Hirdetés

2018. augusztus 20., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-08-10 09:28:34

IT café

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39) Snoop-y válasza T-online (#37) üzenetére


Snoop-y
(PH! addikt)

Akkor gondolom tisztában vagy azzal is, hogy hogyan és hol lehet hibát bejelenteni valamint ki és milyen formában képviselheti a céget bármilyen médiában.Illetve gondolom azzal is tisztában vagy ,hogy mikor és milyen formában kezelhetsz ügyfél adatokat.Technikai kérdésekre nyugodtan lehet válaszolgatni de ez a topic nem működhet hibabejelentő csatornaként.Ha nagyon nem érted akkor kifejtem majd bővebben milyen technikai felételeknek kell megfelelnie egy helpdesk csatornának ,milyen rendelkezésre állása van hogyan monitorozzák stb stb.
Egyébként meg ha nagyon unatkozol zárjál hbj-t van belőle elég...

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.