Új hozzászólás Aktív témák
-
Damage
senior tag
A médiában mostanában nagyon nyomatják a C2-eket. természetesen olyan autót vegyél, ami az igényeidnek megfelel, jelen esetben a C2-est. Nem akarlak a Suzukira rábeszélni (mégegyszer elmondom, hogy soha nem volt Suzuki-m és soha nem is lesz). Ellenben HaroWerks-el (Te DH-zol? ) egyetértek, a 307sw szerintem jobb választás használtan is!
titko: én, mint naív ''gázpedálnyomkodó'' elmondtam a véleményem a Suzukiról (Ignis). Aránylag eleget vezettem már, megpróbáltam összeszedni az általam jó és rossz tapasztalatokat az autóval kapcsolatban. Amennyiben vki használtan vesz autót jobban teszi, ha egy általa jól ismert (ismerős által ajánlott) szrvízeshez viszi, különben csúnyán ráfaraghat.
''Amúgy az én véleményem az, hogy 2,5M-ból ha családot kell fuvarozni városban elég a szuzi is.''
Ezzel tökéletesen egyetértek, de ebben az árkategóriában én már megfontolnám az Opel-t, de ez az én saját véleményem...''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
Renault Clio RS. Kis tömeg, nagy teljesítmény. (~180 LE)
Bővebben: link''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
pweisz
senior tag
Nekem is sokáig tetszett az autó, amíg nem láttam élőben közelről. A hütőrács szerintem valami iszonyat tré, nem gondoltam hogy ilyen van.Távolról ugynézki mintha rendes lamellák(vagy mi) lennének, de nem, hannem egyben van összes kivéve az alsót, nekem a müanyag szék jut róla eszembe amit az erkélyen szoktunk használni, azoknak elméletileg van juk az alján, de a présgép nem tólta át teljesen ezért nincs Egyébb bajom nincs az autóval, de ez nekem nagyon zavaró, nem mintha mostanában autóvásárláson törném a felyem, csak szóval na.
-
HaroWerks
senior tag
Olvastam már régebben is, először tényleg meredeknek tűnt.
Több ismerősnek is 307-ese van viszont egyikük sem panaszkodott rá.
Megjegyzem a miénk is rendben van, igaz még 1 hónapos sincs
Az összkép viszont elég vegyes, elnézve azt a topicot, sokaknak van vele baja, ez tény.
Egyébként szinte az összes kocsi topicjában ez megy, sokáig úgy volt, hogy Focus lesz, annak a topicja is tele van hibákkal. -
AmunRa
aktív tag
Tyuhéj!
Bővebben: link -
biga
senior tag
Csakhogy mindenki láthassa, hogy pusztán a BMW név NEM jelent biztonságot (tudom, régi tipus stb. De ez is volt új!): Bővebben: link Azért kínos, nem, hogy annyi csillagot kapott, mint egy Seicento.....
Itt van egyébként az összes teszt (Suzuki Ignis meg Swift nincs benne): Bővebben: link
[Szerkesztve]''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Damage
senior tag
Mindig vannak kivételek. Egyébként én még mindig amellett vagyok, hogy egy Ignis (amit igen ajánlok ebben a topicban, annak ellenére, hogy én nem vennék) és egy akár ''3''-as sorozatból való BMW közül inkább a BMW-be ülnék be a frontális karambolnál....
Azt is írtam, hgyha biztonságot akarsz, akkor svéd autó Volvo vagy Saab. Esetleg FH12, 16, Renault Magnum, DAF XF 95, Scania ''legrosszabb esetben'' Infinity, Chayenne.
Már láttam jó pár balesetet, sajnos ''volt szerencsém'' átélni is 1-2-t, amiben idáig szerencsém volt. Ugyanez nem mondhtó el a másik félről. 3 olyan eset történt, amikor csak a szerencsének köszönhettem, hogy nem lett komolyabb bajom, (2szer a hosszú motorháztetőnek és a >1500kg-nak).''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
AmunRa
aktív tag
Bár szerintem 2M simán megér az Ignis is servo és
egyébb csecsa nélkül! -
pweisz
senior tag
Ha biztonság akkor én a jó öreg KRAZ-ra szavazok, van benne anyag, még egy Hummert is magalá gyűr, régebbi darabot elérhető áron lehet kapni, jó lehet hogy magasak a járulékos költségek, dehát a biztonságnak ára van.
Én megnézném még a Cliot a topicnyitó helyében az 1.2 fapad 2180000Ft.Ötajtós meg 2240000Ft. -
Damage
senior tag
Egy FH16-os Volvo biztonságosabb, ezenkívül klíma is van benne és minden extra, mi szem-szájnak ingere!
A clio-t én is ajánlottam (az RS változatot), de nem a topicnyitónak. Divot-nak kis autó kell, ami erős (Clio RS). A topicnyitónak családi autó és biztonságos, vagyis a Clio nagyon kicsi lenne. Inkább a G Astra caravan...''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Szalma
őstag
(Ha Clio, akkor már inkább ez: Bővebben: link Igaz, csak két személyes...)
Szeretettel:
Szalma -
Szeke
senior tag
Na igen, akinek van rendőr ismerőse, és tud intéztetni állandó útvonalengedélyt (Krazhoz külön útvonalengedély kell mert túlméretes), akkor oké
A topicnyitónak a Clio a méretén kívül már csak azért sem felelne meg, mert néhány százezer forint is nagyon sokat számít a havi részletekben...A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Damage
senior tag
Nem rossz De nem én akarok Clio-t és nem hiszem, hogy ez beleférne abba az árkategóriába, amiben Divot gondolkozik (tippem szerint max ~5 milla, mivel a C2 tetszik neki). A Clio RS még beletartozik ebbe a kategóriába. Mondhattam volna BMW Z4-est is. Az se nagy, csak két személyes, ellenben kegyetlen aszfaltszaggató......főleg egy kis tuninggal...
Szerk: Bővebben: link
Itt meg lehet nézni a képeket!
[Szerkesztve]''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
HaroWerks
senior tag
Ültem Ignis-ben eleget (nem is fértem el benne ).
Belülről szerintem ezerszer jobban néz ki mint ez, ilyen ronda műszerfalat 2005-ben egy új autóban megengedni felháborító.
Nézd meg a két belsőt, ég és föld:
Ignis (és ez sem valami nagyon szép nyugati társaihoz képest):
Bővebben: link
és a ''gyönyörű'' új Swift:
Bővebben: link -
AmunRa
aktív tag
válasz HaroWerks #527 üzenetére
Javaslom én is hogy nézd meg a képeket!
Az Ignis légzsákja különösen gyönyőrű!.
Az illesztések is. A légbeömlők, középkonzol!
Az új swiftet még nem láttam élőben, de
valószínüleg nem a kopogós régi swiftes szűrke müanyagból van.
De izlések és pofonok.
Elfogadom, hogy neked az Ignis jön be. -
Damage
senior tag
''Te szerencsétlen! Szerinted?''
Szerintem nem vagyok szerencsétlen Persze Szemlédihez képest az vagyok...
Mellesleg nem nagyon értem mit értessz ''kivágás'' alatt. Gondolom a kormányküllők tövénél lévő illesztésre gondolsz. Azt ugye tudod, hogy nem onnan jön elő a légzsák, hanem a suzuki embléma körüli kis körből.... És szerintem teljesen mind1, hogy mennyire lehet látni, hogy honnan jön elő ez a kis ''lufi''. Az én szubjetív véleményem a kormánnyal kapcsolatban: ne legyen három küllős! Nekem sokkal jobban bejön a Mitsu Galant, a Ford Ranger, vagy az F Astra (légzsákos) kormánya, 4 küllős.
Astra:
Galant:
Ranger:
[Szerkesztve]''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
pweisz
senior tag
válasz Avicularia #536 üzenetére
Nem voltam katona. De haver is mondta hogy nagyon odavoltak a gépek. Gondolom olyan nagyon nem is törődnek a katonaságnál velük.
-
Szeke
senior tag
Nem törődnek velük? Ugyanmár. Ha kezd szétesni (azaz hullanak le darabok róla, vagy elmarad az egyik kerék) akkor megcsinálják! Olyan UAZt vezettem anno, amiben a 4ből csak 2 henger ment (ha a harmadik beindult, már száguldott a gép - hozzáteszem, senkit nem érdekelt), 25 körül evett százon és kifért az ujjad minden illesztésnél Kraz alatt meg a honvédségi platóst értem, nem az ilyen modern nyergest
Az ignisben is szolgáló fiat dízelről valakinek véleménye?A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Ha hidegen nem hajtják és nagy sebesség után hagyják a turbót lehűlni akkor sokáig jók azért. De ugye fiat motor, ami meg olyan mint a gdf-es diploma: lehet, hogy sokat tud, de a híre nem túl jó.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Damage
senior tag
Az egyik legjobb diesel motor ami létezik (személyautóban), az 1,7-es Isuzu motorok. A régebbi Astra-kat, Combo-kat kétféle 1,7-es motorral árulták. A német 68LE-s Opel gyártmányú 1,7-es. A másik (sokkal jobb, erősebb, tartósabb, strapabíróbb) 82 LE-s 1,7-es Isuzu motor volt. Ezek 400ezer km-t simán elmentek anélkül, hogy hengerfejesek legyenek (persze némi odafigyeléssel) és erő is volt bennük, emelkedőn felfele sem ''köhögtek'' és nagyon kevés gázolajat fogyasztanak. Szerintem a mai napig az egyik legjobb széria a diesel motorok között.
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
HaroWerks
senior tag
Tévedés
Én egy szóval sem mondtam, hogy tetszik az Ignis, csak azt, hogy az új Swift-nél jobban tetszik.
Ha szép belsőt akarsz látni (hasonló árkategóriában mint ez az új csoda Swift) akkor nézd meg a 307-est belülről (a váltót ne nézd, mert ez automata, de a többit igen ):
Bővebben: link
Na nekem ez tetszik
[Szerkesztve] -
Vukocska
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070/S/Ti/TiS (AD104)
- sziku69: Szólánc.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Huawei Mate 30 Pro - álmaimban Amerika visszainteget
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- PayPal
- Nők, nőügyek (18+)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Roborock S7 Max Ultra Robotporszívó és felmosó (2in1)
- Renpho talpmasszírozó
- Delonghi Magnifica ESAM 3000 AKCIÓ -15%