Új hozzászólás Aktív témák
-
Avicularia
veterán
Kicsit árnyalni szeretném a boltról kialakult pozitív képet
Adott volt egy MSI 7900GT videókártya, amit Petya25 fórumtársunk révén vásároltam ebben a boltban múlt év májusában 3 év garanciával.
Idén április elején vettem észre, hogy a kártya nem működik megfelelően, színes pixelek jelentek meg a monitoron már boot alatt is, mintha pixelhibás lenne a moncsi, de mindig máshol helyezkedtek el.
Átvittem egy ismerősömhöz, kipróbáltuk és nála is produkálta a hibajelenséget.
Ezután bevittem a topik címében szereplő boltba gariztatni, április 11.-én adtam le.
Információjuk szerint a csere kb. 1 hónapot fog igénybe venni
(az átvételi papírra 21 napot írtak).
Pozitív dolog, hogy kérésre adtak egy Inno 7300GT kártyát, hogy addig is tudjam a gépem használni, amíg a csere lezajlik.
Múlt héten gondoltam rákérdezek mi a helyzet, felhívtam őket telefonon.
Érdeklődésemre elárulták, hogy a kártya még nem érkezett meg, de jövő hétre biztosan meglesz.
Ezen a héten, kedden elunva a várakozást, és mivel már 4 hete bent volt a kártya, ismét felhívtam őket.
Közölték, hogy előreláthatólag a kártya 18.-án fog megérkezni.
Mivel ezt sérelmeztem, telefonpartnerem megígérte, hogy a kollégája vissza fog hívni és megbeszéljük, mi legyen.
Ez meg is történt, és mondta, hogy be tudja számítani a kártyát egy másikba.
Első ajánlata egy 7800GTX kártya volt: U ,amire nemet mondtam ,mivel gyengébbre nem szeretnék cserélni.
Mondtam, hogy 7900GTX illetve 8800GTS érdekelne, akár ráfizetéssel is.
Megígérte, hogy megnézi az árakat és visszahív.
Vártam kb. 3 órát a telefonra, de csak nem akart csöngeni.
Ezután bementem személyesen,és érdeklődtem ,hogy mi a helyzet.
Felajánlott valamilyen 512MB-os 7900GTX kártyát kb. 130K-ért: Y amire kinevettem.
Közölte, hogy 40K+áfáért be tudja számítani a kártyámat bármibe.
Mondtam neki, hogy ez nem így működik, a kártya teljes ára jár nekem a törvény szerint.
(volt itt róla szép hosszú cikk a PH-n, illetve a fogyvédes topikban is elég részletesen kifejtette Ariadne fórumtársunk ezt a témát: R )
Kollégája elkezdte a dajkamesét, hogy a számtech cuccoknál fel kell számítaniuk avulást.
Közöltem vele, hogy ne próbáljon megvezetni,és ha gondolják, csinálhatjuk a dolgot másképp is.
Nem mondtam nekik, de az Ariadne által leírt vásárlók könyve-békéltető testület-bíróság járt a fejemben, mert már rendesen felidegesítettek.
Ezután a főnök odaült a gépéhez, nézett valamit, és közölte, hogy másnapra jó lesz egy Gigabyte 7900GT?
Gondolom tudta, hogy jár vissza a teljes vételár, de mivel én nem nyerészkedni akartam, hanem garanciális jogaimat érvényesíteni, elfogadtam az ajánlatot.
Milyen érdekes, hogy egyből tudott megoldást, amikor látta, hogy nem tud megvezetni.
Ezzel kellett volna kezdenie, amikor már 4 hete váratott a cserével és nem újabb határidőt kitűznie.
Nem értem, asztalcsapkodás nélkül miért nem lehet megoldani egy ilyen helyzetet?
Keserű szájízzel hagytam ott a boltot, többet biztos nem veszek ott semmit.
Ráadásul bebuktak egy 22'' Dell moncsit , amit ott akartam megvenni,ha kicserélték a cuccomat.
Ezenkívül a cserepapíron is jogtalan dolgot kötöttek ki, hogy csere esetén a garancia idő nem hosszabbodik meg
[link]
Szóval soha többé ipon.
Itt is a szokásos dolog van, amíg fizetsz, addig szeretnek, de utána már nem érdekli őket az ügyfél elégedettsége.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD