- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
Új hozzászólás Aktív témák
-
RAM
őstag
Bővebben: link
[Szerkesztve]Csak tisztán
-
divot
veterán
Mi vót itt tegnap este. Még jó, hogy időben kiszálltam.
Szóval az 1.3GS-t, fekete színben, akciós, O%-os hitellel meggondolom. -
ovecs
senior tag
Úgy gondolom ez az eset érdemes arra, hogy megosszam mindenkivel:
Szobatársan nagybátyja mérnök SUZUKI-éknál
Nos a szobatársam családja 3 hónapja vett autót, kb. ugyanennyi utánajárás után.Természetesen SUZUKI-ban is gondolkodtak, tehát megkérdezték a mérnök nagybácsit is.Szó szerint idézem a szavait, mert én is fültanúja voltam a beszélgetésnek:''Fiam bármit vegyetek csak SUZUKI-t ne!!!!!!!!!!!!''
Pedig a muksó a SUZUKI-nál mérnök!!!!!!!!!!
Így végül maradt az 5 éves Skoda Felicia, nem vetttek új SUZUKI-t részletre
Saját véleményem:
Vezettem már több SUZUKI-t is és szerintem nagyon jó motor van bennük, megy mint a golyó, de a többi.....
Ha baleset történik az úton, sajnos nagyon kevés SUZUKI-s éli túl, mert nagyon vékony lemezből csinálják a kasznit.Láttam olyan frontális ütközést, és baleseteket ahol a SUZUKI-s meghalt, a másik autóban ülőnek, meg szinte semmi baja sem lett.
Van még egy érdekes történetem:
Ferihegy, meleg nyári nap.Apukám 120 kiló(kicsit nagydarab)nekitámaszkodott egy SWIFT-nek, hátsó ajtó teteje mögötti részen.Amikor elvette a kezét, a helye ottmaradt
Ennyit a biztonságról+ a töréstesztről.
Na biztos nézett a tulaj amikor visszament az autójához
De azért a mi autónk
[Szerkesztve]Aquincumi Football Kedvelők - FC Panelprolik
-
szucsi
őstag
#756-774
Szerintem a lemezvastagság számít, mások (gondolom boldog buzuki tulajok) szerint akár papírból is lehetne a verda, mert a vas az csak köntös, a légellenállás miatt van rajta, a lényeg alatta van.
Mindenesetre számomra is rémisztő anyagból van a régi Swift/WagonR+/Ignis
ps:
Jééé, az ignisről sem készült törésteszt, vajon miért? -
divot
veterán
Most így hirtelen beírva a google-ba a Modus és teszt szavakat, elég sokat találtam. Csak azért nem néztem meg őket, mert közben a renault oldalán összeraktam egy olyan Modust, ami teljesítené a kívánalmainkat, aztán regisztrációs adó nélkül lett 3,7 milla. Szóval ez nem a mi autónk.
[Szerkesztve] -
ovecs
senior tag
Vegyetek Citroen-t
Nagyon jó kis autóka, és a szervíz is occsó
Xsara Break 1.9D volt a faternak, sokat autózik, 4 év alatt semmi baja nem volt, max. égőcsere, pedig a fater 250 000!!!!! km-t rakott bele
Nagyon jó az úttartása, a benzines+ még jól is gyorsul(Rally vb-n nemhiába a jó szereplés, tom az turbó+anyámkínja, de akkor is az alapautó, az XSARA), szal jó kis autó!!!!!!!!Aquincumi Football Kedvelők - FC Panelprolik
-
divot
veterán
Egy fullosan fölszerelt C2-t 10K KM-el megkapok 2,3 milláért. Lehet, hogy maradok az eredeti tervnél.
-
Den
veterán
gondoom pontos statisztikákat is tudsz linkelni, a ''nagyon kevés szuzukis marad életben'' alátámasztására.
Egyébként érdekes hogy bármilyen termék, bármilyen márka esetén mindig előkerül egy jólinformált akinek az ismerősének a rokona az adott cégnél dolgozik és azt mondja hogy ''bármit csak az adott márkát ne!!!!''www.simson4t.hu
-
Den
veterán
vicces azért itt a lemezvastagságon filózni, mikor még a feéső középkat. kocsik is max miliméter körüli vastagságú lemezből készülnek, amit sík állapotban egy gyerek kettéhajt, és bármelyik autó nagyobb lemezfelületét térdel be tudod nyomni, tehát ütközésnél ahol jóval nagyobb erők lépnek fel ennek nincs szerepe.
ezel együtt a régi szvift gyenge szerkezetű de nem azért mert vékonyak a borítólemezei.
Egyébként tudtommal minden euban forgalmbahozott kocsinál kötelező a törésteszt.www.simson4t.hu
-
Integra
titán
kipróbáltad és összehasonlítottad a többivel, vagy csak te is előítéletből beszélsz bele a levegőbe?
jómagam autóimoprtőrnél is voltam, és szinte minden létező verdát végigvezettem és teszteltem, úgyhogy elég jó összehasonlítási alapom van. nem tegnap kezdtem a japán verdákra esküdni és nem véletlenül..
abban pedig semmi túlzás nincsen amit mondtam, egyszerűen a jazz ebben a kategóriában a legjobb, fényévekkel. teljesen mindegy hogy milyen téren, jobbat nem találsz. ok kemény, sportos futóműve van (ez nem mindenkinek jön be) és nagyon drága, de a minőségnek ára van.
francia szutykot diszkont áron is hozzád vágnak, ezek a szart is eladják istencsászárnak, akinek az kell, legyen boldog vele, van akinek ez bejön..
a legszomorúbb ebben az egészben az, hogy bárkivel találkoztam eddig aki a francia autókat istenítette, ment egy kört egy toyotában nissanban vagy hondában, az arcukra volt írva a döbbenet, mikor rájöttek hogy amit eddig jó váltónak hittek az egy rakás szemét és egy fostalicskával kőröztek. ma már ők egytől egyig japán gépekkel járnak és soha nem ülnének vissza fancia gépekbe.
de nekem nem kell hinned, én elfogult vagyok (joggal), viszont az eladási statisztikáknak már hinned kéne......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Den
veterán
nyugi, nyugi, lazíts... tékit ízi, nem illik ez az izgalom egy ilyen nyugis szombat délutánhoz... nagy levegő, ellazul, úgy szépen... vörös köd fellszáll, hsz-t újraolvas...
Nem kell pánikba esni, nem bántotta senki a szent fétised Mint divotnak is mondtam csak egy kicsit élcelődtemm a fanatizmusodon, amúgy csípem a hondákat, az s2000 az egyik kedvenc sportkocsim, az egyik legjobb dugattyús motor pörög benne amit valaha autóba építettek.
általánosságban a japán kocsikat is szeretem, jóminőségű nehézipari termékek, megbízhatóak, mindent tudnak amit kell, cserébe nincs egyéniségük és rika kivétel amelyiknek stílusa van.
ezzel szemben a franciák autókat gyártanak, nem szimplán gördülő gépeket, műszakilag talán nem minden részletükben annyira kifinomultak mint a japán verdák, cserében van egyéniségük (kivételek itt is vannak persze) szerethetőek, és nagyon kényelmesek, sok érdekes részlettel.
De én nem preferálom egy ország autóit sem, sőtt márka sznob sem vagyok. én modeleket kedvelek konkrét dolgokmiatt nem azért mert xy helyen xy cég gyártja. (az istencsászár nálam egyébként egy japán gép, a mazda rx8 )
Ez a ''fostalicska váltó'' úgylátom az üveghangig pörgetős sztrítracsing csávók mitosz világában visszatérő motívum
Nézzem meg az eladási statisztikákat? (kár hogy nincs sírok a röhögéstől szmájli) évek óta a szuzuki vezeti... akor most az az űber kocsi?www.simson4t.hu
-
Integra
titán
heyy, ez az új swift feketében eszement pöpecül néz ki!!
kíváncsi vagyok milyen lesz a 3 ajtós...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
rATdrAgOn
senior tag
'90 elott gyartott vasakrol meg nem is talalni.
Illetve en talaltam a sajat vasamrol egy videot, eleg meggyozo. Talan '81-ben csinaltak a tesztet a kiadas elott, de nagyon szepen torik.
A hulye csigazabalok, ugye. ;)
(Legzsak nuku, minden nuku, csak monocoque kasztni, de 50-es frontalnal az utascella nem rogyik meg... remek. )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
atosz
őstag
válasz PhilBrick #929 üzenetére
Sztem is vard meg. Mar kb ket eve lehet latni a kepeket az uj kocsirol, de en most latom eloszor 5 ajtosban. De meglepedesemre ez is tetszik, de persze a 3 ajtos megiscsak szep. A 3 ajtos 1.5-os nem lesz rossz, remeljuk kidobjak hatulrol a dobfekeket. Jahh a dizel mikor jon?
Egy baj van amugy ezzel a kocsival...Nagyon sok lesz belole az utakon. -
rATdrAgOn
senior tag
C3 josaga attol fugg, hogy hol raktak ossze. Francia gyartasuakkal semmi baj nincsen, spanyoloktol szarmazoak eleg gazosak. Itthonra meg foleg onnan hozzak oket.
C2 detto.
C4 meg nekem ambivalens. Tetszik kivulrol, belulrol, de inkabb megvarnam belole az S2-t. Tul prototipus szaga van, mint annak idejen az XM-nek. Remelhetoleg majd kinovi. Igazabol most amit vennek citrot az uj C5, vagy varnek a C6-ra, ha tellene ra.
Nem tellik.
Ugyhogy maradok a kis hajomnal, amire ugyanaz igaz, mint a Totalcaron olvashato AX-tesztben leirtak: Bővebben: link
[idezet]
''A normál városi használaton kívül sem lanyhul élénksége, a bátrabbak akár 130-140 körül is mernek haladni vele. Efölött ugyan stabil, mint a Millenium Falcon zárótűzben, miután elveszítette energiapajzsát, mégsem ajánlom életnagyságú űrhajósjáték-szimulátor helyett, mert kissé rizikósabb. ''
[/idezet]
A rizikossagot kihuzhatjuk. A BX az tenyleg teherszallito urhajo.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Integra
titán
válasz rATdrAgOn #934 üzenetére
nekem a C4 az első francia amelyik kívülről tényleg tetszik.
mondjuk belülről már felejtős ez is (finoman fogalmaztam), de a külső, az tényleg nagyon impressive.
venni én sem vennék, várnék vele, majd legfeljebb csak akkor ha már tudom, hogy a psa totálra szétrabolta a mitsubishi-től átvett tqm-et, akkor talán a megbízhatóságuk tényleg látványosan javulni fog. de addig inkább flotta autónak jó, amit a cég finanszíroz.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
toeri
aktív tag
Régebben a lemezeknek jelentős energia-elnyelő szerepük volt az ütközésnél. Mára több gyártó a lemezek alatt ''programozott'' ütközéselnyelő anyagokat alkalmaz, ami viszont azzal jár, hogy a lemezek vastagsága nem vagy akár épp nem kívánt irányba befolyásolná a fellépő energiák elvezetését. A dolgot ahhoz tudnám hasonlítani, mintha egy kitinpáncélos rovart (régebbi technológia) hasonlítanánk egy gerinceshez (újabb technológia). Valamit számít a gerincesnek is ha vastagabb a bőre, mert a kisebb sérülések ekkor kevésbé viselik meg, de egy komoly bajban már nem az lesz a döntő.
A Swift-tel az a baj, hogy sem egyik sem másik tudomásom szerint. Vagyis nem az a baj, hogy be tudod nyomni, mert egy Renault-ot vagy Hondát ugyanúgy be tudsz nyomni. A gond, hogy a Renault és a Honda benyomható lemezei alatt ott lapul a technika, ami megmenti a rongy életemet adott esetben, míg a Swift bőre alatt csak egy ''sima'' alváz van, ami vagy segít rajtam, vagy nem. (Jelenlegi ismereteim szerint kisebb energiájú ütközéseknél igenis segít, de nagyobbakat már nem nyel el úgy mint az egy mai kocsitól elvárható lenne. Vagyis ha nagy sebességggel ütközöl, vagy az ''ellenfél'' sokkal nagyobb, akkor a Swift nem nyel el elég energiát a többi mai autókhoz képest. Innen szerencse dolga.)
Tehát az a megállapításod, hogy ''ezel együtt a régi szvift gyenge szerkezetű de nem azért mert vékonyak a borítólemezei.'' teljesen helytálló a fenti magyarázattal kiegészítve.Üdv, toeri
-
sakál
tag
Ilyet vegyél. Kicsi és sportos :
Bővebben: linkA szépség az eszed rovására megy
-
Don Vittorio
őstag
Átlagosan 100 kg-nyi különbség 10%-kal növeli a nehezebb túlélését ütközéskor - a múltkorjában olvastam egy tesztet erről valahol. Na most amikor valaki 1600 kg-mal találkozik egy 800 kg-os Suzukival, akkor a mindenféle aktív meg passzív eszközök előtt már a fizika legyalulja szegényt az útról...
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Szeke
senior tag
válasz Don Vittorio #940 üzenetére
Többek közt ezért is van már félelemérzetem néha a 740 kg-os '87es starletemben
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Don Vittorio
őstag
Én 1600 kg-ban ülök.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
hobizoli
nagyúr
Eladasi statisztika LOL...eppen multheten neztem a tavaji evrol szolo statisztikat egy ujsagban a januartol juliusig terjedo idoszak ekeppen alakult: 1. Suzuki 22k auto, 2. Renault 13k, 3. Skoda 13k, asszem a 6. helyen volt a Fiat 7k, es csak a 1x.-n a Honda 1.5k eladott autoval. Na most ha kinyitok egy masik ujsgot, amiben meg a hasznalt elado autok vannak kepekkel, akkor azt latom, hogy Suzuki-bol eladnak 3-3.5(-4) A4-s oldalon keresztul, Skoda-bol 1-1.5, Renault-bol szinten 1-1.5 oldal koruli elado van, Fiat-bol ritkan van 1 oldalnal tobb, de Honda-bol 3-3.5 oldalnyi elado van... ennyire talaljak ''jonak'' a juzerek vagy ennek mi az oka?
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Szeke
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
Es az tulnyomoreszt mind Honda volt, ugye? Azert latni joval tobb Renault-t meg Peugeot-t, meg Fiat-t, meg Opel-t meg VW-t meg stb-t az utakon es ezekbol tobbet is vesznek itthon. A lenyeg, hogy az eladasi statiszkikakban sem kiemelkedo itthon a Honda, Integra pedig ezzel ervelt...megis annyit ad(na)nak el belole hasznaltan, mint a piacvezeto Suzuki-bol.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
szucsi
őstag
én is akarok egy hondát!
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- Apple iPhone SE (2020) - életképes alternatíva
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Hálózati / IP kamera
- Billentyűzet gondom van
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...