Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JulianSinulf

    senior tag

    válasz HThomas #53 üzenetére

    Igen, alapvetően pár nap is elég.
    A Dell-nél 1 hónap után jött elő egy nagyon idegesítő hiba. A support ahelyett, hogy segített volna megoldani, küldött egy másik monitort. Amennyiben a monitorral lett volna a gond, ez teljesen jó lett volna. De én eleve nem a monitort okoltam, hanem megkérdeztem tőlük, hogy mi lehet a gond. Erre nem kaptam választ. Visszaküldtem a cseremonitort nekik, a régit meg az eladónak. A sok vacakolás miatt több, mint két hónap után ment vissza. Szóval jól jött az a 100 nap. Most itt egy LG. Ezzel is ugyan az van, de közel nem olyan zavaró és nem olyan gyakori. A support-ot meg sem kérdem. Amúgy sem tetszik. Majd megy ez is vissza, aztán jön a Samsung.
    A hiba az OLED monitoromon nem jelentkezik. Talán ezen sem fog.

Új hozzászólás Aktív témák