Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz DJ. Ru$y #91011 üzenetére

    Nem tudom miért írod le újra elsőre is értettem, hogy nem tud.

    Ezt inkább a telekomosoknak mond, akik arról akarnak meggyőzni, hogy minden frankó, meg hova akarok blondingolni stb.

    Már pedig 1. eszközt kellene cserélniük, ki kellett volna jönniük, de szartak rá.
    2. Én érdeklődtem de mivel a ruterem nem volt 100-as net képes, a saját, így nem tudtam mit kezdeni velük.
    3. Most már van új ruter, saját, és látom, hogy az égvilágon semmi változás/ hajlandóság. Ezért kénytelen vagyok utána járni, és elérni náluk, hogy végre küldjenek ki egy szerelőt,a sok szarakodás meg távolról megnézzük helyet...

    De lehet megunom azt fogom és bejelentem hibára, hogy nem megy a net a rutert meg áramtalanítom.

    Anno ezt javasolta az egyik szerelő x éve, amikor képtelenek voltak a sima adsl (8/1) modemet cserélni 15 mb-es nethez valóra.

    Elvileg most jön szerelő, vagy jelentkeznek 72 órán belül...

    És azért érdeklődők itt, hogy tudjam mi a helyzet. És kamuzzanak össze vissza.

    Amúgy van egy 2x2 (azaz 4) érrel rendelkező, telefonkábel ez jön a falból, megy egy splitterig amit dsl/tel-ra osztotta régen a kábelt... ezzel mérve, alacsonyabb picit. (így 2 eres tel kábel megy a zte-be.

    Most kipróbáltam a 4 erest, direktbe ruterbe(zte), azzal jobb a net 1-2 mb/s-el kb talán. Viszont úgy nincs tel.

    Ergo, ha lenne bonding simán hozná a 100-as netet, a hálózat... Erről votl szó a megrendeléskor is, de azóta sem csinálták, és most már ideje lenne.

    AZ EDK-ra meg még mindig nem írtál semmit, hogy mi a franc az, pedig szerintem kérdeztem.

    Nem pörgök ezen, informálódom. Mert látom az értetlenkedést, és a fejetlenséget a T-nél.

    Múltkor pl T pontok jártak le ugye, bementem a T-s üzletbe, és elküldtek a búbánatba, hogy nekem nem jár, vásároljam le neten.

    Megtettem volna, de nem tudtam, mert nekem neten nem jó, nem tudtam volan felhasználni, felhívtam akkor az ügyfélszolgálatot, kaptam vmi normálist, aki igazolta, hogy nekem van igazam, és jóváírta a számlán a pontokat, mert nem tudtam már felhasználni.

    Most 2 ügyfélszolgálatossal beszéltem tegnap. Egyik váltig állította, hogy nekem blonding van, különben is az 50%, az nagyon jó a rendszer szerint. Ellenőrizni persze nem tudom, higgyem el amit mond.

    - Kérésre tovább vitte az ügyet csináltam egy ellenőrzést, amin kijött amit mondtam kb az előző csomag, sebessége, meg egy pici.

    A köv ügyfélszolgálatos, egyből mondta, hogy igazam van, nem volt nálam semmi ilyesmi, mert ahhoz szerelőnek kellett volna kimenni, az pedig nem volt. Tovább küldött egy kollégához, az meg megint az elsőt fújta, hova akarok én blondingolni mikor 100-as netem van, Csak épp azt nem érti, meg hogy papíron, mert elfelejtettek kijönni azóta is.

    Van két opció elfogadom amit mondanak, vagy jelzem a problémát, és tudok tényeket is mondani, a miért nem jó-ra.

    ⭐K&H bank Ajánlással ⭐50.000 ft forint számlanyitási akció. ⭐Revolut meghívó linkemen keresztüli regisztráció esetén, ⭐6000 ft-ot ajánlok fel, a meghívott félnek - vagyis Neked. (ha érdekel, írj pm-et) Kérd PM-ben.

Új hozzászólás Aktív témák