Új hozzászólás Aktív témák

  • #70234880

    törölt tag

    válasz Treck #111098 üzenetére

    Nagyon nincs mit erről beszélni, nekem a műszaki kolléga mondta. Maga a folyamat úgy néz ki, hogy a Műszaki csoport továbbítja a Rendszergazdáknak, akik le veszik a tiltást. A műszaki csoport is tud valamit bűvészkedni, de korlátozott a lehetőségük nekik is, így a rutinosabb egyből továbbítja a problémát. És pár perc múlva működik az IPV6. Ebből az előfizető nem lát semmit. Csak én kíváncsi voltam mi okozza a problémát. És dióhéjban elmondta. A lényeg, IPV6 bekapcsolása után nem kell nagyon piszkálni a dolgokat, ebbe főként a PPPoE jelszó csere a lényeg, illetve ha felhasználói oldalon, ha túl sok hibás csatlakozási kérelem megy. Pl Jelszó csere után. Az a baj, hogy az ügyfél a Telekom web oldalon keresztül tud jelszót változtatni, onnan indítva meg rendszerint problémát generál, nem megy le mindig rendesen a szinkron. De ha full technikai részére vagy kíváncsi, azt a Telekom tudja elmondani, már ha ...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák