- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Újabb kriptotőzsdéről derült ki: ömlik rá az illegális pénz
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Még több pénzt hozott a zeneiparnak a streaming
- Aliexpress tapasztalatok
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Ubiquiti hálózati eszközök
- A lengyelek szerint az Amazon félrevezette a vásárlókat
- Microsoft Excel topic
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
-
-
-
félisten
Boldog Új Esztendőt kívánok minden Stalkernek!
-
kekeeci
senior tag
-
Sensut
őstag
BÚÉK!
Az új év hajnalán tettem néhány kört a Tajni Put modban s lejegyeznék ide néhány fontos dolgot azoknak, aki esetleg ezzel nyomulnak, mivel ez a mod bugos is, meg lényegében egy csőjáték is az egymást követő feladatok miatt. Vagyis ha nem teljesítünk egy feladatot, akkor nem kapjuk meg a következőt, vagy az SMS-t, ami elküld a következő megbízóhoz, illetve átjárókat se kapunk addig.
Szóval, a hálózsák tényleg létezik és Borovnál lehet megvenni, miután őt visszaküldtük a bandájához a Szeméttelepen és elláttuk utánpótlással az üzlete beindításához. A hálózsák azért hasznos, mert az éjszakák hosszúak és roppant sötétek, éjjellátó pedig (még) nincs. Jobb ha húzol egyet reggelig, majd napvilág folytatod.
A másik gondom Vintar volt. Egy csomagot kell átvenni tőle és a melót a játék legelején kapod, viszont semmi leírás nincs hozzá (amúgy egyik feladathoz se sajnos), ezért hamar elfelejted hol is van ő. Nos ő Agropromban van a sztalkerekkel, egyáltalán nincs megjelölve, ezért nehéz rábukkanni. Azért fontos ő, mert ha ezt a feladatot nem tudod le, nem tudsz tovább menni a Mocsár felé. Csakhogy itt létrejön egy hatalmas zűrzavar a szereplők között, miután az udvaron a csapatok úgy összekeverednek, hogy ők se tudják ki kivel van és ezért elkezdenek fejetlenül lövöldözni mindenfelé. Nem egymásra, hanem az épületekre, fene tudja miért, és sose hagyják abba. Ezek között van Vintar is és mivel folyton készenléti helyzetben van a fegyverével, nem lehet vele szóba állni. Ezt úgy oldottam meg, hogy ki kellett nyírnom 3 szolgálatost a sok közül, akik ezt az egész zűrt okozzák. Szerencsére a többi ezért nem orrol meg és az aldozatok sem kulcsfigurák. Sok eszelős hibát láttam a Stalkerekben, de ilyet még sose, hogy a saját társaimat kellejen feláldoznom a továbbjutás miatt. Ugyanebben a káoszban sikerült megoldanom egy másik feladatot tiszta véletlenül épp azzal, hogy lelőttem a szolgálatosokat. Egy fegyvert kellett volna megtalálnom egy hullánál a Mocsárban, de mint kederült, ez a fegyver épp ennél az egyik áldozatnál volt (itt a szöveg teljesen ellentmond a feldatanak), ezért nem tudom most sem, hogy mifolyik itt. De csak ha ezek a feladatok szerencsésen megtörténtek, akkor mehetünk tovább a játékban.
Nem rosz a mod, jól el lehet bóklászni benne, de (eddig) nem sok köze volt egyik történethez sem. Értem, hogy hova akarták besorolni a történetet (erre egy feladat világít rá az elején), de a minimális szövegkönyv miatt ez egyáltalán nem hozta azt a hangulaot, amit hozhatott volna. Ezért is tűnik nekem egy vázlatnak ez az egész. Én az csinálnám, mint készítő, hogy az egészet átvinném az COC alapra - na akkor lehetne egy igazi játékok kihozni ebből.
Nem adom fel, eldöntöttem, hogy befejezem, úgyhogy folytatása következik... -
Laris2
aktív tag
A hálózsákról annyit, hogy valóban csak a játék legelején, és jóval később lehet venni. Az elején erre fel is hívja valaki a figyelmet, én egyből spóroltam is rá. Lélek műtárgy van a Szeméttelepen több is, a járműtemető mellett. Ott, szinte minden Soc módban található. A képen a szeméttelepi átjáró közelében, van ez is gyakran megtalálható más Soc módokba. Még egy megjegyzés, érdemes a PDA-ban az észlelés funkciót gyakran használni, hogy megtudjuk kikkel van dolgunk, a közelben. Azért nem kell szigorúan követnünk a feladat sorrendet, hiszen több feladat jóval később lesz teljesíthető. Az igaz, hogy eléggé szűkszavú a játék, és hiányos a feladatok részletes ismertetése is. -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15911 üzenetére
Borovnál bármikor vehetsz hálózsákot, vettem egyet s le kellett tennem később, aztán a Mocsárból visszafelé vettem még egyet Borovnál. De Szidorovicsnál egyet se találtam a legelején se, épp ezért újraindítottam volt a játékot. 'Lélek' pedig került elég később, csak akkor nem volt kéznél, mikor kellett. De mondom, ott van éppen ezért egy sztalker, aki a csata után adja a tárgyat, csak szóba kell állni velük. Amúgy kezdtem unni a sok mutánst. Úgy fel van emelve a skilljük, hogy normális fegyverrel szinte lehetetlen elintézni őket. Elkezdtem gránátokkal, de 4-5 után általában a játék kidob. Nem elég 2 tár egy zombi fejére, miből van az basszus? Ami sok az sokk. Na, de mindegy, eljutottam a Raktárakra.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15912 üzenetére
Hát ez egy ilyen játék, már én is keverem a dolgot, mert hol elakadtam, hol belefáradtam a fordításba, (ahol egy beszélgetést három helyről kell összeszedni, és nincs keresési lehetőség) És eközben belefogtam egy sniper modba, amihez kellett a célkereszt. Na és itt is ez az alvás probléma, csak itt nincs semmi, még éjjellátó sem. A telepítő leírásban olvastam, hogy rá kell dobni egy alvás funkciót, de milyen fájlok kellenek ehhez? honnan? Hálózsákos, vagy matracos? vagy maradjon ahogy van? A zombikat próbáld sörétes puskával.
-
Laris2
aktív tag
válasz Laris2 #15913 üzenetére
Változások listája:
! Vadonatúj történet
! A cselekmény két befejezése és jó játék esetén szabad játék
! Új és érdekes karakterek
! Grafikai modok és fegyvercsomagok összeállítása
! Hivatkozások más modokra és játékokra
! Rendszer "új rangok, hírnév és kapcsolatok"
! Hangjáték néhány történeti küldetéshezFIGYELEM !!! A JÁTÉK CSAK TELJES Dinamikus világítással indul!
A RePack, a jellemzői:
1. Semmit sem vágnak / nem kódolnak át.
2. Csernobil árnyéka alapján. 1.0004-es javítás
3. Sötét testvériség módosítása - a Zóna kárhoztatja
4. Javítsa a GRC-t
5. Javítsa ki a párbeszédpanelt
6. Szerkessze a szakmát, és tegyen bele hálózsákot
Telepítési idő 15-20 perc.Na erről lenne szó, de nem ad hozzá semmit.
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz Laris2 #15903 üzenetére
Néhányszor végig vittem a S.N.I.P.E.R.-t, nekem bejött.
Annak idején elég jól hozzá igazítottam a magyarítást.
Még van egy kis csiszolgatás rajta, pár fájlban. Az SMS üzeneteken is lehet picit javítgatni, de lényegében jól játszható.
Most néztem az oldalamon, megint nem lehet letölteni, de ha kell felrakom valahová.
Most már tényleg kell egy jó oldalt csinálnom.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #15915 üzenetére
A zombikat csak példának hoztam fel, mert ők a leggyámoltalanabb kreatúrák, de őket is alig lehet kinyírni és tömegesen jönnek. Nem egyszer - három-négyszer kelnek fel újra. De ott van a kisóriás, vagy a kiméra, az ismertek közül. Aztán jönnek a medvék (de tényleg) és még néhány sose látott mutánsféle, melyek ellen egyszerűen nincs fegyver. A sörétes a legerősebb puska, de az se sokat ér ezek ellen. De csak azért, mert túl van méretezve az ellenállóságuk és elég hülyén, mert a sznorkok ellen az egyik laborban bedobtam legalább 30 gránátot és meg se pipázták. Az Erdőben bújkál egy Sötét Kereskedő, az árul egy Enfield gyalogsági géppuskát, na az egy halvány remény ezek ellen a bestiák ellen, csak gyorsan amortizálódik és egyre ritkábbak a fegyverkovácsok. Ezt a fegyvert föltétlenül meg kell keresni!
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15918 üzenetére
Ha elérhető lesz valamelyik kereskedőnél a PKM hevederes géppuska vedd meg. Nagyon jól lehet aratni vele, és távolról is elég hatékony szinte alig amortizálódik. Azért ezek az új mutánsok egy kis színt visznek a játékba, az F-1-es gránátot nagyon nem szeretik.
shield ez egyáltalán nem az a sniper. Csak egy megelőző játékban ragadt rá ez a név, nem méltatlanul. Egyébként a Fotográfból ismert Zapadlo nagyapó unokája., és nem ő a főszereplő. Az előzőben igen. -
Sensut
őstag
Nos, fő küldetés teljesítve, Strelok megtalálva, a Zóna alkotói kiiktatva, de hogy miről volt szó ebben a játékban, fogalmam sincs. Ez a gyér szövegelés annyit csinált, hogy ha valaki megkérdezi most, hogy tetszett-e ez a Tajni Put nevezetű alkotás, én azt válaszolom, hogy NEM. Azért nem, mert jó is lehetett volna ez a mod ha kicsit még dolgoznak vele, de így többet szentségeltem mellette, mint élveztem a játékot. A sztori nulla. Az elején még kapisgáltam, hogy mi akar kisülni belőle, de a végén már semmit értettem belőle. Megtalálom Strelokot, akit az egész játék alatt üldözök és két szóval leráz a végén, hogy köszöni, majd ő kijut egyedül, én pedig gyorsan igyekszem visszafelé, mert vár kint a helikopter. Se hogy mit keres ott, hogy került oda, s egyáltalán én mért akartam megtalálni. A Doktor modta hogy keressem meg, OK, de annál tovább Az egy dolog, hogy aki készítette a modot az tudta, hogy mit akar, de azt bele is kellett volna szépen szőni a játékba, hogy a szegény játékos is felvegye az iramot és motiválva legyen.
Van elég technikai baj is a moddal, ami aláírja, hogy nem egy profi munka. Amelett, hogy a feladatok követése egy egész fejtörő olykor, rengeteget crashel a játék főleg a Mocsárban és Pripjátyban. A városból alig tudtam kijutni, mert amint megjelent egy Burer, azonnal kidobott. Néhány feladatom is maradt függőben mert fogalmam se volt mit kezdjek velük és gondoltam a végén kiteszem ide, hátha valaki tud segíteni, de elment a kedvem tőle s nem ér annyit már az egész. Részleteket sincs kedvem taglalni, inkább megköszönöm a fordítást és döntse el mindenki mit kezdt ezzel a játékkal... -
' Tzs ,
senior tag
válasz Sensut #15921 üzenetére
Hát ez elég furcsa ajánló Én skippelem sztem ezt az eddig leírtak alapján. Az újságírót folytatnám, de ott meg nincs meg az a halom pénz. Hát így most nyomnom kell tovább a Chernobylite-ot
shield: "Most néztem az oldalamon, megint nem lehet letölteni, de ha kell felrakom valahová.
Most már tényleg kell egy jó oldalt csinálnom."
Ha gondolod küldj át nekem amit akarsz, szívesen kiteszem az oldalamra! Vagy tudok segíteni egy oldal elkészítésében is. De ha komolyabb terveid is vannak, akkor beszéljünk privátban valamikor
laris: köszi a fordítást![ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15921 üzenetére
Köszi a véleményedet, én nem írok véleményt, mert én fordítottam, és nem lenne hiteles. Egy hozzá fűzni valóm viszont van. A 2016-os 30-adik évfordulóra rengeteg modot, hol elhúzva, hol összecsapva adtak ki, és ez látszik is a kidolgozáson. (nem jelennek meg feladatok, szövegek stb) Egy biztos, lesznek ettől rosszabb, és jobb modok is. Ezért szerepeljen a szerző ajánlója a játékról.
A cselekményről:
A Titkos ösvény cselekménye körülbelül egy hónappal azelőtt bontakozik ki, hogy a legendás Shooter testvére után kutatva a zóna közepére kerül, és meglehetősen furcsa körülmények között eltűnik. A főszereplő keresésbe kezd, találkoznia kell olyan emberekkel, akik ismerték a Strelkát. Kommunikálva velük új részleteket fedez fel mozgási útvonalairól. Az ösvényre jutáshoz Hemulnak sok időre lesz szüksége a stalker csoportok vezetőinek, kereskedőknek és közönséges stalkereknek a különböző feladatok elvégzéséhez, akik legalább némi információval rendelkeznek róla, miközben a főszereplőnek pénzt keres.A Secret Path mod cselekményét összekapcsolt küldetéslánc formájában mutatják be, amelynek kitöltése megkezdi a következő befejezését, megakadályozva, hogy a játékos elveszítse az elbeszélő szálat és összezavarodjon a feladatokban. Minden egyes új feladattal a játék dinamikusan lendületet vesz. A mod elsősorban a jó akciójáték hangulatával van tele, nem fog unatkozni, és a sokféle játékhelynek köszönhetően a játékosoknak lesz hová fordulniuk. A játék sok emlékezetes, és ami a legfontosabb, egyedi karakterekkel rendelkezik, amelyeknek köszönhetően mindig gyorsan megtalálhatja egy régi barátját hibák nélkül
Nagy változások:
Új történet és főszereplő.
Új sztori küldetések, amelyek sorozata a végéig feszültség alatt tartja a játékost.
Új karakterek.
Kiterjesztett helycsomag a Kostya V. használatával
Nagyon sok játékmenet változik az AMK szolgáltatásainak felhasználásával.
És még sok más.Áttekintési tippek:
! A játék során próbáld meg nem hagyni a képernyőn megjelenő és pirossal kiemelt üzeneteket, miközben ne felejtsd el figyelmesen elolvasni a párbeszédeket, ennek köszönhetően elkerülheted a továbbjutás nehézségeit, és nem fogod elveszíteni az elbeszélő szálat.
! Ha a mocsarak dinamikus megvilágítás mellett haladnak el, memóriahiány miatt összeomlást tapasztalhat, ebben az esetben azt javasoljuk, hogy váltson statikus világításra.
! Próbálja meg elvégezni a helyszínen található karakterek összes feladatát, ez segít tippeket kapni az átmenetekről és azokról a karakterekről, akik feladatokat adnak a cselekmény folytatásához. Ebben az esetben nem lesz kérdésed arról, hová menjünk, kivel beszéljünk stb.[ Szerkesztve ]
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Dhampir #15924 üzenetére
Te játszol vele?
Hát a legújabb frissítését még nem láttam, de eddig nem volt rossz amit viszont igen. Pld. elég ijesztőre sikeredett az első találkozás a Black Stalker-rel. Megléptem előle persze Van egy fajta atmoszférája a játéknak ami nem fogható a stalkerekéhez, de azért ez is be tud szippantani. Az utolsó frissítés grafikailag eléggé megdobta az eddig látottakat, bár most pihentettem a játékot pár hónapig, mert a félig magyar félig angol szövegek miatt nem volt igazi élmény. Minden frissítés után újra kellett kezdeni a játékot. A katonák az eddigi verziókban igen buták voltak, remélem kijavítják majd ezt is. Illetve a fegyverek fejlesztését is...Ami mérgesítő volt, az az első verziókban a saját táborod felépítése című jelenet -erre kifejezetten emlékszem- majdnem abba is hagytam a játékot ez miatt, plusz az elgázosított szobába való csapdába esés ill. hogy a maszkot nem lehetett felhúzni és kampec mindenképpen. Gondolom ezek javítva lettek közben azóta. Azt még ide kell írnom, hogy negatívan értékelem a pályákon eltölthető időt! A küldetésekre van 30 perc mondjuk és ha nem végzel időben, akkor valami kitörés jön elvileg -én ezt soha nem vártam meg- ami legyalul akkor is ha pld. egy földalatti bunkerban rejtőzködsz, tehát mindenképp kampec.
Összességében a sztorija tetszik, érdekel a vége, plusz az a kis szerkezet is jó poén, amivel időben, térben tudsz teleportálgatni.
Továbbiakat hamarosan -ha érdekel-, most fogom újra kezdeni... ötödszörre...[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
válasz shield #15926 üzenetére
Ez nem mod, ez a Chernobylite Pont itt tartok: [PRIPYAT CENTRAL].
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Dhampir #15928 üzenetére
Nincs mit. Ha akarod még fogok, csak nincs időm most foglalkozni annyi vele... ja nem árt egy jobb gép, nálam szerencsére nincs ilyen gond. Nem tudom, az időkorlát benne van-e még az új verzióban, de mindenképpen javaslom a kipróbálását! Nekem az a szerencsém, hogy megvettük már az elején, szóval alig várom, hogy kipróbáljam majd a végleges verziót!
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
speki1982
tag
Titkos ösvény... hááát, a fordítást köszönjük, de mod... Ennyire "vicces" Stalkerrel még nem játszottam: mocsárban a vízen futok, a pajszer az egyik legerősebb fegyver, hárommal későbbi feladat beadása, eltűnő feladatmarkerek a pda-n, stb. ezen még dolgozhattak volna.
Most egy zombi halála miatt nem tudok továbbmenni: Pripjátyban Ghostly segítségére indulok a művelődési házban, de amikor odaérek és megölök/megölnek a társak egy bizonyos zombit, azonnal crash-t dob a játék. Mindig, ha ez a zombi meghal. Nem ám valamelyik karakter, nem, egy zombi. Íme a log:
FATAL ERROR
[error]Expression : false
[error]Function : CGameGraph::distance
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 96
[error]Description : There is no proper graph point neighbour!
stack trace:Valakinek ötlete?
-
speki1982
tag
A másik hibafájlból csak annyi derült ki, hogy valamilyen ogg fájlok hiányoznak :
! Missing ogg-comment, file: d:\tajnyj put\gamedata\sounds\ambient\horror\rnd_horror1-18.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: d:\tajnyj put\gamedata\sounds\nature\thunder-5.ogg
mindkettőből tucatnyi fájl nem talál/nincs
-
Laris2
aktív tag
Speki 1982. Oké, leesett, csak mással voltam elfoglalva. Az alapot mellőzzed, az régebbi is, és másabb is . Ehhez van a magyarítás.
-
speki1982
tag
válasz ' Tzs , #15938 üzenetére
Szerintem az orosz lokalizációjú SoC jó csak hozzá, de shield fórumtársnál talán meglesz a probléma megoldása.
Nekem steames alapjátékom (is) van, de biztos, hogy nem menne ezzel az orosz móddal.Laris2:
Az orosz oldalon, amit linkeltél, kétféle mod is fent van. Az "alap" letöltése nekem el sem indult, így töltöttem le a Seregás-verziót. Megy vele gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15940 üzenetére
Én a full verziósat töltöttem le még az ősszel, (ez a Seregás verzió) Gond nélkül kétszer is végigjátszottam, a jó befejezés miatt. Az elején van egy játékhiba, a társamat megölik, de ott fog járkálni, a minimap nem is mutatja, de lőni fog rád Vagy lelövöd, vagy elkerülöd. Nincs hatással a továbbiakban. Én hagytam, és belegyalogolt egy anomáliába.
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15941 üzenetére
A modot ugyanaz(ok) készítették, mint a Tajni Put-ot? Mert a hibákból nekem úgy tűnik:
- egyik modban sincsen a lépéseimnek a hangja, max. akkor, ha fémen lépdelek. Nem jöttem rá, miért nincs, de legalább hangtalanul suhanok. Bár ugyanúgy meghallanak.
- a hullákból kinyert rejtekhelyekben (nagy részükben) egyik modban semmi sincs, hiába jelzi a marker. Főként a Kordonon vettem ezt észre.
- a Mocsár területén egyik modban sincsenek anomáliák és kereshető relikviák (legalábbis a testvériségben nem találtam).
- a mellékküldetések is nagyon hasonlóak.Az én gépemmel/telepítésemmel van baj, vagy bugos ez a mod is? Másik Stalker nincs fent.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #15942 üzenetére
A Tajni Putot egy remek csapat készítette. Ők készítették pl a Soliankát, Fotografot ST2-őt Return of Scart, Ennél nem remekeltek, bár a téma jó. Figyelj speki, ha csak a hibákat nézed, akkor ebben a játékban kevés szórakozásod lesz. Nem akarok én erről papolni, de ez tényleg jó játék.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15941 üzenetére
Jobb ha hozzászoksz az ilyen hiányosságokhoz, mert ez egy ilyen játék. Tökéletes Stalker játék nincs és talán ettől jó. Sokszor többet traccsolunk a hibákról, mint magáról a játékról. Amiket felsoroltál azok még nem is gondok. A bajok ott kezdődnek amikor elkezd crashelni a játék és már a visszatőltés sem működik. De egy szívós sztalker azt is túléli!
Bocsi, ezt Spekinek szántam.
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #15943 üzenetére
Dehogy, nem akarom én bántani egyik modot sem (pláne nem a fordítást ); épp eleget toltam a Stalker-trilógiát ahhoz, hogy tudjam, egy fan számára nem nőhetnek a játék élvezeti értékei fölé annak bosszantó hibái.
Szívtam én már a nem a stabilitásáról híres korai-Diverzánsnál is a fogamat olyan problémánál, amelyre sehol/sehogy nem volt megoldás, aztán valahogy csellel-furfanggal-egy kis fájlbelenyúlással mégis eljutottam a végéig.Ha nem szippantott volna be szőröstül-bőröstül ez a világ, már rég nem játszanék vele...
Szóval, nyomom, csak feltűnt a hibák hasonlósága, és már azt hittem, a korábban letörölt játékból maradt vissza és ragadt be valamilyen oda nem illő fájl a Sötét testvériségbe. Volt már rá precedens és szívtam vele nagyon sokat.
De az tuti, hogy sokkal tartozunk neked és a többi fordítónak is (SaGa és a többiek).
Respect!
Sensut:
Én is pont ezt írtam!
(A kedvencem az volt, amikor valamelyik modban a generátorok pályánál csak a földet volt szabad nézni, mert ha felnéztél instant és elkerülhetetlen crash volt a vége.
Akkor tanultam meg szemlesütve, gyáván elfutni az ellenség elől. ) Best[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
Már mindegy, leírom. Érdemes a jó befejezésre törekedni, és nemcsak azért mert van folytatás, és kapsz egy bölcs aforizmát, hanem az utó fejlemények késztetni fognak egy lehetséges folytatásra, vagy az egész történetnek az előzményeire, a játék teljes megismerésére..................(van ilyen)