-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pyro05
tag
Sziasztok!
Milyen felsőbb elérhetőségen, fórumon vagy akármin tudok panaszt tenni a Telekom felé, ami nem a helyi ügyintézőkön át megy, ugyanis a helyi ügyintéző (akinek hibájából panaszt tettünk) manipulálta a telefonon tett panaszunkat és kivizsgálás nélkül lezárta a panaszjegyünk.
Köszönöm a segítséget!
War. War never changes.
-
Pyro05
tag
válasz astorre19 #113953 üzenetére
Úgy értettem, hogy a telefonon eddig nagy többségben Szegedről hívva szegedi ügyintézőt kapcsolt a 1414. A felmerült probléma miatt - amit kifejteni most már sajnos nagyon hosszú iromány lenne - szeretnék egy magasabb szinthez fordulni, mint a szegedi ügyintézők, mert az említett ügyintéző ténykedése révén meglehetős bizalmatlanságot érzek egy újbóli simán a 1414-en leadott panaszhoz. Ezért érdekelne, hogy van-e egy következő szint, vagy csak esetleg e-mail lehetőség, ami kikerüli ezt a kört és nem megint 30 nap múlva derül ki, hogy aljas módon, sorozatos hazugságokkal törölik a panaszt mindenféle kivizsgálás nélkül.
War. War never changes.
-
kokopo
aktív tag
Sziasztok
Van egy Speedport Entry 2i digitális elosztó, es egy technicolor isb2201
A Speedport Entry 2i-n mac szuressel tudom szabalyozni a kolkok eszkozeit, de az isb2201 mac-jet hiaba irom a "parental control"-ba (mint a tobbi eszkozt) nem szakitja meg az internetet, es ugyanugy mukodnek a tv adasok
Van valami mas megololdas az IPTV korlatozasara ?
Azt tudom, hogy az isb2201-n van szuloi felugyelet, de az nem az amit akarok, ott vagy megy vagy nem egy adott csatorna
En azt szeretnem hogy bizonyos idokozonkent lehessen vagy ne lehessen a tv-musort nezni
Koszonom -
kinder93
aktív tag
Az elmúlt pár hétben rendkívül megbízhatatlanul működik az internet itthon.
Leggyakrabban 20-30 másodperces kiesések de ma volt 5-10 perces is.
Van, hogy mindössze 10-20 Mbit/s-et mérek.
150/5 csomag.
Ügyfélszolgálat semmit se tesz konkrétan. Mert megjavul 10 perc múlva, és küldik az üzenetet hogy nem találnak hibát biztos nálunk történt valami. Oké, de ez naponta azért bosszantó.... Sőt.
Egyebkent egy Sagemcom FAST3686 eszközről van szó.
Mit javasoltok, honnan ered a probléma szerintetek? -
Pyro05
tag
Sziasztok!
Elküldtük a panaszt. Engedjétek meg, hogy ide is beillesszem, hogy az a mérhetetlen frusztráció, amit okozott ez az ügy, most kicsit leeshessen rólunk. Tudom, hogy lesznek, akiknek ez bagatel dolog, de a tehetetlenség érzet és az átvertség van akit jobban megvisel, pláne, hogy én ezzel édesanyámnak akartam örömet...
Kedves Telekom!
Panaszt szeretnék tenni egy készülékrendelés, illetve ennek a rendelésnek a panaszkezelése kapcsán. Az alábbiakban megpróbáltam a lehető legrészletesebben összeszedni a kapcsolódó eseményeket:
Március 24-én leadtunk egy szolgáltatás (internet + iptv) valamint eszköz (Samsung QE55Q70R) igénylést online. Hosszas mérlegelés után esett a választás a Telekomra, melyben jelentős szerepet játszott a készülék kedvezményes ára, amit a honlap kalkulált ki számunkra. Még ezen a napon kaptunk sms-t, hogy a megrendelés feldolgozás alatt van.Március 25-én kaptuk a következő sms-t, miszerint nem feleltünk meg az igénybevétel feltételeinek, a rendelést elutasították, így a 1414-en egyeztessünk az ügyfélszolgálattal.
Március 27-én felhívtuk a 1414-et, ahol informáltak, hogy a jelenlegi szolgáltatásaink nincsenek még 6 hónaposak, így a kedvezmény igényünket elutasították. Hosszas beszélgetés után mondtuk, hogy semmi baj, a családban van több éves Telekom előfizetés is, akkor a készüléket megpróbálhatjuk arra is megvenni, de az ügyintéző azt mondta, hogy megoldja, csak egyeztetnie kell a kollégáival, majd visszahív minket az ajánlattal. Még ezen a napon visszahívott az ügyintéző a 9303100 számról és egy olyan kedvezményes ajánlatot vázolt elénk, ami csak pár ezer forintban tért el az online kalkulációtól, így ezt elfogadtuk a gördülékenyebb ügyintését segítendő. Értesített minket, hogy majd felkeres a bekötéssel kapcsolatban egy munkatársa, a készüléket pedig egy futár fogja szállítani a már meglévő szolgáltatásunk címére. Úgy sikerült megoldania a készülékkedvezményt, hogy azt a már meglévő XXX utcai szolgáltatásunkhoz érvényesítette, külön az új YYY körúti szolgáltatástól. Később kaptunk sms-t, hogy megérkeztek az online dokumentumok, szerződésmódosítás és a kedvezményről szóló szerződés.
Március 30-án telefonáltak időpontegyeztetésért a bekötéssel kapcsolatban, ahol április 3-át jelöltük meg.
Április 3-án bekötötték az internetet és az iptv-t, de a szerelő semmilyen információval nem tudott szolgálni a televízióval kapcsolatban, így felhívtuk a 1414-et, ahol Vanda tájékoztatott arról, hogy folyamatban lévő megrendelésünk van és az ügyintézők sem tudnak több információval szolgálni.
Április 6-án ismét felhívtuk a 1414-et, mivel még mindig semmilyen információnk nem volt a készülékkel kapcsolatban és ez a modell a Telekom honlapján átkerült „utolsó darabok” státuszba, amitől megijedtünk. Jelezném, hogy a megrendelésünk és aláírt szerződésünk keltezésének idején a készülék még „készleten” státuszban volt, ezt később több ügyintéző is megerősíti. Nem is feltételezzük, hogy olyan terméket adott el nekünk egy ügyintéző, ami már akkor nem is létezett. A telefonban kiderült, hogy a rendelésünket törölték, amit nehezen tudtunk értelmezni, miután már mindenben megegyeztünk és bekötötték a szolgáltatást. Ráadásul erről a törlésről semmilyen értesítést nem kaptunk. Tehetetlenségünkben egy panasz felvételét kezdeményeztünk, amit az ügyintéző meg is tett. Még ezen a napon ismét felhívtuk a 1414-et, ahol egy másik ügyintézővel kiegészíttettük a panaszt. Az online szerződésünkben megtaláltuk az ügyintéző vélt nevét és további információkkal próbáltuk pontosítani a panaszt a gyorsabb kivizsgálás céljából.
Április 7-én a 1414-en pontosítottuk a megrendelést végző ügyintéző XYZ nevét és a kollégája a vonal végén jelezte, hogy jelenleg is dolgozik XYZ, szól neki, hogy hívjon vissza engem a pontosabb egyeztetés céljával. Az ügyintézőtől még kiderül, hogy a kiválasztott készülékből már nincs raktárkészleten. Még ezen a napon felhívott a 9303100-ás számról XYZ, aki semmilyen megbánást nem tanúsítva közölte, hogy hibára futott a megrendelésünk és már nincs a megrendelt készülék. Megjegyezném, hogy nem értem miért egy kiengedett, aláírt szerződés átvétele után fut hibára egy megrendelés, és azt sem értem, hogy ha ez mégis megtörténik, akkor erről miért nem tájékoztatnak, miért van az, hogy a szolgáltatást bekötik, miközben a kedvezményeimet megvonják. Ezekből a beszélgetésekből sem derül ki teljes bizonyossággal, hogy mi miatt történt a hiba, de XYZ jelzi, hogy megpróbál a raktárosoktól még utána járni az adott készüléknek és megígéri, hogy visszahív 1-2 napon belül… amit nem teljesít.
Április 10-én és 11-én is keressük XYZt a 1414-en, de nem tudjuk elérni, a kollégái jelzik neki, hogy kerestük.
Április 14-én hívott minket XYZ a 9303100-as számról, aki azt közli, hogy a kollégáival egyeztetve 10000 forint jövőbeni készülékvásárlási kedvezményt tud felajánlani, mivel a szóban forgó készülék elfogyott. Konkrétan viccnek neveztem, hogy a korábbi 25000 forintos kedvezményünk és aláírt szerződéseink kukába dobásával tízezer forintot ajánlanak fel készülékre. Többszörösen méltatlannak érzem a felajánlást, miután kevesebb az értéke, mint a szerződésben, nem én hibáztam és azonos tudású jelenleg is elérhető modell a Telekom kínálatában százezerrel drágábban van, mint az én szerződésben rögzített ár. Ezután értetlenkedve próbálom megtudni, hogy mi az a hiba, ami miatt egyáltalán eljutottunk idáig, de erre érdemi választ nem kapok. Azt állítja az ügyintéző, hogy a megrendelés napján végigfuttatott mindent a rendszeren és mindenre zöld lámpát kapott és „valami miatt” a rendszer 30-án a teljes megrendelést törölt állapotba tette. Pár perces tajtékzás után XYZ felajánlja, hogy egyeztet a vezetőséggel és egy Q70T készülékre (ami minőségben és tudásban gyengébb, mint a szerződéses Q70R-ünk, de mivel friss 2020-as modell, így drágább) árbeállítást kér. Továbbítja ezt a kollégáinak és azt mondja mindenképpen visszahív pár napon belül. Még nyomatékosan megkérem, hogy a panaszt ne törölje ki, ezzel még ne tekintsék lezártnak.
Május 5-én felhívjuk a 1414-et, mivel a panasz kivizsgálásának 30. napja előtt jártunk egy nappal. XYZ az ismételt ígéretével ellentétben 3 héten át nem hívott vissza minket. Megdöbbenve hallgatjuk, ahogy a vonalban lévő ügyintéző jelzi nekünk, hogy a panasz április 17-én lezárásra került 10000 forint jóváírásával, illetve kiküldtek nekünk egy levelet három ajánlott készülék leírásával, amit nem kaptunk meg…
Mélyen felháborít és elkeserít minket az ügyintéző ténykedése az ügyben. Hazugságai révén többszörösen átverve érezzük magunkat… tehetetlennek, akik nem tudják, hogy kihez forduljanak. Megrendült a bizalmunk, pedig a család évek óta a Telekom előfizetője és egyszerűen nem értük, hogyan teheti meg egy ügyintéző, hogy folyamatosan félretájékoztatja az ügyfelét…
A készüléket a szolgáltatásokkal anyósomnak rendeltük meglepetés, ajándék gyanánt. Mivel nagyjából 5 hét telt el a rendelés óta, nem tudtunk tovább várni a készülék beszerzésével, azt kénytelenek voltunk megoldani más forrásból. Jelenleg nem tartunk igényt semmilyen készülékre, de mindenképpen kárpótlást várunk az ügyben, mivel elestünk 25000 forint kedvezménytől, rengeteg feszültséggel, idegeskedéssel járt ez nekünk és anyagilag egy másik, hasonló tudású televízió beszerzésén is sokat buktunk, mivel a Samsung QE55Q70R modell az egész országban elfogyott az ügyintézés időtartama alatt. Amennyiben nem sikerül megoldást találnunk, akkor elkeseredésünkben a fogyasztóvédelemhez vagy magasabb fórumokhoz fogunk fordulni.
Várjuk az újbóli panaszunk kivizsgálásának eredményét!
Köszönettel, ZYX
War. War never changes.
-
PBA
aktív tag
Sziasztok,
elolvastam az összefoglalót, de nem derült ki számomra egyértelműen a válasz.
Friss bekötésről van szó, koax, 300/20-as csomag, Sagemcom F@st 3890 V3 berendezéssel. Van lehetőség bridge módba kérni az eszközt? TV előfizetésem nincs, telefon (ip) előfizetés van, de nem fogom használni, csak a csomagár miatt kértem. WIFI funkció szintén nem izgat. Kérdeztem a szerelőt, aki bekötötte a szolgáltatást, de azt mondta, hogy neki erről lövése sincs.Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
titán
-
DJ. Ru$y
félisten
Üdv!
Ha elolvastad volna az összefoglalóban a GYIK részt megkaptad volna a választ is, idézem:
"Kábeles internetkapcsolat esetén hgw-ben van bridge mód?
Ha nincs iptv előfizetésed ügyfélszolgálattól kérheted a bridge módot."
1414-et hívva, tudod kérni.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
leviske
veterán
Sziasztok!
Még azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy ezek az értékek jónak számítanak? Nővéremék 500/20-as csomagja 530Mbps és 140Mbps letöltési sebességek közt ingadozik (egyszer ilyet, egyszer olyat mérek szinten). Pedig már nincs router mögött STB meg ilyesmik, szóval csak a jelszintekből adódó problémára tudok gondolni.
Illetve még talán az lehet gond, hogy megörököltek tőlem egy ASUS AC57U-t amiben még aktiválva vannak az IGMP funkciók (mögötte volt két STB). Érdemes lehet kikapcsolni ezeket, vagy nem számít?
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz leviske #113966 üzenetére
Nem számít. Inkább az számít, hogy koaxon van, ami azt jelenti, hogy napszaktól függően lehet torlódás, ha sokan használják a környéken egyszerre.
Mivel mérsz? Próbálj a szélessáv.net-en vagy a Speedtest CLI-vel.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
PBA
aktív tag
válasz DJ. Ru$y #113964 üzenetére
Igen, értem, elolvastam, de szerintem pongyola az összefoglalóban a megfogalmazás. A kábeles kapcsolat lehet optikai is és koax is, amik nem feltétlenül ugyanúgy viselkednek. A HGW-t ismereteim szerint elsősorban optikai végberendezésre használják, a koax végén lógó eszközt inkább médiabox-nak vagy modemnek vagy cable gateway-nek becézik.
Tehát ezért nem volt számomra egyértelmű a dolog, hiába olvastam el.
-
PBA
aktív tag
válasz Gubek-Einste #113963 üzenetére
Köszönöm!
-
DJ. Ru$y
félisten
A koaxot nevezik "kábeles" kapcsolatnak, mivel a Kábel TV-ből jön az elnevezés. Az optika pedig külön kérdésben meg van válaszolva ott PPPoE Passthrough van, de majd szólok kabelmanianak, hogy egyértelműsítse akkor.
HGW-t használják koaxon és xDSL-en lévő végberendezésre, optikán ONT van.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
senior tag
Az alábbi sorokat ne vegyétek személyeskedésnek, Kedves Fórumtársak. Egyszerűen a Telekommal van problémám és mivel ez egy Telekom topik, gondoltam itt is kiírom magamból.
Ezúton kérem a fórumon jelenlévő magentás alkalmazottak valamelyikét, hogy ha van rá mód, soraimat továbbítsák az illetékeseknek.Kedves Telekom!
Elég régi a kapcsolatunk, bőven tíz plusz év felett járunk és állítólag platina minősítésű ügyfél vagyok. De nem tudtam, hogy Te az orvosi platinaként gondolsz a nemesfémre, nem pedig ékszer alapanyagként.
Tavaly jött egy agymenésed és kitaláltad a "belső egyenleg dumát". Ezzel akkor szembesültem, mikor szerettem volna szerződés hosszabbítással részletre venni egy készüléket, mert platina vagyok.
Úgy kezeltél, mint egy "utcáról beesett" új ügyfelet és egy olyan előleg összeggel bombáztál meg, hogy inkább elmentem és megvettem a készüléket a gyártó üzletében, mert platina vagyok.
Ezek után felhívtál, hogy kedvezményesen adsz nekem egy táblagépet, mert olyan jól fizető ügyfél vagyok, aminek az lett a vége, hogy "technikai" hiba miatt ötször indítottad el a rendelést, ötször hívtál fel, három hétig húztad az agyamat, mert platina vagyok.
Kettő beltéri egység volt nálunk, egyet vissza szerettünk volna adni. Te azt mondtad, hogy úgyis jönnek hozzánk a szerelők más ügyben, adjuk oda nekik, ne postán küldjük. Ezek után hetekig zaklattál és követelted a visszaküldött eszköz postai feladóvevényét, mert platina vagyok.
Végezetül most, amikor tényleg szükségünk lenne egy eszközre, elhúzod a mézesmadzagot, kedvező konstrukciót ígérsz, majd az utolsó lépésnél azt mondod, hogy egy tavalyi rendelés még folyamatban van, amit már régen megkaptunk....
Kedves Telekom, köszönöm, hogy platina szintű ügyfél lehetek!
-
bopeti98
őstag
Ma délutánra az egyik IPTV box (Tatung) annyit csinál, hogy zölden villog a power led, illetve zölden világit a LINK led. Áramtalanítás után rövid ideig egy kék képet ad ki magából, utána folytatja a villogást nincs jel társaságában.
A nappaliban lévő Cisco boxal is történt valami, mert bekapcsoláskor a Sikertelen csatlakozás szöveg fogadott, de újraindítás után az jó lett. Áramszünet nem volt, mert a mikró órája nem nullázódott, meg uptime alapján a router sem indult újra.
A Tatung box bejelentős, vagy van valami amivel próbálkozhatok esetleg? Hard reset vagy ilyesmi?[ Szerkesztve ]
-
m1lan
őstag
Sziasztok!
Átköltözök házon belül a szomszédos szobába, és szeretném magammal vinni a vezetékes és vezeték nélküli sebességet is. A jelenlegi szobában itt van mellettem az asztalon a Sagemcom, 3 IPTV megy róla, a 4. LAN portra pedig az asztali PC-m van rákötve jelenleg. A másik szobába (ahova költözök) megy át az egyik UTP kábel az IPTV-nek.
Vettem egy TP-Link Archer C6-ot, a korábban IPTV-t biztosító UTP kábelt bedugtam a WAN portba, az egyik LAN portra rádugtam az IPTV boxot, a másodikra pedig az asztali gépet. Minden tökéletesen működik, ugyanazokat a sebességeket mérem, amiket a Sagemcommal. A kérdésem a következő volna: hogyan érdemes bekonfigurálni a routert? Az alapbeállításokkal teljesen jól működik minden, de nem szeretnék semmi "összeakadást" a későbbiekben sem. A Sagemcom ugyanúgy üzemel majd tovább, csak én válok le róla.
Előre is köszönöm!
Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
-
taki01
őstag
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz m1lan #113974 üzenetére
Telekomnak van legalább 3, de inkább 4 féle Sagemcom márkájú eszköze, 2 technológián. Egy pontos típus nem ártana. Ha már vettél saját routert, a Sagemcom wifijét használnád tovább, vagy kiváltod vele? (felesleges volt routert venned, vehettél volna egy sima 5 portos IGMP képes switchet, még árban is megállt volna majdnem a feléből)
Pontos Sagemcom típus, illetve, hogy a Sagemcom ezek után csak IPTV-nek marad, vagy a wifijét is akarod használni?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
#36583936
törölt tag
Van itt még valaki rajtam kívül aki vidéki és 10 megabites otthoni internete van? én vidéki vagyok és felénk a telekom 10 éve nem fejleszti a netet. ez borzasztó. ha nem lennék magenta 1-es már rég váltottam volna szolgáltatót de nálunk a helyi szolgáltató még ettől is drágább. amúgy a telekom többi szolgáltatásával elégedett vagyok egyedül az otthoni nettel nem.
-
Túzok22
aktív tag
Sziasztok. Tegnap volt itt nálunk egy 8:00-16:00-ig tartó áramszünet és azóta az egyik asztali gépen többször “network connection lost” problémába ütközik pl: a discord, meg úgy kb minden netes játék. Az áramszünet előtt nem volt ilyen gond. Mit csináljak ilyenkor, mivel lehet probléma? Amúgy optika 1000/1000 és Sagemcom f@st 5655v2 az ONT és cat5E-s kábellel van össze kötve az ONT és az asztali gép. Érdekes mert a netes mérésekkor pl: szelessav.net, speedtest.net és speedtest CLI-vel mindig megvan a 900/700 Mbps 4 - 6 ms ping-gel.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Sziasztok!
A tapasztalatokra lennék kiváncsi, hogy a Telekomtól kapott ONT eszköz WiFi-je kétszintes lakásban elegendő lehet, vagy érdemes ugyanúgy egy saját Routert betenni mögé mint a Diginél? Eddig csak digivel van tapasztalatom, ott a topikban mindenképp javasolják a saját router beszerzését, ehhez képest alap otthoni wifis pár gépes felhasználásra a telekom eszköze mennyire használható?
Köszönöm előre is!
-
tobias40
veterán
válasz Kroni1 #113982 üzenetére
Ha picit visszaolvasol akkor látod hogy ajánlott a saját router,főleg ha stabilitás és sebesség és egyéb "extra" beállítások is kellenek.
Főleg ha már megvan a saját routered amin miden be van állítva ahogyan te szeretnéd!A telekomos eszközt átrakod vagy átrakatod modem módba és a bejelentkezési adataidat a saját routeredben megadod és ennyi.
Ha lesz iptv-d is akkor azt érdemes a telekomos eszközbe dugni akkor is ha modem-ként működik az eszköz! -
DJ. Ru$y
félisten
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Kroni1 #113982 üzenetére
Nem túl hardcore felhasználásra használható az ONT, de tehetsz mögé PPPoE Passthrough-val saját eszközt, szinte ugyanúgy, mint a másik szolgáltatónál. Nem muszáj bekötni első körben saját routert, ha tapasztalsz valami problémát a sima ONT-tal történő használat során, akkor érdemes bekötni a routert és megpróbálni azzal is.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Kroni1
veterán
Köszönöm a tanácsokat!
-
kokopo
aktív tag
[Erre van otletetek]
Koszi -
őstag
Sziasztok,
Van egy Sagemcom Fast F@st 5655v2 AC ONT-om, az utóbbi időben (Március óta otthonról dolgozom) időnként újraindulgatott, ami jelentős problémákat okozott. Bejelentettem a hibát, kaptam másik eszközt, de sajnos az új eszköz sem hibátlan ezért tennék egy próbát saját WiFi routerrel.
A kérdésem az volna, hogy ha nincs iptv előfizetésem, telefon van, de nem használom, akkor ha azt szeretném, hogy a saját routerem WAN oldalon publikus IP-t kapjon, akkor az a teendőm, hogy
- Connection type: ppp
- Log-In - elrontom
- Connection Trigger - manual
- PPPoePassthrough - on
- WiFi kikapcs
- UTP kábel ont lan port 1. - saját router wan port
- PPP kapcs beállít, ha van net örül.A Global Wan Mode-ot nem kell áttennem Bridged módba?
Elnézést, ha már sokadszorra került tárgyalásra a kérdés, de eltérő utasításokat lehetett olvasni a topicban.
-
Túzok22
aktív tag
Szia. Ez így majdnem oké, csak annyit kell még csinálni hogy a PPPoE felhasználó név és jelszó párost a saját routerbe be kell írni, ha tudod kívülről vagy le van írva neked pl papíron akkor ok, ha nem jut eszedbe, hívd a 1414-et és megmondják.
Szerintem ne rakd át bridge módba, mert állítólag meg tud tőle bolondulni az ONT.[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
Sagemcomban nem kell már elrontani semmit. Ott csak Connection trigger manual, PPPoE Passthrough ON és wifi kikapcs. Semmi mást nem kell állítani.
Saját routerbe megadod a PPPoE adatokat és már lesz is net elvileg.
(Azért lehet eltérő, mert eltérő eszközei vannak a T-nek, amiket eltérően kell beállítani.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
tylerddd
veterán
Helló! Vidéken lakom, ahol a Telekom max. 30Mbit-es netet kínál. Ez nem optikai, az tuti, tehát ADSL lehet vagy van ilyen még egyáltalán?! Mellé lehetne IPTV-t kérni vagy akár magában is. A kérdés az lenne, hogy milyen minőségű ez a szolgáltatás? Megbízható, stabil rendszer? Normális beltériket adnak vagy van velük gond? Köszi!
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz tylerddd #113992 üzenetére
VDSL2 lehet inkább. Van jelenleg tőlük szolgáltatásod? Csak, mert a vonalad képességei nem elhanyagolhatók ebben az esetben.
VDSL2-n a csomag maximum 100/25 Mb/s, ha a vonal képes rá. Egy jó vonalra még akár el is férne az IPTV, ugyanis xDSL-en a hasznos sávszélességből vesz el.Lehet megpróbálnám inkább a Telekom Sat TV-t a helyedben.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
user12
őstag
válasz tylerddd #113992 üzenetére
Szia
Nekünk ilyen
IPTv vevő van. Tatung márka. Stabil, nincs vele gond.
A csomag nálunk is ugyanaz, a sebesség jellemzően 10-15 Mbit. A TV szódával elmegy, az adás folytonos, nem szaggat, a minőség jellemzően SD, a HD-t már nem mindig bírja a sávszél.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
kkp900
senior tag
válasz DJ. Ru$y #113991 üzenetére
Szia! Az lenne a kérdésem,hogy én is egy Synology router vásárlása előtt vagyok ,és holnap kapom meg elvileg. Most megnéztem a Sagemcom Fast F@st 5655v2 AC beállításaiban de én nem találok
PPPoE Passthrough ennyi van csak a legalsó sorban és ott nincs ON/OFF kapcsoló. Ezt hol lehet állítani majd? Plusz ez a LOGH -IN PASWORD kominációt esetleg hol lehet megnézni? Nincsen rajta a digitális szerződésen pld ,mert ugye semmi papír alapút már nem kapunk. Vagy ha felhívom a 1414 akkor mit kell kérnem pontosan minek a jelszavát ? Előre is köszi a választ. Már meg is van a jelszó hála istennek a Firefox elmentette Szóval csak a PPPOE kérdésem lenne egyenlőre.Hogy az hol van ,mert nem találok ON / OFF kapcsolót. Vagy ez csak akkor jelenik meg ha kikapcsolom majd a WIFIT esetleg?[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
Lehetséges, hogy a F@st 3890V3 router helyi wireless hálózaton nem képes a különböző eszközök közt 100 Mbps-nél gyorsabban adatot forgalmazni?
A 192.168.0.1 azt írja hogy signal rate 780 Mbps az egyik eszközre, 702Mbps a másikra, 650Mbps a harmadikra, és a valóság mégis csak max. 100Mbps (2x) bármelyik kettő közt, az is erősen ingadozva.
A rákötött külső meghajtó szintén csak max. 100Mbps körüli sebességgel érhető el.
Ugyanakkor internet néha 300Mbps-t is meghaladja (igaz, hogy 1 gigabites kellene legyen)
Ez ennyit tud, vagy van akinek tisztességes sebességgel működik az ilyen router?[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Intel I7 13700K 16mag/24szál - Új, Tesztelt - Eladó! 128.000.-
- Intel I5 13600KF 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 89.900.-
- 100db 4WORLD - 08529 - SATA3 KÁBEL 45CM - RED Új
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol csomag
- SK Hynix Platinum P41 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7000-6500 MBs - Eladó!