Új hozzászólás Aktív témák

  • spammer

    veterán

    válasz #78032384 #399 üzenetére

    Akkor azok az előadók elmennek máshova, ha neked pedig fontosak, hogy őket hallgasd, akkor majd fizetsz másik szolgáltatásért vagy megvásárolod máshonnan a zenéjüket. Lehet, hogy gáz váltani, de ez van. A kiadók pofátlanok, mohók, mindig többet akarnak majd. Előfizetői bázis növelés, előfizetői díj növelés, licencdíjak növelése és így tovább. Ha a Spotify úgy ugrál, ahogy az ilyen téjlorszviftek és az kiadóik fütyülnek, akkor hosszabb távon halott ügy az egész.

    Az, hogy bizonyos kiadók/előadók zsarolják/bojkottálják a Spotify-t, béna megoldás, amivel pénzt nem keresnek továbbra sem, cserében rombolják a saját imidzsüket és csökkentik a népszerűségüket.

    Az ingyenesség a legjobb reklám, mind a Spotify, mint brand növelésére, mind a zenék/előadók népszerűsítésére, amiből követlenül és közvetetten is profitálnak. A free esetében pedig normális reklámszerződéseket kellene kötni és akkor lenne miből finanszírozni az egészet. Ha ezt nem tudják megvalósítani normálisan az a Spotify bénasága. Arról nem is beszélve, hogy a felhasználókból hatalmas adatbázist és rengeteg statisztikát tudnak összeállítani, ami szintén rengeteg pénzt ér piackutatási szempontból is, és a kiadóknak is.

    „A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."

Új hozzászólás Aktív témák