Új hozzászólás Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz Ebit #384 üzenetére

    Hát itt csak az ÁSZF-re tudok hagyatkozni :B

    "A rendelkezésre állási mutató számítása szolgáltatás típusonként, a Szolgáltató támogató
    rendszerei és nyilvántartásai alapján történik. A hibás teljesítési statisztika számításának
    alapja az adott évben a Szolgáltatóhoz érkezı hibabejelentések (a Szolgáltató érdekkörében
    bekövetkezı hibák esetében) időpontjai és a hibaelhárítások között eltelt összes idı. Az összes
    hibásan teljesített órák száma egyenlı a hibabejelentések nyilvántartásai alapján összesített
    hibásan teljesített órák számával, hozzáadva a váratlan és tervezett üzemszünetek
    (szolgáltatás-kiesés) idıtartamát is. Egy adott szolgáltatás éves rendelkezésre állása az évben
    hibásan teljesített összesített idınek az adott évre számolt százalékos értéke az összes
    elıfizetıi hozzáférési pontra vonatkoztatva."

Új hozzászólás Aktív témák