- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Milyen routert?
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI műholdas TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
válasz Mr. Green #1595 üzenetére
nekem is volt ilyen nyáron többször is, és kifigyeltem hogy valami nem kóser a játékkal. Megölte az egyik Geil modulom. Akkor csinálja a kifagyást, amikor valami 'ütközés ' van a játékban. Néha bekattan, olyankor egy korábbi mentéstől újra kell kezdeni, és máshogy vinni a cselekményt, mert ugyanott ki fog fagyni. Van egy pár ilyen mentésem, dirket kiteszteltem, pl ha beszéltem valakivel, akárhogy megszóltítottam, bármikor, lefagyott. Vagy ha megcsináltam egy küldetést, és utána átmentem a következő pályarészre, akkor pontosan 25 másodperc múlva kifagyott, akármerre mentem, akármit csináltam. Fetettem az 1.3as patchet, ezzel idáig 1x volt ilyen, pedig elég sokat játszottam már ezzel is. Szal stabilnabbnak mondható vele. Viszont ezzel érdemes az egész játékot újratenni...amugy egy könyvet tudnék írni a Stalker bugokról. Ezek java elég negativ viszont van egy elég kellemes kis bug, vagy nem tom hogy az e, lehet hogy dikert rejtették el a készitők, vagy már mindenki tud róla, csak nekem sikerült most rájönnöm, bár eddig még nem olvastam sehol. A lényeg: ha belemész az elektromos anomáliába az öveden legalább 4 db elem( elekrtomos csapás elleni +30%os ) artifacttal, akkor megjavítja a ruhádat és feltölti az életed! Elég sok csapás kell hozzá, ha már le vagy rongyosodva, de ez elég jól jön így is, mert az 1,3as patch-csel elég gyorsan kopnak a ruhák. és igy nem kell megválni a legjobb daraboktól miután tönkrementek, és lehet őket használni jórészt az egész játék során. Sajnos a fegyverjavitásra még nem találtam semmit pedig az is elég jól jönne néha.
Van egy rakat képem még a bugokról, már egyszer linkeltem párat, majd teszek fel újakat. A legérdekesebb mostanában, hogy amikor SPSA14 van a márkdánom kezében, úgy néz ki a keze, mintha a GPU bele se számolna semmit a geometriába. Úgy van kinnt, ahogy a proci tesszalál, rá van húzva a textúra azt bab. Elég ramatyul néz ki, hogy mindenütt full grafika, a képernyő közepén meg egy pár poligonból összetákolt kéz figyel. Elég nagy hiba, hogy ez nem szúrt szemet a készítőknek, úgy látszik nem sokat mászkáltak ezzel az egyébként elég jó kis puskával.