-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
Most volt egy megint csak felemelő beszélgetésem egyik szegény ügyfélszolgálatossal...Az internetem egy nap többször is megszakad senki sem tudja miért.
Másodikán jelentettem be a hibát, ugye 72 óra a kijavítás...semmi telefon semmi email, erre most hívtam őket ,hogy akkor mi van(ma is megszakadt 3-4 szer)
Azt mondta az Úr,hogy a bejelentés után pár percre lefutott a vizsgálat és jó is volt minden.
Ha jó volt arról miért nem szóltak? Vagy miért nem kérdeztek rá mint máskor? (nem az első eset volt)Egyáltalán miért én hívom őket és várok hallgatom a hülye zenéjüket...10-20 perceken keresztül és utána ugyanott kötünk ki,hogy a hiba marad..ő visszaküldi a szerelőknek a hibabejelentést én meg idegesen remegek a gép előtt..várva,hogy mikor szakad meg megint.
Annyira de annyira...
(muszáj rágyújtanom és bontanom egy sört...szétvet az ideg)
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.