2018. december 17., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-10-11 18:58:03

IT café

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34251) Rony949 válasza Šolaire (#34247) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Szerintem is kiadás szerint játszd. A Clear Sky egy előzmény, de úgy van összerakva a sztori hogy a Shadow of Chernobyl után nagyobbat üssön. A Call of Pripyat-ot meg szerintem már csak azért is érdemes legutoljára hagyni, mert ott csúcsosodott ki kb. minden. Ott a legjobb a grafika, a játékmechanika ott a legjobb, a fegyverfejlesztés is nagyon jó, a pénzszerzési lehetőség is faja (ellenben a Clear Sky-al, ott kb. egy csöves karaktert fogsz irányítani, annyira nehéz pénzt szerezni).

A Shadow of Chernobyl-t én úgy gondolom hogy teljes vanilla állapotában játszható, nem vagy rászorulva semmilyen modra, mert azok nélkül is élvezetesek. Ugyanez a Call of Pripyat is.
Viszont ha hallgatsz rám, a Clear Sky-ra legalább a Sky Reclamation Project-et felrakod. Ez kb. egy unofficial patch a játékhoz és sokkal játszhatóbbá teszi. Ne ijedj meg, a vanilla élmény megmarad (mínusz a stresszelés)

(#34252) Šolaire válasza Rony949 (#34251) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Köszi neked is. Mindenképp vanilla játékot akarok. Egyedül a magyarítást raktam fel. Idáig tetszik nem lehet eszetlenül lövöldözni se mert alig van lőszer meg hamar lehet halni. Stalker fokozaton játszom.

“Praise The Sun” \[T]/

(#34253) Rony949 válasza Šolaire (#34252) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Jajj, ez a másik, a nehézségi fokozat. A fejlesztők eredetileg nem is akartak nehézségi fokokat, de gondolom a kiadó rájuk szólt hogy nem, nem, ezt nem így kéne. Úgyhogy csináltak 4 nehézségi fokot, ebből a Master volt az eredeti elképzelés. Én is azt javaslom neked (még első végigjátszásra is) hogy Master fokozaton játszd az összes részt. Minél lentebb veszed a nehézséget, annál többet kell az ellenfélbe lőni (khm....bulletsponge ellenfelek). Ez azt jelenti hogy Easy és Normál fokozaton nagyon szopó tud lenni a játék emiatt. Master-nél pár lövés és hal az ellenfél, cserébe persze te is gyorsan meghalhatsz ha nem vigyázol, de ennek ellenére is ezt a fokozatot ajánlom.

(Mint Dark Souls veterán, nem leszel bajban)

[ Szerkesztve ]

(#34254) SaGa59 válasza Blizzardking (#34248) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Izéé… A SoC−hoz a legkomplexebb mod még mindig a Secret Trails 2, utána a F.O.T.O.G.R.A.F, a Lost Alfa, bármilyen büszkék is vagyunk rá, legjobb esetben is csak a harmadik.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#34255) Šolaire válasza Rony949 (#34253) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Köszi ez hasznos infó neki indulok akkor master fokozaton :)

“Praise The Sun” \[T]/

(#34256) Balathruin válasza Rony949 (#34253) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Amit leírtál akkora hülyeség... csak elterjedt mert nem volt kint a forráskód.
Könnyebb fokozaton többet sebzel és csak az első játékban, ami bugfix mod nélkül majdnem akkora szar mint a CS, csak kevésbé látványos néhány hiba.
Mindegyik játékban jelentősen könnyebbek a lazább fokozatok, CS pl. gránátokat állítja. Loot is jóval több.

Riot Gin: power_loss le van írva több helyen, durability nem változott

(#34257) Rony949 válasza Balathruin (#34256) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Erre kérlek egy forrást linkelj! Én a mai napig így tudtam a nehézségi fokokat.

(#34258) Riot Gin válasza Balathruin (#34256) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Akkor hogy van a Durability? (Nem igazán emlékszem rá, forrást sem igazán találtam ami segítene)

Riot Gin's Outfit Addon 1.2.0 is coming soon.... https://vk.com/hrg_projects (Relase: xx.06.2018)

(#34259) Antonius1978 válasza Balathruin (#34256) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Szia, el tudnad magyarazni, hogy hogyan mukodik ez a sebzes dolog nehezsegi szintenkent ?
Ugyanis csinaltam magamnak a Turul modhoz egy sebzes tablazatot, a nagyjabol ismert fegyverekhez, a keplet et igy alkottam meg : urmeret * a loszer kezdosebessege / X valtozo = fegyver sebzese.
A magyar AMD-65 sebzese eszerint 7,62*670m / 1350= 37.81 ennyit sebez 1 loszer.
En valahogy ugy gondoltam, hogy kezdo szinten ez tenyleg 37.81, kozepes szinten ez szorzodik mondjuk 1.1-el, igy lesz 41.16, halado szinten 1.2-vel szorzodik igy lesz 45.38, nehez szinten meg 1.3-al, lesz 49.16, szoval kerekitve 37,41,45,49 a sebzes szintenkent.
Utolag megtudtam hogy valamilyen szinten figyelembe van veve a lapossag, a szog stb, szoval ugy tunik hogy eleg bonyolult a tenyleges sebzes, mert sok mindentol, loszertol is fugg, es sok minden arnyalja...

(#34260) Šolaire


Šolaire
(PH! addikt)

Egyébként az alapjátékokban kb hány óra van?

[ Szerkesztve ]

“Praise The Sun” \[T]/

(#34261) Rony949 válasza Šolaire (#34260) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Rusholva kevesebb mint 10 óra. Kicsit tökölődve több mint 10 óra. Felfedezős stílusban akár 20-30 óra.

[ Szerkesztve ]

(#34262) Šolaire válasza Rony949 (#34261) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Köszi,én szeretek tökölni :D

“Praise The Sun” \[T]/

(#34263) Rony949 válasza Šolaire (#34262) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Még annyi eszembe jutott hogy mind a három részben vannak eldugott cuccok. Egyes rejtekhely nem annyira hasznos, de némelyik kifejezetten jó. De ha nem is akarod őket használni, jó pénzért el tudod adni.

A SoC-ban és CS-ben úgy működik, hogy miközben lootolsz egy holttestet, a játék automatikusan adni fog egy random rejtekhelyet a PDA-dhoz. Sajnálatos módon, hiába botlasz bele több rejtekhelybe a játék során, addig abban nem lesz semmi, míg meg nem szerzed annak a koordinátáját, amit mint mondtam, random tudsz szerezni holttestekből. Érdemes ugyanazt a holttestet többször is lootolni alkalmanként, mert nekem egy holttest már kétszer is adott koordinátát.

Call of Pripyat ugyanígy működik, csak ott azzal a különbséggel hogy nem vagy rákényszerülve a koordináta szerzésre. Ott, ha belebotlasz egybe, ott elvehetsz mindent.

(#34264) Šolaire válasza Rony949 (#34263) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Köszi az infókat eddig beszippantott. Metro játékokat is szeretem de itt tetszik a nagyobb szabadság.

“Praise The Sun” \[T]/

(#34265) Rony949 válasza Šolaire (#34264) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Napokig tudnék beszélgetni valakivel a kedvenc játékszériámról. :D

Úgyhogy bármi kérdésed van, én próbálok rá válaszolni. Mindent azért nem tudok, de igyekszem. Meg itt sokan mások is vannak még, biztos ők is segítenek majd. :)

[ Szerkesztve ]

(#34266) Šolaire válasza Rony949 (#34265) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Nekem ez kimaradt. Amikor megjelent a széria első része akkor én konzoloztam. Nemrég fillérekért megvettem Steamen. Most pótolom mindet :)

“Praise The Sun” \[T]/

(#34267) rétisün válasza Šolaire (#34264) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

"eddig beszippantott"

akkor egy életre találtál magadnak elfoglaltságot, mert amennyi mod készült a 3 játékhoz, sose érsz a végükre :Y jó párhoz magyarítás is van.

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#34268) Balathruin válasza Rony949 (#34257) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Riot Gin: A teljes sebzést beszorozza az immunity érékkel és annyit vesz le. 0.4-et üt egy lövedék, 0.1 a fire_wound immunity, 0.04-et veszít. 0.2 burn, 0.05 immunity akkor csak 0.01-et veszít.

Antonius1978: Teljesen érteni és átlátni elég bonyolult. Már a páncélzat (bonearmor, damages.ltx) is csak akkor számolható ha tudod a kódot. Ebben a CoC változtatásai miatt nem tudok most segíteni, de megkereshetem ha érdekel. Alapból nem is ugyan az a játékosnak mint az NPCknek.
Egy lövedék sebzése a fegyver sebzése * lőszer sebzése - a veszített sebesség (lineárisan csökkenti a sebzést). Utolsó a légellenállás értékektől függ.
Ahogy számoltad annak nem látom értelmét, persze attól függ mit akarsz. Reális vagy csak kiegyensúlyozott? Én mindkettőt csinálom (már amennyire lehet), de cserébe eszméletlenül sok idő.

(#34269) Riot Gin válasza Balathruin (#34268) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Köszi, így már mindent értek. Bár egy valamit még had kérdezzek:

Helmet Durability nincs csak Suit Durability?
(fejlesztési opció fejlesztési ágon)

[ Szerkesztve ]

Riot Gin's Outfit Addon 1.2.0 is coming soon.... https://vk.com/hrg_projects (Relase: xx.06.2018)

(#34270) Balathruin válasza Riot Gin (#34269) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Alapból nincs, de lehet.

(#34271) Antonius1978 válasza Balathruin (#34268) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

xFreex jovoltabol en is bele tudtam matatni ebbe-abba, nevezetesen a pancelok ertekeibe is, tobbnyire olyasmit modositgattunk, mint a kulonbozo anomaliak elleni ellenallast, vagy kepzodmenytartokat, futas soran veszitett pihentseget, de megtalalhato volt a pancel lovedekellenallasa is, mindegyiket valtoztattuk bizonyos elkepzelesek menten, cipelheto suly merteke, stb.
Mivel irhatnekom van, le is vezetem a Free altal betett pancelok jellemzeset.
Bandita Exo - ertekeles : nagyon gyenge - keves golyoallosag, gyenge anomaliavedelem, jo pihentseg, speci tulajdonsag a megemelt sugarzas elleni vedelem - ugye a banditak eddig borkabatban jartak a Zonat, es elegge radioaktiv elemek voltak soraik kozott :D
Szabadsag Exo - ertekeles : gyenge - picitt jobb golyoallosag, de gyenge, mert inkabb az anomaliavedelemre osszpontositottak, igy az szinte mindegyikben kivalo, speci tulajdonsag 2+3 fejlesztheto kepzodmenytarto.
Monolit Exo - ertekeles : kozepesnel gyengebb - itt mar turheto a golyoallosag, az anomaliavedelem is elfogadhato, speci tulajdonsag a megemelt sugarzasvedelem - ugye az eromu teruleten nagyobb a sugarzas, mivel a katonak agya/tudata a Monolit befolyasa alatt all, nem kell pszi vedelem, igy az exo sisakja a pszi elleni berendezes rovasara golyoallasra van megerositve.
Zsoldos Exo - ertekeles : kozepes - ez a pancel kb mindenben megfelelo, de semmiben sem jo, speci tulajdonsag, hogy egy cseppet megemeltuk a sugarzasellenallast, es ennyi.
Tiszta Egbol exo - ertekeles : kozepesnel picivel jobb - turheto golyoallosag, anomaliavedelem turheto, speci tulajdonsag, hogy 4 kepzodmenytartoja lehet.
Szolgalatos Exo - ertekeles : jo - nagyon jo golyoallosag az anomaliavedelem hatranyara, ami elegge rossz,Speci tulajdonsag nincs.
Katonai Exo - ertekeles : kituno, minden sztalker a'lma :) - hatalmas golyoallosag, nagyon jo anomaliavedelem minden szinten, speci tulajdonsag a rengeteg kevlar es titanlemez, hatrany a hatalmas suly (55kilora allitottam be), valamint csak 3 kepzodmenytartoja lehet, de vigan futkoshatunk a Zonaban, szinte elpusztithatatlanok vagyunk.

Nagyjabol igy lottuk be az Exokat, a tobbi mezei pancelnal is belepiszkaltunk valamennyire, megjegyzem, ezeket en ujraszamoltam, de csak egy tablazatban, meg nincsenek az allomanyokban atjavitva.

Fegyversebzes : itt az a cel vezerelt, hogy sebzesi ertekeket tudjak adni azoknak a fegyvereknek, amiket Free +-ba betett a Turulba, pisztoly, puska, karabely, mesterlovesz fegyvereknek (1 szepseghibaja van az egesznek, hogy csak a kepek eredetiek a fegyvereknel, maguk a modellek gyakorlatilag mas fegyverek modelljei, ami nem egyezik a keppel, aztan van olyan ami valamennyire egyezik, mert mas fegyver magyar koppintasa, es van 2 fegyver ami viszont mar megegyezik, az egyik az NGM-81 - ezt a modder srac csinalta nekem, AK-74 vaz, galil tar, es PKM csoszajfekkel - , a masik az AMD-65 ami ugyan eredeti modell, de a mellso markolat le van szedve, mert nincs hozza animacio, es az egyik AK animacioja van hozzarendelve).
Szoval emiatt vegiggondoltam, hogy az emlitett fegyvereket hogyan tudnam szintre hozni az alapjatek fegyvereivel, de megneztem par mas mod fegyversebzeseit, es ugy lattam, hogy nagyon kiegyensulyozatlan, azaz nincs 1 kozos keplet, es igy nem tudtam, hogy mihez tartsam magam, ezert elfogadtam ha jol emlekszem az AK-74 sebzeset alapul (31 vagy 33) mar nem emlekszem, es miutan kitalaltam ezt a kepletet amit mar leirtam, az X valtozot kellett megtalaljam, ami az urmeret * sebesseg alapjan kiadta a 31 vagy 33 erteket.Miutan meglett az X valtozo (1350 vagy 1250, egyes fegyvereknel mas, pl pisztolynal es soretesnel, vagy speci fegyvernel, mondjuk AS VAL ahol a sebesseg csak 4-450 m/s) akkor kigyujtottem jopar fegyvert, aminel hozzafertem az adatokhoz, es alkalmaztam a kepletet, ennyi.Hat jo lenne a realis, esetleg, ha van kedved, 1 vagy 2 fegyver eseteben kiszamolhatnad a valos sebzest is, az AMD-65, NGM-81-re gondolok, de foleg az AMD-65 erdekel, ugyanis az a legpopecebb fegyver a modban, mindig azt hasznalom :D
Es baromira erdekes, hogy egesz jol beallitottam veletlenul az AMD-65 szoraskepet :D

[ Szerkesztve ]

(#34272) Rony949 válasza Balathruin (#34268) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Köszi. Ez a táblázat elég jól és érthetően magyarázza el a dolgot. :)

(#34273) Šolaire válasza rétisün (#34267) üzenetére


Šolaire
(PH! addikt)

Köszi :) Végigtolom a vannilla játékokat sorban,utána nézek majd modokat is.

“Praise The Sun” \[T]/

(#34274) Blizzardking válasza SaGa59 (#34254) üzenetére


Blizzardking
(őstag)

Ezt nem tudtam :R
Nekem a képződményes része miatt sose fog a soc a cop nyomába érni. Ez a detektoros keresés annyira megdobja az élményt. Illetve valahogy a tulajdonságaik is átgondoltabbak a cop-ban.

"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."

(#34275) Dhampir válasza Blizzardking (#34274) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Azt leszámítva van hangulata a helyszíneknek. :)

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#34276) Sensut válasza Blizzardking (#34274) üzenetére


Sensut
(őstag)

Hát ez normális, mivel hogy a COP már a sorozat harmadik része és az X-Ray elég szemrevaló fejlesztésen esett át ez alatt :) Gondoljunk bele milyen lehetett volna a Stalker 2 ezek után.

(#34277) Blizzardking válasza Dhampir (#34275) üzenetére


Blizzardking
(őstag)

Igen, az is sokkal jobb mint a legtöbb másik játék.

Sensut - ja, nekem is fáj hogy ez így megállt. Volt még az a Survaruim vagy mi, de csak homályosan emlékszem.

"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."

(#34278) tzs182 válasza Antonius1978 (#34241) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Üdv Antonius!

Hát az utóbbi időkben kissé eltüntem, meló- és lakhely váltás volt :) Sajnos nem nagyon van időm játszani mostanában, de majd kell rá időt szakítanom. A tájékozatónak örülni fogok, majd írd meg ha lesz időd!
Igen, ha bármi infó van, írjátok meg bátran, szívesen kiteszem az oldalra, ahogy eddig is! :)

Hol tart most a CSK/CC?

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34279) Antonius1978 válasza tzs182 (#34278) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Szia, nekem se volt gep amin jatszhattam volna kb 2,5 honapig, mert penzhiany miatt minden cuccunkat el kellett adjuk.Mostmar osszedobtunk egyet, es tudok jatszani is, szokas szerint a Turult nyustolom, habar jo lenne valami uj modot is kiprobalni a Call of Chernobylra gondolok, de lehet megint nem fog menni, majd meglassuk...
Ma osszeszedem a gondolataimat, es megprobalok valami tajekoztatot, bemutatot irni a Turul modrol.

CSK/CC
Husvet elott elkeszult - hitem szerint az osszes forditas Erdo segitsegevel, es Shield is nekifogott hogy osszefesulje a mod fegyver allomanyat es leirasat az alap/mas modokkal, ha az megvan, akkor elmeletileg teljesen kesz is, elofordulhatnak aprobb forditasi hibak, vagy egyeb zavaro tenyezok, de szerintem nem lesz gond, jajj igen, a neveknel meg nincs minden tisztazva, ott elofordulhatnak bakik, de 2x is atneztem a forditast, es igyekeztem mindent helyretenni, de mint tudjuk semmi sem tokeletes :DDD
Amugy Shield is eltunt, gondolom valami hasonlo cipoben evezhet, mint te, es nem akartam cseszegetni, hisz amikor kesz lesz a dologgal, akkor bizonyara jelentkezni fog.
Tulajdonkepp a mod mar siman jatszhato az osszefesules nelkul is, annyi a zavaro tenyezo, hogy az kepernyon az otletek, meg a fegyverek es cuccok leirasa angol, de szerintem meg lehet varni, hogy Shield mindennel elkeszuljon, minek adjunk ki fercmunkat a kezunkbol ? :U

(#34280) sheep


sheep
(PH! addikt)

Sziasztok,

az SGM 2.2 Enot mod-ot szeretném felrakni, de sajnos elakadtam. Az összefoglalóban lévő linkről letöltöttem az xFreex változatot.
A kérdésem az lenne hogy ezzel most mit kell csinálnom? Kitömörítve van benne egy Enot gamedata könyvtár, de hiába másolom be a játék könyvtárába, az nem változik.
Köszi a segítséget előre is!

Privátra illik válaszolni...

(#34281) xFreex válasza sheep (#34280) üzenetére


xFreex
(fanatikus tag)

Már nem emlékszem hogyan csomagoltam össze, de vagy van még egy gamedata mappa az Enot gamedata mappában és akkor azt kell csak bemásolni a játék főkönyvtárába vagy ha már csak textures, configs, meshes stb mappák vannak az Enot gamedata mappában akkor az Enot gamedata mappát kell átnevezni sima gamedata mappára.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#34282) sheep válasza xFreex (#34281) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Így már működik, köszi!

Privátra illik válaszolni...

(#34283) Antonius1978 válasza xFreex (#34281) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Udv ujra itt, hova voltal igy eltunve ?

(#34284) xFreex válasza Antonius1978 (#34283) üzenetére


xFreex
(fanatikus tag)

Én itt voltam végig szépen csendben. Viszont nem vagyok hajlandó reagálni bizonyos témákra. :U

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#34285) hubai38 válasza xFreex (#34284) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

:C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C

(#34286) Riot Gin válasza xFreex (#34284) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

"Welcome Back, Stalker."

Riot Gin's Outfit Addon 1.2.0 is coming soon.... https://vk.com/hrg_projects (Relase: xx.06.2018)

(#34287) Dhampir válasza hubai38 (#34285) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Vigyázat, a nagy taps zajára nehogy felfigyeljenek a bánya-mély mutáns koboldjai és lerohanják az elhagyott fűrésztelep vodkától cifra álomba bukfencezett stalkereit.

[ Szerkesztve ]

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#34288) Yutani válasza Dhampir (#34287) üzenetére


Yutani
(PH! nagyúr)

Röviden: Ne tapsikolj, mert meghalsz, b***od! :DDD

Régi ISA SB és GUS hangkártyákat keresek saját részre, nem kereskedni! Privizz, ha van valamid! ABIT AU10 is érdekel! #tarcsad

(#34289) hubai38 válasza Dhampir (#34287) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Nem ismerlek személyesen,de biztos hogy nagyon kedvelnélek ha egyszer össze futnánk.

(#34290) shield válasza xFreex (#34284) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Üdv újra köztünk. :C Remélem ezután hallatod a hangod.

Antonius1978 Igen, kicsit én is eltűntem, de azért készülget. A PDA fájl meg van. A fegyver fejlesztés fájl is majdnem kész. A fegyver fájlból van még több csinálni való. Az egyik fájlban, amit fordítottál volt néhány orosz sor, azt is megcsináltam.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34291) Blizzardking


Blizzardking
(őstag)

Kéne egy kis segedelem!
Enot-ot tolom, azt hittem rutinos vagyok benne, de most beleszladtam egy bug-ba.
Hajnal küldiket csinálom, hajnal tagként, és mikor kiveszem a janovi ládámból a seva ruhát vagy a monolithos bőröndöt, nem történik semmi, nem tűnik el a feladatok közül. (Ugyebár van egy olyan feladat, hogy szerezz egy zárt légzőkörös rucit). Visszatöltve régebbi mentéseimet, akorra datálódik a dolog, amikor beléptem a hajnalba.
Őszintén remélem, hogy ha feltöltöm az összes ládájukat és kilépek, megint érzékeli hogy kiveszem a sevát és a bőröndöt.
Járt már így valaki? Iszonyat sokat kéne újra játszanom ha ezt beszoptam. Illetve lemenve a pripjati alagútba elég ha rajtam van a seva, vagy addig amíg nem teljesítődik ez a küldetés hogy szerezzek zárt ruhát, megdöglök?
:R

"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."

(#34292) Dhampir válasza hubai38 (#34289) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

A 100 Rads BAR-ban találkozunk. :)

Zene

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#34293) Antonius1978 válasza xFreex (#34284) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Eszrevettem, hogy nem reagalsz, na de ez van...

shield : remek, akkor ha megvagy a fegyveres dologgal, akkor elmeletileg teljesen kesz.
Azt az orosz sort en is lattam, de ha jol dereng, miutan leforditottam en is, ugy tunt, hogy ugyanaz mint a felette levo, es ugy gondoltam, hogy semmi ertelme, ezert hagytam ugy...

Blizzardking : hat elmeletileg ha nincs rajtad a seva indulaskor, akkor be sem lephetsz az alagutas palyara, de mivel az Enottal kb 3-4 eve jatszodtam, igy mar nem emlekszem, hogy ez az a mod-e, hol a rampara ramenve is lejuthatsz, de az is lehet hogy ezt csak a Zulus esemeny utan engedelyezik.Volt olyan mod, amiben exoban is lementem, csak kellett vegyi vedelem.Amugy csak a kupolaig kell sevat viselned, ott mar nyugodtan at lehet cserelni exora(az alap jatekban ez igy mukodik).
De ha Zuluhoz van kotve az Enotban, akkor mindenkeppen mukodnie kell, hogy amint lesz egy Sevad, akkor mehetsz az alagutba.

(#34294) Blizzardking válasza Antonius1978 (#34293) üzenetére


Blizzardking
(őstag)

De van sevám. Csak mikor felveszem, nem történik semmi. Nem szűnik meg az a küldi hogy szerezz egy zárt ruhát. Mielőtt csatlakoztam a hajnalhoz működött a dolog.

"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."

(#34295) hubai38 válasza Dhampir (#34292) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Meg unhatatlan zene az egyszer biztos.

(#34296) Antonius1978 válasza Blizzardking (#34294) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Ertem, hat akkor csak ugy tudod kideriteni hogy mukodik-e, ha mesz Zuluhoz es ha indulni tudtok az alagutba, akkor akkor is mukodik, ha egyebkent nem irja...mast nem tudok javasolni...

(#34297) shield válasza Antonius1978 (#34296) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Úgy néz ki, hogy kevesebb volt vissza mint gondoltam. Ment a privi.
Van a mappámban egy "textures fix V0.1.7z" fájl, gondolom a CC-hez van. Feltöltöm azt is, megtudod nézni, nálam nincs fent a mod.

Még bele fért a szerk. időbe.
textures fix
Lehet hogy javít a texturán valamennyit.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34298) Antonius1978 válasza shield (#34297) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Hat, most epp nincs idom, kell keszuljek melozni, de hat amugy is te erted ezeket az allomanyokat, ami nalad van, es amit en kuldtem azt tedd egybe, csapd hozza...hoppa, most esik le hogy neked nincs fent, nem tudom, asszem nekem megvan, es most van gep is, majd holnap felteszem akkor es leellenorzom, es ha minden klappol, akkor leszedem a progit, es osszekotegelem majd az egesz allomanyt.
Akkor hozzacsapom ezt a teszture fix dolgot is, ha holnap esetleg nem sikerul, akkor majd hetfon lesz idom.
Mindent koszonok.

A hivatkozas rossz, majd dobd be a jot, most leleptem, kell keszuljek, pa.

[ Szerkesztve ]

(#34299) shield válasza Antonius1978 (#34298) üzenetére


shield
(Topikgazda)

A moddb-n van több apróság is hozzá. Úgy látom nekem hiányzik 1 nyelvi fájl. Ha majd ráérsz küld el nekem a komplett fordítást. Köszi.

Nálad ez a cc_ui_st_screen.xml le van fordítva?

A laptopomon nem találom a teljes angol nyelvi fájl mappát.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#34300) Blizzardking válasza Antonius1978 (#34296) üzenetére


Blizzardking
(őstag)

Ok, nekem sincs jobb ötletem. Köszönöm mindenesetre.

"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.