Új hozzászólás Aktív témák

  • Livius

    őstag

    válasz aicon #40001 üzenetére

    Az ügyfélszolgálat nem tudja mi az a firmware frissítés, nekem se nagyon értette meg. Szépen körvonalazva elmondtam neki hogy a kihozott speedport modem működése nem az igazi, amikor beállításokat akarok benne módosítani, élen azzal hogy 1970-es dátumtól kezd el időt számolni, és sose frissít, ez nem normális egy eszközben.

    Erre a bejelentésre valami olyasmit kaptak a műszakisok, hogy nincs interneten és rossz az eszköz :D . Legalábbis így hívtak vissza. Utána kellett újra elmagyarázni mit szeretnék, és hangsúlyoztam hogy tudom hogy van újabb szoftver verzió, és tudom azt is hogy akiknek az van fent nincs gondjuk, és így szeretném ha feltöltenék, és ennyi. Azér valószínű megcsinálják, mert a hibabejelntést végül le kell zárnia valamivel, és szerintem csak örülnek annak ha nem kell helyszínre jönniük megszemlélni a dolgokat.

    Bár a műszakis is csak annyit tudott, hogy az új firmware a VoIP-hoz tartalmaz javítást és ennyi, szerinte az én gondomra ami volt nem, mert nem látta leírva. Persze végül mégis csak tartalmazott több javítást is, mert egyértelműen javult a portforward beállítási lehetőségem azóta. Szóval, elégedett vagyok az új firmware-el, és remélem most már magától is megy majd az auto frissítése is.

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

Új hozzászólás Aktív témák