[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
Amerikai megjelenés: 2011 február 8. +pre-order bónuszok.
Nemsokára lesz infó az európai előrendelésekről is.
[link][ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
Szerintem ez a szófelhősdi úgy lenne érdekes, ha csak a hozzászólások szövegéből indulnánk ki. A ph-s tele van a nickekkel, az aláírások szavaival meg a többi körítéssel.
Az oldal forrásából szerintem viszonylag könnyen ki lehetne szedni a szövegeket, csak azok a sorok kellenek, ahol szerepel az hogy <p class="mgt0". (amúgy totál nem értek a htmlhez ) -
Davetim
tag
Úgy tűnik valaki bement ma dolgozni az Edennél
új videóAmúgy remélem azért van ez a nagy csend, mert vadul reszelik a játékot...
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #1680 üzenetére
CITROËN 2 CV ?
Amúgy ha rendben lesz a játék, akkor ennyi autó simán elég lesz, hogy ellegyek vele évekig. Illetve ha tényleg jó lesz, akkor a plusz autók megérik majd azt a pár ezer forintot.
Csak sajnos ez még egy nagy ha.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Elemlámpa, zseblámpa
- Gumi és felni topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Jeorjosz7 károsultjai
- Analóg fényképezés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- SAMSUNG ODYSSEY G5 S27AG500 Gamer Monitor! 27"/IPS/2k/165hz/1ms/Freesync Premium-G-sync/HDR10
- Iphone 15 Pro Max - Blue Titanium/256GB/Független/Garancia
- iPad Air 4 64GB, Cellular eladó
- Samsung s21 5G 128gb 8gb
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W