Új hozzászólás Aktív témák

  • Sumptuous

    senior tag

    válasz Technoman #9675 üzenetére

    Biztos unalamas a garis téma, de azért megértem akiknek nem fontos, én is inkább ez utóbbiba tartozom.. persze jó, ha van, de csak azért mert nincs, vagy nem "olyan", nem fogok elállni egy jó üzlettől..

    Ha valaki 200e-et tud spórolni egy készülék vásárlásán, azon már érdemes elgondolkodni, hogy megér e pusztán a garancia megléte ennyi pluszt. Ezek a készülékek tesztelve kerülnek ki a gyártósorról, elég kis százalékú a hibaarány. Ha hiba van, a dobozbontást követően úgyis kiderül, ilyenkor a 14 napos elállás hatalmas előny egy online rendelésnél..

    Én sohasem törtem össze egyik készülékem, sőt leejteni sem sikerült még józanul, így inkább adok kevesebbet a telefonért. Ha önhibámból keletkezik a kár, úgysem javitják garanciában. (A biztosítás más, és ilyen amúgyis köthető hazai forgalmazású, de nem garis telefonra is.)

    Illetve ha hiba keletkezik, nyílván nem kell egyből a kukába dobni a készüléket. A kijelzőhiba a legdrágább, igen..de ez sincs 200e (tmx árakkal sem, ami pedig gyári alkatrészekből dolgozik, [általában gyári minőségben]) Bár én máshová nem is vinném, ha gond adódna.

    Ha egy mikrofon megy tönkre, vagy usb csatlakozó, az pár ezresből javítható, ilyenkor is anyagi előnyben leszünk a garanciáshoz képest.
    (Szintén tmx, nem sufni)

    Érdemes mérlegelni. Főleg a mostani helyzetben, ahol még a tehetősebbek is árérzékenyebbek lettek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák