Hirdetés

2018. október 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Hirdetés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-10-11 18:58:03

IT café

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34351) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

Újra kell majd kezdenem az egészet, tzsweb ajánlójából és ebből a videóból látom, hogy már Limanszkban elrontottam a dolgokat, amikor hirtelen felbukkantam és tüzet nyitottak rám a zsoldosok.

Majd valamikor remélhetőleg folytathatom a játékot, mert nagyon jónak tűnik ez az önálló történet!

Köszönet a magyarításért is! :R

[ Szerkesztve ]

A bánya nem póninak való hely.

(#34352) Erdő válasza Dhampir (#34351) üzenetére


Erdő
(tag)

Köszi a jelzéseket!
Az Antonius fájlt már leszedtem, az nem a WoT-hoz tartozott, csak a Csernobili Krónikák egy részének fordítását így küldtem el neki.
A mesélős történeteket nem fordítottam le, mert arra már nem volt kapacitásom.
Limanszkban tényleg meg kell dumálni a zsoldosokkal a dolgot, nem érdemes rambózni.
A szerszámokkal/anyagokkal kapcsolatos probléma talán csak annyi, hogy nincs meg mind. 12-nek kell lennie, ha jól emlékszem.
Szerintem elég jó mod a WoT, egyszer mindenképpen érdemes végigjátszani.

[ Szerkesztve ]

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc

(#34353) sklopp válasza Dhampir (#34350) üzenetére


sklopp
(őstag)

A begyűjtendő cuccok többnyire szem előtt vannak, csak az a gond, némelyik erősen belemosódik a környezetébe. Én már harmadszor kezdtem bele, de mindig problémás mindet megtalálni. Igaz, mindig meg is lesz. Ne add fel. Különösen figyelj a sötét sarkokra. Lent a pincében is több rejtekhely van.

(#34354) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

Erdő és sklopp

Köszönöm! :)

A bánya nem póninak való hely.

(#34355) shield válasza Dhampir (#34354) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Én először, amikor Limanszkban lerambóztam a zsoldosokat, akkor a szerszámokat letudtam adni a szerelőnek. Másodszorra amikor a zsoldosokkal jóban letem, akkor hiába szedtem össze a cuccokat, nem kellett a szerelőnek.
Már nem is emlékszem, hogy érdemes-e bratyizni a zsoldosokkal!? Mintha a későbbiekben nem sok jelentősége volt. Persze ha jól emlékszem.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34356) Dhampir válasza shield (#34355) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Az biztos, hogy pár cucc begyűjthető tőlük, ami akár útközben értékesíthető (például a Limanszki híd előtti csalagútban három fickóval üzleteltem). A kötszert elég húzós áron kínálják a komák.

Sajnos egyenlőre nem tudok vele játszani, mert a laptop nem az enyém, ráadásul valamiért erősen laggolt is egy második játék indításnál, talán a procit sem ártana már újrapasztázni, főleg így pár stalkeren túl, amiket régen végigvittem rajta. Jó porhanyós lehet már az i5-3230M tetejére gyárilag rákent paszta. :)

A bánya nem póninak való hely.

(#34357) Antonius1978 válasza SaGa59 (#34321) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Az a szitu, hogy sok helyen igy irtam, az a baj, azaz gyakorlatilag szinte mindenhol.
Hogyan lehetne a legegyszerubben kijavitani ezt a rengeteg hibat, vagy nincs ra egyszeru mod ?
Valami olyasmi, hogy magatol torolje a szokozt pl a kerdojel elott stb.
Idegbajt kapok, ha minden egyes allomanyban neki kell alljak egyesevel kitorolni a szokozoket, es ahol kell betenni 1-et-1-et :O

Mar igy is zsinorban 3 napot csesztem el azzal, hogy vartam hogy talaljak 1 rohadt Hopehely kepzodmenyt, hogy csinalni tudjak 1 osszetett kepzodmenyt.Es nem sikerult.770 napot vartam, es ugyanannyiszor korbejartam az osszes anomaliat, es semmi.Annak ellenere, hogy nagyon nyugis tipus vagyok, ez mostmar nalam is kiverte a biztositekot...Nekilattam a neten kutatni, hogy hogyan matathatok bele a kepzodmeny teremtesbe, vegul talaltam valamit, egy leirast, hogy egyaltalan hol keressem, megtalaltam, hogy hol kell belenyulni, errefel kiderul, hogy a programozo nem engedelyezte egyik anomaliaban sem a Hopehely termelodest, hiaba irtam bele pluszba, nem mukodik, mert valami kepzodmenycsoport is szerepel az adott anomaliahoz tarsitva, es ugy tunik ez a kepzodmeny ami kell nincs benne egyik hozzarandelt csoportban sem, es annyira nem ertek a dologhoz, hogy kibogozzam, hogy miert is van ez, es hogyan lehetne rajta segiteni.
Esetleg valaki ert hozza, bele tud piszkalni, hogy mukodjon? Kivancsi vagyok arra az 1 kepzodmenyre, hogy mit tud, milyen ertekei vannak. Persze Pripjatyban a Jubileum Kozpont tetejen talaltam Hopelyhet, de nem lehet visszamenni az elozo palyara, szoval :W :W :W

Arra legalabb jo volt a sok jatekido, hogy felfedezzem azokat a mondatokat, amelyekben meg kell valtoztassak 1-2 szot, es talaltam par rejtekhelyet is, melyek helyzetet bele kell majd foglaljam a nem jatekos karakterek parbeszedeibe, ok hivjak majd fel a figyelmet hogy hol is keressuk oket.

UI : habar megprobalkozom ma meg azzal, hogy minden egyes anomalia kezdo kepzodmenyenek a Hopelyhet allitom be, es lehet hogy az esetleg sikerul. Akkor viszont mind a 6 anomaliahoz beallitok egy-egy kezdo kepzodmenyt, ami szukseges az osszetett kepzodmenyekhez...hatha osszejon.

[ Szerkesztve ]

(#34358) borovi


borovi
(fanatikus tag)

Sziasztok!
Rég jártam itt, az utóbbi 8-9 hónapban remekül el voltam a Fallout 4-gyel és kieg.-jeivel, 2x is végigtoltam. Most azonban kedvem szottyant megint egy kis sztalkerezéshez. Mivel többen dicsértétek a Wind of Time modot, gondoltam, én is kipróbálom, de máris elakadtam benne. Még az elején járok, a Vörös erdőben. Alkatrészeket kell gyűjtenem a Vörös erdei technikusnak az Északi bányából (az irányítón és a zombivá lett sztalker csapaton már túl vagyok), de sehogy sem találom az utolsót, ha tényleg 12 db van. Forester meg megígérte, hogy majd keres, és megmondja, hová lett a tudós csapat (az anomáliánál nem voltak), de semmi nem történik. Csak várok, csak várok, kóválygok össze-vissza, más területekre nem tudok átmenni, csak vissza Limanszkba (a hidat már leengedtem), az alkatrészt nem találom, Forester sz.rik rám - ez így nem valami kalandos. :F
Khm... khm...Segítség. :O

(#34359) Laris válasza borovi (#34358) üzenetére


Laris
(kvázi-tag)

Nézzél szét legalul a mosdóban, egy van a nagy cső előtt,egy valami láda vagy hordó tetején, egy a zárt körfolyosó egyik végén a rácsnál elérhető, a többi bent van a polcos teremben.

(#34360) SaGa59 válasza Antonius1978 (#34357) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Notepad++. Megnyitod a könyvtárban lévő valamennyi xml fájlt egyszerre (kijelölöd shift+klikkkel, jobbklikk, megnyitás npp-szal), keresés, csere, „ ?” helyett „?”, valamennyi megnyitott fájlban. Ugyanígy a pontokkal. „.” helyett „. ”. Amikor kész, minden fájl mentése…

A macskakörmök természetesen nem kellenek a keres-csere megadásokba, csak így látszik mire gondoltam…

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#34361) borovi válasza Laris (#34359) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Megvan a kis sunyi! :P Fent, az egyik oldalfolyosón lévő nagy faláda mellett lapult. Remélem innentől felpörögnek a dolgok! :DDD

(#34362) Antonius1978 válasza SaGa59 (#34360) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Koszi szepen, igy csak par percet vesz igenybe, maskepp vakarhattam volna a fejem, hogy hogyan oldom meg...No majd hetfon megejtem.

UI : sikerult a csel a kepzodmennyel, uj jatek inditasa utan - es persze, beallitottam, hogy Hopehely legyen a kezdo kepzodmeny, vagy 3 anomaliaban valoban az volt, igy tudtam csinalni egyet a hianyzo kepzodmenybol, de nem nagy cucc, mondjuk legalabb nem olcso, de tok folosleges.

Borovi : ha leadtad a cuccokat, ne felejts el aludni a hidnal levo szobaban 1-2 napot, maskepp varhatod, hogy az Erdesz ertesitsen...

(#34363) shield válasza Antonius1978 (#34362) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Jól megoldottad a képződmény problémát, majd bele kell tenni a fájlt a fordításba.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34364) shield válasza Antonius1978 (#34362) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Nem csak a ?-nél vannak " " a !-nél is.
Amikor végeztél a javításokkal, küld vissza nekem a fordítást a képződmény javítással. Azt hiszem neki állok játszani a moddal.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34365) Antonius1978 válasza shield (#34363) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Szerintem folosleges, mert az a kutyulek kepzodmeny semmire sem hasznalhato.
Amugy a jatek nagyon de nagyon tetszik, amolyan Way of Pripyat szeru, csak tobb a mutans, es sajnos sokkal rovidebb, ugyanis ez gyakorlatilag egy nyomozos stalker tortenet, es nem sokat kell harcolni.Az egyik vegigjatsas soran ha jol emlekszem, osszesen 17 embert-zombit nyirtam csak ki.
A kepzodmenyek itt nem sok szerepet jatszanak, ugyanis nelkuluk is vegig lehet jatszani, azaz 1 szem kepzodmeny nelkul is akar.De beveteli forrasnak megfelelnek.
Az uj kepzodmenyek listajat atnezve 2 kepzodmeny termelodik anomaliaban, 4 nem termelodik, 1-et majd alapbol kapunk, 5 db-ot meg gyartani tudunk 1 kivetelevel, amit a tegnap oldottam meg.
Ez osszesen 12 uj kepzodmeny, de 4-et nem latni belole, azt hogy oldjuk meg?
Vegulis, aki szeret a kepzodmenyekre vadaszni (en szeretek), annak megeri hogy pepecseljen vele, mert a mod mint mondtam rovid.
De valaki aki erti jol a Sztalkert, at kellene majd vizsgalja, hogy miert nem lehet meg 4 kepzodmenyhez hozzajutni, de azt hiszem, majd kiprobalom en, ugyanugy, ahogy a Hopehellyel tettem.Es ha sikerul, Akkor a 4 elerhetetlen kepzodmeny be lesz allitva alap termesnek es egy Hopehely, hogy aki akar, az ezzel is tudjon szorakozni.Sot, probalkoztam azzal is az elejen, hogy megnyomtam a ` gombot hogy bejojjon a konzol, es abban is atallitottam a spawnolasi ertekeket, most sokkal hamarabb termelodnek kepzodmenyek, csak eppen azt nem tudom, hogy a konzolon kivul azokat az ertekeket melyik allomanyban lehet atirni...
Meg picit varnod kell, ha ma nem dolgozunk akkor meg ma nekiallok, ha nem holnap, mert valami unnep van, es nem melozunk, igy hetfonel hamarabb tudok vele foglalkozni. Atjavitom a helyesirasi hibakat, par szot is javitok, es teszek be meg uj szoveget, amiben rejtekhelyet talalunk majd, ez amolyan hala fele duma lesz, a tegnap meg talaltam 1 uj rejtehelyet, azaz osszesen 4 db-ot.

(#34366) shield válasza Antonius1978 (#34365) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Nem sürgős, mert ez a hét keményebb lesz és nem valószínű, hogy lesz kedvem játszani.
Úgy hogy ráérsz pepecselni vele.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34367) borovi


borovi
(fanatikus tag)

Sziasztok!
Rostockba értem a Wind of Time-ban, de elkezdett random kilépni a játék. Van valakinek hasonló tapasztalata, esetleg ötlete?

(#34368) Antonius1978 válasza borovi (#34367) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Most hogy emlited, eszembe jutott, hogy ez nalam is elofordult joparszor.Ugy gondolom, ez azert van, mert nagyon sok mellekszereplo van a palyan, ugye vagy 4-5 kereskedo, szolgalat, fegyvermester, ilyen olyan taborozok, orhelyek, orjaratok, aztan a tudosok stb, es szerintem ez nagyon leterheli a jatek motorjat az adott palyan.En ezen ugy probaltam segiteni, hogy fegyverrel a kezben nem futkorasztam, hogy az a + animacio se terhelje a motort, valamint arra is ugyeltem, hogy nagyon ne faradjak le, mert akkor amikor futas kozben megy le a csik, velemenyem szerint a pihentseg szamigalas es az ebbol fakado mikro-szaggatasok is megeresztik a motort.Ez volt amikor bejott, volt amikor nem, de esetleg talan nemileg csokkenti a kifagyas eselyet...

(#34369) borovi válasza Antonius1978 (#34368) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

OK, köszi, megpróbálom így. Hátha sikerül. Meg marad az állandó mentegetés.

(#34370) Antonius1978 válasza borovi (#34369) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Kozben csinalj kulon mentest is, ez is most jut eszembe, hogy egyszer megjartam, hogy epp akkor nyomtam F5-ot, amikor pont kifagyott, es oda lett a mentes.Ha F5-ot hasznalsz, allj meg, es vagy 5 masodpercig alldogalj helyben, es figyeld, hogy a bokrok mozognak-e, az emberek normalisan jarkalnak-e, es csak akkor nyomd le a gombot...Ha latod, hogy szaggat a kep, akkor semmikepp se nyomd le.

(#34371) zuzu000


zuzu000
(őstag)

Sziasztok!

Néhány év után újra magába szippantott a zóna, el is kezdtem a Way in Pripyat modot. A magyarítás 5*, nagyon jó munkát végeztek rajta. Az ilyen párbeszédeken mindig megmosolygok :D :

Ne csalj! Ne lopj! Ne hazudj! - A Kormány nem szereti a konkurenciát BF3: AmOkk000 BF4: AmOkkSC2

(#34372) shield válasza borovi (#34369) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Még ami segíthet, ne fent a szolgálatnál használd a privát ládát ha sok cuccod van, hanem lent a tudósoknál.
Ott pakold ki a cuccod.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34373) Dhampir válasza zuzu000 (#34371) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Néhány év után újra magába szippantott a zóna

:D

Csak tréfából. :R

A bánya nem póninak való hely.

(#34374) kekeeci válasza Dhampir (#34373) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

:DD :)) :DD
Nem vagy normális!
:DD :)) :DD

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#34375) borovi válasza zuzu000 (#34371) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Bocsi, ez félre ment, Antoniusnak szántam! :)

Jaja, 90%-ban rendes mentést szoktam csinálni. Az F5 már több modnál megszívatott, így leszoktam róla, tényleg csak végső esetre tartogatom. Jut eszembe: az nem lehet, hogy túl sok mentést csináltam a játék kezdete óta, és ezért hajigál ki? Kitörlöm az első felét, aztán meglátjuk.
Ezért a megbízhatatlanságért lettem hűtlen a Stalker-modokhoz, akkoriban be is írtam ide, hogy ha van kis szabadidőm játszani, akkor játszani szeretek, és nem folyamatosan szívni meg dühöngeni a fagyások, bugok, kilépések stb.-k miatt. Ezért a modért is nagy kár, mert a kilépésekkel megkeseríti, elrontja a játékélményt.

[ Szerkesztve ]

(#34376) borovi válasza shield (#34372) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Mondjuk tényleg sok cuccom van, a megnövelt súlyhatár (ha jól emlékszem, a Te műved ;) ) könnyelműségre és önfeledt gyűjtögetésre csábít. Egy szöget se hagyok ott... :DDD Na, akkor majd jól kipakolom a hátitatyómat, és lehet, hogy megoldódik a probléma?

(#34377) Antonius1978 válasza borovi (#34375) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

En mindig is a tudosoknal pakoltam le a cuccokat, leginkabb kepzodmenyeket, mert valamit lehetett veluk varialni Jantaron a tudosnal - asszem tud kepzodmenyeket eloallitani, mintha....
Az teny hogy nem mindegyik mod birja ha beteszel 1 tonna holmit a ladaba, jo neha takaritani.

Hat a mentesek kozott is takarithatsz,esetleg a haszontalan automenteseket pucold ki, amugy ez nem hinnem hogy gondot okozna, nalam tobb mod mentese van meg ugyanott, mivel gyakran cserelget(t)em a modokat.
Igen , elkeserito, ha egy mod folyamatosan kifagy, epp ezert ahogy Shield mondta, meg kell ragadni minden lehetoseget, hogy csokkentsuk a kifagyasok merteket, azokkal az otletek betartasaval, amit fennebb vazoltunk.

Epp ezert erdemes tobb fegyvert kiprobalni, hogy melyik tetszik, azt megtartani, a tobbitol megszabadulni.
Ha jol emlekszem, akkor en az AK-12-t talaltam a legjobb fegyvernek, es azt az Erdesz epulete melletti epulet padlasan talalod, ugy, hogy felmaszol az Erdesz epuletenek tetejere, es a sodronyon egyensulyozva leereszkedsz a masik epulet padlasara.Ez az egyetlen uton tudsz hozzajutni a fegyverhez.
Persze egy soretes is kell, esetleg mast is lehet hordozni, kinek ahogy tetszik, valaki emlitette, talan Sensut, vagy epp Shield, mar nem emlekszem, hogy a golyoszoroval is jol lehet kaszalni...

(#34378) borovi válasza Antonius1978 (#34377) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Tatyó kipakolva, mentések felesleges(nek tűnő) része törölve, de sajna a mod még mindig széttrollkodja a játékmenetet - már szinte fél percenként mentek. :O Remélem, ha átlépek másik pályára, abbamarad a kilépegetés, mert csak itt csinálja. Előtte se Limanszkban, se a Vörös erdőben, se Jantaron nem volt.
A fegyvert majd begyűjtöm, ha legközelebb Foresternél járok, kössz a tippet.
Én most Saigával nyomom, sörét valahogy mindig kerül, és olcsóbb is, mint a többi lőszer, a pusztító hatása is remek. Azt is szeretem benne, hogy nem egyenként nyomkodja be a tárba a skulókat, hanem egy mozdulattal tárat cserél, így közben nem szednek cafatokra az álkutyák. Kicsit talán az amortizálódásnak is jobban ellenáll.
Nemsokára megyek át a katonai raktárakhoz, kiderül, hogy megszűnik vagy legalább mérséklődik-e kilépegetés.

(#34379) Antonius1978 válasza borovi (#34378) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Sajnos addig el kell viseld a szaggatast es kifagyast, ugy emlekszem, hogy a tobbi palya az nagyon stabil...
Regebb taglaltunk egy olyan dolgot is mintha - de nem merek ra merget venni - hogy valami szkriptek is tul vannak zsufolva, elcseszve, pl valami olyasmi is dereng, hogy miutan felvesszuk, azaz megkeressuk detektorral azt a kepzodmenyt, ami egy kontenerhalom sarkaban egy nehezebben hozzaferheto kontenerben van (rostockban) egy peronon a palya felso reszen futo sinparnal, akkor kevesebbet vacakol, az a cucc az Erdesznek/lanyanak kell gyogyitasi celbol, es amig fel nem veszed, a szkript ott mind megy a hatterben stb...Ha lesz valami kerdesed, majd tedd fol, megprobalok visszaemlekezni, habar annyi moddal jatszottam mar, hogy neha keveredik minden :D

[ Szerkesztve ]

(#34380) Antonius1978 válasza zuzu000 (#34371) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Hat igen, a WiP a kedvenc modom ezidaig, jo tortenete van, es kuldetesei, de azert nem hibatlan sajnos, van benne par idegesito dolog, de kibirhato.
Hozza picit hasonlo a Chernobyl Chronicles, csak rovidebb, es nincs benne annyi akcio, de szinten turheto mod, nem reg fejezodott be a forditasa, most dolgokat tesztelek es par javitas, es remelem ma egybe is kalapalom, aztan meg feltoltom valahova...aztan irok hozza bemutatot/tajekoztatot, es azutan az osszes cucc m ehet TZS weboldalara a tobbi mod koze.

(#34381) borovi válasza Antonius1978 (#34379) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Azt a képződményt már keresgetem egy ideje, de sehogy se találtam, így jegeltem a dolgot. Most azok alapján, amit írtál, megint nekiállok, hátha meglesz. Közben átkukkantottam a Katonai raktárakhoz is, de itt aztán ért meglepetés vastagon. Eddig azt hittem, elég erős gépem van, a Fallout 4 és kieg.-jei fullHD-n mentek rajta. Ez a mod azonban, ahogy átértem, kiakasztotta a gépet seperc alatt. Jött a riasztás, hogy menjek a mutáns hordák ellen védeni a Szabadság bázisát, és onnantól kezdve olyan lett az egész, mint egy diavetítés. A játékból kilépni is csak a feladatkezelővel tudtam. Ekkora optimalizálatlan vagy máshogy elqrt fostalicskát, ami egyébként lehetne egy szórakoztató, jó-jó, nem világrengető, de szórakoztató, kellemes emlékeket gerjesztő játék is, ehelyett ahányszor mostanában játszani kezdek vele, öl az ideg. :W

(#34382) Antonius1978 válasza borovi (#34381) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Csak a 3ik - legfejlettebb- vagy annal is fejlettebb (ha van?!) detektor mutatja azt a kepzodmenyt.
A palya bal felen keresd, fent a terkepen, vasutvonalon menve megtalalod, van egy peron es egy rakas kontener, na meg villannyos anomalia :D , a vasutat lezaro kapuhoz kozeli, utolso kontenerben van.

Mar nem is tudom, ki magyarazta el, tokmindegy milyen uber-szuper geped van, a jatek csak 1 szalat, es 4 gigat tud hasznalni, slussz...Es ha nagy felbontason jatszol, akkor az is eszi az amugy is csekely eroforrasokat, sztem 1024x768, vagy ha lapos monitorod van nagyobb, de ne tedd fullra a felbontast, de ha megis, akkor a tobbi marhasagbol vegyel vissza, egyedul a latotav ami erdemes maxon legyen, esetleg az objectum reszletesseg, nalam minden mas a minimumon van ha jatszok.
Ol az ideg : mint mondtam, mindent vegyel le majdnem minumumra, es kevesebbet fogod a fejed a falba verni...hiaba, ez egy 9 eve gyartott jatek, es a motorja csinal figurakat.Persze emelle meg be lehet szurni a hibas, rosszul megirt szkripteket, es egyeb aprosagokat, ami nincs kigyomlalva a jatekbol, es ami mind elvon a teljesitmenybol.

(#34383) borovi válasza Antonius1978 (#34382) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Na, akkor ezért nem találom! Nekem még csak Echo detektorom van, az a legalja. Lehetne Velesem is, ha a Vörös-erdőben megcsinálom a sztalker kiszabadítós küldetést, ott kapok egyet. Csak azzal a küldetéssel meg az a baj, hogy az Iránytű anomália, aminek a segítségével meg lehet találni az utat a térbuborékból kifelé, erősen radioaktív, és nem győztem használni a piros eü. csomagot meg a sugárzás elleni szert. A szer hamarabb fogyott el, mint hogy kiutat találtam volna, ezért ez a mellékküldi kimaradt.
Nem tudod véletlenül, hogyan, hol lehet kijutni a senki földjéről? (Weasel küldetés, eltűnt sztalker, a feladatot a bányában megtelepedő sztalker csapattól kapni a Vörös erdőben.)

(#34384) Antonius1978 válasza borovi (#34383) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Ez az a kuldetes, amikor atmegy ugymond a tulvilagra?
Ha igen, akkor ott egy csomot kell koricalni, az egyik banyaban megtalalod a szellemsztalkert akit keresel, es o utbaigazit, igazabol nem olyan nehez a kuldetes, de nehez majd a vegen megtalalni azt a pontot, ami visszavisz a rendes jatekba, videot kell nezni, maskepp nem igazan sikerul.
Viszont erdekes, hogy neked nincs Veles-ed, en ezt a szellemsztalker kuldit kihagytam az elso vegigjatszasnal, nem is tudtam rola, valahol elakadtam, neztem videot, es ott latom ezt az uj palyat, utanna aztan kiprobaltam, de tok folosleges dolog, semmi jutalmat nem kapunk ha jol emlekszem, vagy semmi olyat, ami fontos lenne.
Sztem Velest majd tudsz venni a Rostoki tudosoktol, csak teljesitsd nekik sorban a kuldeteseket, az elso asszem az, hogy le kell menj az X-mittudomen hanyas szamu laborba, ami gyakorlatilag mellettuk van.Nem is, az elso az a kuldi hogy nezz utanna az eltunt embernek, o egy szamzaras ajto mogott lesz, lebego tuzanomaliak kozott kinyiffanva.lelovod azokat a nyavajas repkedo uzeket, felveszed a PDA-t es kesz.
A neten keress ra a jatek cimere, es vegigjatszasra, a gepemet ujratettem, nincs mar meg az a link...

(#34385) borovi válasza Antonius1978 (#34384) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Azaz! Itt lehet egy Velest találni egy lelőtt zombinál. Nincs sok kedvem visszamenni ide, főleg nem átrágni egy csomó orosz nyelvű videón magam... :( Akkor inkább a tudósoknál próbálkozom, előbb-utóbb csak meglesz egy használhatóbb detektor! :K Azt mondjuk nem tudom, hogy a túlvilági mellékküldi után megmarad-e az Iránytű képződmény, mert azon túl, hogy radioaktív, van egy csomó pozitív tulajdonsága is. Eh, lehet, hogy mégiscsak visszanézek én még abba a küldetésbe!

(#34386) Antonius1978 válasza borovi (#34385) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Ugy emlekszem, hogy nem marad meg, mert az is csak egy ugymond szellemkepzodmeny, es elveszited az atlepeskor, de nem 100%.De mivel az ragadt meg a fejemben, hogy ez a kuldetes haszontalan, azaz lehet megmarad a Veles - amit tudsz mashonnan is szerezni, kell tudjal, mert nekem is az volt, de hogy honnan volt arra mar nem emlekszem - de szerintem az Iranytu nem, vagy ha megis, akkor van mas kepzodmeny, ami sokkal erosebb nala...Adok meg egy otletet, azaz 2-t, ha az Informatortol felveszel egy kinyiros kuldetest, akkor a Katonai Raktaraknal talalkozol egy mas nevu, de kinezetre Szakall csapossal. Vele ugy uzletelj, hogy menj oda hozza, eggyezz ki vele, de utanna csinald ki, igy az Informatos sem fog beragni, es a kepzodmeny is a tied marad.Masik jopofa kuldi, hogy beszelsz a kocsmaban az egyik urgevel, aki elarulja egy fasza kepzodmeny helyet, na ott aztan kellemes ;] meglepetes fog erni, de a vegen ott is kapsz egy viszonylag hasznalhatobb kepzodmenyt.
Szerszamkeszleteket megtalaltad mar? Ha jol emlekszem, akkor majd a tudosok is fognak neked fejleszteni, ahogy a kuldeteseiket vegigcsinalod, vagy az egy masik mod??? Na ezt nem tudom biztosra.
A szerelokkel ugyelj, mindig csinalj mentest, mielott odaadod a 3ik kalibralo keszletet, mert el van valami ott is rontva - szandekosan- es a 2 szerelobol az egyik nem tudja fejleszteni a szervoruha futast, ugyhogy ha neki adod, akkor annyi mintha a sajat szadba vetted volna a himtagodat :K

(#34387) borovi válasza Antonius1978 (#34386) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

OK, köszi a jótanácsokat. Egyelőre a Velesről letettem. A "másvilágra" nincs kedvem visszamenni, viszem tovább a sztorit. Megcsináltam a tudósoknak az x19 vagy milyen küldetést, az alagutakban megtaláltam a finom munkákhoz való szerszánkészletet, már le is adtam az egyik szerelőnek. Sajnos akkor még nem olvastam, amit írtál, így csak reménykedem, hogy a jó csókának löktem a cuccot. :F
A felbontásokat, miegymást alaposan visszavettem, ahogy javasoltad, így most tényleg stabilabb lett a játék (azóta egyszer sem lépett ki), viszont baromi ronda :Y , elmosódó textúrákkal, iszonyatos élekkel, borzalmas fényhatásokkal. Valamit valamiért? :F
Este ismét átmerészkedem a katonai raktárakhoz, remélem ezekkel az új beállításokkal már tényleg dübörögni fog a mutáns horda!

(#34388) Antonius1978 válasza borovi (#34387) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Hat ha epp a rostoki iparosnak :C adtad oda, akkor pont azzal szivtal...idokozben eszembe jutott, hogy ha minden igaz, akkor a katonai raktaraknal levo faszinak kell odaadni a kalibralot, o tudja csak a szervoruhat futasra birni...
Hat sajnos, mint latod, igaz kell legyen a 4 giga hatar, ha kissebb texturakkal dolgozik a jatek, azaz nem reszletesekkel, akkor jobban birja a motor is megjeleniteni a dolgokat.De talan nem annyira randa, ha az objektum reszletesseget a maxra viszed.
Okes, majd ird meg hogy mit tapasztaltal este a raktaraknal, majd meg benezek, de most jelenleg megyek at a masik gephez, hogy buheraljam a Chernobyl Chroniclest.Habar kozben majd arrol is benezek.

(#34389) borovi válasza Antonius1978 (#34388) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Na, minden megvan, minden megy! Megcsináltam a túlvilágos küldetést is, lett Velesem, úgyhogy megtaláltam nagypapinak a rák elleni képződményt. Csinálgatom a küldiket szépen sorban, sokkal stabilabb a játék, bár most meg azt csinálja, hogy pályaváltásokkor néha crashsel kilép, de szerencsére újratöltéskor rendben továbbmegy. Sima kilépés menet közben alig volt.

(#34390) Antonius1978 válasza borovi (#34389) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Hoppa, ilyenre en is emlekszem, ugyanaz a mese, tul sok a textura, nincs memoria, es palyavaltaskor odafosik, ezt mar egy valamelyik regi modban figyeltem meg legeloszor, mintha a Fotograf lett volna, vagy legalabbis ugy dereng, egyszeruen nem engedett at masik palyara, ha nem allitottam a DX-et 8 vagy 9esre es nem vettem lejjebb a grafikat.

Remek, akkor szep sorban csinalgassad a dolgokat, a AK-12-rol se feletkezz meg, jo lesz az emberek ellen...

[ Szerkesztve ]

(#34391) Papa Joe


Papa Joe
(újonc)

Namaszte!

Kis segítséget szeretnék kérni. A Szövetség Ideje 2-t tolom, és ott vagyok, hogy Limanszkban kimentettem a dobbantott kiskatonát, visszavittem a többiekhez. Átadta a talált PDA-t, amiről beszélnem kellene Den hadnaggyal. (Hozzáteszem visítva rohantam le az alsó szintre, hogy megnézzem mindkét lába megvan-e Den hadnagynak :DDD :DDD :DDD ). Azonban a párbeszéd panelban csak a "Viszlát" jelenik meg, nem tudok érdemben kommunikálni vele, a feladat meg villog tovább... Mentettem, újra betöltöttem, kiléptem, újraindítottam, aludtam, kiléptem arról a pályáról, visszamentem de semmi.....

Lenne egy másik is: "Figyeld meg a Replikánsokat a Borongósban". A feladat felvétele óta voltam vagy 10x a borongósban, de ezeken az Alfa-Bionikus android/robot elleneken kívül nem találtam mást.

Olvastam, hogy a mód nincs teljesen befejezve, de videókon ennél sokkal messzebb is elmennek. :((

Valakinek valami emlék morzsa?

Előre is köszönöm!

(#34392) borovi válasza Antonius1978 (#34390) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

AK már megvan, felszedtem, amikor legutóbb öregapónál jártam, igaz, én egyszerűbben oldottam meg, a kábelen való egyensúlyozás helyett (mindig leestem) kicsit feljebb toltam a jump értékét, így a szemetes konténer tetejéről fel tudtam ugrani a rejtekhelyhez. ;]
Szerencsére nem kell állítgatnom a DX-et, a textúrát se venném lejjebb, mert akkor inkább a Doom első részével játszom, az nem olyan pixeles... :(( Crash-el + kivág, de betöltéskor tovább visz, ez a lényeg.
Azé', b.ssza+, 2018-ban, amikor ott csücsül 16 Gb memória az alaplapon az i5-ös proci mellett, és másik 4 Gb a videokarin (RX 570-es, 256 bit sávszélességgel), 64 bites Win 10 pörög a gépen, elég röhejes azzal foglalkozni, hogy miként tudom minél jobban lebutítani a grafikát, hogy valahogy elketyegjen a játék a gépen. Jó, tudom, régi a játékmotor, és valójában minden mod buhera, ami vagy megy vagy nem, de azért mégis...
Egyelőre a küldetésekkel sincsen gond, megy minden, mint a karikacsapás, mostanában nem akadtam el. Az viszont bosszant, hogy pénzhez alig jutok (mondjuk az állati testrészek itt-ott elég jól hoznak a konyhára), viszont mindent, mindenhol horror árakon árulnak. Lőszert, egészségügyi cuccokat, kaját. Jut eszembe: kaja, ital. Ez a csóka (aki a játékban én vagyok) egyfolytában eszik meg iszik! :Y Nem győzőm etetni-itatni! Már sok modot végig toltam, de ilyen jó étvágyú, jó huzatú figurát még nem kellett irányítgatnom... :D

(#34393) Dhampir válasza borovi (#34392) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Superman küldetés módban pedig csak simán átrepülsz a Zóna akadályai fölött és lágyan hulló falevélként érkezel meg a szarkofág tetejére. :D

(#34374) kekeeci

:DDD

A bánya nem póninak való hely.

(#34394) borovi válasza Dhampir (#34393) üzenetére


borovi
(fanatikus tag)

Hát kevesebb kaja-pia fogyna, az tuti! :DDD

(#34395) kekeeci válasza Dhampir (#34393) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

:DDD Ez se rossz! :DDD

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#34396) Blizzardking válasza Papa Joe (#34391) üzenetére


Blizzardking
(őstag)

"Hozzáteszem visítva rohantam le az alsó szintre, hogy megnézzem mindkét lába megvan-e Den hadnagynak"
:C :C :D

(#34397) Papa Joe válasza Blizzardking (#34396) üzenetére


Papa Joe
(újonc)

Örülök, hogy sikeresen mosolyt csaltam más orcájára is. :-D

Azonban még mindig nem oldódott meg a problémám. Tényleg nincs senkinek sem ötlete? TZS oldaláról szedtem le a magyarítást, és elvileg a legutolsó elérhető verziót használom (A Szövetség Ideje - v2_0-hufiles-8.7z).

(#34398) Csongi2015


Csongi2015
(lelkes újonc)

Udv mindenkinek! Sziasztok!

Most hogy megint felroppent a STALKER 2! :)) :)) :)) :)) Gondoltam ujra belefogok a jatek valamelyik reszebe,regen nagyon nagyon szerettem ezt a jatekot.Az utolso amivel jatszottam a Lost alpha volt kb 2 eve!

Ajaljatok mar valami jo modot,ami jo hosszu es lehetoleg van hozza magyaritas,mivel az angol tudasom eleg gyer sajnos.
Amit neztem idaig az a Call of Chernobyl mod volt,errol tud valaki bovebb infot adni!

Koszonom!!!

(#34399) sklopp válasza Papa Joe (#34397) üzenetére


sklopp
(őstag)

Ha ilyen beragadással találkozol, az adott küldetést kezd teljesen elölről, akkor általában rendbe jön. Nem gyakran, de az is előfordul, többször neki kell futni. Ehhez hasonló beragadós feladat pl. az SGM2.2-ben mikor Sötétvölgyben kell 3 dokumentumot megtalálni, viszont gyakran csak 2 kerül elő. De érdemes kitartóan a végére járni, mert befolyásolhatja a további játékmenetet. A magyarításnak nem sok köze van hozzá, nekem is a 8. file van, nálam ez a hiba nem jelentkezett.

(#34400) Antonius1978 válasza Csongi2015 (#34398) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Szia, itt nezz szet : [link]

Papa Joe : szia, lattam amit elozoleg is irtal, de azert nem valaszoltam semmi erdemlegeset, mert egyszeruen nem emlekszem erre a modra, van vagy 2 eve hogy jatszodtam vele, es ugy emlekszem hogy vegigvittem, de jelenleg semmi emlekem nincs a modrol, talan annyi hogy valamifele naci parancsokat uvoltoznek azok a bionikus dolgok es sokszor ujrateremtodnek, ha egyaltalan ez az a mod.
Talan probalj meg egy elozo mentest, vagy olvasd el figyelmesen hogy mit is kell csinalj azzal a katonaval, lehet hogy elotte vagy utanna kell meg valamit pluszban csinalni, azert nem indul a szkript, de az is lehet hogy ahogy Sklopp irja, csak siman beragadt.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.