- Ubiquiti hálózati eszközök
- Videó stream letöltése
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Amazon Prime Video
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Jack@l #51250 üzenetére
Haha, az még egy dolog hogy nem néz ki ennek az animációnak a minősége úgy, a teljesítményéről végképp nincs fogalmad sem. Tehát feltételezed hogy ez csak annyi amennyit te hiszel róla, és úgy van megoldva ahogy te azt feltételezed Mondjuk tőled nem is vártunk ennél többet
"Just for the info this is running with 120 fps on GTX 480"
Miközben 30-ra van lockolva az editor szerint és ránézésre nyilvánvalóan is.Plusz milyen szép nagy bounding boxra megy az ütközésvizsgálat, ahogy látszik is később, amikor az emberrel ütközteti. Tényleg majdnem olyan
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tom5598
senior tag
válasz Menthirist #51253 üzenetére
szerintem valami közmunkásnak magyarázol szóval felesleges időt fecsérelni rá
-
K.Andras.Vfx
tag
Létezik már szőrszimuláció is bizonyos játékokban, viszont általános hogy ezen effektek az egyéb megjelenítés mellett ami itt szintén nem kevés erőforrás igénnyel rendelkezik majd, csak a legjobb csúcskártyák és gépek lesznek képesek futtatni. Szóval elég sok ember ki fog maradni a mókából, hacsak nem költ vagy fejleszt gépet. Szvsz 1080TI lesz itt a minyima, hogy azt megkapja majd az ember amit ezekben a demokban látni. Mondjuk nekem megvan hozzá a gép, így hát igazából ez a része engem nem érint, de a legtöbb embernek nincs csúcsgépe, így ezen effektek számukra közel sem biztos, hogy elérhetőek lesznek. Ki tudja, lehet úgy fog menni mint a robo recall-ban, hogy zökkenésmentesen realtime soft&rigid body lesz és dobálhatod a testrészeket, miközben lógnak rajta a kábelek stb, de lehet, hogy a legtöbb embernek ki kell majd kapcsolnia minden ilyen effektet, mert ha belekeveredik egy tűzharcba valami forgalmas helyen vagy sok karakter és egyéb lesz a képernyőn ezen effektek mellett, akkor számukra csak egy diavetítés lesz belőle...
Amúgy ezen effektek alapján inkább tűnik ez egy grafikus motor képességeivel hivalkodó tech demonak mint játéknak...
-
duvi
nagyúr
válasz K.Andras.Vfx #51255 üzenetére
Mire megjelenik az SQ42 és utána az SC, már bőven elérhető kategória lesz az említett 1080Ti. Másrészt - ahogy te is írtad - ha jól működik a skálázhatóság, akkor nem lesz gond a sebességgel.
-
Jack@l
veterán
válasz tom5598 #51254 üzenetére
az vagyok és büszkén vállalom, az a szégyen hogy utcaseprőket néztek le csak mert megcsinálja helyettetek
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
K.Andras.Vfx
tag
Tartok tőle, hogy mire ez megjelenik már a 2080TI is bőven elérhető kategória lesz de az sem mostanában lesz... Ne legyen igazam. Meg nekem kicsit gyanús, hogy még mindig csak egyetlen rendszernél járunk és kicsit olyan érzésem van, mintha olykor elővennének valami viszonylag látványos parasztvakító dolgot demózni a népeknek, amelyekkel fent lehet tartani az érdeklődést. De a játékfejlesztés nagy része mindig is a csalásról szólt, pl ha a fák meg a fű mozgását meg lehet oldani egy tök egyszerű script-el márpedig meglehet, akkor általában nem állnak neki egy bonyolultabb rendszert építeni rá, mert ember nem tudja megmondani, hogy valóban szél fújja e vagy csak a script mozgatja, így felesleges volna terhelni a gépet olyan számításokkal amelyet másra is fel lehetne használni. Bár ahogy láttam biztos nem véletlen nem a fáknál demozta a szelet, hanem a dobozon meg azon a rongy darabon.
Persze, hogy a karakter ruhája mozog az azért egy játékban marha jól tud mutatni, de van e értelme annak, hogy van egy űrhajón olyan takaró, vagy ha megfog egy poharat abban mozog egy fluid. Egyáltalán miért innál virtuálisan, másrészt meg csak eszi az erőforrást. Általában tech-demókban szoktak ilyen dolgokra ügyelni, ahelyett, hogy a valódi játékmenetre fókuszálnának. De mondom majd meglátjuk.
-
devast
addikt
válasz K.Andras.Vfx #51258 üzenetére
Szerintem meg mire megjelenik, gyakorlatilag egy kenyérpirítón is el fog menni. Nem tudom miért ajnározzátok a grafikáját ennyire... amit jelenleg mutatnak ez nincs 2018-as szinten. Szép, meg jó, hogy milyen óriási mértékek vannak, és ezt procedurálisan csinálják, de ez jelenleg igen erősen a minőség rovására megy. Karakterek is szépek meg jók, ezzel mondjuk jobban állnak most mint a világgal, de ebből is láttam már jobbat. Még a jelenlegi ocs-s builddel is csak kb 50-60%-ra tudom kihajtani a 1080ti-t, full cpu limit van nálam. Ajánlom a kollegáknak, hogy néha nézzenek meg más játékokat is, hogy legyen viszonyítási alapjuk.
-
veterán
-
cskamacska
addikt
válasz TESCO-Zsömle #51224 üzenetére
Ezekkel a bazi nagy hajókkal, ha majd véletlen jól belövik a játékegyensúlyt, érdemes csínján bánni, mert mindenképp több emberes projektek. Ebben a Hammerhead-ben is csak lövegtornyok vannak, meg némi rakéta, így mindenképp kell bele min 4 másik játékos hogy használni is tudd. Fenntartásról és random költségeiről nem is szólva, esélyes hogy vagy csak több ember tudja majd fenntartani, vagy folyamatosan úton kell lennie mint céleszköz munkagép, és zsíros megbízásokat teljesítenie, különben hó végén már nem lesz űrbenzinre való se bele.
Kb mint hogy egy lakóautó Mustang Bétában(amit mobil börtönnek kezdenek hívni az átalakítás óta ) az ember azt csinál amit akar és bármikor megállhat egy hétre az élet értelmén gyönyörködni, míg a Carrack-nek meg jó céges munkagépként folyamatosan úton kell lennie, hogy a fenntartást megfizesse, nem hogy hasznot hajtson.De hogy ne csak elmélkedjek, Hammerhead mindenképp jobb választásnak tűnik rövid távra, mivel nincs még mit felfedezni(és itt megjegyezném, ha ilyen ütemben haladnak a bejárható tér bővítésével nagyon sokáig nem is lesz..), lövöldézni meg már most is lehet.
Egyébként egész tűrhető balansz lehetőségnek látom a pénzügyi tökön ragadást, mert már most nagyon sok embernek "túl sok a hajója", és random okok miatt, ha nem is a Pay to Win, de a Pay 2 Not Lose korszakot éljük.
Épp Avenger dolgokra kerestem rá, és ilyenre bukkantam, itt legalább őszinték.
Avenger Titan vs Vanguard Warden topik
SullyQuindarius
Tanky - long range - yeah, Vanguard is your bet. But keep in mind it's incredibly expensive for what it is ($250).Inspyrashun
>>it's incredibly expensive for what it is<<These comments intrigue me.
For around ~65k UEC you can Strap a Size 5 Omni onto the nose of the Warden and literally mass murder 99% of pilots in the PU.
Yes, I have a very specific Hornet loadout for AC. Yes, I primarily dogfight other talented pilots in the Hornet.
Yes, I own a Sabre which is also fitted with max loadout.
However, when I go play in the PU to just camp CryAstro or get into general tomfoolery, I almost always fly the Warden because it just shits on the vast majority of other ships.
For pilots of less mechanical skill than I possess, it's invincible. OC Plants and Shields and laugh while other people shoot you.
I have frequently engaged in 1vX fights at the old CA in the Warden, successfully.
Against more skilled pilots, it's definitely a kill-able ship, but it only takes a few hits from the big Omni to put most smaller ships into the dirt, as it were.
When you say "it's expensive for what it is" what "is it" in your definition? Because with the proper loadout and piloting skill it's a fucking damn near unstoppable killing machine.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
duvi
nagyúr
válasz cskamacska #51262 üzenetére
Nem feltétlen kell játékosszemélyzet. Bérelhetünk npc-ket is a hajóinkra. Persze ennek is lesz költségvonzata, szóval fontos a jól működő gazdaság megteremtése.
-
Diopapa
addikt
válasz K.Andras.Vfx #51258 üzenetére
Hogy ezt megértsd, Christ kellene ismerni kicsit, elég maximalista a fazon, ezek az apróságok pont azért kellenek bele, hogy látszódjon, több mint egy Elite pl amiben táblázatokat nézegetsz csak. Szerinte segíti az immersiont. Hajlok rá, hogy egyetértsek vele. Az más kérdés, hogy a végleges játékban mennyire lesz hosszú távon idegesítő / időrabló, hogy nem elég dokkolni, pár gombnyomással trade ablakot nyitni mint pl Elite-ben, EVE-ben, X3-ban, hanem tényleg le kell beszélni az üzletet az npc-vel, trading console-al stb-vel, de hajlok rá, hogy nem is azoknak készül, akiknek pl az Elite bőven jó. A naprendszerekről meg azt mondják, hogy most találják ki / dolgozzák ki / most tanulják a techeket amivel építeni lehet, ha ez összeáll, akkor gyorsabban fognak belekerülni a rendszerek, ráadásul nem is csak egy rendszeren dolgoznak, mutattak már több naprendszerből is képeket / videókat. A grafikusok meg folyamatosan ontják az assestet. Minél több van kész, annál gyorsabban fognak a naprendszerek bekerülni. Persze lehetne úgy is mint az Elite-ben és akkor hú de jó van 200 milliárd naprendszerem pikk-pakk. Csak itt nem ez az irány....
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
cskamacska
addikt
Ravent mennyiért vesztegették? Amúgy szép fiók, de úgy nézem SQ42 nincs rajta.
Több csomag esetén mi a helyzet jelenleg bizonytalan, ahogy utána kerestem, még mindig egy 2013-as bejelentés az irányadó, azaz minden Star Citizen Digital Download 1-1 játékos karakter helyet jelent.. és ennyi.
Ez önmagában nem tűnik nagy számnak, és ezt érezni fórumon is, mert mindenki hajókat vesz csomag nélkül, ha véletlen csomag is kerül a levesbe hát nem öntik ki, de melt után szinte mindig hajó van véve, az pedig szinte kizárólag a kereskedők rezortja, hogy vesznek egy csomagot és CCU-znak hozzá hajót.Pedig ha belegondolunk annyira nem bolondság ez. Ahogy kinéz a dolog, mindenki csak 1 karaktert kap kezdésnek, külön bejáratú kinézetével, képességeivel, vagyoni helyzetével, amit ugye halálkor el is veszt, és lehet mindent elölről kezdeni a megörökölt vagyon egy részével.
Több karakter több lehetőséget ad, lehet specializálódni, szerteágazóan gyűjtögetni, és nem mellesleg több karakter többszörös fizikai jelenlétet jelent a játékban, mert ha a fő karakter éppen kincset keres egy világvégi holdon, de az orgnak azonnal pilótákra lenne szüksége egy hirtelen csatához, akkor nem tud átvágni azonnal a galaxison, de egy tartalék pilóta simán bevethető.Ez elvileg coopra is használható lesz, egy hajóra több karaktert felvéve ugyan még nem kerültünk előrébb, mert csak egy karakter játszható, ha AI irányítja a többit akkor azokat is meg kell fizetni, viszont AI helyett más játékos is beszállhat, és ugyan direktben nem visz haza semmit a kiruccanásból, de nem is veszélyezteti a saját karakterét egy esetleges kifingás esetén.
A Squadron 42 halmozásról viszont semmi infót nem találtam, még mindig ott tartunk hogy Original és Veteran Backer szinten SQ42 Episode 1+2-t is megkapják, mindenki más csak az első részt, de hogy akinek van 5 Squadron 42 Digital Download-ja az mit kap, hát passz.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Tengo
aktív tag
válasz cskamacska #51265 üzenetére
60 dollárért találtam egyet ebay-en. Gyorsan levettem. SQ42-t még majd szereznem kell valamilyen random csomagban.
[ Szerkesztve ]
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz Diopapa #51264 üzenetére
Nem akarom bántani a Christ de a filmjei borzalmasak , viszonylag kevés pénzből is készültek, szóval hogy ki mennyire maximalista azt általában mindig azt szabja meg, hogy mennyi a költségvetés. Mivel itt most bejött neki a lóvé így van több mozgástere. De szerintem amúgy meg ez amit látunk mind a marketing része, amivel nincs baj ha a végeredmény is jó lesz, és mondjuk nem 2030-ban lesz kész. De valójában ha fejlesztő vagy akkor a cél az, hogy minél többet beszéljenek a játékról, vagy felfigyeljenek rá fent lehessen tartani a figyelmet. Ennek egyik előidézője lehet az, ha pl telepakolom mindenféle effektekkel is a játékot, pl ruhaszimuláció soft&rigid body stbstb. Nyilván az más kérdés, hogy az eladásokból tudni lehet, hogy jelenleg a játékosok kb 5-10%-a rendelkezik olyan géppel, ami képes is lesz kezelni ezeket az effekteket az egyéb dolgokon kívül amit még meg kell jeleníteni a vidkártyának. Ami a kereskedést illeti, na ja, nyilván ha 100x kell majd meghallgatni egy NPC-t, vagy századjára kell kiszállni és lesétálni a trading console-hoz az már lehet kevésbé lesz jó móka, mint az első tíz alkalomnál.
Ettől függetlenül szerintem nem lehet azt mondani, hogy látványra ne lenne jó amit csinálnak, de hogy hogyan fog mindez összeállni egy egésszé, meg mikor, vagy hogy hogyan "működni" együtt az már egy másik kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Gilmoor
csendes tag
válasz K.Andras.Vfx #51272 üzenetére
..ez elég besenyőpistabácsis megközelítés...
Besenyő Pista bácsi megmondja, mi a hülyeség. (Például a kőolaj-finomító, hiszen akármennyit finomítják, úgyse lesz finom a kőolaj. A krumpli viszont majdnem finom; nem is kell finomítani, csak főzni egy lábosban.)
-
Diopapa
addikt
válasz K.Andras.Vfx #51272 üzenetére
Én pl a Privateer miatt támogattam annak idején a projektet. Úgy látom, hogy valami hasonlót akar most is összehozni, persze itt már más a scale, mások a lehetőségek. Ott is nagyon tetszett a sok apró részlet, ami miatt tényleg bele tudtam magam élni a játékba. Gondolok itt az űrállomásokra, ahogy "élt" az egész. Persze annak idején az csak egy kis néhány mp-es kis animációt jelentett, de még is... Vagy ahogy a bárban lehetett beszélgetni a csapossal, vagy az npc adta ott a küldetéseket.. (ismerős? ) Szóval hiszem, hogy a sok pepecselés az apróságokkal (pl liquid és cloth simulation) nem öncélú, hanem a beleélést segíti. Sokkal másabb úgy kereskedni, hogy tényleg kipakolják az árúd, mintha csak egy táblázat "C" oszolpából rakosgatnád át a "B" oszlpoba, vagy pl hogy Grim Hexx-en lejárt tiral verziós, fapados trading software fut...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz Diopapa #51274 üzenetére
Legyen igazad. Én továbbra is szkeptikusan állok majd hozzá és ez nem véletlen, bármelyik játékba beleéltem magam vagy túl sokat képzeltem bele abból könnyen csalódás lett, megpróbálom fordítva, ha kétkedek és nem látok bele annyit akkor a végén max csak kellemesen csalódhatok.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Szőrös #51231 üzenetére
Emlékszem, én is kaptam régebben olyan meghívót, hogy "így meg úgy" egy Connie org meghívott. Én meg visszaírtam nekik, hogy bocs, de nincs Conniem.
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
cskamacska
addikt
Squadron 42 miatt még ne fájjon a fejed, nagyon úgy néz ki hogy nem az eredeti sima űrlövölde lesz belőle, hanem a Star Citizen single demóját akarják megcsinálni. Azaz előbb a SC-nek kell legalább nagyjából elkészülnie, ami meg.. maradjunk annyiban hogy Soon™, azaz évek.
60 dollárért nem drága, nagyjából legolcsóbb ára, tekintve hogy eredetileg a 300 dolláros Optane memóriák feléért vesztegették.
Más kérdés hogy szvsz nem viccből ment le ennyire az ára(a 200 dolláros kijelzett ár rettenet jelképes, amit a hiénákat akik kitartják 150-250 dollárnál az árat, hátha elfogynak máshonnan a kulcsok, és a whalebélák majd azt is bekajálják, teljesen ki is használnak ). Mint morfondíroztam fentebb, maga a hajó csak nevében Sabre, támadóképességének felét sem tartotta meg, rejtőzködő képessége nincs kihasználva, EMP képességét pedig a beetető 3.0-ás peccs után(avagy míg az Intel promó tavaly december 31-ig elérhető volt, addig igen erős is volt ), 3.1-ben a földbe csökkentették, azóta sem sokkal jobb.
Mint "ritkaság" és egyben SC csomag is nem vészes, lévén hogy nekünk magyar áfával 57 dollárért egy teljes Aurora MR csomag jár, és azért a a Raven sokkal erősebb, de annak legalább egy pici CCU értéke van, Raven meg Raven marad mindörökre. Azaz nem tudsz egy gyors CCU-t összedobni mondjuk Avengerre, vagy bármire aminek van szállítási kapacitása, és nem haxdobálni kell bele a küldetés tárgyait..
Persze ha te is, most hogy már megvannak a ritka gépek, azon gondolkodsz hogy a következő Polaris legyen, vagy Hammerhead, akkor én kérek elnézést.És itt megmorfondíroznám újra az Omegát. Eddig, ha a turbó bug ami sokkal gyorsabbá tett mint a Gamma, ideiglenes is volt, de azt lehetett sejteni hogy egy hajszálnyival jobb lesz mint a kommersz változat, de legvégső esetben máshogy néz ki. Aztán jött a rework, és most egészen konkrétan egy exkluzív nevesített festés lett belőle, pontosan tök ugyanolyan, és ugyanazt tudja mint a Gamma.
Na most ha jön más fizetős skin, vagy végre eljön a saját dekorálás lehetősége a hajókra, akkor egész konkrétan hajunkra kenhetjük az egészt exkluzivítás dolgot.Persze még így sem volt rossz biznisz azoknak akik egy vidkártyához kaptak SC + SQ42 + 55 dolláros Gamma + spéci festés csomagot, de megint csak szvsz ez a 100-150 dolláros nyálcsorgatós kivételesség csak időleges.
Anno nekem is összejött pár spéci skin Planetside 2-höz, aztán most hova dugom őket?[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
SkyS1gn
félisten
válasz cskamacska #51277 üzenetére
Nem évek, OCS kellett hozzá, az kb kész, cloud tech is... tehát ami ahhoz kell az már szinte kész.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Szőrös
veterán
válasz cskamacska #51277 üzenetére
Nem kell SCnek előbb elkészülnie, SQ42-höz nem kell server side ocs, se server mesh se egyéb ilyen tech, meg nem kell SC gameplay nagy része se. Szóval ez így ebben a formában nagyon nem igaz.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
orientcx
őstag
válasz Diopapa #51264 üzenetére
Tudom, én itt csak vendég vagyok, meg minden, de most egy szolid megjegyzés erejéig mégis nekiálltam bögdösni a billentyűzetet.
Lehet, hogy az Elite-ben, ahogy írtad, csak "táblázatok" vannak, meg hogy látszik, hogy a SC "nem azoknak készül, akiknek az Elite bőven jó", ami röviden összefoglalva kb annyit tesz, hogy az csak egy mezei Elite, de azért az SC és az ED között van egy apró, nüansznyi, már már elhanyagolható különbség: Az ED idestova 4 éve működik.
Igaz, space legs nincs benne(pedig nagyon kéne), tényleg vannak benne táblázatok, valóban nincsenek a pilótákon gyűrődő ruhák(és ez utóbbinál lényegesen fontosabb, valódi hiányosság is akad benne nem is egy), de működik, és véleményem szerint abban, ami a tulajdonképpeni lényeg, a space sim-ben igenis megállja a helyét.
A SC-t hány éve csinálják? És még hány évig fogják csinálni? Lehet a működésre koncentrálni(ED), és lehet évente egy-két valóban lélegzetelállító részelemet a közönség elé tárni. Szép dolog a gyűrődő ruha(Prime városban nyilván pazar vasaló szalonok is rendelkezésre fognak állni), de Chris mesternek az újabb pompázatos részelemek hajkurászása helyett lassan lassan neki kéne állni ezeket az elemeket egybegyúrni. Persze tudom, ez amennyivel nagyobb meló, pont annyival kevésbé látványos, de akkor talán tényleg közelebb kerülhetnénk az érdemi játékhoz. Akárhogy is, szerintem egy itt-ott némi kompromisszummal terhelt játék is jobb, mint egy tökéletes, ámde soha meg nem valósuló.
Ne értsd félre, tiszta szívemből drukkolok a SC-nek, és biztos vevő leszek, de csak ha értelme is lesz. Hidd el, én is nagyon várom.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Diopapa
addikt
válasz orientcx #51280 üzenetére
Sajnálom, ha betalálva érzed magad Elite ügyben... Nagy ED rajongó vagyok, beta óta megvan (lifetime passal... ) Csak nagyon más a két játék. Az meg most teljesen mindegy, hogy az SC nincs kész, a mondandóm szempontjából ennek nincs jelentősége. Csak arra utaltam, hogy mennyire más lesz mint az ED és ez nem feltétlen baj..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
tom5598
senior tag
válasz orientcx #51280 üzenetére
azt hogy hány éve csinálják te is megtudod nézni 2013 januárban nyílt meg az Austini studó a ~13 fővel , most meg kicsit nagyobbak
MMO-knál pedig nem áll le a fejlesztés, lesz egy olyan pont amikor kiadható, viszonlag stabil a kód stb. utána ugyanúgy folyik tovább a munka.
'Kész MMO" meg nincs, illetve van, amikor már nem játszik a játékkal szinte senki, ezért leállítják a szervereket. (pl: Wildstar)[ Szerkesztve ]
-
-
orientcx
őstag
válasz #45997568 #51281 üzenetére
Kaja - pia - nők? Ne tréfálj, én kultúr-Fed vagyok!
Hmmm... lófej, véresen tálalva, ágyban szervírozva, gondosan letakarva, hogy ki ne hűljön. Az fincsi, nyitáskor ott leszek .Diopapa - Most tényleg be akarsz mutatkozni? Megsértesz!
"Sajnálom, ha betalálva érzed magad Elite ügyben"
Én nem gondolom, hogy betalált volna, pusztán csak annyit jegyeztem meg, hogy inkább ne legyen gyűrött a kiskosztüm, az sem baj, ha táblázat van, de működjön szépen az űrszim rész, hisz ez a lényeg(lásd ED), aztán onnan lehet bővítgetni. És ha ezt Chris bátyó is szem előtt tartatná, akkor én is hamarabb juthatnék hozzá ahhoz a jól megérdemelt ízletes lófejhez.
Az utolsó mondatodat tekintve pedig teljes az egyetértéstom5598 - A "kész" alatt természetesen én is a kiadhatóságot, megjelenést értettem, elnézést, ha nem fogalmaztam pontosan
K.Andras.Vfx - "ígérve a csillag is az égről és egyiknél sem tudod, hogy melyik évtizedben fog megvalósulni"
Ebben kétségtelenül van igazság, ezt sosem tagadta senki, de attól még tény ami tény: az ED négy éve élvezhetően működik(de ezt inkább az ED topikban kéne, ha kéne...)
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Mattyokar
tag
válasz orientcx #51286 üzenetére
"de működjön szépen az űrszim rész, hisz ez a lényeg(lásd ED), aztán onnan lehet bővítgetni."
- időnként visszatérő gondolatom, hogy Brabenék megcsinálták a motort, miegyebet, és azt vajon mennyire kell vagy lehet átírni, hogy új feature-öket tegyenek bele, vagy mennyire kellene inkább elölről kezdeniük..."tény ami tény: az ED négy éve élvezhetően működik"
- a tény az, hogy működik, de az élvezhetősége erősen megkérdőjelezhető, legalábbis szubjektív. Az szerintem ED-nél inkább azon alapul, hogy a játékos mennyi mindent képzel a szegényes(en tálalt) tartalom mögé.
SC-nél meg lehet, hogy túl fogják tolni az immerziót/szimulációt és az fog az élvezhetőség rovására menni (bár ezzen azért gondolkoznak a devek és oda fognak figyelni a játékosok visszajelzéseire).[ Szerkesztve ]
Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
Malibutomi
nagyúr
Ez nagyon off de sztem ED-ben mar nem lesz spacelegs.
Elvezheto minosegre ugyanugy evek ramennenek rengeteg fejlesztonek, ha meg berakjak es SC-hez kepest ratyi az csak ongol lenne. -
VikMorroHun
senior tag
válasz Mattyokar #51287 üzenetére
Nem lehet, biztos. Én ezt tartom a SC legnagyobb hibájának, mivel a túlzott valóságszimulációra való törekvés eredménye szükségszerűen nem lesz jó játék. Nekem már akkor csipogott a vészjelzőm, amikor bemutatták a 10-15 perces kvantum utazást. Lehet, hogy az utazás sebessége és a megtett út alapján ez így valóságos, de játéknak roppant unalmas. Pont, mint az Eliteben, mikor átruccanok egy kettős csillagrendszer második csillagához, és a "játék" 10 percig abból áll, hogy nézem, ahogy száguld az űrben a hajóm.
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
asszem78
csendes tag
válasz VikMorroHun #51289 üzenetére
Néha feelinges a kötelező holt idő, E-ben is van egy ilyen űrállomás, ahová fél óra az út. Ráadásul a készítők még egy speciális bögrét is beraktak a játékba, amit csak ott lehet venni
Mondjuk ez csak egyszeri poénnak jó, hosszú távon agyfasz lenne.
Nekem az űrhajóból ki és beszállás animáció ilyen. Néha jó, de máskor örülnék, ha az áru ki és berakodását el tudnám intézni a kokpitból a fedélzeti excellel, mint Eliteben.
Máskor meg pont jó lenne kiszállni és kinyújtóztatni a space legset
-
skiner2222
csendes tag
Valószínűleg az utazás időtartama nagy vízválasztó lesz a játékosbázis szempontjából. Lehet ezt szerintem olyan szemmel is nézni, hogy ez azoknak készül akiknek tetszik a hosszú utazásokkal tűzdelt játékmenet és nem azoknak akiknek nem. Sosem lesz olyan játék, mi mindenkinek tetszik, lehet ennél a játéknál itt lesz egy ilyen határ és aki hosszú utak meg animációk nélkül szeretné játszani az ugyanakkora joggal panaszkodik mint aki egy körökre osztott stratégiai játék élményét várja tőle. (Ez már lehet csak az én tévképzetem, de szerintem ha csak a türelmesebb játékosok játszanak vele a játékosbázis minőségében is tetten érhető lesz.)
-
duvi
nagyúr
Szerintem az SC és az ED jól megfér egymás mellett. Főleg, hogy nincs a piacon valódi alternatívájuk (online űrszim). Egyszerűen más fejlesztési metódust követnek. Frontierék kiadtak egy működő alapjátékot, amit menet közben modulárisan fejlesztenek (ott is pont most érkezik a 3.3 ). Az RSI is megtehette volna, hogy időközben kiadják az Arena Commader és a Star Marine működő verzióját, de ők inkább összevárják az egészet és tökéletességre törekednek.
-
Plasticbomb
őstag
válasz VikMorroHun #51289 üzenetére
Nos, az az idő arra van, hogy felálljon az ember, csináljon valami kaját, igyon, pisi/kaki, kis mozgás, s mire vége az útnak, megont harcra kész.
PTUn első nagy jumpom így ment végbe. Lementem, össze dobtam egy kis ennivalót, természetesen meleg kaját, italt bekeszítettem, felfrissültem, s mehettem tovább. (Ja, várj, nem. Üres volt a jump pont, meg a qt fuel is kifogyott.... )
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
duvi
nagyúr
válasz Plasticbomb #51294 üzenetére
Okés, az anyacég a CIG
-
orientcx
őstag
válasz Mattyokar #51287 üzenetére
"a tény az, hogy működik, de az élvezhetősége erősen megkérdőjelezhető"
Hogy élvezhető-e az ED, vagy nem, ezen kár lenne vitázni, ez egyéni dolog. Szerintem igen, de nem a saját véleményem alapján állítom hogy élvezhető, hanem azon egyszerű tény alapján, miszerint rengeteg felhasználó tett bele rengeteg játékórát, ez pedig önmagáért beszél.
Malibutomi - "sztem ED-ben mar nem lesz spacelegs"
-Nekem is ez az érzésem, pedig én már egy szűkített verzióval is beérnémAmi pedig a valóság szimulátor - kontra unalmas táblázatok problémáját illeti, talán meg kéne hagyni a választást az adott játékosnak. Bizonyos tevékenységeket végig lehessen csinálni, ilyen-olyan helyszíneket bejárni annak, aki ezt igényli, és lehessen élni különböző egyszerűsítésekkel azoknak akik már kb a14.378 ezredik alkalommal végzik azt az adott feladatot. Egy extrém példa: Ha az ED-ben úgy állítanám be az adott menüpontot(bocs, hogy megint ED ), akár komplett pre-flight chek partit rendezhetnék minden egyes kidokk előtt(hogy ebbe melyik tébolyodott elme fektetett energiát, azt nem tudom, nesze neked, immerzió )
Persze a problémát tekintve a fő megoldás természetesen egy egyfajta egészséges egyensúly eltalálása lenne, de egy megfelelő menürendszerrel nagy mozgásteret lehet biztosítani a különböző felfogású, és igényű játékosoknak(persze a versenyegyenlőség szigorú figyelembevételével)
Lényeg a lényeg, szép dolog a valóság visszatükröződése, de egy pillanatra se felejtsük el, hogy ez egy játék, és a szórakozás a cél, márpedig az előbbi sokszor az utóbbi rovására megy, tehát néha bizony felül kell írni azt a nagy büdös valóságot.asszem78 - "Nekem az űrhajóból ki és beszállás animáció ilyen. Néha jó, de máskor örülnék, ha az áru ki és berakodását el tudnám intézni a kokpitból a fedélzeti excellel, mint Eliteben."
Tipikus példa arra, hogy többek közt mit lehessen beállítani a menüben
duvi - Szerintem is kell mind2
Plasticbomb - "Nos, az az idő arra van, hogy felálljon az ember, csináljon valami kaját, igyon, pisi/kaki, kis mozgás, s mire vége az útnak, megont harcra kész"
Ez az étvágytalan szorulásosok hátrányos megkülönböztetése!
[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Fred23
nagyúr
válasz Mattyokar #51287 üzenetére
Szerintem nem tolják túl, ellenben a valóságszimuláció extrém konzervatív jövőképe engem továbbra is zavar. Legalább egy kicsit mennének el a Deus Ex vagy a Cyberpunk 2077 jövőképe felé! A hosszú ideig tartó utazások szerintem jók, nekem megfelelnek: érzésre egy ilyen megoldás felnagyítja a játékteret. Viszont nagyon remélem, hogy végül lesznek robot és cyborg npc-k is, illetve hogy talán beteszik a "szájborgságot" egy játékos számára is elérhető opciónak! Igen, ez kiegyensúlyozatlan játékmenetet is hozhat, de basszus, kísérletezzenek ki valami működőképeset! Nem 2019-ben szeretném magam érezni űrhajókkal, hanem egy izgalmas, lehetséges jövőben, ami határozottan elüt a jelentől...
-
Szőrös
veterán
válasz Fred23 #51297 üzenetére
"Nem 2019-ben szeretném magam érezni űrhajókkal"
Ezen már nem fognak változtatni, mert már az összes gyártó stílusa ki lett alakítva és a szerint rakják össze a ladikokat.
Robotok se lesznek. A miértre a lore a válasz. Cyborgokban nem vagyok biztos de sztem az se várható.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Fred23
nagyúr
válasz Szőrös #51298 üzenetére
Korábban arról olvastam, hogy lesznek modern művégtagok, de funkcionálisan pont olyanok lesznek, mint az eredeti. Vagyis csak látványosság tartalom nélkül. Egy ilyen fantáziátlan jövőkép engem bánt, de jobb nem lesz egy darabig space sim területen, szóval le kell nyelni a békát.
-
Plasticbomb
őstag
válasz Szőrös #51298 üzenetére
Nem az urhajok stilusara utal, inkab az azokat korbe vevo kornyezetre. En is tobbet varnek egy fajtol ezen a "fejletsegi" szinten. Kb egy Altered Carbon jovokepet, minimum (Epp most neztem meg az utolso reszet...). Altered Carbon vagy Avatar.
Azt hozza tennem, azert szerintem nincs annyira messze az SC, de pl a ruhakon inkabb van 80as evek erzetem. Amolyan nagypapa divat.... Minap bementem a ruhas boltba, s a cipoket nezegettem. Hat azoktol mar most is fenyevekkel pofasabbakat nyuvok szet. Viszont van olyan eletter, ahol illeszkednenek az olyan divat szerint keszult ruhak. PL Grimhex. De pl egy Olisaron azert mar kicsit modernebb divatot varnek. Meglatjuk, milyen lesz Hurston/Lorville. Mondjuk a lorville video alapjan az eletter, amiben mozgunk (rossz minosegu levego, stb), kb egy Warhammer 40k Necromunda-Traizor varosa, illetve annak kozepso es also szintjei. Aztan ki tudja...
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó egy Samsung Odyssey G5 32-es curved 1440p 144hz Gaming monitor!
- Eladó Iiyama G2740HSU-B1 LCD 27" 75hz IPS monitor! (2 darab)
- Ütős PC konfig ajándék billentyűzettel, Win11 oprendszerrel
- Eladó egy ASUS VG279Q1A 1080p 165hz IPS gaming monitor!
- GAMER PC: RYZEN 9 5900X (12mag/24szál) 1TB-4TB SSD -RTX 3060 12GB GDDR6 -16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest