Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gzbotii

    veterán

    válasz Brandynew #15671 üzenetére

    Ez a 60mp honnan van? Mert ha egy hivatalos Rev leírás, akkor is vastagon kétlem, hogy így lenne. 15 beszélgetés körül járok velük, ebből kb háromszor azonnal kapcsoltak. Máskor volt 6 óra is. Többen is panaszkodtak, hogy több órát kell várni néha.

    [ Szerkesztve ]

    When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

  • Andralin

    aktív tag

    válasz Brandynew #15671 üzenetére

    > Nem lehet, hogy épp nem volt neted, amikor megnyitottad a felületet?

    Nem tapasztaltam semmi net problémát, amikor tévesnek akartam jelenteni a 450 Ft-os levonást.

    > A biztosítási pénzt meg gondolom azért vonja, mert még be van kapcsolva a napi biztosítás előfizetésed.

    Lehet, hogy igazad van!
    Akkor lehetséges, hogy a prémium csomag aktiválása után kézzel még ki is kellene kapcsolni a régebbi, napidíjas biztosítást, különben továbbra is vonják a díjat, hiába van ott a prémium csomag?
    Mondjuk azért én azt várnám, hogy a prémium aktiválásakor automatikusan törlik a fizetős biztosítást, vagy legalább egy figyelmeztetést írnak, hogy kapcsold ki kézzel te madár, különben továbbra is vonni fogjuk a pénzt naponta. Eszembe nem jutott volna, hogy azt kézzel még törölni is kell, nem volt elég megvenni a prémium csomagot.

    És most már hogy közben elutaztam külföldre, nem engedi kikapcsolni a napidíjas verziót, ezért lenne jó az ügyfélszolgálattal beszélni, hátha ők ki tudnák nekem kapcsolni, meg talán visszakapnám a feleslegesen levont napidíjakat.

    > Ha mondasz egy nevet, e-mail címet PM-ben, akkor rákérdezek a supportnál.

    Szuper, nagyon köszi a felajánlást! :R

Új hozzászólás Aktív témák