Hirdetés

2018. október 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-10-11 18:58:03

IT café

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34401) Papa Joe válasza Antonius1978 (#34400) üzenetére


Papa Joe
(újonc)

Antonius1978, Sklopp nagyon köszönöm!

Az elmúlt napokban megpróbáltam mindent. Régebbi mentés betöltésétől, az egész játék újrarakásáig. Feltettem az utolsó előtti magyarítást, játék mentés betölt - persze egy korábbi mentéssel - semmi változás... :-(
Dobtam a pi***ba. Minden más COP módot letoltam már, aminek volt fordítása, úgyhogy szépen megvárom amíg elkészültök a Csernobili Krónikákkal, addig meg szépen süt kint a nap. :-)

Ettől függetlenül tényleg nagyon köszönöm a segítő szándékot, ötletelést!!! :R :R :R

(#34402) sklopp válasza Papa Joe (#34401) üzenetére


sklopp
(őstag)

Még egyet próbálhatsz, a mod megérdemli: vedd vissza a DX11 beállítást alacsonyabbra, volt már olyan mod, ahol bizonyos videó kártyákkal problémás volt.

(#34403) Antonius1978 válasza Papa Joe (#34401) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Hat nem kellett volna leszedd, talan Sklopp-nak igaza van, lehet a DX okoz gondokat, en altalaban mindig DX9-en jatszom, es akkor normalisan fut, nem kell semmi DX10 vagy 11, azok mar olyanna alakitjak a grafikat, mint a fenyes muanyag, es az nem igazan tetszik.

De ha mar leszedted, akkor sokat nem kell varj a Cserno-bili kronikara :D ugyanis a forditas az mar megvan, par napja amikor foglalkoztam vele, akkor atjavitottam a " ?" es ". " hibakat, de kozben lett emiatt par aprobb mas hiba, ahol pl ?! vagy ... volt, es meg nem irtam bele a szovegbe a rejtekhelyekre valo utalast, igy csomagoltam be, asszem az anomalias dolog is benne van mar, amivel egy hetig vacakoltam kb, de mindez azt, hogy jatszani tudj a moddal nagyon csekely mertekben befolyasolja, aztan majd johet idovel az ujabb rancfelvarras hozza.
Magyaran azt akarom mondani, hogy inditsad el a letoltest, es gondolom 1 oran belul atkerulok a masik gephez, es feldobom neked a forditast, es maris jatszhatsz, kiveve, ha jobban szereted a napsutest :D

(#34404) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

(#34405) Antonius1978 válasza Dhampir (#34404) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

:C

Na kerem szepen, itt a Csernobili Kronika (meg tartalmaz hibakat, de nem veszes), ugyhogy aki akar, az nekiugorhat.[link]

[ Szerkesztve ]

(#34406) Dhampir válasza Antonius1978 (#34405) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Köszönet érte! :R

(Ha majd lesz hozzá való gépem, akkor tudom megnézni, addig legfeljebb kibicelek. :D)

A bánya nem póninak való hely.

(#34407) Erdő válasza Antonius1978 (#34405) üzenetére


Erdő
(tag)

Kösz!!

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#34408) Antonius1978


Antonius1978
(PH! addikt)

Nincs mit sracok, remelem tetszeni fog a forditas, kisse kozonseges nyelvezetet (is) hasznaltam, megprobaltam magam beleelni minden egyes mondatba, hogy hitelesebbnek tunjon, es igyekeztem azokat is valtozatosabba tenni (azaz nincs mondatonkent 5 b@zmeg). A hibakat sajnalom, de ezutan ha meg valaha forditani fogok, akkor jobban odafigyelek, hogy minden tokeletes legyen ettol a korrekturazastol is elment a kedvem :DDD
Aztan majd idovel, amikor kedvem lesz akkor nekifogok es javitgatom, csak ahhoz kedvem is kell legyen.

(#34409) lsc válasza Antonius1978 (#34408) üzenetére


lsc
(PH! nagyúr)

Üdv
Hogy lehet letölteni, regisztrálni kell?

Az élet kegyetlen .

(#34410) Antonius1978 válasza lsc (#34409) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Nem, bejon a kepernyo, es 2 kek gomb van, a bal oldalival le tudod szedni (slow download - free).
Ranyomsz arra a gombra, es bejon a letoltes, mented, ennyi.

(#34411) lsc válasza Antonius1978 (#34410) üzenetére


lsc
(PH! nagyúr)

Reklámblokkolóval kínlódott, lejött, akkor ez "csak" magyarítás?

Az élet kegyetlen .

(#34412) Antonius1978 válasza lsc (#34411) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Igen, a magyaritas, es belepiszkaltam az anomaliakba is, hogy 4 uj kepzodmeny legyen benne alapbol, mert a keszitok ugyan beraktak 12 uj kepzodmenyt, amibol 5ot kesziteni lehet, 1et alapbol kapunk, 2 termelodik, de 4 db viszont nem volt beleteve a leirasba, hogy az is termelodik, igy belematattam hogy az a 4 alapbol benne legyen, azaz ilyesmi.Le kell szedd hozza a jatekot es Shield emlitett valami grafikai tuningot is, en azt is ratettem, de nem eszleltem nagy kulonbseget, en amugy is gyengebb beallitason jatszom.

Most nekifogok, hogy megirjam a jatek bemutatojat, es otleteket hozza, hogy TZS majd tudja feldobni az oldalara.Amikor minden tokeletes lesz, es nem kell tobbet semmit javitani, akkor majd osszekotegelem a jatekot, es majd TZS-t megkerem hogy ugy dobja fel az oldalara, akkor csak a Patch alkonyvtarba kell bemasolni 2-3-4 allomanyt, es azzal annyi, indithatod a jatekot.

(#34413) Antonius1978


Antonius1978
(PH! addikt)

Csernobíli Krónikák,
avagy egy eszlős sztalker kalandozásai a Zónában.

Kalandunkat a Zóna egyik peremvidékén, a Csernobíl-1-ként ismert övezetben kezdjük.
Főhősünk egy Klim nevű sztalker, aki még gyerekkorában elköltözött szüleivel együtt, a később Zónaként ismert területről, egy rejtélyes figyelmeztetés hatására.
Azon idő alatt, amíg Klim felcseperedett, megtörtént a csernobíli atomerőmű katasztrófája, és kialakúl maga a Zóna is.
Ezek a rejtélyes dolgok és a figyelmeztetést küldő titokzatos csoport kiléte felkeltik Klim kíváncsiságát, és elindúl a Zóna felé, hogy megtalálja kérdéseire a választ.
Amint belép a Zóna peremvidékére, kellemetlen élményben van része: egy irányító a befolyása alá vonja, és már-már ledöfi saját magát, amikor egy ismeretlen sztalker siet a segítségére, megsebzi az irányítót, minek hatására Klim kiszabadúl az iranyítása alól, és egy szál késsel ráveti magát a sebesült irányítóra, hogy tarkón szúrja.
Megmentője magával cipeli a sztalkerek bázisára, itt Klimre ragassza az Eszelős ragadványnevet, mert képes volt nekimenni egy szál késsel az irányítónak.
Ezek után Klim, azaz most már Eszelős, ahogy a sztalker nevén ismerik, megszállottan kutatni kezd a múlt után.
A peremvidéken érik sztalkerré, része van képződményvadászatban, árulásban, harcban, kémkedésben, szívességeket tesz szívességekért cserébe, mutánsokat vadászik le, küldetéseket hajt végre, segíti a tábor közösségét.
Kutatásai során eljut a kihalt Pripjaty városába, és magához a csernobíli erőműhöz is, hogy végűl fényt derítsen minden rejtélyre.

(#34414) lsc válasza Antonius1978 (#34412) üzenetére


lsc
(PH! nagyúr)

Köszi :R .

Az élet kegyetlen .

(#34415) Antonius1978 válasza lsc (#34414) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Jo jatekot, es nyugodt szivvel elvezd a forditast :DDD

(#34416) Dhampir válasza Antonius1978 (#34413) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Ez a sztori izgisen indul. :C

A bánya nem póninak való hely.

(#34417) Antonius1978 válasza Dhampir (#34416) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Igen, es mindent egybevetve jo is a mod elegge, kar hogy nincs egy picitt tobb akcio benne, csak egy picitt, es nem hosszabb... :U

(#34418) Sensut válasza Antonius1978 (#34417) üzenetére


Sensut
(őstag)

Jól indul, de sajnos leseggel a sztori és rövid is. Vannak benne jó egyedi meglátások és a mod felépítése is kiváló lenne egy sokkal, de sokkal bővebb tartalomhoz, mert így ennyiért szinte nem is érdemes mondjuk a képződményekkel bajlódni, holott az a része is eléggé ötletes. A sztori sajnos nem az lesz, aminek idul, elferdül az egész más irányba és nekem itt veszett oda a játék súlya. Már úgy fejeztem be, mint egy bármilyen modot, unalmason és nem is maradt meg belőle semmi az emlékeimben. Igaz, hogy régecske volt mindez, úgyhogy újrajátszom azt hiszem. Lehet, hogy rosszul emlékszem valamire :)

(#34419) Antonius1978 válasza Sensut (#34418) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Igen, van igazad, kar, hogy nem hoztak ki belole egy sokkal hosszabb modot, 3x ennyi palyaval, es hosszabb tortenettel, meg tobb harccal, de nekem bizonyos dolgok tetszedtek.
A tortenetrol meg csak annyit, hogy amikor angolul jatszodtam, elsiklottam egy rakas magyarazat felett, egyszeruen azert, mert az angol nem az anyanyelvem, es mindent nem ertek, de most, amikor a fordito segitsegevel mindent leforditottam es megertettem, egy rakas magyarazat szakadt a nyakamba a vege fele, amitol enyhen lehidaltam :D
Ugyanis a magyarazatokbol megertesz egy rakas dolgot, amit eddig nem ertettel meg teljesen, mondtam, ez egy nyomozos sztori a Zonabol gyakorlatilag, es vegul egy rakas dolgot ertesz meg a vegen.
Igen, sajnos a kepzodmenyeknek nem nagyon van hasznuk, azaz vegulis nem teljesen haszontalanok, de nem adnak akkora uber-szuper elonyt, de vagy veluk, vagy nelkuluk is lehet siman boldogulni.
Jo lett volna ha meg beiktatnak par kepzodmenyvadaszatot a gyarthato kepzodmenyek kapcsan, hogy kapjunk valami jutalmat stb, de ennek csak akkor lenne ertelme, ha nem tudnank semmi fegyvert, ruhat, stb venni, igy annak sem lenne tul sok ertelme, mert a fegyverek arat azt nagyon szepen beallitottak, ezidaig ebben a modban tetszett a legjobban a fegyverek ara, ugyhogy lelott, vagy kitores soran megpusztult sztalkerektol lehet gyujtogetni, es feljavitva eladni, igy nem szenvedunk majd nagyon penzhianyban, lesz epp annyi, amennyire szuksegunk lesz.
Hat tedd majd meg fol mostanaban, a javitatlan magyaritast is elered meg, asszem 1 honapig ott lesz azon a tarhelyen, fennebb megtalalod a hivatkozast.

(#34420) batman91


batman91
(senior tag)

Privyet stalkerek!

Az volna a kérdésem, hogy valahogy megoldható-e a játék orosz nyelven való üzemelése angol felirattal. Mert a telepítőben nem lehet kiválasztani a gog-os verziónál. A dobozos verziónál emlékszem volt rá lehetőség, csak dvd olvasó hiányában már nem tudom sajnos használni azt. Én többet nem vagyok hajlandó angol szinkronnal játszani, mert az valami katasztrófa. Vagy csak az angol text mod marad már lehetőségnek. Esetleg tudtok valami olyan angol feliratot hozzá ami elég jó minőségű és lefordít maradéktalanul mindent? Előre is köszi a segítséget!

War. War never changes.

(#34421) xFreex válasza batman91 (#34420) üzenetére


xFreex
(fanatikus tag)

Stalker CoP Russian audio.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#34422) batman91 válasza xFreex (#34421) üzenetére


batman91
(senior tag)

Köszi, majd ránézek. :R

War. War never changes.

(#34423) borovi válasza Antonius1978 (#34405) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Egész pontosan milyen modról van szó? Honnan lehet letölteni és milyen alapjáték kell hozzá? A magyarítást nem tudom leszedni, csak várakoztat a slow download, de semmi sem történik.

(#34424) hubai38 válasza borovi (#34423) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

(#34425) borovi válasza hubai38 (#34424) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Áh, köszi! :R

Már csak a magyarítást kellene leszedni valahogy, mert azóta se lehetett onnan, ahonnan kéne.

[ Szerkesztve ]

(#34426) Antonius1978 válasza borovi (#34425) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Lehet, csak ha reklamblokkolod van, akkor nyomod hogy folytassa, es odaenged, aztan a bal oldali slow download, es sanyi...nekem is van, es nekem igy mukodik, mert kiprobaltam.

(#34427) borovi válasza Antonius1978 (#34426) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Közben sikerült, egy másik ablakot is meg kellett nyitni, így már jó volt, köszi. :K

(#34428) tzs182 válasza Antonius1978 (#34413) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Áhh, mekkora sztori, alig várom, hogy játszhassak vele :D Elérhető már magyarul?
Kiveszek szabit akkor és már nyomom is :D

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34429) Antonius1978 válasza tzs182 (#34428) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Sajnos nem kell tul sok szabadnapot kivenned :U :DDD
Ugyanis a jatek tul rovid, kb 5-6 ora alatt vegig lehet tolni kb ennyi erzesre, en mar vagy 5x jatszodtam ki zsinorban egyreszt azert hogy olvassam a szoveget es jegyzetelek, ahol pl be kell szurni, vagy ki kell venni 1-1 szot, esetleg cserelni, vagy van 1-2 mondat is, amit atalakitanek stb.

A fulszoveget igyekeztem amolyan sztalkeresse alakitani, mint pl olvashattuk a Saga59 altal forditott konyveknel (remelem turhetoen eltalaltam, mert nem vagyok iro, de koppintok egyet's mast innen-onnan), amugy a meset kibovitettem, pl ezt az Eszelos meset en koltottem hozza a tortenesek fuggvenyeben, az eredeti modban Klim csak Klim es nem Eszelos, aztan a szovegekben benne van egy nota kezdosora is, meg az egyik koltonktol egy idezet :DDD

Mar holnap kerheted a szabit :C [link]

(#34430) tzs182 válasza Antonius1978 (#34429) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Ejj, hehe, köszi a reagálást. Oké, akkor kérem a szabit :D
Akkor csak, hogy tiszta legyen a kép. Leszedem először ezt a gamedata-t. Aztán kell ez is [link] s aztán:
1. COP Install,
2. mod install,
3. az általad linkelt gamadata másol, felülír?

(Jól tetted ezt a bővítést, ha össze tudom rakni a dolgokat, már nyomom is :D)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34431) Antonius1978 válasza tzs182 (#34430) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Igen, ez a sorrend, annyit hozzafuzok meg, hogy a MODDB-n levo oldalon gorgess lejjebb, lesz hozza egy crash fix es egy textura pakk, jatekot kibontod, a fixet es a texturat ramasolod, aztan az en gamedatamot teszed ra felulirassal es mar minden klappol.

Itt fuznem hozza, hogy aki barmilyen hibat lat, az jegyezze le, es majd irja be ide, hogy majd javitani tudjam, es mikor minden ismert hiba ki van javitva, akkor majd kotegelni fogom az egesz modot, lesz beloluk x1, x2,stb .DB beluluk, es akkor nem kell semmivel vacakolni, hanem az allomanyokat siman bemasoljuk a Patch konyvtarba (az alapjatekeba), es mar CC lesz belole.

(#34432) tzs182 válasza Antonius1978 (#34431) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Köszi a tippet, már már nézem is. A crashfix és ez: [link]?
mod kicsomagol/copy
crashfix szintén
textura szintén
te gamadata-d :)
teszt...

szerk: megy! viszont az intro-nál a szöveg helyett kérdőjelek jelennek meg.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34433) Antonius1978 válasza tzs182 (#34432) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Na bocs, a valaszt nem tudtam megirni, csak most latom hogy irtal, mert elhuztam meloba, most ertem haza.
Igen, most hogy mondod, az nekem is feltunt, de elfelejtettem utannanezni, most nem tudom ez milyen hiba lehet, ott valami nincs leforditva, vagy rossz kodlapja van, vagy mi a fene, meg regebben ugy emlekszem, hogy mukodott... :F

Igen, arrol a grafikai pakkrol van szo, es most, hogy annyit baszogattam a kepzodmenyeket, es lattam hogy hogyan neznek ki az ujak, most megakadt a szemem az Icon pack addonon, es ugy tunik, hogy ezek a kepzodmenyek vaganyabbul neznek ki, holnap majd radobom a jatekra, es megnezem, hogy mukodik-e, azaz nem holnap, hanem meg ma :D

(#34434) Papa Joe válasza Antonius1978 (#34433) üzenetére


Papa Joe
(újonc)

Ave Antonius!
Elkezdtem a Csernobili Krónikákat, és van egy kis problémám. Amikor telepíteni akarom a zsoldosoknàl a lehalgatót, nem akar kilépni. Telepítem, bal gombal behozom a frekvenciát, de utánna semmire sem reagál. A játék nem fagy le, csak nem tudom annak a lehalgatónak a felületèt bezárni. Emlékszem régebben volt ilyen a hacktool-al, osszciloszkóppal, de akkor egyszerűen az F gombal vissza kiléptem.
Ötlet, tipp, bármi?

[ Szerkesztve ]

(#34435) Antonius1978 válasza Papa Joe (#34434) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Morituri te salutant ;]

Itt csak annyi a kulonbseg, hogy 3x kell hangoljad a keszuleket.
Azaz megnyomod a bal gombot, utanna kattintasz a csuszkan az 1/4-enel, felenel, es 3/4-enel, ezt az oszcilloszkopon latod, marmint felul a kepen a hullamok valtozasat, mindig mas alaku, miutan latod hogy mas alaku a hullam, kattintasz a bal gombon megint, csuszka, bal gomb, csuszka, bal gomb, es jobb gombbal bezar.
Es kesz.

UI: a csuszka a kepen legalul van, a bal sarokban alul meglatod azt a butykot, amit mozgatnod kell.Csak azert irom, mert ugy tunik elkerulte a figyelmed, azert nem jottel ra hogy mit kell csinalni. Ezt majd akkor javitani kell a feladatlistaban, azaz beirni, hogy senki se akadjon el a kuldivel.

UI 2: Shield, betettem azt az uj DDS-t, ami az uj kinezetelu kepzodmenyeket tartalmazza, es azok elso latasra tenyleg vaganyabbak, csak epp a lairas nem klappol az uj kepekkel, azaz ami Sejt kellene legyen az pl Homokora stb stb. Ezt hogyan lehetne javitani, mert annyit tudok Free-tol, hogy az adott kepzodmeny leirasanak tartalmaznia kell a kepzodmeny kepenek a koordinatait a DDS terkepen, ha senki nem ert hozza hogy belematasson, akkor nem javasolom az uj ikonok hasznalatat... :U

[ Szerkesztve ]

(#34436) shield válasza Antonius1978 (#34435) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Épp most raktam fel a modot és bele raktam én is az "Icon pakkot", ezek szerint nem kellett volna. SaGa érti ezt a koordináta dolgot.
Akkor csak a CC_Pripyat_Crash-Debug_Fix.1.7z-t kell bele rakni, ami csak 1 fájl, a _g.script.
Ebben is csak 2db -- van az egyik sorban a szöveg előtt.
Már találkoztam ilyen dologgal valamelyik mod egyik fájljánál, már nem emlékszem mi is a 2 -- funkciója.
Ezt az egy fájlt be kell tenni magyarításba, hogy ne kelljen vele foglalkozni. A modhoz talált többi cuccnak semmi jelentősége, csak a textúrák lettek kisebb méretűre csinálva, szerintem nincs sok jelentősége.

Szerk.: Csak a DDS-t raktad be vagy a másik 2 fájlt is? Az egyik a "artefacts.ltx", gondolom ebben átírták a koordinátákat, akkor még jó is lehet.
Hogy miért van ott a "outfit.ltx" azt még nem tudom.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34437) SaGa59 válasza shield (#34436) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A koordinátarendszer nagyon egyszerű.

Fel kell osztani a DDS-t 50x50 pixeles négyzetekre, a bal felső a 0,0. Az ltx fájlokban azt kell megadni, mekkora (hány ilyen négyzetet fed le) egy ikon és melyik mezőben van a bal felső sarka annak az ikonnak.

pl:
inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 16
inv_grid_y = 8

A kép két mező széles, egy mező magas, az elhelyezkedése pedig balról a 17., fentről a 9. mezőben kezdődik. Ezen a képen ez a távcső.

Részletes magyarázat itt, bár kissé nyakatert, mert a szerző nem jött rá, hogy nem 1-től kell számolni a mezőket, hanem 0-tól, így azt magyarázza, hogy a megadott x és y érték a kép előtti és feletti mezőre mutat, de annak semmi értelme. Számítógépen mindig 0-tól kezdünk számolni.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#34438) Papa Joe válasza Antonius1978 (#34435) üzenetére


Papa Joe
(újonc)

Most léptem be, hogy megírjam figyelmetlenségem! 😁
Egyébként nagyon köszönöm!
Ismét...

(#34439) shield válasza SaGa59 (#34437) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Köszi a részletes leírást.
Antonius még nem válaszolt, hogy bemásolta-e az "artefacts.ltx"-et, mert ha nem akkor lehet hogy azért volt a keveredés. Talán nem is kellene ezt bele rakni.

Antonius az elején ez a Ladik/Skiff név/történet kissé zavaros. Ladikként mutatkozik be, de a neve Skiff. Bele kerestem a fájlokba és ott is Skiff PDA-ja, stb... A szövegekben is Skiff néven szerepel. Ezeket javítani kell.
A Skiffel való párbeszédben sok helyen a ő helyett o van, de van ahol az é helyett e van. Látszik hogy az angol billentyűzetet szoktad használni. Csináltam képmentéseket.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34440) Antonius1978 válasza shield (#34436) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Ami abban az icon nevu modban volt, mindent beraktam.
Az outfit.ltx-re asszem tudom a valaszt, a kepen lattam a Tiszta Egbolt panceljat, ami a CC-ben alapbol nincs benne, gondolom igy bekerul es meg lehet vasarolni, de meg nem volt alkalmam megbizonyosodni rola, hogy ez igy is van.

Saga59 - en ebbe a DDS dologba nem fogok belemaszni, akkor inkabb kimarad az uj kepzodmeny mod, pedig jobb lenne, es ha van Tiszta Egbolt pancel is, habar gyakorlatilag sem az ikonok, sem a pancel nem szamit.

Papa Joe - akkor jo, ha tovabb tudtal haladni.

Shield, igen, tobb mint bizonyos, hogy bemasoltam, de elotte csinaltam az eredetirol mentest, azt hiszem, majd amikor idom lesz, megnezem.
Tudok rola, hogy Ladik egy par helyen meg Skiffkent szerepel, habar 2x is atneztem az allomanyokat, hogy legalabb a szovegben javitsam, ugy tunik, elkerulte valami a figyelmem, mondjuk mostmar tudom hogy hogyan lehet egyszeruen lecserelni.
Viszont az bosszant, es kapasbol nem tudom miert, a mellekszereplok leirasa allomanyban a nevek at vannak irva magyarra, es megis angolul/oroszul jelennek meg a nevek, ha a kurzort a szereplore viszed.
De nem, bocsi, nem akkor, hanem akkor amikor/ahol te mondod, ez gondolom egy szkript, pl amikor interakcioba kerulsz a tortenet szerint valakivel, akkor nem magyarul jelenik meg, majd meg kell keressuk, hogy melyik allomany a ludas.
Van aztan olyan is, ahol a szereplonek 2-3 neve van, mert majd abbol kell kivalasszuk a veglegest, 1 nevet biztosra cserelni kell : Barlonda (a leiro allomanyban Brodyaga) ami magyarul azt jelenti Csavargo, viszont az eredeti jatek az angol utan volt forditva, es ott Koszanak nevezik, tehat Csavargo=Kosza, erre akkor jottem ra, amikor a3-4-ik vegigjatszasnal elotte alltam es lattam az arcat, addig nem esett le, nem kapcsoltam ossze a Csavargo szot a Kosza szoval ezert nem jottem ra.

Ezek az elirasok is marhara erdekesek, mert mint mondtam, az osszes szoveget 2x elolvastam, es megis elkerulte a figyelmemet egyes helyeken, hogy nincs ekezet, igazad van, kb 16 eve ekezetek nelkul irok, es lehet megszokasbol elfelejtettem leutni az ekezetes magyar betut, inkabb a megszokott ekezet nelkuli jott osztonosen :D
Az jo, a kepmentes, ugy megtalalom majd a hibakat.

(#34441) Yutani válasza shield (#34436) üzenetére


Yutani
(PH! nagyúr)

SQL-ben a '--' a megjegyzést jelenti, azaz ami utána van a sorban, nem kezeli programkódként. Lehet, itt is azt jelenti, nem?

Régi ISA SB és GUS hangkártyákat keresek saját részre, nem kereskedni! Privizz, ha van valamid! ABIT AU10 is érdekel! #tarcsad

(#34442) Balathruin válasza Yutani (#34441) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Igen

(#34443) shield válasza Antonius1978 (#34440) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Kellene a név lista, természetesen már a végleges, akkor megcsinálom. Priviben küldöm a listát.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34444) Dhampir válasza Antonius1978 (#34440) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

kb 16 eve ekezetek nelkul irok

A suliban mit szóltak hozzá? :D

A bánya nem póninak való hely.

(#34445) Antonius1978 válasza shield (#34443) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Elkuldtem, viszont meg van 1-2 dolog, amivel nem vagyok megelegedve.
A LADIK nev az tetszik erosen, mar meg is szoktam, viszont utannaneztem es a Skiff az valami vitorlazassal kapcsolatos szakszo feleseg, valami olyasmi, hogy bogozod a vitorlat, effele.
Utannaneztem a szonak, aztan a magyarban honos hajozasi, vitorlazasi szakszavakat kerestem, es talaltam is egy kedvemre valot, ez is valamifele csomot, kotozest, bogozast, vagy valamifele szerkentyut jelent a neve TAKLI.
Megkerem a forumozokat, hogy szoljanak hozza, hogy szerintuk melyik hangzik jobban....

A masik nagy gond a kocsmaros neve, mert az Stepanich, Sztepanics, Sztyepanics, Sztyepanity stb, nem tudom melyik, viszont, mivel a rendes nevukon kivul (amit ugye nem sokan tudnak), minden sztalkernek van egy beceneve.Szerintetek egy csaposnak, kocsmarosnak, pultosnak milyen sztalker neve lehet(ne), otleteket kerek. En Hami-t, Zaba-t gondoltam, de annyira nem tetszenek, esetleg lehet Kopasz, mert nincs haja,,,otlet?

A harmadik nev ami nem tetszett, es hamarjaban lefuttattam egy tesztet az agyamban, a Trapper.
Hoppa, beugrott egy nev, pont most, mivel magyarazni akartam, hogy a Trapper az olyasvalaki, aki csapdakkal, kelepcekkel, de azon belul hurokkal fogja a vadakat. De viszont a Kelepcés, Csapdász nem tetszik, igy hirtelen kigondoltam, hogy ha mar csapda, akkor arrol legyen szo, hogy nem o allitja fel, hanem o az sajat maga a csapda, es egy magyar regenybol eszembe jutott a martalek szo, ez a lovas nepeknel volt az a szemely, aki csapdaba csalta az ellenseget stb.De a MARTALEK sem eleg jo, igy most a drothurokbol eszembe jutott, hogy Trapper neve legyen HUROK.

Faraday nevevel sem vagyok maradektalanul elegedett, vegulis rahagytam a Langesz nevet, de kellene majd egy jobb.

Dhampir csak a szamitogepen irok ekezetek nelkul, ez akkor kezdodott, amikor beregeltem a Gyaloglo.hu csevej oldalra 2002-ben, es mivel nem volt magyar billentyuzet telepitve, igy szoktam meg.

[ Szerkesztve ]

(#34446) Dhampir válasza Antonius1978 (#34445) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

:R

A bánya nem póninak való hely.

(#34447) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

Haha gyaloglo cset :D Van itt még olyan aki tagja volt? :D Vagy még most is az? :D

Amúgy valszeg nekem is újra kell kezdenem a játékot, mert meghalt akihez vissza kéne vinnem feltörni a PDA-t. Gondolom akkor ez a szál így értelmetlen ugye? Plusz miután megkapja az 5000 rubeles pisztolyát Komor meg kéne figyelni. Figyelem már egy ideje de semmi nem történik :D

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34448) Antonius1978 válasza tzs182 (#34447) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Nem hótt az meg, te :D , hanem fontos üzleti útra indult, menj közel a székhez, amin ült, és kapsz egy újabb küldit.

Komor barátunk este szereti intézni a dolgait, úgyhogy 12 fele menj a kocsmába, és akkor majd elindul az iparos.

Addig ne is menj a szerelő székéhez, amig nem intézed el a Komor küldetést.

(#34449) tzs182 válasza Antonius1978 (#34448) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Nem indult az sehova barátom, ki van nyúlva mint a béka hason fekszik a földön :DDD De kipróbálom, köszi a tippeket! :)

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34450) Antonius1978 válasza tzs182 (#34449) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Biztos nincs jo kedve, es alulrol akarja szagolni az ibolyat :D

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.