- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Videó stream letöltése
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- XPEnology
- Adobe Lightroom topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
csibor
őstag
válasz Jam-Master J #25 üzenetére
Swift volt 2 1.0 3ajtós m.japan ez hiányzik.4 ajtós glx 2001-es magyar na ez nem hiányzik,a japán és a magyar összeszerelés között van egy kis külömbség.
-
gézu
őstag
válasz Jam-Master J #1620 üzenetére
2 ajtós?
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
divot
veterán
válasz Jam-Master J #1620 üzenetére
Én meg ma nyüstöltem két órán keresztül egy gyönyörű fekete 1,5GS-t.
Érdekes a VVTI motor: 4000-ig elég lusta, akkor viszont feléled, és beleprésel az ülésbe (enyhe költői túlzás ). Az ótópályán 120-án, 5000-es fordulatnál kapcsoltam az ötödiket (tesztautó rulez ), és nagyon szépen gyorsult tovább. 187 volt a vége.
Ami neken nagyon szokatlan volt, hogy nem hallani az index kattogását, ezért néhányszor raftafelejtettem. De ezt majd úgy is megszokom. A hat hangszóró olyan jó közepes szinten műxik: nagyon mély sincs, és nagyon magas sem, erős középtartomány. Szerintem ezt sokan ki fogják cserélni, mert nagy a hangszórók helye, szóval oda lehet igazán jó cuccot berhelni.
Egyébként 130 fölött megjön a motor hangja, de annyira szép, hogy még odalépsz neki. A városban viszont nagyon szépen kiegyenesíti a Demszky-gödröket, alig érezni valamit a szar útból. És a fülkébe sem szűrődik be semmi zaj.
A legjobb az egészben, hogy ülsz egy Suzukiban, és bámulnak az emberek.
Szerintem az autó nem lesz akkor siker, mint az előd, mert nagyon, de nagyon a fiatalokra van hangolva. Ezt a pörgetős stílust az öregek kifejezetten gyűlölik. Szóval a családos, nyugodt életű régi Swift tulajoknak nem fog bejönni.
A tuningőrülteknek, meg a nyomulós fiataloknak viszont annál inkább.
És nekem is. -
radirpetya
tag
válasz Jam-Master J #1640 üzenetére
Azaz. Amikor vettem a kocsimat a listaára 8 milka volt. 6-ról indítottam és végül megegyeztünk 6.5-ben. Tehát annyit le tudtam alkudni. Úgy kell odamenni, hogy éreztesd vele, hogy ha nem tetszik amit mond akkor elmész máshoz. Nekem Renaultom van és amikor néztem akkor a Baumgartnernél is néztem de mivel nem tetszett a hozzáállásuk így végül Siófokon vettem meg. Vidéken mindíg érdemesebb autót venni mert ott kevesebb a vevő és ezért nagyobb engedményekre is hajlandóak. Az mondjuk nem tudom mennyit számított, hogy kp-ben kifizettem az egészet. Valószínűleg sokat
hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném
-
Szeke
senior tag
válasz Jam-Master J #1640 üzenetére
Minden autó árából, az újéból is lehet valamennyit alkudni - az ár nagyságától függően. Ilyen swift esetén el tudom képzelni, hogy adnak hozzá + gumit, esetleg riasztót, ablaksötétítést, más alufelnit, vagy hasonlót. Ez lényegében alku a kocsi árából.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
válasz Jam-Master J #1644 üzenetére
Hát abból olyan sokat sajnos nem fogsz tudni mert olcsó, kicsi rajta az árrés, a kereskedő pedig minuszosan azért nem szeretné eladni. Plusz szőnyeggarnitúra, riasztó, kresz tartozékok, esetleg forgalombahelyezés költségei. Ez a reális, ennél több nem nagyon. Vagy nem kérsz az újból kedvezményt, hanem jó áron számoltatod be a régit. Ez is egy megoldás.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
radirpetya
tag
válasz Jam-Master J #1644 üzenetére
Szerintem abból alkudni már nemigen tudsz viszont próbálj meg minnél több extrát belerakatni.
Pl: légkondi légzsákok könnyűfémfelni fűthető ülés tolatóradar ilyesmik.hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném
-
kymco
veterán
válasz Jam-Master J #1644 üzenetére
Egyetlen esély, ha hitelre veszed. Mert a kereskedő kap a banktól is zsozsót, ezért az üzlet reményében esetleg hajlandó némi engedményre. De tudnod kell, hogy a 2005000 modell nem szervókormányos, és szerintem nem valószínű, hogy alkudni tudsz.
www.refujvaros.hu
-
Geli
senior tag
válasz Jam-Master J #25 üzenetére
''Egyébként pedig SWIFT RULEZ!! Nem véletlenül volt a legnépszerűbb autó...''
már ne is haragudj,de nem ezért volt a legnépszerübb...az ára miatt,meg a paraszthülyítő reklámjai,márketingfogásai miatt...mert sok embernek csak a pénz számit...csak nem artana azt is megnézniuk hogy 2milka egy uj Fapados, papirauto( jelen esetben ignis) ,és 2,2 ért egy FULL extras 3,éves FORD mondeot lehet venni( hogy csak ezt az egy példát mondjam...)
remélem még az ujdonsült apuka nem vette meg a suzikiját gyerekeket kivégzés abba tenni..bocsi az erős szóhasználatért,de a világ legrosszabb töréstestjét folyamatosan a suzuki produkájla, nem véletlenul,nincs benne anyag...ahogy mérnök-tanárom szokta mondani :'' egy KÓSZA LÉGY is beszakitja....''
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Filmvilág
- Ubiquiti hálózati eszközök
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Mobil flották
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...