Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    válasz marci123 #18 üzenetére

    El kell keserítselek. A fogyasztóvédelemnek nem hatásköre a minőségi kifogás azon része, hogy a vállalkozás (szerviz) eleget tesz-e a fogyasztó kérésének. Ez már polgári jogi szerződésből eredő igény, s mint ilyen ennek elbírálása a fogyasztóvédelmi felügyelőségek hatáskörének hiánya állapítható meg. Idéztem a levélből, amit nekem küldtek a modemmel kapcsolatos panaszbejelentésemre kaptam. Tehát csak addig terjed a hatóság hatásköre, hogy a szerviz átveszi-e szabályszerűen a készülléket javításra, vagy nem. Arra már nem, hogy megjavítják, cserélik, vagy ugyanolyan rosszul küldik vissza. Ezt a fogyasztóvédős nő is elmondta neklem telefonon. Tulajdonképpen a hatóság csak azt ellenőrzi, elelnőrízheti, hogy az üzlet, szerviz a szabáylonak megfelelően foglalkozik-e a vásárló panaszával. Az ügyintézés tartalmát már nem vizsgálhatja. Éppen ezért nekem is csak ötleteket, tanácsokat adtak. Van még egy érdekes mondat a levélbven. "Felhívom szíves figyelmét, hogy a Békés Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége az 60/1992.(XI.17.) Alkotmánybírósági határozat értelmében nem jogosult jogi iránymutatást tartalmazó állásfoglalások kiadására. Ennél fogva tájékoztatásom nem minősül jogszabálynak, hatósági döntésnek vagy intézkedésnek, és jogi értelemben vett kötelező erővel sem bír."

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Új hozzászólás Aktív témák