Hirdetés

2018. október 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-10-11 18:58:03

IT café

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34451) Papa Joe


Papa Joe
(újonc)

Sziasztok!

Sikeresen kijutottunk a városból a játék végén, de nagyon nehezemre akart elindulni. Amikor visszaértem Pripyat-ba kb egy szál alsógatyába, feldob három feladatot: Csatlakozzak a spanomhoz az iskolában, szerezzem meg az iratokat Pöröly asztaláról, és akár fel is számolhatom Pöröly teljes csapatát. A kérésem csak az lenne, hogy hol a náthásban van Pöröly az embereivel együtt? Tudtommal az erőműben tanyáznak. Már átnéztem az alagutaktól a szőlőindák tetejéig mindent, de ezt az arcot még a Prométheusz környékén sem találtam. Ami egyébként is furcsa lenne ugye, hiszen elvileg egy brancs a három Monolith vezér, és az egyiktől léptem le, de az itteniek még mindig szövetségesként kezelnek... Hmmm, valahogy vissza lehet jutni hozzá az erőműbe?

[ Szerkesztve ]

(#34452) Laris válasza Papa Joe (#34451) üzenetére


Laris
(kvázi-tag)

Jól gondolod Pörölyt, és a csapatát az erőműben kell elintézned, még a teleportos küldi előtt. Ott vannak, ahol le kell menni az erőműbe, az asztalom van egy irat is.

(#34453) Antonius1978 válasza Papa Joe (#34451) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Igen, sajnos benezted, hisz Porolyt meg a brancsat az eromuben kell kinyird, nem is ertem, mi tevesztett meg, az, hogy elkuldenek bal fele?!. De mikor az animacio megall, akkor megjelenik az uzenet, hogy iktasd ki Porolyt es csapatat, a legegyszerubb, ha mesz picitt elore, balra toled lesz egy Monolit exos ficko, ot kessel valahogy levagod, aztan a fegyvereivel valahogy megolsz par embert Poroly csapatabol akik kijonnek kodorogni, elszeded a cuccaikat, es akkor mar tobb eselyed van ellenuk puloverben :DD

Latom akkor a teleportos anomaliak nem okoztak gondot, az egyiknel hibas helyre mutat a mutato, te kell araszolva kitapogasd a 2ik anomaliat.Ez az egyik hiba amire regebb felhivtam a figyelmet, de nem veszes, a gond a fixxel van, ha azt nem teszed ra, Pripjatyban a haztetos akcional kifagy.

Remelhetoleg palyankent csinaltal mentest, legalabb az eromube menetel elott, hisz onnan ujrajatszhatod, es kesz.
Az iratot az asztalrol ne feledd el felvenni, ahogy Laris mondta, ha kinyirod a monolitosokat.

Az eromube nem lehet visszajutni, ugy tunik minden szkriptelve van, nincs lathato/hasznalhato atlepesi pont, pl Csernobil 1-be sem tudsz visszamenni Pripjatybol.

[ Szerkesztve ]

(#34454) Rony949


Rony949
(senior tag)

Ezt a Dead Air modot láttátok már? Nagyon ambiciózus, jól néz ki nagyon. Modlight: Dead Air (STALKER)

(#34455) Dhampir válasza Rony949 (#34454) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Ah, ez tényleg nagyon "dögös". :K

A bánya nem póninak való hely.

(#34456) Papa Joe válasza Antonius1978 (#34453) üzenetére


Papa Joe
(újonc)

Mindkettőtöknek köszönöm, ahogy Antonius is írta "ezt benéztem" :F
Még szerencse, hogy minden küldetés, vagy jelentősebb fejlesztés/kereskedés előtt csinálok rendes mentést.
Ezt már megtanította a sok év Stalker a saját káromon... :-D

(#34457) h3llboy


h3llboy
(újonc)

Dead Air 0.98a
DEAD AIR — ENGLISH TRANSLATION

$game_config$ = true| true

[ Szerkesztve ]

(#34458) Balathruin válasza h3llboy (#34457) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Fsgame módosítás? Ez nem lemezes SoC. :D
Egyik játéknál sem kell piszkálni ha a legfrissebb, előre patchelt verziót használod.

(#34459) h3llboy válasza Balathruin (#34458) üzenetére


h3llboy
(újonc)

Kérdezd meg a készítőt hogy minek hangsúlyozta ki amíg nem lesz végleges verzió.

(#34460) sklopp


sklopp
(őstag)

Üdv stalkerek. Hosszabb idő után újra kezdtem a WoT-t, lett egy olyan gond, Agropromban Marik halott mikor odaérek. Nem tudom, milyen következménye lesz, de nincs nagy kedvem újra kezdeni az epizódot, mivel már minden itteni feladatot végigvittem. Vagy muszály leszek?

(#34461) Ryder62


Ryder62
(őstag)

Hali,

Egy gondolat foglalkoztat engem:

A Clear Sky miért szebb mint a Call of Pripyat?

Csak úgy kiváncsiságból kérdezem, hogy tudjátok-e az okát.

Your "Joker" pilot insists I call myself "Prothy the Prothean." I insisted he allow me to throw him out the airlock. - Javik

(#34462) hubai38 válasza Ryder62 (#34461) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Tényleg szebb,és jobb is :) ,maga a sztori jobban megfogott.A vége nem tetszett,a korházban ott vonaglanak-vergődnek.Mi lett Heggel a zsoldossal,mi történt vele?Mikor először játszottam vele majd elájultam.Heg a Zsoldos,barangolás,akció relikvíák,mutánsok,történet izgalom minden meg volt,mégha nem is tudtam ful grafikával játszani akkor is a minden volt. :Y :Y :Y

De tényleg mi kemény volt,a Szolgálat-tól meg vettem a Szervó-rucit,PKM-falbontót.Beszélek mint egy fiatal gyerek.

[ Szerkesztve ]

(#34463) Rony949 válasza Ryder62 (#34461) üzenetére


Rony949
(senior tag)

A Sun Rays effekt sokat dob az összképen. Plusz ebben nem vagyok biztos, de olyan mintha a CS-ben jóval nagyobb lenne a fű sűrűség. CoP-ban nincs annyi fű, plusz a láthatósága is eléggé alacsonyon van. Gondolom az is közrejátszik, hogy a CoP három nagy pályából, míg a SoC és a CS több kisebből áll.

Látványilag talán annyira nem üt a CoP, de legalább kevésbé bugos és konkrétan működik benne minden küldetés és feature. Emellett még jól is fut Dx11-ben (a CS ugye csak Dx10-es ami nem volt túl népszerű a játékok körében annak idején).

(#34464) Balathruin válasza Rony949 (#34463) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Az a Dx11 ami van a CoP-ban... semmi értelme kb.
Már a Dx10 is erősen problémás stabilitás terén, Dx11 meg egyszerűen arról szól hogy hiányzik majdnem minden belőle, így stabilabb és gyorsabb miközben sokaknak fel sem tűnik milyen undorítóan tud kinézni.

(#34465) Sensut válasza Ryder62 (#34461) üzenetére


Sensut
(őstag)

A CS grafikája fel lett turbózva és ettől szebb, viszont akkoriban az volt a gond vele, hogy kemény vas kellett hozzá, ami sokba került. Egy hétköznapi gépen kínszenvedés volt vele játszani, annyira szakadozott és talán ezért vettek vissza a COP látványvilágából, vagyis egyszerűsítették azt. Még ma is képes megizzasztani egy normál gépet a CS full grafikai beállításokon.

(#34466) Yutani válasza Sensut (#34465) üzenetére


Yutani
(PH! nagyúr)

Bizony, Pentium G4600 és GTX 1060 3GB-on már fel lehet tolni maximumra a grafikát. Ahhoz képest, hogy milyen régi játék...

Régi ISA SB és GUS hangkártyákat keresek saját részre, nem kereskedni! Privizz, ha van valamid! ABIT AU10 is érdekel! #tarcsad

(#34467) Dhampir válasza Sensut (#34465) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

A napkelte mindig szakadozásokat okozott, ezért annak beállítását és a fűárnyék kikapcsolása javallott gyengébb gépek esetében.
1366x768 felbontáson akár az Intel HD 4000 is élvezhetően viszi, lásd érdekességképpen Bacsis tesztjét arról, hogy mire képes ez az integrált grafikus egység:

Intel HD Graphics 4000 játékos szemmel

A bánya nem póninak való hely.

(#34468) shield válasza Dhampir (#34467) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Még mindig laptopon szenvedsz?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34469) Dhampir válasza shield (#34468) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Köszi az érdeklődést! :R

Igazából nem szenvedek vele, habár sokszor gép elé ülök, de amúgy nincs sajátom. A múltkor belekóstoltam egy modba, de hamar át kellett engednem a terepet, így nem is akartam teljesen belefolyni a történetbe, ám jólesett egy kicsit elkalandozni. Ezt a rövid kitérőt leszámítva legalább már egy éve nem tudtam Stalkerezni.

Viszont amerre a valóságban megfordultam, gyakran egy Stalker szemével néztem a tájra, ami néha adta is magát rá. A téli szeles napokon a szerelvényekre várva, olykor olyan volt az égbolt a rajta átrohanó rongyos felhőkkel, mint a játékban. A panelrengetegek tövében is nemegyszer "pripjatyi" érzés fogott el. :D

Szóval mielőbb igyekszem beszerezni egy szolid mobil gépet, amin néha a Stalker is eldöcöghet, ha a "fentiek" is megsegítenek egészséggel és játékra fordítható idővel, no meg jó lenne majd a Galaktika jóvoltából kiadott könyveket is megvenni. :)

A bánya nem póninak való hely.

(#34470) joeetm válasza Rony949 (#34454) üzenetére


joeetm
(kvázi-tag)

Nagyjából 5 napja gyűröm, bár ebben benne van, hogy először rá kellett érezni hogyan is megy, hogy érdemes játszani, és meg kellett találni a nekem leginkább megfelelő kezdőpakkot. Még csak a szeméttelepig jutottam, ott is csak a hangárig, de miután ráéreztem nem találtam nagyon negatívumot benne, nagyjából ~8 crash jutott ~24 óra játékidőre.
Ami nekem mindenképp pozitívum:
-Nehéz, ami nem abban nyilvánul meg hogy árkon-bokron-falon át meglát az AI csillió méterről, és leshetsz hogy most épp miért haltál meg, hanem szerintem határozottan jó a balance.
-Rendesek a fényviszonyok éjszaka (dx9-ben játszok, ha jól emlékszem a második fajta), szóval nem az van mint jópár modban, hogy este éjjellátó nélkül kb esélyed nincs
-A látványt egy pár óráig szokni kell, elsőre eléggé Fallout 3 színvilágú, de ha hozzászoksz határozottan jól néz ki
-Megfelelő helyre kell pakolni a saját stash-t, mert ha otthagyod az út szélén, előbb-utóbb azt látod hogy valami random stalker írkálja ki eladásra a tartalmát
-Craft rendszer, kellően összetett, még pont nem sok benne a sallang
-Az AI használ közelharci fegyvereket, simán előfordul hogy amíg lőszert válogatsz, mögéd lopózik, és hátulról lecsap baltával

_Az a hülye aki nem normális_

(#34471) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Csernobili Krónikák: Merre van ez a Vétkes emberke térképe? Nem nagyon találom... :)

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34472) Antonius1978 válasza tzs182 (#34471) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Ott ahol megbanhatja buneit, a templomban. massz fel a letran es ott lesz egy batyuban, de amig nincs ez a kuldi a batyu sincs ott.

(#34473) tzs182 válasza Antonius1978 (#34472) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Tényleg a templom...köszi este lesem :)

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34474) Rony949 válasza joeetm (#34470) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Hmm....érdekes. Mindenképpen kipróbálom majd, csak most a Lost Alpha-t nyüstölöm. :)

(#34475) tzs182 válasza Antonius1978 (#34472) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

A jubileumi központban hun vannak azok az iratok? :) A liftet nem lehet bekapcsolni?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34476) Antonius1978 válasza tzs182 (#34475) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Az elso, vagy masodik emeleten, bal felol, egy teremben a pancelszekreny tetejen.

(#34477) tzs182 válasza Antonius1978 (#34476) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Köszi!

Szerintem én nekiállok még egyszer ennek :) Nekem tetszett ez a mod (igaz a meló miatt sok időbe telt míg végig vittem) :D Hamarosan mehetne az ajánló! Viszont előtte a játék intrójában lévő olvashatatlan karaktereket kéne javítani. Vagy csak nálam olyan?

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34478) Antonius1978 válasza tzs182 (#34477) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Hat elvezetesebb tobbszor vegig vinni, ugy, hogy mar tudod hogy mi merre hany meter.
Kar hogy tul rovid, es nem dolgoztak jol ki azt a kepzodmeny osszerakos anomalias dolgot, meg nincsenek benne nagy harcok (nekem vegulis ez bejott, sokkal valosaghubbnek tartom a Zonara nezve).
Jol van irok egy tajekoztatot a modrol amikor lesz hozza kedvem, amugy a liftet nem lehet bekapcsolni, az elejen az a krixkrax nalam is ugy van, mar nem tudom miben egyeztunk Shieldel, hogy annak is utannanez-e, vagy sem, majd en is vetek ra egy pillantast, csak talaljam meg az illeto allomanyt.

(#34479) shield válasza tzs182 (#34477) üzenetére


shield
(Topikgazda)

A játék introjában lévő olvashatatlan karakterek az oroszul maradt szöveg miatt van. Megnézem majd.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34480) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

Ez a játék "ismerős" lehet, habár brutálisabbnak tűnik az alap Stalker játékoknál:

Fear The Wolves

A Fear the Wolves a Vostok Games versenyzős, belső nézetű lövöldözős battle royale műfajú játéka. Menekülj a S.T.A.L.K.E.R.EK mutánsok, sugárzás, szörnyű anomáliák, az időjárási viszonyok és más játékosok űzte csernobili világából.

Íme a Fear the Wolves gépigénye

A bánya nem póninak való hely.

(#34481) Dhampir válasza Dhampir (#34480) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Ajjaj, jobban beleolvasván kiderült, hogy ez afféle egymást kinyíró játék, amíg csak egy marad (?). Nekem így nem jön be. Ezt a baromságot...

A bánya nem póninak való hely.

(#34482) Balathruin válasza Dhampir (#34481) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Micsoda, baromság a Battle Royale? :Y
Hogy gondolhatsz ilyet?! :O

:D

(#34483) Rony949 válasza Dhampir (#34481) üzenetére


Rony949
(senior tag)

-Battle Royale
-Vostok Games

Ez a kettő már elég indok ahhoz, hogy hozzá se szagoljak. A készítők előző játéka a Survarium már vagy 4-5 éve készülget, de még mindig alfa állapotú és az MMO tervekből semmi se jött össze. Ennek is hasonló sorsot jósolok.

(#34484) Dhampir válasza Balathruin (#34482) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Bocs, azt a játékot egyáltalán nem ismerem, csak az előzetesben láttam, hogy bajtársat, bajársakat(?) kell lemészárolni, erre gondoltam.

(#34483) Rony949

Egyébként a képi világ elég izgalmasnak tűnt a jól tálalt előzetesben.

[ Szerkesztve ]

A bánya nem póninak való hely.

(#34485) hubai38


hubai38
(fanatikus tag)

A halálos bünök közzé tartoznak,ezek a játékok,Vostok Games,B,G,K,mind.Elnézést,mindenki azzal játszik amivel akar,ez az én véleményem.

(#34487) janinitez45


janinitez45
(kvázi-tag)

Sziasztok !

Felraktam a wind of time játékot ,most találtam rá . Szépen elindul csak mikor lépne át a vörös erdőbe lefagy a gép rendesen csak az újra indítás segít . valaki találkozott ilyen problémával ?

Maradok Tisztelettel !

(#34488) shield válasza Antonius1978 (#34478) üzenetére


shield
(Topikgazda)

A "character_desc_cc.xml"-t ki kell szedni a Text mappából és át rakni a gameplay mappába.
Következőképp: gamedata\configs\gameplay
Nálam magyarul van a random nevek a mellékszereplőknél.

janinitez45 nálam általában Rosztokban volt.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34489) Antonius1978 válasza shield (#34488) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Nos, az a gond, hogy mar jo ideje nincs szamitogepem (mivel el kellett adni), es biztos hogy jo darabig 1-2-3 honap, nem is lesz, ugyhogy nem tudok most a Kronikakkal foglalkozni sajnos...
Esetleg egy annyit, hogy a szovegeket amiket be akarok +ba szurni, vagy cserelni, azt a laptopomon megtehetem esetleg, csak at kell nyalazzam a szoveges allomanyokat.

(#34490) shield válasza Antonius1978 (#34489) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Másnak is jól jöhet az infó, ha játszanak vele, a mellékszereplők nevei miatt.
Ma már igazából neki álltam. Érdekes a Stalker bázis. Van valahol rejtekhely ahol lerakhatnám a cuccaimat?
Nem akartam csak azzal tölteni az időt, hogy rejteket keresek a bázison. Egy kérdés vagy kettő... Szabad előre felszedni cuccokat vagy mindig csak akkor amikor feladatba kapom? Ahogy megyünk ki a bázisról, szembe van a szobor és balra egy anomália, abban van képződmény. Szabad azt onnét kiszednem vagy még várjak vele?
A Pultos küldött doksikért Csernobil 1-be, megtaláltam a levelet, amit anno Klim kapott. Van még más doksi is? Kissé kapkodva játszottam, mert közben melóba készülődtem.
Ha gondolod, akkor írd be azokat a szövegeket, amiket gondolsz, vagy írd le mit kell cserélni és én megcsinálom. Játék közben legalább javítom az eltérő neveket.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34491) Xorith


Xorith
(tag)

Üdv! Itt van egy kis Stalker Dead Air videó tőlem.
Remélem most nem tiltja le a youtube a zenék miatt.
Stalker Dead Air

[ Szerkesztve ]

(#34492) Antonius1978 válasza shield (#34490) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Hat majd - ha nincs ellenedre - en megadom hogy mit kell cserelni, es beszurni, aztan te javitod, mert mostanaban elegge kemeny melo harul ram, es pihenni vagyok minel tobbet, es a laptopon nincs kedvem vacakolni, mert nem tudom megnezni az eredmenyt.De amugy is elvallaltad ahogy olvasom a tovabbiakat, szoval remek.

A bazison nincs kulon motyod, minden vagyonodat magadon/magaddal hordasz.Mivel inkabb ugymond nyomozol, nincs szukseged arzenalra, siman eleg egy soretes es majd 1 jobb fegyver - ezt majd talalsz, epp annak a rejtekhelynek a leirasat kell majd valamelyik elvegzett kuldi szovegebe beleszoni jutalomkeppen, de vegulis ha sokat tapogsz egy helyben, azaz sokat alszol, stb, akkor tobb kepzodmeny is termelodik, azaz arra akarok kilyukadni, hogy akar vehetsz is majd magadnak a fegyverek es kepzodmenyek eladasa utan.
Szoval 1 soretes, es a rejtekhelyen talalt Vintorez, vagy AS Val, vagy hasonlo fegyver, es az eleg is, veszel ra tavcsovet, es kalap.

A szkript ha jol dereng - azaz jopar feladatnal igy volt, es szerintem akkor a tobbivel sincs maskepp - csak akkor spawonlja a kuldihez szukseges dolgot ha elvallalod, azaz aktiv.Amig nem vallalod el, addig nincs a dolog bespawnoltatva, erre 2 peldat tudok mondani, az egyik az altalad emlitett kocsmaros papirjai (amit a nagy aruhazban talalsz meg, ahol a zsoldosok Menedek nevu bazisa van az alagsorban, menj be az uzletbe, es menj majd a villamanomaliak iranyaba a hatso udvar fele, a bolt es udvar kozotti helysegbe spawnolodik), valamint a Vetkek terkepe, az is csak akkor lesz ott ahol kell, ha a feladatot elvallalod, maskepp nincs ott semmi.

A kepzodmenyeket azonnal felszedheted ha talalsz, pl azt amit emlitesz, es azt, amit a kepzodmenyvadasz kuldinel kapsz, a tobbivel celszeru varni vagy 3 napot, ugyanis azt tapasztaltam, hogy az elso nap mindegyik nem spawnolodott be, hiaba van atjavitva, hogy azonnal ott legyenek, 1-2 kepzodmeny az 5-bol?! nincs azonnal benne, de par nap mulva megjelennek.Aztan ha ezeket az egyedi altalam betett kepzodmenyt felszeded, akkor utanna ami termelodik az egyertelmuen felszedheted es eladhatod.

A szovegnek stb-nek majd kesobb utannanezek, es ha lesz idom, akkor le is irom hogy mit kellene valtoztatni meg.

(#34493) shield válasza Xorith (#34491) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Érdekes. Azt hittem ez valami régi mod, vagy az is, csak most kezdték angolra fordítani?
Esetleg a véleményedet is leírhatnád róla.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34494) Dhampir válasza Xorith (#34491) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Ki kellett irtani a haverkodó banditákat? Lehet, hogy szerepük lett volna későbbi küldetések miatt.

A bánya nem póninak való hely.

(#34495) Xorith válasza shield (#34493) üzenetére


Xorith
(tag)

Eddig nem sokat toltam, de eddig nagyon érdekesnek tűnik. Még akarok belőle egy pár videót.
Bonyolult és részletesnek tűnik.

Dhampir: Lehetséges, bár csak nem lesz akkora fő szerepük. Legalábbis remélem. :DD

(#34496) joeetm válasza Dhampir (#34494) üzenetére


joeetm
(kvázi-tag)

Szerintem részben a játék freeplay jellege miatt nem enemy-k a banditák alapból, utána eldöntöd hogy lelövöd e őket, valahogy úgy mint a sima CoP-ban.
Lehet hogy spoiler
Viszont a szeméttelepen elég sokan vannak, és van főnökük is, így lehet hogy story szempontból is tudnak valamit, de én is kicsináltam őket nagynehezen, mert nem bírom az arcukat és kell a loot :)

Tovább még én sem jutottam, mert kipróbáltam a Last Stand módot, és a sima játékom jelenleg áll, viszont a Last Stand elég durva, amilyen jól megindultam a katonai raktáraktól dél fele, Agropromban kb oda jutottam miután feljöttem az underground-ból, hogy lehet bedobom a törülközőt, mert kb mindenből kifogytam, a szörnyek viszont szeretnének vacsoraként elfogyasztani :DDD

_Az a hülye aki nem normális_

(#34497) Dhampir válasza joeetm (#34496) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Viszont ha a banditák netán nem bántatnának, legalább lennének, akik ellenállnak a szörnyeknek. Egy kiüresített terepen kóborló stalker olyan, mintha ízletes desszertet kínáló tálcán ajánlanának fel az éhesen vicsorgó vadállatoknak.

A bánya nem póninak való hely.

(#34498) joeetm válasza Dhampir (#34497) üzenetére


joeetm
(kvázi-tag)

A Last Stand játékmódban nincsenek stalkerek, traderek, csak te egyedül, Zombik, meg a zóna szörnyekkel teli :K

_Az a hülye aki nem normális_

(#34499) Dhampir válasza joeetm (#34498) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Hogyan fejlesztesz? Ki ad küldetéseket? Mi a cél az aznapi túlélésen kívül?

[ Szerkesztve ]

A bánya nem póninak való hely.

(#34500) joeetm válasza Dhampir (#34499) üzenetére


joeetm
(kvázi-tag)

Stash-ekbe találhatsz ezt-azt, jobb helyeken fegyver, töltény akad, medkit ritkább, kaja még ritkább. Zombik-tól tudsz lootolni, meg nyilván ha olyan karaktert kezdesz, akivel tudsz szerelni, van esélyed javítani a cuccod. Küldetés nincs, és csak a túlélés a cél. Elvileg ha túl sokat maradsz egy mapon, egyre erősebb szörnyeket spawnol a játék.

Nem volt még advanced toolkit-em, de a basic használatával lehet magadnak craftolni javítóeszközöket, alapvető túlélési eszközöket, pl:főzőállvány, kötszer

Szóval csak az aznapi túlélés a cél, és a mozgásban maradás. Mint a túlélős kraftolós játékokban, csak sokkal mostohább a környezet, itt nem tudsz csinálni egy kunyhót és elbújni éjszakára a világ gondjai elől.

_Az a hülye aki nem normális_

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.