Új hozzászólás Aktív témák

  • borovi

    aktív tag

    Egy elégedetlen játékos (bocsi a gugli fordításért, én se értettem meg mindent):
    "Csernobylit heves szar. Nos, nem tudják, hogyan kell nyílt világú játékokat készíteni. Ez egy nyomorult szánalmas paródia. 20 percet nézi a vágott jelenetet, 1 percet a sínek mentén vezetnek. Miért vannak kiemelve a falak mögötti tárgyak? Azonnal eltűnik a vágy, hogy megkeresse őket. Minden forgatókönyvben van. Ezek nem kapcsolható nyilak és iránytű. A nyeréshez nyomja meg az "X" gombot. Mi volt a fő különbség a stalkerben? Az NPC -k mindig véletlenszerűen jelentek meg. Vagyis egy hely újratöltésekor és betöltésekor mindig megjelentek a különböző számok, és a tárgyak mindig véletlenszerűen jelentek meg a holttestekben vagy a rejtekhelyeken. És itt már előre kiemelik, és mindig ugyanazok. És nem mehetsz ahova akarsz. Vagyis a helyek és házak feltárásának vágya lehetetlen és eltűnik."
    Ez is egy vélemény. :Y

Új hozzászólás Aktív témák