Aktív témák
-
nagyúr
Assetto Corsa
Váltómodell kérdése. A WTCC autó amit felhoztál példának például egy szekvenciális botváltót használ, aminél nem kell kuplungolni.
Csak úgy nagy vonalakban, mert nem vagyok egy nagy műszaki ember, inkább szimulátoros szemmel nézve AC-s autókkal példának:
- Manuális H váltó ahol kuplungolni kell pl. BMW M3 E30
- Szekvenciális botváltó, nem kell kuplungolni, leváltásnál általában manuális gázfröccsre van szükség: pl a GT2-es BMW
- Automataváltó pillangófülekkel, semmit nem kell csinálnod elektronika végzi a gázfröccsöt (hallod is hogy magától reveli a motort), gázelvételt, csak nyomogatod a pillangókat, pl BMW M3 E92.
A játék ilyen téren rendben van csak azoknál engedi a H váltót aminél az is kell. Ami H váltós azt illene kuplungolni. De átengedi kuplung nélkül is gázfröccsel és gáelvétellel. Az életben is lehet így váltani, de pontosan el kell találni a rev rangeket, és nem tesz jót a kuplungnak. Elvileg később a játékban is roncsolni fogja az autót a kuplung nélküli váltás. Ahol nincs H váltó ott általában nem kéne kuplungolni, csak az a kérdés, hogy botszeki vagy pillangó és automatika intézi-e a gázfröccsöt avagy sem (ezt hallod).
Aktív témák
- Xbox Series X ÚJ 2026.05.12. Microsoft garancia
- Apple Watch 6 44 mm LTE
- Kategória váltás miatt eladó majdnem teljes (pedál nélkül) Fanatec DD szett:
- ProBook 450 G8 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19/32GB/1TB SSD notebook 3 év garanciával szinte új