Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    Röviden leírom a tapasztalataimat...
    EZZEL a hibával kapcsolatosan a Samsung-hoz fordultam segítségért. Elsősorban az érdekelt volna, hogy mikortól lesz Win7 (meg egyáltalán bármilyen) driver az NP370R5V notebook-hoz. Illetve érdekelt volna, hogy a hibajelenséget okozhatja-e valamilyen driver/sw hiba/hiány.
    Annyival időközben kiegészült a történet, hogy első indítás után minden reggel egyből leállítjuk a gépet, majd újra bekapcsoljuk. Így nem jelentkezik a fenti hiba.
    A Samsung MO ügyfélszolgálata egy rakás sz*r. Onnan, hogy az akku le van merülve és azért áll le, eljutottunk oda, hogy inkább küldjem szervizbe, megnézik. Ezzel csak a következő a probléma.
    1. Mivel eredetileg Free DOS-os, így szoftveres hibára nem él a garancia.
    2. A háztól-házig szolgáltatásoknál a felhasználási feltételekben ott van, hogy nem garanciális hiba esetén az oda-vissza szállítást ki kell fizetni.
    3. Driver továbbra sem érhető el a készülékhez, így a szoftveres hibát nem tudom kizárni.

    Samsung ügyfélszolgálat tapasztalatok:
    - nem olvassák végig az üzeneteket, 3 kérdésből 1-re sikerül válaszolniuk
    - továbbra is azt javasolják, hogy küldjem el a notit szervizbe, ha nem garos, akkor megmondják a kollégák, hogy mit lehet csinálni (és természetesen kifizethetem az oda-vissza szállítást!)

    Mivel cég-cég között történt a gép vásárlása, illetve rendszeres beszállítónk, akitől a notit vettük, így nem, de egyébként, ha magán/otthoni gépnek vettem volna ezt a *****, akkor már rég a fejükbe húztam volna.

    Az egyszer biztos, hogy ez volt az első és az utolsó Samsung notebook, amit vettem (akár céges, akár magán).

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák