- Hálózati / IP kamera
- Nem térül meg az akkumulátoros energiatárolás, lassul Kína kapacitásnövekedése
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Aliexpress tapasztalatok
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- ASUS routerek
- Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
- Linux kezdőknek
- Mikrotik routerek
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Malibutomi #31 üzenetére
Egy picit azért átestél a paci túloldalára.
Számtalan esetben voltak / vannak ilyen esetek játékoknál, és azért sok fejlesztő csapatra igaz, hogy igyekszik figyelni a játékosok visszajelzéseire.
Én a Mechwarrior: Online esetében tavaly tapasztaltam ilyet, tényleg igyekeztek a fejlesztők, videók, Q&A sorozatok, hangulatteremtő hírfolyam, rengeteg interjú, videók, aztán zárt, végül nyílt béta. Ehhez képest bár megvettem ott is az alapító csomagot, jó ideje csak néha-néha belogolok, aztán pánikszerűen menekülök, mert az előre beígért dolgok közül sok nem, sok késve, jó pár dolog pedig nem úgy került bele, ahogy arról szó volt...
Az SC esetében ami engem már egy kicsit irritál, az Chris Roberts, ugyanis az elején még én is tudtam nevetni azon, hogy saját magáról nevezte el a játékbeli céget (Roberts Space Industries), meg ő mutatta be gyakorlatilag a teljes játékot, de most a Hangár bemutatónál az élő adást kb. 10 perc után lelőttem, mert elég volt már abból, ahogy ott szerepelteti magát. Túl sok a személyi kultusz, és ez már kezd ellenszenves lenni...
Ami amúgy meg én amiatt agóddom, hogy nagyon elharapódzó lett a pénzesség. Hónapok óta megy a vita, hogy az IDRIS korvett Pay-2-Win lesz-e, vagy sem, de akárhogy is, egy 1250$-os hajó már homlokráncolós esett...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Malibutomi #38 üzenetére
Melyik Goons? Mert az ős-Goons 2009-ben megszűnt.
Az eredeti Goonswarm-nak már régen leáldozott, a Goonswaffe meg hiába próbálta megmenteni a széteső szövetséget, nem járt sikerrel. Az, hogy pár olyan játékos, akik anno benne voltak a Goons-ba, megpróbálják itt is megvetni a lábukat, és az ős-Goons hírnevére próbálnak építkezni, az inkább szánalmas, mint aggasztó.
Ezzel együtt is femerül a kérdés, hogy a CCP trendjét veszi-e majd át Cloud Imperium Games, vagyis nem fog a játékosok dolgaiba beleszólni, vagy esetleg épp ellenkezőleg, tenni fog azért, hogy ne harapódzanak el a giga-corpok és az aljas lenyúlások...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz GrooveHero #41 üzenetére
1.: Logout: Lehet módosítani a logout blog-ot, bármikor, sőt, ott ugye van közzététel is, tehát akár hetekig szünnyöghetsz azon, hogy milyen legyen, aztán amikor úgy gondolod készen van, publikálod. A gond persze ezzel az, hogy más nem láthatja, amíg dolgozol rajta.
2.: Fordítási javaslatok: Döntsd el mennyire akarsz tökéletes lenni.
Két észrevétel, aztán majd eldöntöd, hogy mennyire tartod ezeket fontosnak:quantum -> kvantum (ez a magyar szó rá)
meghajtó motor -> hajtómű (légiűr (aerospace) járműveknél a "motoros" jelző a légcsavaros gépekre alkalmazandó, a sugárhajtás elvén működő erőforrásokat hajtóműként nevezzük, pl. rakétahajtómű, sugárhajtómű, ionhajtómű, stb.)3.: Sok-sok kitartást a munkához!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
@Malachi: de gyanítom, hogy a NAGYON magas poligonszám miatt azért legalább 30-40GB-ot elfoglal majd a teljes game. ha nem többet. a RAGE is 25GB volt, pedig... mondjuk ott valami fura eljárást használt Carmack, azért foglalt annyi helyet.
Pardon, de nem a poligonszám a meghatározó, hanem a textúrák mérete. A Rage esetében is ez, illetve a megatextúrázás miatt volt akkora a méret.
hm, videokártyákra vigyázni! fórumban írják, hogy a korábbi max. hőmérsékleteknél 20-30 fokkal magasabbakat mérnek GF660Ti szintű kártyákon, de felette is.
Ez erősen függ attól, hogy milyen a ház szellőzése, és persze a videokártya hűtése, valamint annak profilja. Az azért erősen kétlem, hogy egy MSI Kombustorral mért max. hőmérsékletnél többet lehetne egy játékkal kisajtolni...
Nekem amúgy elég karcsún szalad lefele, kb. 1-1,3Mbit/s...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nos, rövid helyzetjelentés:
1.: Az első indulásnál connection error, a Windows tűzfal volt az első blokk, de egyébként se tud felcsatlakozni, a hivatalos fórum is tele az ezzel kapcsolatos posztokkal. Úgy tűnik erősen alulbecsülték az érdeklődést... :\
2.: Mindkét monitorom elsötétült a töltés közben, így nem tudom követni, hogy miként viselkedik a videokártya és a CPU a terhelésre.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
-
nagyúr
Már meg is van. Nagyon bejött nekik az, hogy pénzért lehet hajókat venni, durván sok embernél látok a hivatalos fórumban olyat, hogy bőven 100$ felett költöttek, így aztán egyetlen hónap alatt 2 millát összeharácsoltak...
Viszont a 18 millás újdonság (exkluzív csillagrendszer az előre fizetőknek) már egy kissé fantáziátlan, úgy tűnik kezdenek kifogyni az ötletekből...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nagyon durva azért amit a CIG csinál, itt látszik azért összevetve a Piranha-val (Mechwarrior Online), hogy milyen szinten mozognak...
Például lehet látni, hogy nem csak a letöltést számolják, hanem azt is, hogy valójában mindössze (számomra legalábbis meglepő volt) 39232 emberke fogadta el az EULA-t (tehát telepítette fel a Hangar module-t).
Edit.: Viszont a hangárom egyik fala nincs megjelenítve "elhúzza" a korábban ott látott képet... Igaz egy az ismert bugok között is ott olvasható.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Szerintem így lesz. Ez volt amúgy a 14 milliós mérföldkő egyik tétele:
"Hibernation Mode: for the explorers out there, we will add the ability to save and resume while you are out in space. When not in combat, power your ship down, hit the bunk, and exit the game safely until you can resume your journey.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Malibutomi #133 üzenetére
Gép az adatoknál, very high-on 35-45fps. Az üveg valóban másképpen tükröződik, az első sikeres belogoláskor a hajó elülső szélvédője szürkés színű volt valamiért, most jó.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Malibutomi #138 üzenetére
Lehetséges az interakció is, tehát bármelyiknek a pilótaülésébe beleülhetsz?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Malibutomi #142 üzenetére
Mondjuk most kapcsolok egy dologban: minek van benne a mostani hangár modulba olyan modell, amire még biztos semmi szükség (mint például textúrázott aszteroidák vagy egy "golfkocsi")?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nagyon durva azért, hogy óránként ~10000 dollár jön be...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nem biztos, hogy jó lesz, ha megalomániába csap át a dolog. Már a BattleCruisernél is kamilláztam, hogy hogy is gondolják ezt. Nem rajonganék azért, hogy ha itt is az lenne, hogy laposkúszásba se lehet kitenni a lábunkat egy űrállomásról, mert rögtön belebotlunk egy méretes hajóba, amin ott figyel a BFG...
Inkább új lehetőségekre lenne szerintem szükség, több faj, ne adj isten másik emberi frakció (aféle lázadók?).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Malibutomi #164 üzenetére
100 csillagrendszer kevés lesz neked?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Zűrszimulátor, meg ilyen-olyan zűrfizika (ami valójában erősen árkádos lesz, akárhogy is emlegetik), amitől hangos a marketing, de egy vadászgépekre kihegyezett játékról beszélünk, ami első sorban a játszhatóságról szól. Innentől kezdve bármilyen szabály áthágható, ha úgy ítélik meg, hogy arra szükség van.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Alant Torz on Borz kartárs arra utalt, hogy ez mégiscsak űrszimulátor, tehát ne nagyon legyen már (játéktechnikai szempontból használható) 3rd person nézet. Én erre írtam, hogy ez akkor is árkádos játék lesz, tehát ha úgy ítélik meg, simán lesz szerintem 3rd person nézet HUD-al (ie.: játéktechnikai szempontból teljes értékű nézet lesz).
Láttunk már ilyet, anno a PG ezerszer fogadkozott, hogy a Mechwarrior: Online-ban nem lesz 3rd person nézet. Aztán nemrég csak bekerült, alapvetően azért, hogy szélesebb közönség számára legyen fogyasztható a játék...
A kiszólásoddal amúgy annyi a probléma, hogy ha valódi Kepleri- és Newtoni fizikát alkalmaznának, akkor a vadászgépeknek nem lenne értelme. Erről hosszabban elméledtünk az Hadviselés a világűrben topicban az SG-n.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Malibutomi #241 üzenetére
Persze hogy nem lesz valós fizika.
Csak gondolj bele, csak belső nézet, és egy robbanástól összevissza pörögne a hajód, azt sem tudnád hova kapj, nem hogy bármi hasznosat csinálj.Az 1960-as években azért már tartott ott az automatizáció, hogy a szovjet Szojuz-ok teljesen automatikusan korrigáltak minden mozgást. Szóval egy FTL képes űrkorszakban elvárható lenne egy "stabilizálás" gombra rábökés, és kész.
Ellenben azért a full 3D mozgás eléggé meglepetés lesz. Arra gondolok, hogy nem teljesen űrbéli vadászgépként fognak viselkedni a hajók, hanem lesznek a fel-le-jobbra-balra thrusterek is, amikkel lehet játszani.
Ha játszottál anno az I-War v. I-War 2: Edge of Chaos játékokkal, esetleg a kevésbé ismert Babylon 5: I've found her c. játékkal, ez aligha lesz meglepetés.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz BlackTreff #372 üzenetére
A Single Player kampány neve Squadron 42, és lehet single player illetve co-op módban is tolni majd.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Malibutomi #431 üzenetére
Jó a Firefly aláfestő zene.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Sajnos én viszont pont amiatt mérgelődök, mert egy sok-sok-sok évvel ezelőtti nagy nevet aláznak meg ismét. Az Elite nagyon korszakalkotó játék volt, de pont azért, mert például volt benne newtoni / kepleri fizika (szinte senki sem játszott alaphelyzetben persze azzal az irányítással, csak én ), törődtek a logikus felépítésekkel, és így tovább. Na most itt mit kapunk? Egy Arcade lövöldözős-kereskedős játékot? Pfff....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Volfram42 #456 üzenetére
Sose fogom mondjuk megérteni, hogy miért nem próbálta meg valamelyik régi világát feltámasztani Chris Roberts. A Wing Commander sorozatot mondjuk az 5. résszel alapjaiban kiforgatták, de csinálhattak volna egy reboot-ot. Oké, most nagy divat lett, kicsit elcsépelt is, de ha már régi emlékek, a Kilrathi-Ember háború olyan dolog szerintem, amit lehetett volna újra csinálni. De ott a másik gigászi kedvencem, a StarLancer, a maga NATO-Varsói Szerződés űroperába oltott változatával - olyan hangulata volt, hogy oda és vissza...
De pont ezért értem meg, hogy miért lett egy "friss", független Star Citizen világ, amelyet nem kötnek a régi játékok előzményei, előítéletei. Azzal egyűtt, hogy szép visszahallások vannak a "régi" világokra - a Vanduul Scythe asszimetrikus kialakítása ügyes áthallása a hajdani asszimetrikus Kilrathi hajóknak, azért az ikonikus Dralthi Mk.4 még mindig sokkal "coolabb"...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Malibutomi #458 üzenetére
Nem tudom pontosan, hogy a jogok hogyan és miként vannak, de a Wing Commander francihse-t az EA jó 10 éve nem használja, ahogy a Microsoft sem a Star-/Freelancer-ét. Nehezen tudom elképzelni, hogy valamilyen egyességre ne tudtak volna jutni, ha egy picit is akartak volna.
Persze onnan is meg lehet közelíteni, hogy így senkivel sem kell egyeztetni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Egyfelől a trailernek pont az a feladata, hogy megmutassa, milyen játékmenetre számíthatunk. Ha még nem tudod előre milyen játékmenetet akarsz, akkor a nyálcsorgatást nem a játékmenetre koncentrálva teszed meg - ilyen volt például a MechWarrior: Online Teaser Trailere.
Másfelől azért itt látszik Roberts és Braben között a különbség. Az SC úgy indult, hogy egy iszonyú jó trailerrel megmutatták, milyen játékot szeretnének összehozni. Alapból rááldoztak valamennyit, nem is keveset feltehetően (szvsz olyan 200 ezer dolláros nagyságrendbe fájhatot a kezdés, ideértve a CryEngine 3 licenc-t). Look sells.
Ehhez képest az Elite: Dangerous Kickstarter trailerei, hát, vérszegények voltak. De itt sem csak koncepciórajzokat mutattak, vagyis erre is áldoztak alapból. Viszont ebből nekem egy X3 utánérzés jött ki, ami ugyanakkor az X-szériához képest sokkal kevesebbet nyújt (itt aligha lesznek gyáraid), ráadásul rosszabbul is néz ki (az egyetlen pozitívum, amit találtam bennük az a sérülésmodel bemutatása volt). Szóval az egész nem ragadott magával...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz GrooveHero #462 üzenetére
Háááttt... azért tegyük hozzá, hogy a fegyver tokja emlékeztet csak a G36C-re, a tár látványosan nagyobb, a csőtorkolat alapján az űrmérete valami iszonyatosan nagy lehet (akár 13-15mm is), a bal oldalán egy kijelző van, aminek az eredete ugye az Aliens-féle M41A1-ben tűnt fel, a sátorvas a teljes markolat hosszában van, mint a FAMAS G2-őn, és a tetejére ráraktak egy gigászi nagy fegyvertávcsövet, ami mondjuk kicsit furcsa, hiszen a rövid cső nem egy pontos fegyvert feltételez...
Ha innen nézzük, akkor azért a vadászokba, űrhajókba is bele lehet látni, hogy honnan jött az inspiráció, a Scythe például a már említett Kilrathi hajókra hajaz, az Aurora-ról pedig nekem a Space 1999 sorozat Eagle űrhajói jutottak eszembe, mint kiindulási alap...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #52650 üzenetére
Én még a legelső időkben lettem támogató, 2012-ben. Az 7 éve volt. Engem csak az SQ42 érdekelt, mert a WC és a StarLancer anno nagy kedvencem volt. Azt 2014-re, majd 2015-re ígérték. Aztán 2017-re. Aztán 2018-ra, most 2020 van megadva időpont a bétára.
Hogy jövő karácsonyra lesz kész SQ42? Aha.
Tényleg csodálom, hogy van, aki hisz még Robertséknak...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz cskamacska #52684 üzenetére
Zseniálisan megfogalmaztad az egész szituációt.
Hátulról kezdve: én is azt tapasztalom, hogy durván két pólus van. Nekem semmi bajom nincs azzal, ha valaki élvezi a Star Citizent, de igenis nagyon dühít, hogy az SQ42 ennyire el van hanyagolva.
Én azt sem értem, hogy hosszú távon hogyan képzelik el a fenntartható üzemeltetést. Csak a mikrotranzakciók által? Mert ha csak a hajók és az EUC (meg ugye már Merch, meg skin, meg miegyéb), akkor ez elég ingatag lábakon áll.
Végezetül pedig: itt nem csak küldetéseket, hanem átvezető animációkat, zenéket, stb. is prezentálni kell, megfelelően bughuntolva. Lehetőleg. Én már attól is kibukok, hogy ha így megy tovább, akkor a végleges (nem béta) SQ42 simán elcsúszhat 2020 utánra. Az eredeti (első) Duke Nukem Forever feeling... Csak azért nem fizettem...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Hátha valakinek újdonság: A Squadron 42 újabb 3 hónappal el lett csúsztatva, most 2020 Q3 a béta céldátuma... (ki fogad arra, hogy 2021-re fog csúszni?)
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Plasticbomb #52928 üzenetére
No offense, de egyfelől az SC fizikája ugyebár nem newtoni-kepleri, hanem totál árkád, szóval az ember nem vár tőle realitást.
Másfelől ha már nagyon meg akarunk valamit magyarázni, akkor ez a magyarázatod sem állja meg a helyét, lévén kormányzott gázsugárral való lebegésről vagy teljesen elfordítható hajtóműgondolákról beszélünk. A Quadkoptered azért viselkedik úgy, ahogy, mert a rotorok fixen vannak rögzítve, tehát logikusan így is kell reagálnia arra, ha lenyomod a gép orrát. Kormányozható sugárhajtásnál viszont amúgy is a fedélzeti elektronika fogja eldönteni, hogy mit reagál a kormányutasításokra...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Szőrös #52930 üzenetére
Bocsi, de teljesen árkád. A világűrben valójában relatív sebesség van, és keringési pályák. Ha elkezdesz egy irányba gyorsítani, akkor az adott égitest körüli pályád változik annak megfelelően. Nem úgy működik, hogy elindulsz X irányba, és akkor abba az irányba haladsz egyenesen.
Mivel a légköri vadászgépek által az I. és II. VH idején vívott légiharcot akarják a világűrben prezentálni, a valós fizika nem játszik, nem is játszhat.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Plasticbomb #52934 üzenetére
Lattal mar olyat, ahol megvalositottak azt, ahogy a vilagurben menne a harc?
Children of a Dead Earth, messze nem tökéletes, mert például csak korlátozott távon számolja a találati esélyt, tehát nem tudsz teszem azt negyven ezer km-ről lőni. De ez járt a legközelebb hozzá szerintem eddig.
Meg az editora vér gyenge, például egy KSP-hez képest...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Szőrös #52940 üzenetére
Nekiálltam bővebben írni, Independence War 1-2, Babylon 5: I've Found Her és a Rogue System-ről is, de nem akartam túlságosan bő lére fogni, így is hülyére offtopicoljuk már az SC topicokot...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips TAPB405/10 hangprojektor
- Gamer Bontatlan Magyar Lenovo LOQ i7-13620H RTX4050 16 GB 512GB 15,6" 165Hz WQHD 3 év gar
- LG OLED77C2 195cm TV /garancia/
- Komplett PC szett / i5 / 8GB / 1050 Ti / 250GB SSD / 1TB WD Black / BenQ GW2470 monitor /full konfig
- Eladó Bontatlan Lenovo G34w-30 WQHD LED Gamer ívelt monitor 34" 170Hz 21:9 3év gar AMD freeSync