- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Linux kezdőknek
- Proxmox VE
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- VoIP telefonálás
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- DIGI kábel TV
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
Új hozzászólás Aktív témák
-
warcat
veterán
Reggel 6 óta lehet streamelni a játékot,van már egy csomó,tesztek,vélemények azt hiszem csak hétfőtől.
Azért továbbra is jó nagy csend van itt,mondjuk nem meglepő,már maga a grand strategy is rétegjátékSteamen a preorder megjelenése után most ismét erőre kapott a játék a top seller listán, ennek örülök,mert igen fontos a láthatóság,nagy hatása van az eladásokra.
Vegyék csak szépen,Paradoxnál nincs gond a játékok támogatásával,de egy siker azért garantálná a fejlesztgetést/bővítgetést pár évig.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Stellaris Launch Stream mindjárt 11k néző,nem rossz
A korai alapverziós preorderem kulcsa még mindig nincs meg,de később megvettem a Galaxy-t és azt már aktiváltam is.
Sima,preorder kiadás eladóEA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Eddig nagyon bejövős,de a kezdésen elég sokat módosíthat,hogy milyen vezért,tudósokat sorsol a játék az egyéb beállításaidon felül (persze nem újdonság a korábbi Paradox játékok alapján).
Azt már látom,hogy ez időtemető leszEA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Preorder lejárta után is tartja az első helyet Steamen,tegnap 67k+ játszott vele egyszerre, 95%-os pozitív értékelés jelenleg - nagyon örülök neki, pénzügyileg is nagy sikernek néz ki.
Paradoxnak lesz lóvéja,hogy azt csináljon amit csak szeretne,és persze érkezni fognak a kiegészítők is garantáltanEA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Valószínűleg még nagyon lassan ment minden elsőre, a fejlesztés,a megfelelő technológiák választása,a jó helyen felhúzott outpost station,hogy elérj egy jó adag nyersanyagot, az energia(pénz) és az ásványok egyensúlya(utóbbiból minél több kell anélkül,hogy csődbemennél)
Elég sok a tanulnivaló de épp ezért élvezetes,mert rohamosan lehet javulni ám
Ha nincs megfelelő flottád,az felhívás keringőre az agresszívabb AI személyiségeknél,garantáltan neked fognak ugrani ha nincs közelebbi préda épp.A kalózok felbukkanása scriptelt,az egy emlékeztető,hogy nem szabad elhanyagolni a hadihajókat.Bolygókat csak földi egységekkel lehet elfoglalni,van armies oldal a bolygóknál.
Landolás előtt le kell bombázni a földi védelmeket,különben a komoly túlerő is elvérzik.Én személy szerint gyorsan eltettem láb alól az agresszív xenofób szomszédomat,mert abból sosem lett volna normális szomszéd,csak a megfelelő alkalomra várt (ha figyeled,hogy milyen a pontszáma a kapcsolatotoknak az sokat segít,mondjuk 200 alatt készülj a háborúra,azon a ponton csak a flottáitok méretkülönbsége segít,hogy ne támadjon)
Viszont ahogy összecsuklott és átadta a 3 bolygóját,az egyébként békés szomszédaim aggódni kezdtek és persze szövetségbe tömörültek.Utólag azt mondom,hogy jobb döntés lett volna elsőnek elverni az egyiket,mert ez az agresszív állat senkivel sem tudott volna összehaverkodni)[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Ez így van,de vannak olyan rendszerek,ahol a környéken sincs számodra lakható bolygó,viszont komoly erőforrásokkal rendelkeznek.Ilyenkor ha ledobsz egy outpostot,akkor az gyárt határokat neked és felépítheted a bányáidat
A wormhole technológia eddig nagyon OP medium 4-karos galaxisban,gyakorlatilag azonnal támadhatóak a szomszédok fővárosai és az első fejlesztéssel át tudok ugrani a karok között sötét űr túloldalára,így most egy nagyobb szelet lakatlan térséghez jutottam.
Most az a kérdés,hogy ott próbáljak mindent belakni,vagy nekiugorjak most a szomszédos koalíció szétverésének.Az egyik tagot gyakorlatilag egyből el tudnám intézni,kérdés,hogy addig a másik két oldalon kitartanának-e a határok pl védelmi állomásokkal. Ironman természetesen szóval érdekes probléma,nincs visszaút.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Csak akkor építhetsz bányát stb ha a nyersanyag(a rendszer) a színeddel megjelölt határokon belülre esik.
Ha ezzel nem volt problémád,akkor vagy nagyon mindent kolonizáltál és a határaid elterjedtek, vagy nem használtad ki a lehetőséget Sorsol olykor nagyon durva rendszereket a gép,a szomszédomnál az egyikben 15 ásvány van,mellé még energia meg kutatási erőforrások.Az ilyenre azonnal le kell csapni,bőven megéri az outpost költségét.Ironman az a galaxis mérete,AI-k száma stb beállításoknál egy választható opció,alapból off.A lényege,hogy csak egyetlen mentésed van,ezt folyamatosan a játék közben felülírja a játék az aktuális autosave-el.
Lényege,hogy nem lehet visszatöltögetni,egyébként csak ilyenkor aktívak a Steam achievementek.Europa Universalis IV-ben nem tetszett,csirke voltam,de itt eddig bejövős Minden döntésnek igazi súlya van.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
A saját bolygódnál ugye 4 tab van,egy összefoglaló, a felszín,armies és spaceport.
Az armies lapon van olyan,hogy recruit (toborzás),értelemszerűen nem védelmi,hanem támadó hadseregeket kell gyártani.Jobboldalt ugyanezen az ablakon középtájon lesz olyan,hogy embark all,ekkor kihajóznak.Saját csapatszállítójuk van,ezeket érdemes külön mozgatni miután szétzúztad az ellenállást(úgyis bombázol közben,van idejük odaérni).
Ha szétlőtted a földi védelmet akkor a hadseregeket kijelölve jobbklikk a bolygón és "land all"Gondolom a korábbi kérdésedre már rájöttél,az ellenséges bolygónál vannak opciók az orbital bombardment erősségére,az itt választhatók függenek a normáktól amiket a civilizációd követ.
Oda van írva mindegyikhez,hogy mennyit sebez egységnyi idő alatt és persze ez követhető is ahogyan csökkennek a földi erődítmények védelmi értékei.[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Hú,tegnap éjjel nem semmi taktikázás volt nálam.
Kísérletezgetek a kezdésekkel(az első 10-20 évvel),a galaxis szélére rakott nagyon nyersanyagszegény környezetbe.Elindultam befelé még az első kolónia előtt,persze összefutottam egy másik fajjal,aki kapásból ráépített egy frontier outpostot az egyetlen összeköttetésemre az anyaországgal...
Mit lehet tenni,haditerv: villámháború hiszen van már deflectorom, kilövöm az outpostot aztán valahogy megvédem a bolygómat,ha egyáltalán elér odáig,majd white peace.Alig csordogál a mineral hiszen nagyon keveset találtam még így is de azért a korvettek épülnek.Közben fel kellene venni egy admirálist, hümm mi ez a talent itt, 5% evasion... 20% speed és 20% sublight speed?!
Na ezzel szívattam meg,az állomás kilövése után nem ért utól pedig valamivel több hajója volt,majd egyetlen wormhole ugrással az otthonába ugrottam és kilőttem a spaceportját két-3 frissen épült hajójával,majd elkezdtem pofátlanul bombázni. Azt tudni kell,hogy nagyon sok warscoret ad,ha a fővárosát támadod...bumm megadta magát.
Fanatikus individualista mind,nem lehet velük mit kezdeni boldogság terén,viszont a bolygó gazdag ásványokban = rabszolga mindenki,aki ásvány vagy kaján dolgozik,két pop-ra purge a többit meghagytam,meglátjuk lesz-e belőlük valami a boldogtalanságból eredő divergence miatt.Az eddig alig 20 környékén csordogáló ásvány végre normálisabb 40 körüli értékre kúszott,így megépítettem az első kolonizálóhajót,a felszabadult flottával meg megtisztogattam továbbra is "lent" a frontier outpostom környékét és végre lett egy desert planet miután kiirtottam a drónokat akik odatelepedtek.Na, talán végre békesség lesz,egy elég nagy potenciális (de beépítetlen) területtel,végre lehet majd haladni,a kolónia is mindjárt kész...na de mi ez itt, a rabszolgabolygó melleti rendszerben?
Egy ismeretlen birodalom kutatóhajója.Mintha megéreztem volna a továbbiakat,egy kicsit feljebb egy lakatlan rendszerben felhúztam gyorsan egy wormhole stationt.Telnek a hónapok,persze az idegenek felveszik a kapcsolatot velem:
advanced AI startos military republic -130 alatti véleménnyel,superior státuszban 4 bolygóval...Oh shit pillanatra sincs időm,elküldöm ugyan a nagykövetséget hozzájuk de nem sok reménnyel,pár hónap múlva riválisnak jelöl,majd kitör a háború. 1k haderőt jelentő stack az én majdnem maximumos 750 erőmmel szemben amit már nagy nehezen a háború alatt építettem fel miközben a rabszolgákat bombázza lenn délen.
Hát nincs más esély,megint be kell vetni a gerillataktikát,a korábban említett állomás segítségével a lakatlan rendszeren át (ő warp-os) mélyen a vonalai mögé ugrottam egyből,az admirálisom miatt sokkal gyorsabb vagyok nála,és ezzel a taktikával sorban kilövögetem az űrállomásait.Ami kicsit meglepő,hogy ezek a raidek 10% warscoret adnak nekem,és gondolom rá is vonatkozik azért navy force limit,sok pénzbe kell,hogy kerüljön neki a dolog.Egyszer majdnem elkap,de az emergency FTL megment kevés veszteséggel csak sok sérült hajóval,ő meg egyenesen követ vissza a bázisomra.Hát nincs idő javítani,megvárom míg bekúszik mélyebbre a naprendszerbe a gravity well mélyére,majd visszaugrok az anyabolygójához.Persze elkezdte építeni az új space portot,kilövöm, 56% warscore, 60% kell, mi legyen? Van még idő kezdjük el bombázni a bolygót...bumm megadja magát és elfogadja a vassal státuszt.
Szóval ezen a ponton van egy négybolygós advanced AI start vassalom,aki bár jelenleg utál,de talán nem reménytelen a megszelídítése,ha meg tudom tartani, 10 év után ugyebár integrálni lehet a birodalomba,most mindenesetre extra 1k haderőt biztosít nekem,kétlem,hogy bárki a környéken esetleg Fallen Empire kivételével belém merne kötni.Most minden azon fog múlni,mennyire tudok felépítkezni és megtartani,hogy ne lázadjon ellenem,érdekes lesz Egyébként még mindig csak 2222-ben járunk...
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Nagyon is megéri,ha zsíros rendszerekre teszed rá a mancsod(és közben elvágod tőle a gépet),annyi a trükkje,hogy amint lehet,a környéken kolonizálj egy bolygót.
Ha bolygód utána lefedi a zónát,elbonthatod,iletve ha átadod a területet egy szektornak,a -1-es költség megszűnik.Nem teszteltem teljesen, de jól látom, hogy jelenleg a -épületköltséges kormányzó exploitolható?
Átrakod amikor építkeznél,elindítod őket a csökkentett költséggel (pl egy planetary capital 500 helyett csak 400 mineral) aztán (ha épp kell máshova, visszarakod)[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Volt talán épp korábban róla szó most nem tekerek vissza, a manage planets ablak tetején van olyan hogy szektor létrehozása.
A szektor irányítását átveszi az AI, adhatsz nekik kormányzót,beállíthatod,hogy mire koncentráljon (mineral,energy,research esetleg army).
Adóztatod őket amit szabadon állíthatsz max a termelt dolgok 75%-ig, de ez csak a nyersanyagokra és az áramra vonatkozik, a kutatást teljes mértékben átadják neked. Szóval hasznos nagyon,alapvetően az általod kiválasztott 5 fő bolygón kívüli területeket így kell irányítani.Fontos,hogy legalább egy általad irányított bolygó kell a szektorba.Az elején ha nincs felépítve,vedd le az adót,adj nekik egy halom mineralt és energyt majd hagyd,hogy a kormányzó felépítse a területet,aztán fel lehet tekerni az adózást.
Egyébként pont a 75% max adó miatt érdemes a saját bolygókon az áram és ásványtermelést kimaxolni,kutatás meg főleg a szektorokból.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Itt még nem volt linkelve, örvendetes,hogy jól látják a fejlesztők a jelenlegi problémákat.
A béta 1.1 jövő hét végén várható.
Az is jó hír,hogy gyakorlatilag a játék középső szakaszára tartalomnak szánt kolóniákon felmerülő problémákat( a science shipeknek feladat) valamint a diplomáciai botrányokat a játék eleji felfedezés,survey valamint a végjáték nagy galaktikus fenyegetései miatt hanyagolták el a közeli megjelenés miatt,most nekiugranak.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Érdemes megemlíteni,hogy ha a syntheket a kifejlesztésük után állampolgárként kezeled,adsz nekik szavazati jogot stb. akkor kapsz egy eventet amiben "aláírnak" egy accordot a biroldalmaddal.
Innentől kezdve immunisak az AI lázadásra és a te oldaladon harcolnakViszont ha ideáig nem jutsz el és csak sima robotokkal/droidokkal rendelkezel,akkor ezeket elvileg a máshol kitört AI lázadás ellened fordíthatja.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Kemény 25 influence pontért kiveszed a szektorból ,raksz gyorsan rá egy -20% building costos kormányzót,elindítod az upgradet,majd visszarakod a szektorba,élvezzétek amíg tart.
Mondjuk bár bugként van elkönyvelve,engem idegesít,hogy nem festheted a sajátodra még a viszonylag közeli rendszereket sem majd az outpost nélküli világban,a kinézet mellett taktikai hátránya is van, a wormholeos ellen oda tud építkezni engedély nélkül is.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Én most nagyon élvezem a sima felszabadítást (liberate planet)
Feljebb toltam hard fokozatra így ott az nem működik,hogy egyből vazallussá teszed a felszabadított területet,de arra itt is tökéletesen jó,hogy szétzúzd a szomszédok birodalomépítési álmait.
3-4 bolygóig jutott ellenfélnél 20 warscore/bolygó a felszabadítás( a fő planétát nem lehet),a "felszabadított"
területek átveszik az ideológiádat és nagyon-nagyon jóban leszel velük (azonnal elfogadják pl a research agreementet)Mi ebben a jó? Zéró fenyegetést generál a többi szomszéd felé (nem kezdenek összefogni ellened),az eddig egységes,esetleg feléd fenyegető szomszédból lesz kettő,akik totálisan el lesznek foglalva egymással(újra kell építeni a megsemmisült flottát,űrállomást, "félnek" egymástól,nem marad nyersanyaguk terjeszkedésre - ugyanekkor a főbolygós eredeti szomszéd megmarad riválisnak,kapod az influencet tőle,de nem tud semmit sem csinálni,mert a felszabadított területeknek garantálod a függetlenségét 10 évre,így ha támadna,az háborús ok ellene.
Egy rakás lázadozó idegen helyett létrehozol egy rezervátumot gyakorlatilag ami már nem jelent fenyegetést,később bármikor le lehet gyalulni te meg terjeszkedhetsz tovább.
Mondjuk a rabszolgatartás meg annyire OP a jelenlegi kikapcsolt lázadások nélküli formájában,hogy 2245 környékén meg is untam 15 bolygó meg +400/hó minerals környékén, persze ott már az egész galaxis engem utált.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz The IT guy #128 üzenetére
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Pakolj a bolygókra pár hadsereget és hagyd őket fellázadni nyugodtan,gyakorlatilag egyből elbukik a felkelés,de mivel egy másodpercre függetlenek voltak,a bolygó megkapja a "capital world" buffot. (+10% happiness, -ethic divergence, +felséghatár)
Alapvetően úgy van az egész megcsinálva,hogy amíg a recently conquered (-25%happiness) debuff le nem jár 10 év után, többnyire használhatatlanok,problémásak legyenek.Van módszer ennek a kezelésére a kiirtás(purge)-on kívül de kicsit hosszadalmas levezetni.
Inkább csak címszavakban:-a debuffon kívül a boldogtalanságuk fő forrása az eltérő ethos,ezt negatív ethic divergence stattal lehet kezelni.Ilyenkor az adott populáció fokozatosan átkonvertálódik a birodalmad ethosára.Ezután egy jó kormányzóval már boldogok lesznek.
Ezért nagyon jó jelenleg a fanatic spiritualist(-30 divergence)+collectivist vagy FS+ militarist kombó.A kezdéshez használt plutocratic oligarchy államforma(-bányaállomásköltség,+energy +minerals) után meg át lehet térni divine mandate államformára
Kapsz speciális épületeket( symbol of unity -10% divergence az adott bolygón, ministry of malevolence -15% az egész birodalomra)[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
-
warcat
veterán
Muve.hu-n meglepően olcsó a Leviathans sztori pack a játékhoz, Steamen vagy paradox boltban nekünk 9.99€ lenne
Stellaris: Leviathan Story Pack 1379 FtEA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Dehogy, a muve alapvetően egy lengyel cég a mi cdgalaxisunkhoz hasonlíthatóan és ők ott még komoly kedvezményeket kapnak a szoftverárakra (Oroszország közelsége?) később terjeszkedtek a csehekhez és talán a szlovákokhoz is és talán idén vagy esetleg a tavalyi év végén indult el végül a magyar oldaluk,már vettem pár dolgot itt.
Mondjuk ez a dlc különösen olcsó,ha megnézed az új Europa Universalis kieget (Rights of Man) vagy a plantoids Stellaris dlct, ott sokkal kisebb az eltérés (az előbbi 20 euró helyett ~ 15, utóbb 7.99€ helyett ~6€)
mig ez a Leviathans gyakorlatilag 10€ ár felénél is kevesebb, lehet,hogy benéztek valamit,de mivel már megtörtént a fizetés, panaszkönyv a padláson,várom a kulcsot holnapEA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Közben fontos,hogy a holnapi 1.3-as patch nem kompatibilis a korábbi játékmentésekkel,ha be akarod fejezni a korábbi játékot ,akkor a régi verzión kell maradni itt a leírás,hogyan
Itt meg megtalálható az 1.3 változások,javítások listája
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Megjelent a dlc most 15:00-kor és a muve is pár perccel később kiosztotta a kulcsokat, korrekt
Most a Streamet nézem, játék majd későbbEA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Jelentősen nehezebb lett a játék,legalábbis az eleje amit láttam ,tetszik
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Ú,hát továbbra is durva dolgok vannak,én továbbra is hard fokozaton gyűröm.Advanced start AI,a szomszédok és én is 3-5 bolygóval toljuk 2220+környékén, (én mondjuk azért ,mert fanatikus xenofób+ materialista Star Empire vagyok, és az outpostok HATALMAS területet fednek le,ami kevés bolygó mellett rengeteg kutatást eredményez) erre neki már van 10 betelepített rendszere amikor találkozok vele, és az admirálisa egy synth.
A személyisége meg persze democratic crusaders(patch notesban benne is volt,hogy az advanced startot kapó AIk nagy eséllyel agresszív személyiségűek lesznek), a háború elkerülhetetlen lesz gyakorlatilag, most már évek óta a határon próbálok egyensúlyozni ahol úgy gondolom még nem támad meg.
Most elkezdte viszont felfalni a 3 bolygós kis békés felfedezőállamot ami elválaszt minket a galaktikus karok között,ezen a ponton én elkezdem építeni az erődöket a támadás várható fővonalában levő rendszerben,nem lesz egyszerű
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
A fanatic xenophobe +30%, a despotic/star empire 10/20%-ot ad a határokra, ez elvileg csak a bolygókból "kisugárzott" határokra vonatkozik,de ha a frontier outpost úgy van lerakva,hogy beleér a birodalom többi részébe,akkor az egész hízik szépen és ez hatalmas területeket jelent.
A 2250-es évekre északon egy xenofób fallen empire + a saját határom segítségével, délebbre egy királyság visszanyesegetésével (abandon planeteztetésével + 2 frontier outpost segítségével) gyakorlatilag elkerítettem magamnak egy 1000 csillagos galaxis harmadát.
Itt a problémát az jelentette,hogy ennek a zónának a közepén(én a belső karon,ő kívül) csücsült a fentebb említett advanced startos AI a 14 bolygójával,én a tudomány fejlődése érdekében maradtam 6 bolygónál.
Meglett a battleship, este kipróbáltam egy gyors háborút, a 8.8k-s flottám ellenében jött 11.6-al.Egy kis átépítés és még 2 csatahajó + pár kísérő segítségével ezt el lehet verni (ha máshogy nem,csapdába csalod, a star fortress még kb 3 évre volt)
Viszont utána kellett volna még vagy 4 megismételt háború a kiirtásához,a közötte levő szünetekben pedig nyilván maradt volna a határok csinosítgatása valamint az 5 bolygós science directorate leirtása.Rá kellene magam venni a 600 alatti galaxisokra,azt még esélyes is befejezni Felette általában amikor látom,hogy na innen már marad a hosszadalmas takarítás és a galaktikus krízis,beleunok, de közben mindig bevonz a játék egy új körre.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Látatlanban nehéz segíteni sajnos,de nem szokott ilyen problémám lenni,a bolygókat specializálni kell általában,és gondolom van power hub II mindegyiken.
De 2350 környékén ha csak ennyi kutatási pontod van( a 30-40 az 100 évvel korábban simán hozható),akkor úgy tippelem,hogy nagyon elmaradtál a technológiával,gondolom túlterjeszkedtél az elején és befulladt az egész.Továbbra is az a formula ha jól emlékszem,hogy minden bolygó 10%-ot ad pluszban a technológiák kifejlesztési költségéhez,valamint minden pop 1%-ot.Ezért úgy kell kolonizálni,hogy a lehető legnagyobb bolygókat és (az elején) csak azokat,amelyek segítségével új rendszereket fedsz le a területeddel, mert az azokban a rendszerekben felhúzható új űrlabokkal ellensúlyozni lehet ezt a költséget,amíg felfejlődik a populáció és lesz kit dolgoztatni a bolygón levő kutatóközpontokban.
A kolonizáció nagyon megterhelő a birodalom (techhnológiai) fejlődését nézve, gyakori tipp,hogy maximum kettő bolygó van/legyen ilyen bébistátuszban (ez kb 10 popnál a planetary adminnal ér véget)
Ki van ez találva,ez pont egy mechanizmus a játékos mértéktelen terjeszkedése ellen,van még pár.
Később ha nincs már hely,még mindig belakhatod a határokon belül lévő bolygókat !Általában elmondható,hogy ha a sok bolygós utat választod,akkor el fogsz maradni a technológiákkal és a túlerővel kell győznöd,ezért ilyenkor érdemes minden kategóriában (legyen valami alap pajzsod/páncélod a hajókra, rank 2 fegyver,hajtómű/szenzor/erőmű) egy szintet kifejleszteni, majd minden más fejlesztést olyan dolgokra koncentrálni,amit az ellenfél hajóroncsaiból nem lehet kikutatni.
Még az energiára visszatérve: a játék későbbi részeiben teljesen normális,ha a flottád elindulásakor minuszba kerülsz,a parkolt flottára ugye van egy csomo kifejleszthető kedvezmény.
Mindenesetre a hajók sima fenntartása önmagában elég szép summát visz el az energia- és ásványtermelésből, ezért fleet cap vagy felette csak akkor vagyok, ha:-a jelenlegi fleet capem jóval alacsonyabb a birodalom valós gazdasági erejéhez képest, és kell elrettentésnek,hogy az AI ne ugorjon neked csak azért, mert kicsi a flottád harci összértéke
-közvetlenül háború előtt.Hadihajókat tárolni nagy pazarlásEA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Nekem 2330-ban most 72 bolygóm van,nem értem a problémát,sok plusz kaja, - growth time technológiával szépen szaporodnak resettlement nélkül is..(+festival of worlds, 15% happiness -10% growth time)
Ez a mennyiség,meg 3 FE átvett birtokai olyan brutális gazdasági hátteret adnak,hogy simán mindent terraformáltam (non-adaptive amúgy a fajom) mert 3/4 flottalimit mellett is van +1.2k energy pluszban.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Holnap érkezik az 1.4 ingyenes Horizon Signal dlcvel!
A mentések várhatóan működni fognak vele.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz SetCHOO. #191 üzenetére
Nem lehet kikapcsolni, legkésőbb a játék indításánál frissít,szóval hagyd rá:
Viszont a könyvtár ablakban a játékra kattintva, tulajdonságok/properties részen a "Betas" ablakot kiválasztva vissza tudod állítani a neked tetsző verzióra a játékot 1.0.3-tól 1.3.1 -igCsúnya nerfet kapott a Mining Silo, maximum 1 per planéta és csak +1 mineral bónusz...
Viszlát 200+ásványos planéták( a FE bolygókat kivéve) nem tudom mennyi volt a max elérhető de nekem volt 220+os mineral rich bónusz nélkül is[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz SetCHOO. #193 üzenetére
A már egy korábbi játék közben felépített silók megmaradnak,így a birodalmam érdekesen néz ki:
(csökkentették ugye a hajók után fizetendő maintenancet is):
+2.1k energy +5.5k mineral havonta, és majdnem 400k ásványt tudok tárolni mindez úgy,hogy 3500 naval capacity-t foglaló flották parkolnak bolygó körüli pályán.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Szerintem akik esetleg be szoktunk ide nézni,azokat pont nem érinti mert a dlc-k nem akciósak,de
Steam vásáron az extra kiadások 60%leárazást kaptak
Nova: 19.99€
Galaxy 27.99€EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Stellaris: Utopia "Path to Ascension" Release Date Reveal Trailer
Jól választottak, hamarabb nem lenne kész,legalább lesz idő az új Mass Effectre.
Az ára kicsit borsos,kíváncsi leszek mennyi lesz muve-n keresztül,viszont mivel már 712 óránál járok,biztos vétel,kell az újdonság.
Insane+agresszíven simán verem az advanced startos AIkat, bár azt még nem vállaltam be,hogy mellettem kezdjenek,az már tényleg túlzás (gyakorlatilag jön az első pár év során a követelés,hogy protektorátus leszel,vagy halál )EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Stellaris: Utopia 5219Ft
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
A többi oldal se ad, de még a paradox saját bolt se,ahogy Steamen se lehet megvenni előre.
Ha úgy lesz mint a Leviathans,akkor aznap du 3 körül indul mindenkinek, vagy este 6-kor (korábbi Paradox dlc-k).A boltok is úgy vannak leszerződve,hogy csak ekörül oszthatják ki a kulcsokat, muvéval szerencsém volt mert fél 3 körül megkaptam és mehetett is a buli amint megjelent.
Lényeg,hogy nem csináltál semmit rosszul,várni kell.Egyébként az angol fontban mért ára 14.99 GBP lesz elvileg,ez alternatíva lehet aki nem akar vagy tud muvén vásárolni.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Délután 3-kor indul a kieg/dlc ha valaki nagyon tűkön ülne
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
-
warcat
veterán
Aki szeretne azért kicsit spórolni,de valamiért nem tud muve-n vásárolni,
Greenmangamingen majdnem forintra ugyanannyi a vége
Ha be vagy jelentkezve(regisztrálva) 12.79 angol fontba kerül, ami ~4630 FtEA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Nyugodtan vegyétek meg, mintha új játék lenne,annyi minden változott
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz Drenadar #240 üzenetére
Ehhh ,ezt baromi hosszú még összefoglalni is,szinte végig kellene menni a patch notes-on.
Gyakorlatilag a birodalom/néped legyártása a játék előtt is már teljesen megváltozott:Eddig volt 8 különböző ethosz és a fanatikus verziójuk,különböző bónuszokkal,az ezekre elköltött pontok pedig meghatározták,hogy a kormányzati formák közül mit választhatsz,ezeknek szintén fix bónuszaik voltak.
Utóbbiak helyett bejöttek civic-ek,azaz miután kiválasztottad a kormányzási stílust (birodalmitól demokratikusig) választhatók lettek a bónuszok.2 extra játékstílus is megjelenik itt:
-a hive mind,ez az ethoszok helyett választható,ilyenkor nincsenek frakciók vagy boldogtalanság,hiszen csak te vagy az egyedüli értelmes lény, a néped drónokból áll,az uralmad alá kerülő idegenek automatikusan elfogyasztásra kerülnek,az esetlegesen elvesztett alatvalók meg elpusztulnak idegen uralom alatt,egyfajta zerg játékstílus ez belpolitika vagy boldogságmanagement nélkül.
-fanatical purifier meg jelenleg egy választható civic, extrém bónuszokat kapsz a haderőre,cserébe semmi diplomácia,idegen alattvalók automatikusan mennek a darálóba és mindenki gyűlölni fog, ha kicsit is sebezhető helyzetben vagy az elején már érkezik is a DoW, a legdurvább warmonger fenyegetésre emlékeztetően az egész galaxis hajlandó összefogni ellened,persze ha jól szervezed a dolgokat,az is kevés lesz,a végére átmész endgame crisisbe.Ethosztól függően fajonként állíthatod,hogy milyen szerepet tölthetnek be a birodalomban,ez befolyásolja ki mennyire termelékeny/boldog.
A Civilization szériából átvett tradíciók (7 ág van) megint csavarnak a dolgokon,egyrészt van egy új resource amit termelni kell (unity) másrészt nem mindegy milyen sorrendet találsz ki magadnak.Van egy azonnali bónusz,választható perkek,valamint egy ág teljesítésért is bónuszt kapsz + 1 db ascension perk slotot.A belpolitikát a frakciók szimulálják és egyrészt jó sok influencet lehet beszedni rajtuk keresztül ha elégedettek a követeléseikkel,másrészt lehetőséget adnak arra,hogy játék közben átalakítsd a birodalmadat helyzettől függően,ugyanis ha kellően a kedvükre teszel,akkor felkarolhatod őket,és ekkor megváltozik a választott ethoszod.Békés pacifistából így lehetsz pl külső fenyegetés hatására akár militarista birodalom is,vagy pl levetkőzheted menet közben a xenofóbiát és átalakulhatsz egyfajta föderációvá stb.
Végjátékos célokra ugye az ascension perkek adnak lehetőséget,a hive mind mondjuk pont ki van zárva a többségéből,de olcsó terraformálással+ a drónok génmódosításával optimalizálhat minden bolygót magának.
Többet nem írok,mert főleg a hive mindot csiszolgatom,még mindig insane-n játszok és bár még nem kaptam ki,de sokkal nehezebb élre törni.Két szomszéd bedöntése után beindult a dominó effektus,de most sokkal nehezebb ezt elérni.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
-
warcat
veterán
Hagyod rombolni és majd elmegy másfelé,nagy távolságokra kóborol,ilyen statokkal sajnos nem tudsz vele mit csinálni
Az igazi probléma,hogy nagyon keveset fejlődtél 50 év alatt, a tudományon kívül látszatra se gazdaság,se lakosság se haderő nincs, ezt így nem lehet, max ha betársulsz valahova ahol a föderációs társak vagy egy feltápolt vazallus véd téged.
Ha tall stílusban próbálsz játszani,akkor is több kolónia kell ennél, nyilván mindenki 25 slotos planétákat szeretne,de nyugodtan be lehet húzni a 60% lakhatóságú bolygókat 16 felett,lehetőleg úgy,hogy az első pár minél nagyobb területet adjon neked. Biztos volt a környéken,ha a gép bezárt,akkor túl lassú voltál.
Az első 20-25 évben be kell fejezni a környéked belakását és kiépítését,utána már a szomszédokat kell méricskélni.Kicsit korán érkezett valóban,de ekkor már le lehet győzni ,rákészüléssel meg főleg (amikor nem harcol senkivel,látszik szépen merre tart)
Ironman kapcsán meg tudom ajánlani, hogy amíg nem ismered ki a játék csínját-bínját, a
c:\Users\Felhasználónév\Documents\Paradox Interactive\Stellaris\ mappából másold át időnként(pl egy hhháború előtt) a save gamest,ezt visszamásolva visszatöltheted jóval korábbra is az állást.[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
X idővel a sárkány után elkezd elkezd ketyegni az óra és előbb-utóbb beadja ha tied a bolygó,ez hozzátartozik a jutalomhoz,amúgy meg lehet nézni mi van rajta a nagyító ikonnal.Jól felszerelt...
De mit csinálsz 2439-ben,addigra rég végetér a játék, nekem ez a bajom jelenleg veleEA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Ugyanarra jutottál mint én meg a stellaris reddit is
Újra kell balanszolni a megastruktúrákat majd,szerintem a kicsi verziók sokkal hamarabb beférnének,ekkor a számuk még erősen kötött lenne, ringworldből csak egy szelet stb.
Ez utóbbit fel szoktam építeni mert remek flottabázisnak a 4 starport együtt,cruiser/battleship mind ott épül esetleg megtámogatva máshonnan corvette hordával.1.6-ban ugye javíthatóak lesznek, a beacon of infinity-alapú fallen empire-diót elég könnyű feltörni,elég durva lesz ha a jutalom így marad mint most (1 működő ringworld,egy csonka kipofozható meg egy harmadik javítható)
Habitatokat használom,azok jók ,a többi MS tükrében még talán túl erősek is,de inkább azokon kellene pofozni még.
Kimatekozták azt is,hogy kb addig érdemes science habitatot építeni,míg nem éred el a 250/250/250 összteljesítményt tudomány terén,utána én energiatermelésre használom,ahogy igényli a flotta úgy telepítem be őket,ugyebár lehet őket halomra építeni,nem kötelező beköltözni.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
1 éves lesz este 6-kor a játék Boldog szülinapot aztán reméljük a második évében is ilyen sokat fejlesztenek rajta.
1.6 patch notesA habitat nerf várható volt sajnos, túl erős volt ha telepakoltad 10-es naperőművekkel, a 100%-os környezet miatt gyorsan megtelt,én arra használtam főleg,hogy az (előre felépített) állomásokat (2-3 darabot igény szerint) pár évvel a nagyobb háborúk/kimaxolt flotta (pl fallen empirek legyalulása) kolonizáltam,és mire elindult a harc,már adtak annyi energiát,hogy fenntartható legyen a gyakran 1.5x limit fölé tolt haderő.
A bolygóimat meg telepakoltam laboratóriumokkal/bányával szükség/bónuszok függvényében.A +100% megastructure építés megint variál a dolgokon, de mivel a survey-ből jövő pontokat jól megnyesték,szerintem el lehet felejteni,hogy 2280 körül épül a ring world.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Vannak kételyeim,hogy mennyire csábulnak el (tartósan) a bundlis újoncok.
Persze biztos lesz közöttük,akinek a legjobb dolog lesz a szeletelt kenyér feltalálása óta,de akit igazán érdekelt,már rátalált
Jól csinálja a Paradox a heti streamekkel,olcsó és mivel mindig a friss, épp készülő verzióval játszanak,újoncoknak és veteránoknak is érdekes és pl. Wiz redditen,twitteren is kifejezetten aktív és olvas,válaszol, hatalmas plusz.
Egyébként most 12 000 játékos van in-game Steam szerint ami rengeteg,nem kell aggódni,hogy elapad a játéktámogatás.Más:
Paradox Announces Digital Anniversary Edition of SciFi Epic
Minden együtt 69.99-ért,ez később az akcióknál lehet majd érdekes a még nem-tulajoknak.Viszont:
"Paradox is also giving away the pre-order pack Creatures of the Void and a new Anniversary Species Portrait Pack to all Stellaris owners as a thank you for their support over the last year. "Az elsőt sokan kérték és 1 év után teljesen korrekt,utóbbit meg bezsákoltam aztán majd ránézek.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmgyűjtés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care