Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    Assetto Corsa

    Váltómodell kérdése. A WTCC autó amit felhoztál példának például egy szekvenciális botváltót használ, aminél nem kell kuplungolni.
    Csak úgy nagy vonalakban, mert nem vagyok egy nagy műszaki ember, inkább szimulátoros szemmel nézve AC-s autókkal példának:
    - Manuális H váltó ahol kuplungolni kell pl. BMW M3 E30
    - Szekvenciális botváltó, nem kell kuplungolni, leváltásnál általában manuális gázfröccsre van szükség: pl a GT2-es BMW
    - Automataváltó pillangófülekkel, semmit nem kell csinálnod elektronika végzi a gázfröccsöt (hallod is hogy magától reveli a motort), gázelvételt, csak nyomogatod a pillangókat, pl BMW M3 E92.
    A játék ilyen téren rendben van csak azoknál engedi a H váltót aminél az is kell. Ami H váltós azt illene kuplungolni. De átengedi kuplung nélkül is gázfröccsel és gáelvétellel. Az életben is lehet így váltani, de pontosan el kell találni a rev rangeket, és nem tesz jót a kuplungnak. Elvileg később a játékban is roncsolni fogja az autót a kuplung nélküli váltás. Ahol nincs H váltó ott általában nem kéne kuplungolni, csak az a kérdés, hogy botszeki vagy pillangó és automatika intézi-e a gázfröccsöt avagy sem (ezt hallod).

Aktív témák