- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Windows 10
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Disney+
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Az Arm megvenné az Intel egy részét
-
IT café
A Sony 2010. május 11-én bejelentette a MILC (tükörnélküli cserélhető lencsés) fényképezőgépcsaládjának első két tagját, a NEX-3, és NEX-5 gépeket, APS-C méretű szenzorral. A piaci várakozásnak megfelelően az APS-C vázak rövid, de gyors evolúciója után 2013.október 13-án megjelent az első full frame méretű érzékelővel szerelt Sony MILC ILCE-A7 néven. Az összefoglaló a rendszert átlátni próbál segítséget nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rapid136
őstag
Van néhány ingyenes, de a többség fizetős. A timelapse is az.
Ami ingyenes és jó az a távkioldós app ami a szemérzékelőre exponál.Sony A9 + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."
-
kovsol
titán
[link] Ezt használtam én anno még A6300-al.
Szerintem megéri azt a 10€/$. Persze adhatnák már a kamerához is alapból.
Ez tud mindjárt 1080p videót is csinálni, meg mellé menti a képeket is, így utólag te szépen össze tudod rakni szerkesztve is 4K videóként akár.
Timelapse esetén meg javaslom az elektronikus zár használatát. Sok ezer expotól mentheted meg a zárat így.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Márton
nagyúr
Gyakran jobban
Az algoritmus lehet jobb, merthogy nincs realtime-hoz kötve, de a szenzorból a váz ha lenyes 10%-ot az oldalakból, még mindig bőven fullhd-nél nagyobb területtel dolgozik,vagyis garantált lenne a pengeéles kép, míg egy éles, de remegő videófájl stabilizálás után mindenképp veszít az élességéből. Arról nem is beszélve, hogy ez mennyi plusz gépidőt visz el. Nem akarok már ilyenekkel foglalkozni[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kovsol
titán
Nézz meg egy gopro-t vagy dji actiont. Annak az a titka, hogy a giro adatokat gyűjti és úgy készült hozzá a stabi.
Ha te felveszel egy videót, és utólag próbálkozól ezek az adatok nincsenek ott(van kivétel, mert a Sony RX0 II tárolja ezeket ha jól tudom), és egy rakás szar lesz sokszor a végeredmény ezek nélkül, és közel nem olyan, mint amit mondjuk egy ilyen akció kamera tud.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
kovsol
titán
Goprohoz tudsz venni appot amivel utólag jobban tudod stabilizálni.
Viszont tegyük fel rögzítesz egy A6400-al, akkor az szerintem nem tárolja ezeket az adatokat a videóba. Különben az RX0II nél nem hozták volna fel ezt nagy számnak.Próbáltál már Resolve, vagy PP-ban mondjuk stabilizálni? Sokszor szarabb lesz, mint az eredeti.
Én ilyeneket lövök 600 és 900(apc-c) mód, kézből egyébként. Igaz 100fps-ből lassítottak ami csalás.
[link] [link] [link]May the Force be with you!
-
Márton
nagyúr
Jó videó, köszi, sok igazság van benne.
De én általában 50/60p-ben megyek, ahol nem zavar a rövid záridő (kültér), nincs blur, így itt simán működhetne az EIS. A gond ekkor valószínű az amúgy is meglévő túlmelegedés további romlása, ahogy a videó elején bevágott képkockában is látható...A kommentelőnek is igaza van, az utólagos reelsteady még a hypersmooth 2.0-nál is jobban simít! tehát ha használ gyro datát...
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
NandorHUN
addikt
Kevesebb zaj pl itt és írják hogy ibis jobb, lenis tesztelték side by side;
https://mirrorlesscomparison.com/sony-vs-nikon/z6-vs-a7iii/
[link]Itt is azt írják,hogy Ibis sokkal jobb ,mint az A7iii-ban:
https://alikgriffin.com/sony-a7iii-vs-nikon-z6-the-blunt-truth/
[link]Amúgy színek nem ugyanolyanok minden gép raw-ja esetében (és most ezzel nem azt mondom, hogy egyikük jobb lenne mint a másik).
"
Better IBIS – The Nikon IBIS (in-body image stabilization) is significantly and noticeably better. I tried an A7rII with the IS Batis 85mm next to the Nikon Z6 with the unstabilized 85mm, and the Nikon was still significantly better.
"[ Szerkesztve ]
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
papaya
senior tag
"jobb IBIS: ööö ezt mi alapján írod?"
belinkelte a tesztet hozzá..NandorHUN:
Ha olvasod a tripodcast fb csopijában írtakat, akkor tuti a Nikon veszed meg, orrba- szájba savazzák a Sonyt. (szar a szigetelés, szétesnek a tekerők, gombok, szar az ergonómia, bla bla bla). Részemről annyit, hogy sokat filóztam a z6-on, de elengedtem, mert hobbifotósként nincs igényem, és marhára fáj ha 55 ezret kell kidobnom egy memória kártyáért (eskü fotóst ismerek akinek egy szezont sem bírt az xqd, behalt mint bármelyik sd) valamint szeretem ha van jó ár/ érték arányú obik egy rendszerhez gyártófüggetlenül is, és ebben szerintem még a Sony sokáig az élen lesz.Ergonómia, EvF, színek, menü, ebben szerintem is Nikon a jobb.
[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
Sony esetében ha OSS objektívet raksz fel akkor automatikusan együtt dolgoznak. Nem lehet olyant kapcsolni, hogy csak OSS vagy csak IBIS legyen.
Ha kizárólag az IBIS-t akarod tesztelni, akkor OSS nélküli objektívet kell felrakj.
Ha valami vintage obit használsz, akkor meg be kell állítani az IBIS beállításoknál, hogy hány mm -es az objektív.
A tesztben ezt írja:RAW photo set to Adobe Color
Szóval innentől egy Adobe által kitalált színprofilt húztak rá két különböző raw file-ra, ahelyett, hogy a kamera saját színprofiljait hasonlították volna össze. Mondjuk valami standard profilt. Számomra így semmi értelme ennek. Akkor már inkább a kamerából kieső jpeg színeit kellett volna összehasonlítani szerkesztés nélkül.Saját véleményem szerint nem attól lesz jó egy fotó, hogy az EVF -ben mennyi pixel van, vagy hogy 3mm-el nagyobb a grip stb. Ez csak szőrszál hasogatás.
Az objektívek amiket megvesz az ember hozzá valószínűleg jobban befolyásolják majd a kép világot ha már a műszaki részre megyünk rá. És az objektív a hosszabb távú "befektetés". Ki tudja mondjuk két generáció múlva milyen vázak lesznek, de az objektív az ott lesz már hozzá.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
NandorHUN
addikt
Nincs igazad...
"
One thing to point out is that the Z6 uses 3 axes only (yaw, pitch, and roll) with adapted lenses. Indeed, I got worse results with the AF-S 35mm 1.4G and FTZ adapter than with the Z 35mm 1.8S.
Ha még a saját FTZ adapterükkel is ezt csinálja, akkor nem megy önállóan, akkor viszont ennek így nem sok értelme van, pláne úgy, hogy azért még nincs olyan sok natív objektív..."Nincs igazad, mivel a Nikon z 35mm -ben nincs OSS vagy stabi azaz a "natív" lencse azért olyan pici és könnyű,mert már abban sincs stabi. Szóval ha a FTZ -vel felrakot es VR-zet lencse nem jó, akkor az valami FW issue lesz es elég kikapcsolni a lencsebe épített stabit. Egyébként az 5 axis működik minden vintage lens esetén!
Saját lencséknél ezek szerint 3 axis van + lencse oss - ami ezek szerint rosszabb mint a sima 5 axis IBIS ? :)Amúgy olvastam tesztet ahol OSS-es 85mm 1.8 sony -t nézték A7iii -n vs Nikon z6-t 85mm 1.8 z s-el (ami szintén nem stabis, csak ibis) és Nikon ott is sokkal jobb lett.
... Gondolom talán Sony A9 jobb ibis- t kaphatott mint a A7iii ? nem tudom,de elvileg A7 iii ban ugyanaz a gyenge IBIS van mint az A7 ii-ben.
Azért az elgondolkodtató,hogy Z6 még sima Ibis -el is jobb eredményt ad,mint Sony A7m3 OSS lencsével együtt.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
t72killer
titán
"Az IBIS teszt meg nem IBIS teszt volt a Z6 esetén, mivel nagyon úgy tűnik, hogy az IBIS nem hajlandó magában teljesen önállóan működni, támaszkodik a lencsére:"
Ezt helyből cáfolom,*tegnap tekertem fel a gépre (z6) egy full manuál elektronika nélküli kínai adapterrel a canon 2.8/200-at (alapból sincs bene OIS, pláne áram nélkül) és működött a vázstabi. Nem teszteltem meddig bírja, az 1/20ad nem volt probléma neki + a menü is mutatta, hogy a beállított 200mm-re stabilizál.#28154: máshol, a fujinál olvastam, hogy az IBIS-nek lényeges helyigénye van, tehát egy nagyon picire szabott vázban szimplán nincs elég mozgástér odébbrángatni a szenzort. Elképzelhető, hogy itt lehet a kutya elásva, az a7 vázba ennyi fért.
#28156: +1, tipliztem, *jogos. szval működik és nem rosszul - a tengelyesdit nem értem, semmi logika nincs benne
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
robi1979
aktív tag
"Amúgy kipróbáltam, 3-ból 3x elsőre beállítottam az ISO 1600-at az a6500-amon" - próbáld mindezt napsütésben, expo korrekcióval, úgy hogy még a záridőn is állítasz mondjuk egy természetes megvilágítású portrénál.
Azért sok igazság van abban amit ott mondanak. Az is igaz hogy a Canon, Nikon jóval a Sony előtt rendelkezett gyártási, előállítási szaktudással ezzel együtt a megfelelő minőség biztosításával. Mindezzel együtt vitathatatlan hogy van fogalmuk az ergonómiáról. Nekem is Sonym van, igaz "csak" egy a6300. De mai napig jó érzés megfogni a régi tükrös Nikonom. Nem véletlenül hívják a jog dialt "szerencse keréknek" pl. Az időjárás állóság megint csak nem szubjektív, hanem sokkal inkább hasznos feature amelyet akár egy egyszerű gumiborítással megoldottak. A7III esetében a fordított kártya foglalatok... Nyakból obicsere...Ellenfényben csíkozódás 14biten vagy 12bit csíkmentesen... Kis dinamikájú kijelző (napsütésben)... A riportban 1:35-nél sötétben, beállítófénnyel AF-C-vel zárt rekesszel fókuszálás Ahogyan a riportban is elmondják, tág rekesznél kapod meg csak azt a fókuszsebességet amit ígér a Sony. "Azért vettem hogy jobb legyen a fókuszálásom és nem azért hogy rosszabb". Ez is szubjektív? Persze mindez stúdió körülmények között.
Hogy ez szubjektív vagy sem. Mindenki el tudja dönteni. Én terveztem a FF-re váltást Sonyn belül, de komolyan elgondolkodtat a Z6.
[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
Az egyenlet ott hibádzik a mi szemszögünkből, hogy míg ezekben a videókban az amerikai árakat nézik ami 1099 vs 879$. Szóval a Sigma 220$ (kb 65e Ft)-al drágább +25% al drágább, ami +25% felár.
Hazánkban jelenleg a fotoplus árlistáját nézve Sigma 400e Ft, Tamron 269e Ft. Ez a +131e Ft többlet majdnem +50% felárat jelent.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
#31733248
törölt tag
Neck, a katázásban éppen az a jó, hogy a kormány ezzel gyakorlatilag offshore közeli helyzetet teremtett a kisebbeknek a vállalkozói adózásban. Magyarul egy katásnak nem kell feketén vállalkoznia, nyugodtan bevallhat mindent. Az Y, de különösen a Z generációs fiatalok vállalkozói kedve így is a béka feneke alatt van (inkább multihoz mennének alkalmazottnak), nem árt, ha az adórendszernek van ösztönző funkciója is.
[ Szerkesztve ]
-
HUNgabus
senior tag
Momentan KFT-m van így nagyon jól tudom mi azaz agyon adóztatás. Nevetséges hagy kb havi 2millió után alig marad meg kb 7-8ezer HUF!
(Iparüzési, cégautó, és barátai )
Röhej hogy a xyz (seggük kinyalva genereció) beteszi magát egy multihoz es havi 1milláért nettóban, szinte semmi felelősség nélkül jobban él mint nagyon sok agyonadóztattott vállalkozó.Nem konkrétan fotós cuccokra gondoltam, azért is írtam pl egy TV-t, az elég sok helyre kellhet cég szinten is.
Oké, tényleg nem ide csak reagálni akartam a lentire.
OFF vége.
[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
Ne válaszoljál már neki.
Majd jön a négyes széria aztán nem lesz min csipognia.
Egyébként meg Z6 végülis mindenben jobb szerinte, de kétlem, hogy jobb képet készít, mint egy sony vagy canon, mert olyan dolgokat hoznak fel egyik másik mellett amik fel vannak fújva. Való életben lóf@szt nem számít.
Az ember egy rendszer mellett dönt, nem a váz mellett. Vázak az jönnek mennek, de ha ott figyel az objektív sor a polcon az többet számít.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Rakeem
aktív tag
1. "Hogy melyik konverter kell, az attól függ, milyen MILC lesz a célgép, nem attól, hogy milyen van most." Még fogalmam sincs milyen MILC lesz a cél.
2. "Viszont, hozzáteszem, hogy szerintem meg kellene próbálni inkább egyben eladni az egész cuccot..." Konkrétan még semmilyen cuccom nincs.A konkrét helyzet az, hogy erősen gondolkozok ezt a szettet megvenni: [link]
Szeretek előre gondolkozni, és ezért merült fel benne kérdésként, mi van ha egyszer bekakál a váz? Ott leszek egy obi parkkal, amit vélhetőleg nem tudok majd feltenni natívan egy új/újabb Sony gépre.A Sony becsípődésem onnan jött, hogy egy DSC-H9-et használok immár 13 éve, és még mindig teszi a dolgát.
Ha ti, nálam okosabb emberek a témában azt mondjátok felejtsem el ezt az elképzelést, akkor elfogadom és veszek egy Nikon D5300-at 18-55 obival meg mellé valami 70-300 obit.
-
PuMbA
titán
"Viszont a fényerő az APSC-n is f2.8"
Jaja, FF-en az ISO-t emelni kell az f/4 miatt, de az FF szenzor jobb ISO tűrése miatt azért közel lesznek.
kovsol: Ja, kérdés, hogy mennyire fontosak a Sigma fixek neki most APS-C-n, illetve az árából ha tud venni 1db fixet FF-re, ami a legfontosabb például...
[ Szerkesztve ]
-
NandorHUN
addikt
Sigma 24-70 valoszeg egy nagyon jól sikerült lencse, legalábbis eddigi review-ek alapján.
Ha árat nézzük akkor:
6500 (ha már legyen IBIS/ stabi) + Sony 16-55 f2.8 ára: 390 ezer + 400 ezer = 790 ezer FtA7iii + Tamron 28-70 f2: 620 + 260 ezer = 880 ezer
A7ii + Tamron ára: 580 ezer Ft
vagy
A7iii + Sigma 24-70= ~1 millió
A7ii + Sigma = 720 ezervagy
Nikon z6 + 24-70 F4 = 770 ezer
vagy a legjobb: z6 + 24-70 F2.8 S = 1M 200 ezerEzek közül ár értékben szerintem Sony 16-55 sehogy nem jön ki győztesen.
Ha közel árfekvést akar az ember inkább A7ii + Tamron vagy + 90 ezer és A7iii Tamron.
De spec 770-ért z6 + 24-70-ért ami még olcsóbb is mint a 6500+ Sony 16-55 bőven sokkal jobb vétel.Ha valakinek meg a kicsi súly kell, akkor inkább vegyen MTF gépet.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
robi1979
aktív tag
Itt nem az a kérdés számomra hogy mennyivel jobb az új APSC obi 1200-ért vagy 1000-ért (APSC ennyiért?) egy Sigma fényerős APSC fixnél, hanem az a kérdés hogy egy A7RII 42 MP-n mennyivel rosszabb egy Tamron 28-75 2.8-al mint a méregdrága 16-55 2.8+Sony APSC kombó?!
Bár nem tagadom hogy ha a 16-55 2.8 legalább 17-70 2.8-(4) lenne natívban közel hasonló minőségben elgondolkodnék rajta ennyiért. A Sigma 17-70 Cont. is egy jó obi APSC-re általános városnézős obinak, bőven éri az árát, de az nem baba portrékra való stúdióba.
[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
Még egy kis adalék az ár/érték arányhoz: szerintem kb attól függ, mikor mit érdemes venni, hogy mennyire megy le az ára...
A világ boldogabbik felén amazonon 1200 USD, B&H student discounttal 920 USD... az a6600...
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
kovsol
titán
Pár hónapja néztem én is játszós váznak ezeket.
30e Ft körül voltak A5000 és 50e körül A5100 gépek(csak a váz). Most valahogy kikoptak a piacról ezek.Az A5100 végülis kb egy A6000 EVF nélkül, meg ugye a felhajtható kijelző.
Egyébként én is mikor odaadom az A7iii -t asszony pajtásnak, hogy fotózzon, még véletlenül se nézne bele. Nagyon szereti az ilyen tapizva fotózást, meg menüben mászkálást, így ő végül egy Canon M100-t vett, egy 15-45 kit obival, meg mellé egy Canon 50mm f1.8.
BTW érthetetlen, hogy a sony miért kerüli annyira a normális érintő funkciókat. Ha már úgyis fókusz pontot lehet állítani, meg az elkészült képbe belenagyítani, meg mozgatni, akkor a hardver adott is a gépekben.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Taci
addikt
Szia!
Azt lehet tudni (mármint elárulod, kérlek, hogy), hol és mennyiért vetted, és hogy az az 5 év garancia "gyárilag" került-e mellé, vagy a bolt adta, esetleg külön vásároltad?
Más:
A Sony 18-135-nek milyen alternatívái vannak abban az árkategóriában körülbelül, ami esetleg jobban megérné? Bármilyen gyártótól. Igazából "mindenes" objektívnek.
A 18-105-öt néztem, szintén Sony, attól nekem jobb végeredményűnek tűnik a 18-135 (mínusz persze a konstans f/4, de mivel nem tervezem videózni, így ez nem releváns számomra).
Azért kérdezem, mert most már nemsokára meg tudom venni az a6400-at, mellé az 56mm Sigma f/1.4 a kiszemelt (illetve az 30mm-es is érdekel majd), de tudom, hogy egy zoom objektív is jó lenne. A 18-135 megfelelne, viszont első körben csak a vázat veszem, így ha már külön kell megvennem a zoom objektívot, érdekelne, van-e jobb alternatívája.Köszi.
-
Simulacrum
senior tag
Sokat gondolkoztam, hogy melyiket vegyem, aztán jött a Sony visszatérítés akció és a 35mm-es mellett döntöttem, de én se vagyok megelégedve vele igazán. Amit nem írtál előnynek az pl. a mérete és súlya, abban jobb, mint a Sigma, cserében a bokeh gömbök zöldes körvonalai nagyon zavarnak. Az élességével nincs bajom, mert azon utómunkával könnyen javíthatok. Valószínűleg marad, de azért a Sigma 56-ost szívesebben használom.
@robi1979
Tesztelés -
őstag
Igen igen, most néztem a KIT obival a 16, és a 30mm-t, hogy mit is jelent a valóságban a különbség. Hát valóban lehet a 30mm jobb lenne - már ha csak az egyiket veszem meg.. 16mm elég széles.. a sok teszt alapján viszont nagyon szép a képe. Ajj, nem egyszerű ez.
Alszok rá még.. -
NandorHUN
addikt
Ezt már lejjebb kifejtettem részletesen...
Kb 1 éve, de most nem találom a postot.Összességében a 18-105 sokkal jobb "minőségre", érzésre.
DE összességében a 18-135-t sokkal jobban szerettem, mert kicsi volt, kényelmes és nagyon jó.
105 meg nehéz, bulky és fura a használata. + lassan kapcsolt be a gép, mindig visszaállt alap zoomra, lassan lehetett irányítani és a kamera súlypontja totál előre került.Szóval a 135-t tartottam meg.
De valahol írtram róluk részletesebb összehasonlítást is, itt a fórumon.www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
Alvin_ti4200
félisten
p_adam: elvileg még nem vitték el a Park Cameras-ból a használt 15mm-es Heliar E mountot Az ára továbbra is 479 font. Link
vihartigris: Néztem a Sony 12-24-et, de minőségben a Sigma alatt van, drágább és F4. A 17-28-as Tamronnál a 17mm kevés lenne, ha úgy döntök, hogy 24mm alatti zoom obit veszek, így lyukadtam ki a Sigma-nál
Neck: Valóban croppolhatok a 24.3MP-ből (szoktam is néha, ha nem is sokat), de nyilván a fotók milyenségén nem fogok tudni változtatni (értsd: az, hogy mennyire érződik közelinek-távolinak valami, függ a fókusztávolságtól is sajna). A kitobiért valóban kevés pénzt kapnék, 150-200 font körül dobálják a jó állapotban lévőket a boltok, szóval gondolom, legfeljebb 100 fontért számolják be őket (plusz nyilván mindenki ezeket cseréli, úgyhogy gyanítom, túlkínálat is van belőle). A 16-35 G Mastert nyilván néztem (azt néztem először), igazából azt próbálom elkerülni, hogy azt "kelljen" megvenni Ahonnan venném, ott a két Sigma 1020, illetve 1040 fontért érhető el, míg a Sony 1470 (ami tudom, hogy szürreálisan jó ár érte "ahhoz képest"). Kérdés, hogy mit társítanál később a Sony mellé, mert egy 24-70-nek az alját nem biztos, hogy használnád ugye, egy 70-200-nál meg hiányozna egy jelentős tartomány 35 és 70 között (vagy két prime-mal (50, 85) oldja meg az ember, az is lehet egy opció).
jmakk: soha nem jut eszembe panorámát lőni se horizontálisan, se vertikálisan, mert ahhoz már nappal is jó eséllyel állvány kéne (ami van, csak hát nappali városi sétánál hadd ne kelljen már nyitogatni-csukogatni ). Plusz, ha nem adja ki, akkor vagy vissza kell mennem ugyanarra a helyre (és drukkolni, hogy hasonló körülmények legyenek, mint korábban) vagy rosszabb esetben akkor derül ki, hogy nem sikerült jól összeilleszteni a fotókat, ha már eljöttem. Nagyon rég nem lőttem panorámát, szóval lehet, azóta a Lightroom és/vagy a Photoshop sokkal ügyesebben játszik a pixelekkel.
-
csacsi77
senior tag
Hát ha kijönnének a közkedvelt obijaik E mountra, azzal tudnának tarolni. 17-50 mm f/2,8, 17-70 mm f/2,8-4 vagy 10-20 mm f/3,5.
Hangtalan HSM motor és stabilizátor azért jó lenne bele. És persze emészthető ár, de azt talán tudnák tartani. Egy szép sort megalkothatnának, mint a Tamron FF-re.Öreg fater megoldja!!!!
-
robi1979
aktív tag
A color chekkeren műr rég túl vagyok, persze hogy van. Meg szürke kártya is nagyobb méretben ha nem lenne nálam a color chekker. Nem véletlenül kérdeztem amit kérdeztem és szerintem ezt már előttem mások is leírták. Portrénál nekem indokolatlanul pirosas, narancsos a bőrszín.
" Egyébként meg LR-ba mikor betöltöd alapból az adobe standard színt tölti be. Ott ki tudod választani melyiket szeretnéd. Szóval az amit ott látsz az az Adobe színprofilja, nem a sony profilja. " - Ok, de akkor a Sony színeit hol tudom beállítani? Letöltöttem a profilokat, a .DCP fileokat hogyan tudom betolni Camera Raw-ba? Sehol nem találom, csak az XMP-ket húzza be.
Ez az ár mennyire kamu a6500-ra? Ez pedig A7III-ra 800 euroért?
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Windows 10
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest