- Videó stream letöltése
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- SkyShowtime
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Erőszakos tartalomba fut a gyerek, ha internetezik
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Facebook és Messenger
-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Antonius1978
addikt
válasz Balathruin #34199 üzenetére
Nos, ezt olvastam, de mivel RobberBaron ritkan jar errefele, mondjuk evente 2x, en gyakorlatilag arra vagyok kivancsi, hogy hogyan indult az egesz - RB-tol annyit tudtam meg, amikor privatban valtottunk par uzenetet, hogy a mod celja hogy alapot nyujtson masok szamara is egy sajat mod keszitesehez, sajat tortenettel, fegyverekkel stb, mert nem sokan foglalkoznak palyak beillesztesevel es A-life teremtessel.Ezutan akkor ugye ebbol a forumos hozzaszolasbol megertettem, hogy mar nem az ove a mod, valamint prv uzibol azt is megtudtam, hogy mar nem csinalja tovabb a modolast, es hogy Alundaio aki a lua szkripteket irta, szinten visszavonult, ez volt 2015 szeptembereben.
De amit nem tudok, hogy hogyan indult az egesz, RB az elejen tok egyedul tette be a sok palyat, aztan mikor mar nem volt ideje vele foglalkozni, megkeresett valakit hogy folytassa, vagy mar kulfoldi forumon eleve tudtak arrol hogy o ezt csinalja, es amikor bejelentette, hogy nem csinalja tovabb, akkor valakik jelentkeztek, hogy ok majd folytatjak ? Te lehet hogy tudod hogy hogyan is tortent, mivel mint tegnap lattam a Moddb-n, te is az Epic Team tagja vagy...Es ugyanez ervenyes Dezowave-re is, hogy o talalta ki az egesz Lost Alphat, vagy ez eleve mar egy csoport tenykedese volt a kezdetektol fogva, vagy o elkezdte, es jelentkeztek nala egymas utan az emberek, es megalakult a Dezo-csoport ?
Azt is elmondom, hogy miert erdekel a dolog, tegnap ugyanis jo hosszasan elbeszelgettem egy marokkoi sraccal - o az, aki a The Armed Zone nevu fegyveres modot kesziti a Miseryhez, beszeltunk sokfele dologrol, aztan valahogy szoba kerult, hogy varja mar a Misery CoC-be valo portolasat, de ezt valahogy ugy fejezte ki, hogy nem erttettem vilagosan es visszakerdeztem hogy a Call of Chernobylra gondol-e, mert arrol annyit tudok, hogy egy magyar srac csinalta, erre o azt mondta hogy nem hiszi...valamit ott magyarazott Alundaio-rol (ot bizonyara ismeri, azaz kapcsolatban all vele valamilyen szinten), meg hogy a CoC-t az Epic Team kesziti.
Hat mondom neki, ha hazudok, akkor masok utan hazudok, de vegulis baszta a csorom ez az egesz, mivel pl nem ismerem RB nevet amit a Moddb-n hasznal (ha egyaltalan ott is tag), igy nem tudtam semmivel alatamasztani a mondandomat, ezert kerdezlek teged, hogy akkor hogy is van ez ? -
Antonius1978
addikt
válasz Balathruin #34201 üzenetére
Akkor RB is az Epic Team tagja, vagy o mar csak kulsoskent segit be, es eszerint akkor megsem vonult vissza, vagy ha megis, akkor visszatert, mint egy Jedi ?
-
Antonius1978
addikt
Akit erdekelnek a jatekok : [link]
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34202 üzenetére
A korai dolgokat nem ismerem, hiába követem a modot régóta (még amikor a CoP pályák ki voltak vágva).
Megjelenéstől egészen az 1.3.20 + warfare kombóig nem is nagyon foglalkoztam vele, csak kipróbáltam párszor.
Előző évben játszottam többet, aztán jött ez, majd egy egyszerű fix, amiből végül az lett belőle hogy teljesen újraépítem a játék néhány részét.LA-t még ennyire sem tudom, annyi rémlik hogy a mod jelentős része az orosz (?) csapattól van.
RobberBaron = Bangalore
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34203 üzenetére
Az az igazság hogy a csapat nagy részének alig van ideje vagy kedve foglalkozni a moddal. Alundaio előző év vége fele óta már nem szívesen csinálja, ezért próbálom azt is elérni hogy akkor inkább hagyja és csak akkor segítsen ha nagyon kell. Saját játékmotort készít.
Jelenleg Darryl, esetleg Nuor fejleszt, viszont majdnem mindenhez külsős segítséget intézek, így legalább haladunk valamit amíg nincs hír a többiek felől vagy ha én is szünetet tartok. -
félisten
Sziasztok Stalkerek! (avagy "Sztókörök"? )
Ismét a régi, eredeti nevemen jelentkezem be. Shield mester, üdv néked is!
-
Antonius1978
addikt
válasz Balathruin #34205 üzenetére
Minden ertek, es koszonom a magyarazatot.
Dhampir, isten hozott, igy mar sokkal ismerosebb vagy
-
félisten
Valahol a Zónában...
Vajon mi lapulhat a kerítés mögötti bozótban és hátrébb, a paneltömb félhomályos lépcsőházaiban?
Szinte idilli a kép, ám az iménti derűs, kék égboltot már terjeszkedő fátyolfelhők árnyalják.
Később majd terebélyesre nőnek a lenti árnyékok is és a sötétség karmos teremtményei könnyű zsákmányt remélvén, agyarukat csattogtatva, izgatottan körbeszaglászva-szimatolva bújnak majd elő nyomorúságos, dohos kotorékaik mélyéből...(#34208) Antonius1978
Köszönöm a szívélyes üdvözlést.
[ Szerkesztve ]
-
RobberBaron
tag
válasz Antonius1978 #34202 üzenetére
A SoC-hoz készült még régen a Kostya mappack, amiben egy modder 30 pályát gyűjtött össze, de a-life nélkül, szinte üresen. Később erre épült a Narodnaya Solyanka/Stalkersoup nevű csodálatos mod leves, ami iszonyat bugos volt, mert maga a pályagyűjtemény is hemzsegett az ai map hibáktól és más olyan alap hibáktól, ami az SDK-hoz nem értésből fakadt.
Én valami hasonlót akartam létrehozni, de a sokkal stabilabb COP motorra, a sokkal jobb és gyorsabb COP SDK-val, és hogy ne legyen üres, egy játékostól függetlenül, magában működő élet szimulációval. A COP a-life megoldásai amúgy is sokkal jobban tetszettek, mint a SoC túlbonyolított rendszere, amit kész kínlódás volt moddolni.
2012 közepétől 2013 végéig teljesen egyedül dolgoztam a CoC-on, pl. én találtam ki a mod nevét, és én tettem fel a moddb-re. 2013 végére zsákutcába jutottam, már minden SOC/CS/régi build pálya össze volt rakva (csak a COP pályák hiányoztak), amikor kiderült, hogy ennyi pályával és élettel a játék (COP motor) kegyetlenül szaggat és túl sokszor omlik össze. Ekkor jött Alundaio és Jketiynu/Swartz (övé volt az azóta behalt Radium projekt), akiket éppen érdekelt volna egy mappack, sok új pályával.
2014. elején én, Alundaio és Swartz megalakítottuk a Team EPIC csapatot, és 2015. szeptemberben kijött egy kevés buggal játszható első verzió, azóta ezt optimalizálgatjuk, bugmentesítjük, új fícsöröket adunk hozzá.Swartz már jóval az első verzió kijövetele előtt, az elején kiszállt, neki nagyon más elképzelései voltak.
A kezdeti csapatban benne volt Darkenneko is, de őt már évek óta nem láttam a mod környékén. Kezdettől fogva ott van Borovos és 2C.LyriC is, ők 3d editorokkal nyúltak bele néhány pályába, néha-néha még ők is fel szoktak bukkanni. Később jött Darryl, Nuor és most Balathruin is tag lett.
Sem Alundaio, sem én nem vonultunk vissza véglegesen, de hosszabb szünetek előfordulhatnak. Néha pár hónapig, fél évig (vagy pl. én majdnem egy évig) teljesen mással foglalkozunk, de ilyenkor sem szünetel a projekt, mert a másik csapattag lehet hogy pont ilyenkor aktivizálódik.
-
Yutani
nagyúr
válasz RobberBaron #34210 üzenetére
Büszke vagyok, hogy ez az óriás mod magyar kezek által jött létre! Köszönjük!
#tarcsad
-
Timstrike
tag
válasz RobberBaron #34210 üzenetére
Minden tiszteletem és hálám a játék fejlesztöinek .
Nagyon sok élményel teli órát tölthettem el a Stalker világban nektek is köszönhetöen. Már eddig is remek munkát végeztetek és remélem még nem álltok meg a fejlesztésekkel.
Nagyon köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz RobberBaron #34210 üzenetére
Hálásan köszönöm a magyarázatod, immár a fegyvermodder orra alá dörgölhetem, hogy mégiscsak te vagy a szülőatyja a COC-nek, még akkor is, ha az ötletet ebből a Kostya modból merítetted, mert akkor ő volt az első, aki megálmodta ezt az összes ismert és ismeretlen pálya egybefogását egyetlen játékon belül modot.
-
félisten
válasz RobberBaron #34210 üzenetére
Hűha, ez igen!
-
Mustang4244
újonc
Hi all!Van még itt olyan aki foglalkozik a S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat-al?
Ha igen,kéne 2 kis segítség!
1.Kicsit spoileres szóval csak óvatosan.Van az a rész ugye hogy Sterlock meglátogatja a katonai bázist Pripartyban,és akkor történik egy kitörés,ahol bezárják az ajtót,ami onnét SOHA többet nem nyílik ki?Ötlet?Próbáltam egy SAVE fájlt is beszerkeszteni,de ahova tenni kellett volna olyan fájl nincs is a gépen.(Win10)
2.Létezik egy WEAPON OVERHAUL mod (705MB)ami 7zip fájlként jön le,de onnét hova tovább?
Mert bárhova rakom nem érzékeli!
Ha valaki tudja pls írjon!Go your Onw way!
-
Laris
junior tag
válasz Mustang4244 #34215 üzenetére
Ez már közvetlen a helikopteres menekülés előtti helyzet. Beszélned kell valamelyik tisztel, aki majd hívja a helikoptereket, megszervezi a támadást, és akkor nyílik ki az ajtó.
-
rétisün
veterán
válasz Mustang4244 #34215 üzenetére
de ugye nem magát a .7zip fájlt akarod a moddoláshoz használni? úgy értem ki van csomagolva? alighanem egy gamedata mappa lesz benne (nem ismerem a modot) és azt a game datát kell a játék főmappájába betenni.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Mustang4244
újonc
Aha...próbáltam beszélni de csak lessük egy ideig egymást,és mikor a parancsnok befejezi a mondandóját jön a kitörés,ami hiába vonul el,szrik kinyílni.
rétisünersze próbálom kicsomagolni a 7zip-pel,de és azzal a fájlokhoz adni,de semmi,max kifagy tőle az x-ray enegie.Go your Onw way!
-
Laris
junior tag
válasz Mustang4244 #34218 üzenetére
Van lent egy új tiszt azzal beszélj.
-
Sensut
őstag
válasz Mustang4244 #34218 üzenetére
Nem ártana egy kicsit érthetőbben fogalmazni. Az ilyen addonokat általában a "gamedata" mappába kell elhelyezni, ami a játék egyik almappája. De lehet, hogy nincs ilyen, mert az eredeti fájlok csomagolva vannak .dbx tartományokba, így a gamedata almappa is - ezért létre kell hozni. De általában a modok már tartalmazzák, így csak szimplán be kell másolni a archívum tartalmát a játék fő könyvtárába. Azonban nem árt előtte megvizsgálni a tartalmat, mert gyakran más mappák vagy fájlok is szerepelhetnek benne és ezek felülírnak eredeti állományokat a játék könyvtárán belül, ami azt eredményezi, hogy a folyamat visszafordíthatatlan lesz. Ezért a felülírandó fájlokról érdemes előbb biztonsági másolatot készíteni! Ha csak egy - mondom CSAK EGY - fájl is nem a helyére kerül, annak fagyás, crash stb a következménye és lehet, hogy nem a játék elején, hanem valahol menet közben. A mod csomagok általában tartalmaznak utasításokat is, ezeket föltétlenül át kell böngészni, mert itt sem isten senki, hogy minden mod telepítési folyamatát megjegyezze. A tájékozódás a siker alapja Dióhéjban ennyi.
-
Antonius1978
addikt
válasz Mustang4244 #34218 üzenetére
Miutan vege a kitoresnek, akkor odamesz Kovalsky ezredeshez, es elmondod neki hogy keszen allsz a kivonasra.Na akkor o beledumal a radioba, hogy csapat felkeszulni, es akkor kinyilik az ajto es mind mehettek kifele...
Az zip allomanyban nincs olvass el/read me ? abban leirjak hogy pontosan hogyan kell telepiteni a modot...
[ Szerkesztve ]
-
Yutani
nagyúr
Nem tudom, emlékszik-e még valaki erre, de a Spectrum Projectben az X-5 laborban van egy olyan rész, ahol Borland beenged egy ajtón, de dől ki a füst és monolitosok vannak odabent. Folyamatosan kinyírnak, mielőtt még bejutnék, Borlandot szintén, nem tudom életben tartani. Valami tipp?
#tarcsad
-
Mustang4244
újonc
Köszi mindenkinek!
Más,de ugyan csak STALKER
Meg van nekem mind a 3 rész,de ebből 2 fut csak.Hiába állítok bármit a Clear Sky-on mindig csak azt írja ki hogy tegyem be az eredeti lemezt (az van,és nem a STEAM-es),ezt működés képesre lehet valami úton módon varázsolni?Go your Onw way!
-
félisten
válasz Mustang4244 #34225 üzenetére
Vélhetően a másolásvédelem miatt. A Tages drivert kell feltenni innen. Ezt a kalózkodás ellen találták ki.
Microsoft® Windows™x86 (32bits):TagesSetup.exe
Microsoft® Windows™x64 (64 bits): TagesSetup_x64.exe
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Mustang4244 #34227 üzenetére
Örülök, ha minden okés, az a lényeg.
-
Sensut
őstag
válasz Mustang4244 #34225 üzenetére
A PATCHED EXE -ket próbáltad már? Mindhárom játék minden verziójához van egy .exe, amivel nem csak hogy nem kér lemezt a játék, de a memória kezelés is növelve van bennük 2 GB-ról 4-re a 64 bites rendszerekhez, illetve 3 GB-ra a 32 bites rendszerekhez. Manapság ez ugyancsak jól jön.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz Balathruin #34206 üzenetére
Szóval ez azt jelenti, hogy az 1.5 még messze van a végleges nem béta release-től?
Tehát, ha jól értelmezem, a projekt "kiüresedéshez" közeledik?
Rossz hallani, én meg már megint kiadok egy outfit addont, egyedi fejlesztési fákkal, ötletekkel, új sityakokkal, új modellekkel. Tökéletes.
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Balathruin
veterán
válasz Riot Gin #34230 üzenetére
Passz. Attól függ mi kerül még bele. Jelenleg van kéz újratextúrázás, modell és pálya javítások, stb.
Nem igazán, csak lassabban halad. Igazából majdnem az összes nagy mod így működik. Fejlesztve van, eljut az első kiadásig, tovább fejlesztik, új verziók, majd lelassul a folyamat.
Azt sem érdemes elfelejteni, hogy CoC alapú modok is vannak készülőben, esetleg egyéb projektek.
-
Blizzardking
őstag
Sziasztok, kelenleg SGM Enot-ot tolom sokadjára (csak már rég volt )
Úgy jártam, hogy ki akartam törölni magából a játékból egy mentést, és belefagyott. Az utolsó 15 mentésemet kajak kinyírta, amit meg előtte be tud tölteni, ott a rangom is és a pénzem is Nulla=0
100 mentésből bármelyiket betöltöm, nulla pénz, nulla fejlövés, nulla rang.
Lehet ezzel valamit csinálni?"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
rétisün
veterán
válasz Blizzardking #34232 üzenetére
most már nem emlékszem, de régebben már volt erről szó, a mentések fájljai mellett van még egy fájl, amire nagyon kell vigyázni, mert abban tárolja a játék azokat adolgokat, amiket te (és korábban más is, pl. én is ) itt elbuktál.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Blizzardking #34232 üzenetére
keresgéltem kicsit, a gamedata/configs/mod_parameters mappát a benne lévő fájlokkal is el kell menteni a mentésekkel együtt, ebben tárolja a játék az aktuális dolgaidat, mint rang, pénz, hasonlók. ha ez elveszett valahogy,
valószínűleg amikor belefagyott a mentés törlésébe, akkor belepiszkált ezekbe a fájlokba, vagy sérültek, emiatt lett mindened 0.azt nem tudom, bele lehet-e piszkálni, ha megvannak, ha igen, mivel, és mennyire 'díjazza' a játék, hogy piszkálod
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
' Tzs ,
senior tag
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
Örülök, hogy tetszett Az első rész megvolt? [A Stalker Múltja és Jövője | RetroShock!]
Vyöhyke filmet még nem is láttam, köszi az ajánlót!
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Antonius1978
addikt
válasz ' Tzs , #34239 üzenetére
TZS, mi az abra veled ? Eszembe jutott, hogy meg azota sem irtam meg a tajekoztatot az xFreex-el kozos modunkhoz, valamint varom Shield visszajelzeset is a Csernobili Kronikak kapcsan, de addig is, azt hiszem ahhoz is osszeutok egy leirast, aztan majd bovitjuk, ha valamit kifelejtenek belole, mivel gondolom a CSK/CC az a te oldaladra fog felkerulni mint az osszes tobbi leforditott mod...
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #34242 üzenetére
őszintén szólva, nem emlékszem persze ettől még lehettem én, de az az igazság, hogy eléggé read only üzemmódban fórumozok egy ideje.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Yutani
nagyúr
Ma pontosan 32 éve kezdődött a Zóna története, amely annyi kalandot nyújtott számunkra az elmúlt 11 évben.
#tarcsad
-
Riot Gin
aktív tag
válasz Balathruin #34231 üzenetére
Ha legalább javítások....
Legyél szíves magyarázd el a power_loss változását, illetve a Durability a ruhák esetében hogy változott meg?
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Šolaire
veterán
Sziasztok. Nekem teljesen újak ezek a S.T.A.L.K.E.R játékok. Most telepítem fel mindhármat Steamről. Milyen sorrendben érdemes játszani őket?
“Praise The Sun” \[T]/
-
Blizzardking
őstag
válasz Šolaire #34247 üzenetére
Szerintem tökmindegy. Ugyanazon mondavilág körül bonyolódik mindegyik. Én személy szerint mod nélkül az elsőt (SOC) kihagynám, mert az már nagyon poros. Szerintem a képződményvadászat izgalmai miatt valami COP alapúval nyomjad. Érdekes módon CS modok nem nagyon vannak. SOC modból a Lost Alpha az egyik legkomplexebb, azt pl tudom ajánlani. A CS és a COP önmagában se rossz, de a COP az amit péppé moddoltak, és azok között rengeteg gyöngyszem van.
Jelmagyarázat: SOC- Shadows of Chernobyl, CS - Clear Sky, COP - Call of Pripyat, és ebben a sorrendben jöttek ki az alapjátékok."Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!