Hirdetés

2018. október 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5501) hubai1979


hubai1979
(őstag)

Megvetem a tudósoknál 70000ezerért,a stalker szerelő a szemét dombnál elég durván feltuningolta.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5502) SaGa59 válasza hubai1979 (#5501) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Ha beállsz Szaharovhoz melózni, ad egyet ingyé...
Anomáliáék meg exoskeletont adnak formaruhának.
Bátran lehet váltogatni a csoportokat, kivéve a zsoldosok, mert ők, ha egyszer beléptél, nem eresztenek. A "tagkönyvben" lévő szabályzatuk szerint, ha a szerződés lejárta előtt kilépsz, levadásznak...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5503) SaGa59 válasza shield (#5500) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Igen, ez a megoldás. Közvetlenül az exe-t indítva nekem is nyafogni szoktak, de ez az indítóikonos trükk működik. Gyanítom azért, mert párhuzamosan fent van vagy három példány és a registryben csak az egyiknek vannak ott a telepítési információi, az meg már lehet, hogy nincs is a gépen...

A lényeg, hogy a "bin" ne legyen ott a végén az "Indítás helye" sorban, mert azt veszi telepítési könyvtárnak és ott keresi az fsgame.ltx-et.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5504) SaGa59


SaGa59
(őstag)

Csinálom az SGM-et (kb a felénél tartok) és két gondom van.

1: a fegyvereket tényleg ilyen idiótára hangolta a modder. Azt hiszem, csinálok egy kiegészítő csomagot, amiben a valóságos megfelelőikhez hangolt verziók vannak és majd kiválasztja mindenki, melyiket akarja. Lehet, hogy azért lettek ilyenek, mert a mod a frakcióháborúra van kiélezve és ha erősebbek a puskák, akkor nehéz megcsinálni azokat a területfoglalásokat/védelmeket, ahol "a veszteség megengedhetetlen".

2: Amikor kezdődik a CS, és a bázison először beszélünk Lebegyevvel, kissé hiányos a beszélgetés. A saját szövegeink megjelennek, de Lebegyevé nem. Eltartott egy darabig, mire rájöttem, hogy az a baj, hogy a "beszélgetős" panel felső része hiányzik. Egy "normális" beszélgetésnél felül egy kétharamd magasságú panelben jelennek meg az NPC szövegei, majd amikor az alsóban klikkelünk, felkerülnek oda a PC szövegei is. Nos ebben a párbeszédben ez a felső panel hiányzik. És végignéztem több CS-t (SeregA-Lus orosz, gyári angol, magyarított), mindegyikben ilyen. Kerestem, hogy hol lehetne helyrehozni, de nem találtam meg. Van valakinek valami ötlete rá? Nem életbevágó, csak zavar kissé. Rémlik, hogy anno, mikor először (és akkor egyszer) játszottam a CS-jal, szintén megzavart kissé, de hamar túltettem rajta magam, angolul annyira nem volt idegesítő a dolog, mint magyarul.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5505) SaGa59 válasza hubai1979 (#5494) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Ez sajnos előfordul. Úgy vettem észre, hogy elfogyasztja a memóriát és amiatt vacakol a visszatöltésekkel. Meg nekem fent van a SeregA-Lus és az angol CS-re töltött mod is, ha ilyenbe futok, átdobom a mentést a másikba, ott betöltöm, csinálok egy új mentést és vissza az angol CS-re.
Ha ez sem segít, akkor gépújraindítás. Ha ez sem elég, akkor egy korábbi mentés.
Amúgy Yantarban hibázik a legtöbbször. Egy fórumon rátaláltam a hibaüzenetre, amit ilyenkor dob, és úgy tűnik, hogy az alapjátékban valami ritkán jelentkező bug.

Amúgy kár, hogy annak a monológnak a szövege nincs meg feliratban. Igen halkan és torzan motyorog az ipse, gyakorlatilag egy szavát sem értem...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5506) hubai1979 válasza SaGa59 (#5505) üzenetére


hubai1979
(őstag)

Kösz főnök azon a részen vigyázni fogok.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5507) hubai1979 válasza hubai1979 (#5506) üzenetére


hubai1979
(őstag)

A monolit mindent visz.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5508) shield válasza SaGa59 (#5504) üzenetére


shield
(őstag)

Sajnos az indítási trükk nem jött össze nálam. Ha nem lesz szükségem az alap modra a mentések miatt akkor nincs jelentősége. Mert elkezdtem valamikor az CS alap játékot, ha kell addig átnevezem a mentéseit. Akkor sem értem a SeregA verziónál akkor miért működik saját mappába való mentés!? SeregA is egy alap CS-ra rakta a modot. Rengeteg mod van fent nálam, mindegyik külön alap játékon, a vincsin elférnek.
A fegyver "belövésekben" én teljesen megbízok benned, engem is halálra szokott idegesíteni az idióta beállítások. A sz@rabb fegyver ne legyen má' pontosabb és hatékonyabb a snipernél!

Én nem értek a programozáshoz, de az a véleményem, hogy csak simán elb@szták a szöveg doboz méretét. Gondolom valamelyik scriptben van és csak át kellene méretezni. Persze azt nem tudom, hogy itt így működik-e. Ezek szerint a többi verzióban jók a szöveg dobozok, csak ebben a modban rossz.

szerk.: a bázis dialog script-jét összehasonlítottad más verzióéval?

Változások ideje 3.0-ban eszméletlenek a hangok, tiszták és élethűek. Amúgy is imádom a dörgést és villámlást, de sokszor borsódzik a hátam. Nagyon jó a hangzása.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#5509) SaGa59 válasza shield (#5508) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Nem, ez a párbeszéd a nálam épp fentlévő mindhárom CS-ban (az eredeti angolban, mod nélkül, a SeregA-Lus verziójú oroszban és a modban egyaránt.

Nem a mérete rossz az ablaknak, hanem egyszerűen nincs ott.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5510) shield válasza SaGa59 (#5509) üzenetére


shield
(őstag)

Akkor nem sokat lehet tenni.

Kordonon a vasúti alagútban levő téranomáliából hogy fenében lehet kihozni a kazettát? Rohadtul nem jövök rá. :F

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#5511) borovi válasza shield (#5510) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

El kell menni a leszakadt vasúti hídhoz, ahol a katonák szoktak lenni, és fölmászva rá bele kell ugrani az ott lévő gömbanomáliába.

(#5512) shield válasza borovi (#5511) üzenetére


shield
(őstag)

Azt észre sem vettem.:R

Amit tegnap javasoltál indítást, sajnos nem jött össze. :F

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#5513) L4CI2


L4CI2
(fanatikus tag)

hi

felraktam a magyar f/sz gaméhez a complete mod és egy két dolognak a felirata elég fura lett ezzel lehet valamit csinálni ?
vagy magyar feliratos játékhoz nem jó ez a mod ?

(#5514) SaGa59 válasza shield (#5512) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Az alap CS-ban is benne van egy ilyen feladat, de ott legalább elmesélik, hogy mi a megoldás... Talán valami katonának kell kihozni valamit a "függöny mögül". Konkrétan már nem emlékszem, rég volt...
Amikor megláttam fenn a gömböt, eszembe jutott, hogy mire jó...

Viszont tényleg ugrani kell, ha csak előrelépsz nagyot esel pofára a konténerre odalent. Meg kell célozni a gömb közepét.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5515) SaGa59 válasza L4CI2 (#5513) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Ha a complete modnak nincs magyarítása, akkor elég zavaros tud lenni, mert az alapdolgok magyarok maradnak, míg a moddal bejövö, vagy abban módosított szövegek angolok, vagy oroszok.. Át kell állítani a localization-ltx-ben a nyelet angolra... Már ha a mod angol. Ha orosz, akkor gond van, mert vagy orosz CS kell, vagy le kell fordítani.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5516) shield válasza SaGa59 (#5514) üzenetére


shield
(őstag)

Akkor még nem értem oda az alap játékban, kissé elhanyagoltam.
Mind a két oldalról fellehet menni a gömbhöz, azon az oldalon ahol felmentem simán csak bele sétáltam, olyan közel volt. El vittem Szidónak az ott talált dobozt. Ezután az Ingoványon kellene átmenni Agropromba vagy vissza a Szeméttelep fele, még nem döntöttem el.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#5517) borovi válasza shield (#5512) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Pedig általában be szokott válni. Sajnálom. Akkor nálad nyilván más a gond.

(#5518) shield válasza borovi (#5517) üzenetére


shield
(őstag)

Sajna nem tudom mit kellene tenni. Azt nem értem mi a sz@rnak van problémája a játéknak, hogy hova akarok menteni. A SoC vagy a CoP-nál akkor miért nem gond? És a SeregA verziónál sem.
Kár, hogy a CS ennyire problémás, nem csak erre értem. Amúgy ez a mod nekem nagyon bejön. Az is igaz, hogy kevés az a Stalker mod ami nem, annak már nagyon gányosnak kell lennie. :DDD

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#5519) Dhampir válasza borovi (#5491) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Nem lehet kikerülni? A kiirtása egy küldetés része?

(#5520) borovi válasza Dhampir (#5519) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Ezen mondjuk nem gondolkodtam. Lehet, hogy simán elfutsz mellette, és mész tovább, a Vadászok táborába. Igaz, akkor még mindig ott a 3 vérszivornya, akik szintén elég erősek. De lehet, hogy azokat is le tudnád sprintelni. Csak hát akkor hol marad a kihívás, a kaland, a küzdelem... :DD
Végülis nem küldetés a hegynyi óriás meggyilkolása.

Tulajdonképpen érdekes kísérlet és projekt volna a S.T.A.L.K.E.R. alapjátékokat és modokat úgy is végigvinni, hogy szinte alig nyúljunk a késhez, puskához. Néha persze a játékmenetből következően ez lehetetlen, de simán el tudom képzelni, hogy egy békésebb játékstílus gond nélkül megvalósítható a lövöldözés helyett. Csak ekkor nyilván sokat kéne futni... :))

[ Szerkesztve ]

(#5521) Dhampir válasza borovi (#5520) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

A kihívás tényleg nagyszerű, de én inkább a totális ruházat- és fegyver leamortizálódást kerülném el, főleg akkor, ha egyébként is csóré sztalker vagyok. :)

Úgy látom, hogy a modok készítői szeretnek túlzásokba esni.

[ Szerkesztve ]

(#5522) SaGa59 válasza borovi (#5520) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Simán el lehet mellette menni, csak figyelni kell, mert az út túloldalán egy kutyafalka és egy vaddisznó konda randalírozik.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5523) borovi válasza Dhampir (#5521) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Nem kell hozzá közel menni. Én azt csináltam, hogy felugrottam az egyik szikla tetejére biztonságos távolban a szörnytől, és onnan szórtam skulóval meg kézigránáttal. Nem jött közelebb, nagyjából azonos területen járkált föl-alá, míg meg nem döglött.
A vérszívókkal már problémásabb volt a helyzet, mert azok csak akkor sebződtek, ha láthatóvá váltak, ehhez viszont testközelbe kellett kerülnünk. Én sörétest használtam ellenük (Saiga-12K, ez feltuningolva sorozatlövésre is képes, és gyorsan lehet benne tárat cserélni), de SaGa szerint a .45-ös a legjobb.

[ Szerkesztve ]

(#5524) Dhampir válasza borovi (#5523) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Na ja, az ilyen trükköket ismerem, csak nem szeretek feleslegesen lőszert pazarolni.

(#5525) hubai1979


hubai1979
(őstag)

El baszódott valami,újra kellesz rakni az egész módot, hogyan lehet a mentéseket elrakni és később felhasználni.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5526) hubai1979 válasza hubai1979 (#5525) üzenetére


hubai1979
(őstag)

A tökömbe töröltem mindent véletlenül :W :W :W :W

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5527) Aarpok válasza SaGa59 (#5514) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Az a gömb teleportként működik beleugorva a barlangban találod magad.A függöny úgy működik,mint Limanszkban a gömbök ha belesétálsz visszadob az elejére itt a barlangnál viszont egyszerűen nem enged bemenni.

Аарпок

(#5528) SaGa59 válasza Aarpok (#5527) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Ebben a modban kicsit trükkösebb.
A kis gömbbe ugorva átkerülsz az alagútnál lévő nagy gömbbe, ahonnan nem tudsz gyalog kijönni, meg be sem. Viszont ha bent beülsz Szidorovics "autójába", azzal ki lehet tolatni.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5529) Aarpok válasza SaGa59 (#5528) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Értem.Melyik módról van szó?Amit az előbb írtam azaz alapjátékra vonatkozott.Tolatás ismerős nekem :U Suttogások völgye az első barlangból is úgy lehetett kijönni (autó nélkül)ha szembe mentél vele akkor eltűnt a teleport.

Аарпок

(#5530) SaGa59 válasza Aarpok (#5529) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Ebben a hozzászólásban benne van. A Változás ideje 3.0.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5531) SaGa59 válasza borovi (#5523) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A sörétes se lehet túl rossz, de azt én igen ritkán viszek magammal. Túl nehéz hozzá a lőszer, kicsi a tűzgyorsaság, ráadásul egy több lövetű shotinál ha kifogy, mindig ki kell várni, míg betárazza a 8-12 patront, addig meg lerágják a lábát a patkányok is...

Mondjuk most a CS-ben (SGM-mel próbálgatva) az elején a mocsárban jódarabig csak a PM és egy sörétes van, meg egy rövid AK (az bennmaradt a hátitatyóban valahogy a kezdeti baleset után), amihez viszont nincs lőszer.

Más STALKERekben az SGM-ek hogy működnek? A lefordított szövegek szerint van egy halom beállítás, ami a modhoz tartozik, de én ezeknek csak a töredékét találtam meg a főmenüből nyíló panelen, a többi sehol. Pedig vannak "elkölthető" pontok, amikből pénzt, fejlettebb skilleket lehet venni, stb. Csak épp sehol sem találom őket. Ahogy az épp fordítás alatt lévő beszélgetések és a hozzájuk tartozó feladatok egy részét sem. Nagy frakcióháborúnak kellene lennie minden területen, de a Mocsárban csak az eredeti CS pofozkodása jött elő, az is épp csak. Lehet, hogy magasabb szinten kellene indítani, nem sztalkeren? Vagy nincs még elég pontom?

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5532) Aarpok válasza SaGa59 (#5531) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Eddig csak a COP -hoz készült SGM módokkal játszottam.Alapjában azt lehet rá mondani,hogy az alaptörténetet bővitik ki.Frakciókhoz csatlakozva szintén több küldetés áll rendelkezésre.Vannak olyan küldetések amihez elegendő tapasztalati pont (rang) párosul amíg az nincs meg elkergetnek.A szerelőknél nagy ládába használt fegyvereket,képződményeket,páncélokat lehet tenni amiből a szerelő eltudja végezni a javítást (nem elég csak a szerszámkészletek) és 80 alkatrész felett kedvezményes javítást,fejlesztést kínálnak.Van SGM achivmentek amik bónuszokat adnak eléréskor.COP - nál az alapterületeken kivül CS térképek is szerepelnek (SGM2.2 - Cordon,Mocsár,Sötétvölgy,Katonai raktárak,Agroprom,Vörös erdő).Vannak olyan feladatok amik a freeplayben jelennek csak meg (helikopterek távozása után).Alfa csapatok a zónában (őrnagy likvidálására).Aknásított zóna (taposó aknák kattan azt bummm).Anomálák nagy számban a zóna területein.Napfogyatkozás effektus naponta egyszer (teljes sötétség,mint éjjel).Ez csak egy pár dolog amit most leírtam.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#5533) sklopp válasza Aarpok (#5532) üzenetére


sklopp
(őstag)

Ehhez még annyit hozzátennék, az SGM menű a főmenűben csak a betöltött játék alatt jelenik meg, játék indításkor nincs ott.

(#5534) Aarpok válasza sklopp (#5533) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Tényleg ezt elfelejtettem :Y :R

Аарпок

(#5535) SaGa59 válasza sklopp (#5533) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Igen, nálam is csak a betöltött játéknál, de csak két alap beállítási ablak van, pedig a szövegek között van még egy halom beállítás. De lehet, hogy azokat máshol lehet elérni. Még átnézem a modban lévő "readme" szerű fájlt.

Pl. az elsötétedés ki-bekapcsolása, a "horror" mód ki-be kapcsolása, (elsötétedés alatt legyen e komolyabb mutáns aktivitás), stb. Ezeket a beállításokat nem találtam meg, de lehet, hogy csak még valami feltételnek teljesülnie kell hozzá. Egyelőre még a mocsárban csetlik-botlik a karakterem, mert a tárgyak, fegyverek,ruhák, alapfeladatok fordítását ellenőrizgetem alkalmanként. Még úgy 3-4 nap és kész a fordítás, akkor lehet belevágni komolyabban.

Más: a minap kaptam egy levelet a stalkermods.ru-tól, miszerint hamarosan úgy 1000-nél több stalker modot archiválnak, és attól kezdve már tőlük is le lehet tölteni, csak regisztrálni kell hozzá. Torrent is lesz.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5536) sklopp válasza SaGa59 (#5535) üzenetére


sklopp
(őstag)

Az utolsó bekezdés jó hír. Így nem kell annyiféle helyről összevadászni a letöltendőket.

(#5537) borovi válasza SaGa59 (#5531) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Saiga 12-K a varázsszó. Ha feltuningolod, 12 sörét fér a tárjába, amit egy mozdulattal lehet cserélni, mint a gépkarabélyoknál, és sorozatlövésre is képes. A SPAS-t, a Winchester pumpálósat vagy az Eliminátort én se használom, mert dög nehezek, és ahogy írtad, lassú az utántöltésük.

A vasúti alagútnál lévő anomáliából én simán kijöttem, nem kellett a kocsival kitolatnom. Még morfondíroztam is, hogy ez a szerencsétlenül járt küldönc vajon miért nem tudott innen kijönni.

(#5538) shield válasza SaGa59 (#5535) üzenetére


shield
(őstag)

Én is simán kijöttem az alagútból, nem is tudtam volna autót használni, mert mérgemben kapott egy gránátot.
Egy kis segítséget kérnék, Sötétvölgyben amikor össze kell szedni az alkatrészeket a szerelőnek, 2-őt megtaláltam. Az egyik a földszinten volt ahol két oldalra megy fel a lépcső, azzal szemben egy helyiségben az asztalon. A másik Borov szobájában volt az asztalon (ebben nincs Borov :) ) Többet nem találtam meg, feladtam, átmentem Borongósba kitölteni a mérgem. Esetleg emlékszel merre találhatóak?

szerk.: a Protecta (sörétes) pontosabb mint a sniper. :Y

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#5539) borovi válasza shield (#5538) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Nekem úgy rémlik, mintha a Borov szobája előtti szobában is lenne egy az asztalon, de lehet, hogy nem jól emlékszem. Már összefolynak bennem a különféle modok meg küldetések. Összesen 3-nak kell lenni.

[ Szerkesztve ]

(#5540) sklopp válasza shield (#5538) üzenetére


sklopp
(őstag)

Én is pont itt tartok, de még csak egyet találtam. Viszont folyton leöl a sugárzás, kevés ellenszerem van, a ruha meg a kezdéskor rajtam levő.

(#5541) sklopp válasza shield (#5538) üzenetére


sklopp
(őstag)

No csak sikerült. Egy cucc a földszinten, egy Borov szobája előtt az asztalon, egy Borov szobájában a sarokban az asztalon.

(#5542) borovi válasza sklopp (#5541) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Akkor jól emlékeztem. :)

(#5543) Dhampir válasza sklopp (#5540) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Kozák vodka mindig legyen a hátizsákban. Kicsit nehéz cipelni, de legalább segít részegen elvergődni a legközelebbi őrsig. :D

(#5544) SaGa59 válasza shield (#5538) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A sörétes mindig célba talál, csak elég közel kell menni a célhoz.

Amúgy már szinte automatice cserélem le a fegyverkészletet a sajátomra minden modban, mert néha igencsak összekeverednek a modderek. Az árakat nem bántom, mert annak biztosan van valami célja, ha alacsonyabb, vagy magasabb, mint a megszokott, de az, hogy pl az SGM-ben az SSP-200 a leírása szerint "az egyik legerősebb és legpontosabb fegyver Európában", és a lőtávolsága 89 m, már elég gáz...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5545) SaGa59 válasza sklopp (#5540) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Kell egy relikviazsebet rakatni a ruhára és keríteni egy jó kis sugárzás csökkentőt.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5546) shield válasza sklopp (#5541) üzenetére


shield
(őstag)

Vagy vakon voltam mint 'Stivi', vagy nem volt ott Borov előszobájában. Amint felmegyek a lépcsőm, a mini térképen a pontocska lefele mutat. Lehet, hogy a föld alá swappolta!? Már több modban jártam úgy, hogy leraktam egy hátizsákot, akkor lejjebb került. Pl. vasúti kocsi, ház emelete, padlás, stb...
Nekem semmi gondom a sugárzással. Abban a ruhában vagyok amiben lementem Jantarban a laborba. Tele raktam sugárzás elleni képződménnyel, a tartósságát fejlesztettem ami bőven elég a banditák sörétesei ellen.
Nem tudom, lehet hogy ez a ruha fejlesztve a továbbiakban is elég lesz!?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#5547) SaGa59 válasza shield (#5546) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A VEGA (zöld) ruha maxra húzva végig elegendő.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#5548) shield válasza SaGa59 (#5547) üzenetére


shield
(őstag)

Igen, erre gondoltam. A banditák sörétesei nemigen rongálták, a többi majd elválik.

Egy kis csemegézés CSAK neked. :D

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#5549) shield válasza shield (#5548) üzenetére


shield
(őstag)

Jantarban sem mertem munkát vállalni (hozz egy...) mert kidobált, most ugyan ez van Bárban. Csaposnak ellene vinni egy rossz pda-t izlomtól, kivág. Ha jól gondolom hiányolja a textúrát vagy rossz az elnevezése.

FATAL ERROR

[error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function : FileDownload
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 169
[error]Description : can't open file :
[error]Arguments : c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky - változások ideje 3.0 (alap)\gamedata\textures\detail\detail_grnd_leaves — ?????.thm

"Az árakat nem bántom, mert annak biztosan van valami célja, ha alacsonyabb, vagy magasabb, mint a megszokott,"
Ha a fegyver beállítások sz@rok, akkor mi a garancia az ár értelmére. Szerintem nagyon jó betudnád árazni, mert így az ember néz bután és nem érti. Nekem ez a véleményem.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#5550) SaGa59 válasza shield (#5549) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Az Olvass-el.txt-ben írtam, hogy:

Le kell törölni a gameadata\textures\detail\detail_grnd_leaves — копия.thm nevű fájlt. Ez egy szükségtelen másolat, és ha benne van, nem indul el a játék.

Legalábbis az angol CS-ra telepített mod nem volt hajlandó.

Lehet, hogy mégis csak kell neki? A SeregA-Lus verzióban benne van, de az elindul így is.

De az sem kizárt, hogy pont az a baj, ha benne maradt (nálad a SeregA-Lus verzió van fent, ha jól emlékszem). Orosz gépen persze nem gond, mert ott tudja kezelni a cirill betűs szövegeket...

Megnéztem a fájlokat, nincs rá hivatkozás sehol.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.