- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nagy AI-egyezségre készül az Apple és a Google
- Reklámblokkolók topikja
- ASUS routerek
- Facebook és Messenger
- Ubiquiti hálózati eszközök
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Mobilinternet
-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hubai1979
őstag
De egy ösze csapot játékot nem lehet konzolokra is igérni.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
Telda
addikt
Hát én még ilyet nem láttam, nagy nehezen leszedem az alpha csapatot, majd jöttek azok a dagi négy lábú mutánsok és elkezdték a hullákat húzgálni .
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #14656 üzenetére
4-ből 3-at? mér' végezzek félmunkát?
ezt majd egyszer kipróbálom, de általában nem szoktam meghagyni egyet sem főleg amikor a mod elején vagyok, és a fejlövést gyűjtögetem mert sokszor még a husinál is számolja, ha fejbelövöm.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Aarpok
őstag
válasz rétisün #14657 üzenetére
Csak szemléltetés volt a dolog kedves kolléga mint a hiénázó banditák,zsoldosok stb.Ezt akkor vettem észre mikor stalkereket kell védeni a mérések alatt a lápos anomáliánál.3 - at megöltem a husik közül és a 4. elfutott.Nem telt bele 1 perc már jött is vissza cibálni elesett társát,hogy később elfogyassza
Аарпок
-
-
#90933760
törölt tag
Gazdagság van.... Én ShoC-ba is mire a végére értem, igaz jó pár mellék küldit nem csináltam meg és egy idő után a cucc, relikvia hurcolászást is meguntam, de 300-400-nál nem volt több. Jó, a Katonai ruhát 160-ért megvettem mikor Pripyatban ott volt a rejtekhelyen, de mindegy volt kettő. Akkor is, 500 fölé sose jutottam pénzbe.
-
Aarpok
őstag
válasz rétisün #14659 üzenetére
Biztos az a nagyon okos AI megsúgja nekik,hogy az a csúnya őrnagy bácsi volt ezért nem foglalkoznak a dologgal (bár néha azért körülnéznek fegyverrel a kezükben és csak utána állnak neki kifosztani) hanem ha már kiterült a kolléga zsebeljük ki neki már úgy sem kellenek a dolgai.
Аарпок
-
Telda
addikt
Hali!
Kicsit bajban vagyok ezzel a Noés küldetéssel, amikor a mutánsoktól kell védeni.
Megcsinálom az első hullámot, majd megölöm az irányítót, kis pihi, majd jön a második hullám, megcsinálom azt is, Noé még mindig él, de ezt után már nem történik semmi. -
rétisün
veterán
van valaki (dávid?) kék pötty jelöli, neki is életben kell maradnia, ha jól emlékszem.
én csak egyszer vállaltam el ezt a küldit, aztán nem vesződtem vele többet szóval nem tudom, mikor/hogyan kéne végetérnie, vagy mikor lesz befejezett ez a küldi.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Telda
addikt
Akkor lehet az a baj, mert David meghalt.
Köszi!
Direkt mentettem az egész előtt egyet, de nem biztos hogy vissza is fogom tölteni . -
xFreex
aktív tag
válasz hubai1979 #14662 üzenetére
Hali!
Így tudod módosítani:
Megnyitod a gamedata\configs\wpn\wpn mappában a fegyverhez tartozó ltx fájlt. Ez esetben gondolom w_m14.ltx lesz.
Megnyitod WordPad-dal és megkeresed benne azt a sort ami így kezdődik hit_power =.
Az utána található értéket kell módosítani nagyobbra.
Mondjuk duplájára.
Pl.: hit_power = 0.31, 0.31, 0.31, 0.31-ből legyen hit_power = 0.62, 0.62, 0.62, 0.62
Vagy 4 szeresére.
Pl.: hit_power = 0.31, 0.31, 0.31, 0.31-ből legyen hit_power = 1.24, 1.24, 1.24, 1.24- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
hubai1979
őstag
válasz xFreex #14678 üzenetére
[wpn_m14]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params,mod_m14,mod_m14_damage,mod_m14_sounds,mod_sniper_particles,cost_wpn_m14
GroupControlSection = spawn_group
$spawn = "weapons\m14"
$npc = on
$prefetch = 8
scheduled = off
cform = skeleton
class = WP_SVD
ef_main_weapon_type = 3
ef_weapon_type = 11
default_to_ruck = false
sprint_allowed = true
weapon_class = sniper_rifle
;-----------[Ăëŕâíűĺ ďŕđŕěĺňđű]----------------;
inv_weight = 5.1
inv_name = st_wpn_m14
inv_name_short = st_wpn_m14
description = st_wpn_m14_descr
inv_grid_width = 6
inv_grid_height = 2
inv_grid_x = 35
inv_grid_y = 0
upgr_icon_x = 1850
upgr_icon_y = 150
upgr_icon_width = 300
upgr_icon_height = 150
ammo_elapsed = 0
ammo_mag_size = 10
fire_modes = 1
ammo_class = ammo_7.62x51_fmj, ammo_7.62x51_ap, ammo_dumdum
;-------------[Ěîäĺđíčçŕöč˙]-------------------;
upgrades = up_gr_firstab_svd, up_gr_firstc_svd, up_gr_firstd_svd, up_gr_firste_svd, up_gr_firstf_svd, up_gr_seconab_svd, up_gr_seconc_svd, up_gr_second_svd, up_gr_thirdab_svd, up_gr_thirdcd_svd, up_gr_thirdef_svd, up_gr_fourtab_svd, up_gr_fourtcd_svd, up_gr_fourte_svd, up_gr_fourtf_svd, up_gr_change_components_svd
installed_upgrades =
upgrade_scheme = upgrade_scheme_svd
scope_status = 1
silencer_status = 0
grenade_launcher_status = 0
zoom_enabled = true
zoom_rotate_time = 0.25
scope_zoom_factor = 12
scope_name = wpn_addon_scope
scope_x = 80
scope_y = -2
;--------------[Äčńďĺđńč˙]---------------------;
fire_dispersion_base = 0.06
control_inertion_factor = 2.0f
crosshair_inertion = 9
cam_return = 1
cam_relax_speed = 4.5
cam_relax_speed_ai = 360
cam_dispersion = 2.5
cam_dispersion_inc = 2.5
cam_dispersion_frac = 1.0
cam_max_angle = 15.0
cam_max_angle_horz = 3.0
cam_step_angle_horz = 0.25
zoom_cam_relax_speed = 0.75
zoom_cam_relax_speed_ai = 120.75
zoom_cam_dispersion = 0.2
zoom_cam_dispersion_inc = 0.2
zoom_cam_dispersion_frac= 1.0
zoom_cam_max_angle = 6.0
zoom_cam_max_angle_horz = 3.0
zoom_cam_step_angle_horz= 0.25
fire_dispersion_condition_factor = 8
;--------[Äĺđćŕíč˙ ńňâîëŕ â đóęŕő ÍĎŃ]---------;
strap_position = -0.15,-0.15,0.45
strap_orientation = -25,-189,65
strap_bone0 = bip01_spine2
strap_bone1 = bip01_spine1
position = -0.026, -0.077, 0.00
orientation = 0, 0, 0
;-----------[Äđóăčĺ ďŕđŕěĺňđű]-----------------;
use_aim_bullet = false
time_to_aim = 1.0
hud = wpn_m14_hud
misfire_probability = 0.005
misfire_start_condition = 0.6
misfire_end_condition = 0.1
misfire_start_prob = 0.0055
misfire_end_prob = 0.055
condition_shot_dec = 0.0055
condition_queue_shot_dec= 0.0055
hand_dependence = 1
single_handed = 0
PDM_disp_base = 1.5
PDM_disp_vel_factor = 4.0
PDM_disp_accel_factor = 4.0
PDM_disp_crouch = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc = 1.0
reload_dof = 0.0, 0.5, 5, 2.2
holder_range_modifier = 2.15
holder_fov_modifier = 1.0
min_radius = 0
max_radius = 100
hit_probability_gd_novice = 1
hit_probability_gd_stalker = 1
hit_probability_gd_veteran = 1
hit_probability_gd_master = 1
slot = 2
animation_slot = 2
kill_msg_x = 0
kill_msg_y = 0
kill_msg_width = 98
kill_msg_height = 23
fire_point = 0.0, 0.129, 0.942
fire_point2 = 0.0, 0.129, 0.942
rpm_empty_click = 200
shell_point = 0.0, 0.129, 0.192
shell_dir = 0.0, 0.0, 0.4
startup_ammo = 10
visual = dynamics\weapons\wpn_m14\wpn_m14.ogf
light_disabled = false
light_color = 0.6,0.5,0.3
light_range = 4.0
light_var_color = 0.05
light_var_range = 0.5
light_time = 0.2
ph_mass = 3
silencer_light_color = 0.6,0.5,0.3
silencer_light_range = 0.01
silencer_light_var_color= 0.05
silencer_light_var_range= 0.5
silencer_light_time = 0.2[wpn_m14_hud]:hud_base
zoom_hide_crosshair = true
attach_place_idx = 0
item_visual = dynamics\weapons\wpn_m14\wpn_m14_hud
hands_position = -0.063500,-0.150999,0.099000
hands_orientation = -0.049999,0.750000,1.550001
hands_position_16x9 = -0.058500,-0.165999,0.045000
hands_orientation_16x9 = 0.650000,1.200000,0.800001
item_position = 0,0,0
item_orientation = 0,0,0
shell_point = 0.025,0.055,0.221
shell_dir = 0.0, 1.0, 0.0
shell_bone = wpn_body
fire_point = 0,0.043,1.002
fire_bone = wpn_body
aim_hud_offset_pos = -0.052500,0.016499,-0.123000
aim_hud_offset_rot = 0.000000,0.000000,0.000000
aim_hud_offset_pos_16x9 = -0.053500,0.024000,-0.055500
aim_hud_offset_rot_16x9 = 0.000000,0.000000,0.000000
gl_hud_offset_pos = 0,0,0
gl_hud_offset_rot = 0,0,0
lean_hud_offset_pos = 0,0,0
lean_hud_offset_rot = 0,0,0
anm_show = svd_draw
anm_hide = svd_holster
anm_shots = svd_shoot
anm_reload = svd_reload
anm_bore = svd_idle_bore
anm_idle = svd_idle
anm_idle_aim = svd_idle_aim
anm_idle_moving = svd_idle_moving
anm_idle_sprint = svd_idle_movingMinnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
xFreex
aktív tag
válasz hubai1979 #14679 üzenetére
A kiemelt szöveg alapján azt mondom, hogy másik fájl tartalmazza a sebzés értékeket.
[wpn_m14]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params,mod_m14,mod_m14_damage,mod_m14_sounds,mod_sniper_particles,cost_wpn_m14De hogy melyik, azt nem tudom. Sajnos nekem nincs meg a mod és így nehéz.
Anno a Clear Sky-ban alkalmaztak hasonló megoldást a páncélok golyóállóságára. Voltak megadott fix paraméterek az alife mappában az egyik fájlban amire hivatkozott az outfit.ltx xy sora, de mire rájöttem.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
LeoDelux
csendes tag
válasz xFreex #14683 üzenetére
Feltöltöttem az egyész mappát:
http://rapidshare.com/files/462738620/sgm_nano_weapons.zip
A nano modban itt található a hitpower és társai:
gamedata/configs/weapons/weapons/w_sections.ltxMég pontosabban: megnyitod a w_sections.ltx -et és jobb oldalt a görgetősávot lehúzod a felétől kicsit lentebb, és ott vannak ezek a beállítások.
-
dodopek
addikt
Tudod milyen a mod? Hullajó! Íme:
Komolyra fordítva a szót, szeretem a játék elejét.Itt még nincs az a hideg profizmus(már bocsánat), hogy gyertek csak űber páncél, űberfegyver, ezer arti, úgysem lehet bajom. Komolyan meg kell fontolnom a lépéseim, mert igen könnyen jön a felirat: GAME OVER...
Szóval-bár még csak kordonban vagyok(és nem is értek tisztán minden küldetést), de eddig bejön a játék. Nálam megkapná az ajánlott plecsnit.Aarpok!
Kordon, Szidorovics pincéje melletti faluban az a ház, ahol a pince lejáró van, ott ezt találtam:
Megvan még a mod? Ha igen, meg tudnád nézni, hogy neked em lehet e a ruhákat, és fegyvereket felvenni? Illetve van ott még egy sárga gyógycsomag is az épületben, gondolom az kellene a dokinak. Azt sem tudom felvenni.Odébb lehet lökdösni, meg lőni őket, de nem tudom felvenni. Te hogy emlékszel, neked ment?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
-
dodopek
addikt
Nem. Én innen töltöttem le.Nem mindig érhető el a tükör, de nekem néhány próbálkozás után sikerült.
Gamedata mappa, csak bemásolod az alapjátékhoz, és tolod...Baltoafarkas!
A teljesség igénye nélkül...
A CoPból csak Pripyat maradt meg.Kordon,Yantar,Kórház...[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Ez a Way to Pripyat mennyi új helyszínt ad? Mert ezen gondolkozom, hogy kipróbálom. A ShoC-lal végeztem megint, most jön a Clear Sky és utána ezt a módon bepróbálom, tetszenek ezek a hullák, rémisztőbbek mint a gyári lövöldözős zombik azok unalmasak.
-
pvtneo
csendes tag
A Way of Pripyat-hoz fog készülni magyarítás ?
PeL, te értesz angolul...elvállalnád, meg kérhetünk rá ? Természetesen csak ha kedved van hozzá, és időd is engedi Ha nem németet, hanem angolt tanulnék, izomból fordítanám a sok modot
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- VoLTE/VoWiFi
- További aktív témák...
- Nitro 5 AN515-55 15.6" FHD IPS i5-10300H GTX 1650 16GB 512GB+1TB magyar vbill WIFI 6 gar
- Szép állapotú Xbox One Slim 500Gb+GTA V játék!
- Szép állapotú ELITE Xbox One Kontroller Series 2
- MSI GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 256bit RTX 3060 Ti GAMING Z TRIO 8G LHR Videokártya
- Playstation PS VR2 GARANCIÁLIS