Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • seiko

    senior tag

    válasz WiZARD #30190 üzenetére

    A karórákban lévő tourbillon nincs komoly hatással a pontosságra, mivel zsebóraszerkezethez lett kifejlesztve. (akárcsak a co-axial)
    Semmi bizonyíték nincs arra , hogy egy sokmilliós turbi tartósabb lenne, mint egy szovjet Vostok, vagy pontosabb, mint egy tucat ETA. ;-)

  • solgew

    csendes tag

    válasz WiZARD #30190 üzenetére

    Köszönöm a válaszod!

    ha egy szerkezet megkapja az elvárt szervizt

    Érdekesnek tartom, hogy míg az autóiparban a kenőanyagok óriásit fejlődtek, addig az óráknál régi maradt a recept. Nem bírnak ki többet kb 5 évnél. Miért? Itt az űrkorszak: Teflon, WD40, hasonlók. Ezeket miért nem alkalmazza az óraipar?

    A pontosságot értem. Mindazonáltal nekem volt anno egy felhúzós IWC-m, ami heti 2 másodpercet sietett és ezt megtartotta hosszú évekig (aztán buta fejjel eladtam).

    bár azt se tudom, milyen óriási fejlesztésekre gondolsz

    Az alap itt megtalálható, de nézegetem a nagy márkák honlapjain található képeket és videókat. Számomra az derül ki, hogy a mechanikus órák szerkezetének fejlesztése napjainkban is zajlik.

    Szóval a kételyem továbbra is áll. Talán mások is hozzászólnak még.

    (#30191) Dzsana: Talán ha visszaolvasnál egy picit, de ha nem akarsz, nem muszáj belemenned a beszélgetésbe. Csak én értetlenkedem picit. Nekem nem áll össze a kép teljesen.

    (#30192) seiko: "Semmi bizonyíték nincs arra , hogy egy sokmilliós turbi tartósabb lenne, mint egy szovjet Vostok, vagy pontosabb, mint egy tucat ETA."

    Mondom, én hiszek neked, de egyben kételkedem is, mert nem látom be ésszel ennek a jelenségnek a technikai okát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák