-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#47205632
törölt tag
válasz Mr_no_Name #34099 üzenetére
-
Mr_no_Name
tag
válasz #47205632 #34101 üzenetére
Tegnap ezeket néztem két órán keresztül éjszaka Konkrétan gázmaszk nőtt a fejemre és mikor kinéztem a hatodikról akkor látni véltem a négyes reaktort
szerk.: amúgy tegnap még elolvastam a Shadow of Chernobyl történetét. Rá kellett jönnöm, hogy csak a felét értettem az egésznek.
Régen azt hittem, hogy a wish granter maga a legnagyobb anomália ahová mindenki igyekszik, mivel egy kívánságot teljesít és erről szól az egész játék, nekünk meg volt egy enyhe amnéziánk és ennyi.
De ha most jól értem, akkor a wish grantert maga a központi kollektív tudat hozta létre a monolitos agymosottakkal együtt, hogy elterelje a figyelmet magáról a tudatról ami az egész zónát irányítja. Ezt én most jól gondolom?
[ Szerkesztve ]
-
hubai38
aktív tag
Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
! Missing ogg-comment, file: g:\stalker t\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
! Missing ogg-comment, file: g:\stalker t\gamedata\sounds\video\amd_fusion_final_720.ogg
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3720744 K], reserved[202272 K], committed[271224 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[96562 K], process heap[13711 K], game lua[2143 K], render[177 K]
* [x-ray]: economy: strings[8083 K], smem[0 K]
Input: 1
Config-file [c:\users\public\documents\stalkercop\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 0
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
Mi lehet a gond? Ahogy a Skadovsk környékéhez érek rögtön kidob,de csak ennyi. -
Aarpok
őstag
válasz hubai38 #34100 üzenetére
Ezt próbáld esetleg meg: [skadovsk-siege-temporary fix].Igaz ez a sgm geonezishez van de talán segít neked.
Аарпок
-
SaGa59
őstag
válasz Mr_no_Name #34102 üzenetére
Nem egészen. Az O-Tudat csak rátelepedett a Monolit képességeire, használja, amennyire az hagyja, de sokat ők se tudnak róla. Azt, hogy a monolit honnan és pontosan mikor került oda és mi az, nem tudja senki. Részletes és egész logikusnak tűnő magyarázat az O-Tudatra, a Monolitra, az egész Zónára, a Hadműveleti Zóna címmel (remélem) hamarosan megjelenő kötetben, Hemul harmadik történetében.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
#47205632
törölt tag
válasz Mr_no_Name #34102 üzenetére
Érződik a játék sztoriban azért egy kis összecsapás, főleg az O-tudatról. Szerintem a játékosok jó része azt se tudja, hogy ilyen van egyáltalán benne, annyira nincs előtérbe hozva. Csak a mutánsok, az anomáliák meg a zóna. De az, hogy ebben van egy kis Mátrix vagy The evil within, az fel se tűnhet.
Ezen a szálon nagyon sokat ki lehetett volna még hozni a játékból, de már aligha lesz valami kezdve vele.
Négyes reaktort meg már nem fogjuk látni többet, frankón bebugyolálták. [link]
Oda kellett volna láncolni magunkat, mint a grínpíszesek, hogy ne bántsák az erőművet, annak saját élettere van. -
Mr_no_Name
tag
válasz #47205632 #34106 üzenetére
Hát én már nem tudom követni ezt a dolgot. Szerintem nagyon jó alapanyagokból dolgoztak a fejlesztők és nagyon jó úton indultak el amit a modderek tökéletesítettek...játszok ezzel a Last Day moddal, nem is annyira bugos igazából, de az látszik - mondjuk ezt a modderek is leírják - hogy egy merő kódkatyvasz az egész játék. Új motorral, teljesen újra kéne fejleszteni az egészet 2018-as változatra, egybe kellene gyúrni a 3 részt a modokkal együtt és megszületne a tökéletes Stalker játék, de ez nyilván soha nem valósul meg...
A sztori nagyon tetszik, soha nem fogom elfelejteni az első északra vezető utamat. Emlékszem, hogy még általános iskolás voltam amikor mendemondák keringtek erről a játékról, és álmodoztam róla, hogy milyen kalandos lesz..az a durva, hogy nagyjából így is képzeltem el (ha belegondoltok, azért ez kemény. Mint amikor olvasol egy könyvet, megfilmesítik, és pont úgy képzeled el).
Eltelt 4-5-6 év és mikor megjelent a játék 2007-ben akkor úgy rácuppantam mint csecsemő az anyja mellszerkezetére
Szerintem 2 nap alatt végig is játszottam, nem sokat aludtam, és nagyon a hatása alá kerültem:
Kordon: baljós szelek, gyanús csönd, de a kordon határán felállított csekkpontnál cigizgető katonákon, pár zombikutyán és pár szakadt banditán kívül más nem nagyon fenyeget ezen a területen. Érzed, hogy beléptél a zónába, akár még vissza is fordulhatnál, de tudod: északabbra csak keményebb lesz.
Garbage: itt már kicsit jobban pezseg az élet, mindenhol hatalmas és baromira sugárzó félig feltúrt szemétkupacok, a banditák és a lonerek folytonos összecsapásait hallani a háttérben.
Red forest / radar / pripyat: itt már majdnem a zóna legmélyén vagyunk és ránk is zúdul annak teljes fegyvertára: anomáliák között harcolni a legkeményebb mutánsokkal miközben távolról lövöldöznek a monolitosok.
Chernobyl NPP: amikor először beléptem ide konkrétan csak pislogtam. Eltörpülsz a hatalmas erőmű és a hatalmas nyitott tér mellett, és emiatt sok eseményt is szemügyre vehetsz: itt az első pillanattól már mindenki lő mindenkire pisztolytól kezdve a gauss puskáig, jönnek a helikopterek, szakad az eső, dörög - villámlik, azt se tudtam hol vagyok a nagy felfordulásban. Ennél a résznél érezhető volt, hogy elérkeztünk a káosz kellős közepére, itt már mindenki teljesen megbolondult. Aztán a szarkofág pedig maga volt a megtestesült borzongás: mész előre a vaksötétben, néha hallod a fejedben a wish-granter hangját aki magához hív, a geiger müller számláló már rég kiakadt a hatalmas sugárzás miatt, nem tudod melyik sarkon fog lelőni egy monolitos, aztán felmászol és végre valahára láthatod azt, amiről eddig csak legendákat hallottál.
Ahogy a játék folyamatosan adagolja a tartalmat azt szerintem tanítani kéne.
így visszaolvasva nem tudom kinek címeztem ezt az írást, de olyan jól esett nosztalgiából kiírni magamból ezeket. Nagyon szép emlék volt az első végigjátszás
-
RobberBaron
tag
válasz Antonius1978 #34096 üzenetére
Szia,
A CoC már rég nem az én modom, hanem a TeamEPIC csapat modja. Alundaio nélkül egy használhatatlan pályagyűjtemény lenne, ami a kukában végezte volna (a vanilla COP motor nem volt képes kezelni ennyi pályát és ekkora alife-ot).
Eredetileg csak a moddereknek készült, később került bele az, hogy freeplay modként is játszható legyen. Mindig is úgy volt, hogy hozzáférhetővé teszünk minden fájlt, a motortól kezdve az SDK-ig. Maga a CoC is kifejezetten modder barátként van felépítve, amolyan kreativitás bölcsője.Sensut: "egyre másra csak spawnolódnak az ellenek értelmetlenül" - ez a mod egyik fícsöre, a random alife. Amúgy meg úgysem tudsz mutatni olyan stalker vanilla játékot vagy másik olyan modot, ami korlátozások nélkül 450 smart terrain-t kezel, a hozzá tartozó alife-al együtt, ami kb. többszáz offline squad. De senkit sem akarok untatni technikai részletekkel, a játékosok nem feltétlenül kíváncsiak arra, hogy mi van a motorháztető alatt.
Előbb vagy utóbb lesz a CoC-hoz fősztori mód is, sok mellékküldetéssel. -
Balathruin
veterán
válasz RobberBaron #34108 üzenetére
Amikor pár hónapja láttam mekkora sebességgel mozog az offline nem akartam elhinni. Az után lett visszavéve, bár arra még vissza szeretnék térni később.
Ha már mellékküldetések, remélem sikerül a mostaniak működését átdolgozni később, legalább végre megszabadulhatunk a rinyálástól. Mindenki beállítja magának mit akar és kész.
Projekttel mennyire sikerült haladni? Működik rendesen? -
hubai38
aktív tag
Evvel küszködtem mostanában,ha valakit érdekel az töltse le.Tudom már hogy unalmas,de én szerettem volna begyüjteni a többi közé,de a Stadovsk körzelébe álandóan kidob.
-
félisten
válasz RobberBaron #34108 üzenetére
Előbb vagy utóbb lesz a CoC-hoz fősztori mód is, sok mellékküldetéssel.
-
SaGa59
őstag
Van azért annak valami bája, amikor egy S.T.A.L.K.E.R regényben egy fejezeten keresztül egy zombi és egy kiméra filozófiai párbeszédet folytat arról, hogy mi az „életük” értelme és a végén a kiméra sértetten és elkeseredetten az mondja:
– Hát ez az. Az élet elmúlik, mi meg zabáljuk egyik a másikát, mindannyian. Mintha csak ezért jöttünk volna a világra. Mik vagyunk, állatok?
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz rétisün #34115 üzenetére
Nem, ez már a következőből előzetes, ami elvben ősszel jön ki. Ma épp ezt a részt fordítottam és megtetszett. Ez az író nem az instant akciókra hegyezte ki a tartalmat (bár van az is, hisz egy sztalker történet anélkül nem az igazi), hanem a szereplők mozgatórugóira helyezi a hangsúlyt. Meg a elmélkedik kicsit a hely korábbi lakóinak történetén, stb...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
félisten
válasz SaGa59 #34114 üzenetére
Ez már Tarkovszkijt is übereli (habár a forgatókönyvíró Arkagyij és Borisz Sztrugackij volt).
Apropó, ez vajon volt már?:
[ Szerkesztve ]
-
DannyL81
tag
Sziasztok! Most végeztem a Lost Alpha-val és letöltöttem a Call of Chernobyl 1.4.22-t.
A kérdésem az lenne, hogy játszam ezt az alap 1.4.22-t vagy esetleg van valami olyan kiegészítés amit még érdemes rátenni? Alapból is elég jó a cucc, de ki tudja.
Köszi!
Muszáj valamennyire intelligensnek lenni ahhoz, hogy észrevedd milyen hülye vagy
-
shield
Topikgazda
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
DannyL81
tag
A Call of Chernobyl 1.4.22-höz létezik magyarintás?
Muszáj valamennyire intelligensnek lenni ahhoz, hogy észrevedd milyen hülye vagy
-
félisten
Sziasztok!
Még 2014-ben játszottam a Spectrum Projecttel.
Azóta fejlesztettek a játékon, továbbvitték?
-
' Tzs ,
senior tag
RobberBaron: "Előbb vagy utóbb lesz a CoC-hoz fősztori mód is, sok mellékküldetéssel."
Na ezt a pillanatot várom én Kiegészíteném azzal, hogy magyarítással. Mármint jó lenne...Hubai: mit kell tudni erről a linkről amit megosztottál? ([link])
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
pruzsi
őstag
Üdv!
Olvastam az összefoglalót viszont a bőség zavara áll fent.
Egy stalker résszel sem játszottam! Történetet most ne vegyük figyelembe! Szóval keresném azt a részt ami modokkal a legjobb grafikát,részletességet,környezetet,időjárást,tárgyakat embereket, felszerelést fegyver ruházat lehet kihozni ezekhez ha lehet a pontos neve vagy link amit ajánlotok és a legfontosabb hogy legyen magyarítás is hozzá.
-
Timstrike
tag
A S.T.A.L.K.E.R.: Last Day kedvelőinek üzenem,hogy vannak játék,fordítás meg fontosabb addon frissítések. Egyre jobb lesz!
-
félisten
-
félisten
Sziasztok!
Vaszilij Orehovtól a Hadműveleti zóna már a hatodik Stalker könyv lesz a sorozatban, ami a Galaktikánál jelenik meg?
-
shield
Topikgazda
válasz rétisün #34135 üzenetére
Sajnos még nincs meg az SVD és Zulu RP-74-ét sem tudtam megszerezni.
De szereztem egy RPD-t. Nagyon tetszik.Timstrike tényleg ennyire jó ez a mod? Elég sok lehet benne a szöveg, mert a fordításban 102 fájl van.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Balathruin
veterán
válasz shield #34136 üzenetére
Aki élvezi hogy szándékosan szivatják annak igen.
Legújabb fícsöre hogy random radioaktív zónákat tesz le a pályára, szóval ha szerencséd van a biztonságos területeken beledöglesz a sugárzásba (pl. Skadovsk). Ennek a párja azok a kezdő pozíciók ahol kötelező végigmenned radioaktív területen (pl. Cordon), halj is meg, minek a játék.
Totál nem értem mit akarnak... -
shield
Topikgazda
válasz Balathruin #34137 üzenetére
Ez így nagy marhaság lenne és teljesen értelmetlen.
Nem lehet, hogy ez csak véletlen csúszott be nekik és nem akarattal csinálták?
Kinti területen talán lehetne random sugárzás, csak nem tudták a védett területeket kivenni a folyamatból.
Ez mondjuk nagy blama.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Balathruin
veterán
válasz shield #34138 üzenetére
Az a gond hogy ilyenekből áll az egész. Misery alap az oké, de pár dolgot eltúloztak. Pl. a fegyver darabok meg javítás rész is rosszabb mint alap Misery-ben, meg sok ilyen apróság. Na meg van könnyű pénzforrás szeméttelepen, tudtommal nem megoldották hanem feltolták a mutánsokat a pályán...
Komolyan mondom a Legend Returns modon kívül (ami még mindig elmehet rossz irányba) nincs semmi értelmes. -
Timstrike
tag
válasz shield #34136 üzenetére
Nekem eddig tetszik,habár már töbször újrakezdtem. Nincs egy előre szabott vége a módnak. Mindenki amit választ azt teljesíti. Szabadon lehet koszálni benne,persze rengeteg mellék küldetés van ami nem csak pénz keresésre jó hanem lassan felfedezed a Zónát. Bármilyen frakcióból kezdhetsz és a helyet is megválaszthatod a profil szerkesztésekor. Van egy Story mód amely a Stalker játékok főküldetései,amit a Mocsárban található Doktortól lehet felvenni. Nagyon komplex meg érdekes addonok vannak beleépítve is meg hozzá is lehet csatolni a JSGME-vel, Ez egy könnyebb változat mert nem kell újra telepíteni a gamedata mappot az addonok frissítésekor vagy új addon hozzárendelésekor.
És mivel tudom,hogy kedveled a snipereket hát melegen ajánlom mert Szidorovics rengeteg olyan küldetést ajánl fel ahol akár egy bokorból is egy jó orvlövész ruhában meg egy hangtompítos orvlövész fegyverrel kiiktathatod a célt.Igaz hogy csökken az elismert szinted(hírneved) minden nem ellenség megölésekor de hát azt lehet pótolni más sikeres küldetések teljesítésével. A lényeg hogy ne ismerjenek fel a célpont társai és akkor nem lesznek ellenségek. Itt van egy addon amely segítségével az ellenség területére is bemehetsz csak ne állj le beszélgetni meg üzletelni senkivel mert akkor felismernek. [link] -
#47205632
törölt tag
Ha jól tudom van itt ukrán/orosz nyelvtudású is. Készült már Stalker kisszótár az összefoglalóba az ikonikus szavakból, mint a csiki-briki, o kurva, blaty és társaik? Nagyon hasznos lenne, alapműveltség.
[link]
Addig is pihentessétek az agyatokat jó kis gopnik hardbass zenével. -
#47205632
törölt tag
válasz Balathruin #34142 üzenetére
Jah, túl prolis. Bocs.
-
Sensut
őstag
válasz #47205632 #34141 üzenetére
Komolyan mondom, ettől a csiki-brikitől hányingerem van Hogy mitől lett ilyen hülyén népszerű ez a szar nóta, nem tudom, de amikor valaki csak megemlíti, nekem ez az egész Zóna hangulat lesüllyed egyből valami parasztlakodalomba. Ennyire romboló hatású hangulatelemet még egyik játékban sem tapasztaltam, és ez nem maga a betétdal miatt van, hanem a miatt, hogy ilyen buzis divatot csináltak belőle. Feliratkoztam egy csomó Stalker csoportba, de mindenhol csak ezzel a csikizéssel tudnak előállni, a játékról már szó se esik újabban. Ahogy látom már ide is eljutott.
-
félisten
válasz #47205632 #34146 üzenetére
Szerintem humoros, de nem egyforma az emberek vagyis a stalkerek ingerküszöbe, ámde egy üveg kozák vodka után már minden elfogadhatóvá fényesedik.
No meg amúgy is elfér... miért is ne? Inkább ez, mint a Zónán kívüli politikai marakodások.
Na, megyek Vyöhyke-t nézni.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz shield #34138 üzenetére
Szia Shield, van neked idod, hogy a Chernobyl Chroniclessel foglalkozz, ugy ahogy kertem ?
Ma ujra nekilattam kicsit forditgatni, mint mar emlitettem, nincs mar sok hatra, 3 allomany, ez azokban is szerencsere csak nagyjabol mind 2 soros szovegek.
A nevekkel sem fogok nagyon sokat vacakolni, amire van magyar megfelelo, azt mar leforditottam, amire nincs, azoknak majd en adok egy jol csengo magyar nevet es kesz.Lehet egyeseknek ez nem nagyon fog tetszeni, mert hat nem vag egybe a moddal, de igy jartak -
hubai38
aktív tag
válasz ' Tzs , #34125 üzenetére
Bocs ne heragudj hogy most írok,na most a link müködik tökéletesen.A modal van valami probléma,ahogy elérek a le égett farmhoz és elindulok a Skadovsk felé rögtön kidob,ha jobról-balról akkor is,fogalmam sincs mi lehet a probléma.Maga a mod nem rossz,jók a rucik a fegyverek,mutánsok.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #34147 üzenetére
Elég gyenge, amatőr próbálkozás ez a Vyöhyke. Lehetne akár egy XYZ kategóriás akció film is ha a manuszok nem nevezik magukat sztalkereknek benne Ennyi béna színészt összeterelni egy filmbe - hát ez a művészet benne. Még hogy replika a Tarkovszkij féle Stalkerre? Messziről vizet se vihet neki
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- PS/2 vonalkód leolvasót keresek - vásárolnék, kábelekkel, adapterrel együtt - eseteg állvánnyal is..
- Félkonfig! // Ryzen 7 2700x // Aorus B450 Elite // 4x8GB Ripjaws 3200Mhz // 256GB Kingstone Nvme
- Mi Wi-Fi Range Extender Pro
- Gigabyte GTX 1060 6Gb
- 4K-ra játékra i5 4/4 magos PC 3.80GHz CPU 16GB RAM 120GB SSD 500GB GT 1030 HDMI Windows 11 Pro