Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tuomas

    addikt

    válasz TrollBalint #15316 üzenetére

    Ez nem így működik. A supportnak hiába dugod az orra alá a papírjaidat, nem a Marika nyomja meg a zárolás gombot, hanem az algoritmus. Emberi tényező ebbe nem játszhat bele gondolom, mert akkor akár korrupt is lehetne a rendszer. :DDD

    A revoluttal a következők a problémák (szerintem):
    Túl gyorsan növekszik, a felhasználói létszámot jelenleg nem követik le kellő mértékben az ügyfélszolgálattal.
    Mivel még mindig egy nagyon fiatal cég, most minden forrást arra fókuszál, hogy:
    1. Földrajzilag terjeszkedjen és minél több országban használják
    2. Minél több felhasználót szerezzenek.

    Ez a gazdasági érdek egyértelműnek látszik, hogy másnak a rovására megy, pl arra, hogy a support néha nem megfelelő, gondolom a kapacitásaik végesek.

    Hogy ez jó-e vagy sem, nem egyértelmű, mert: a revolut most arra hajt, hogy nyereséges legyen, önfenntartó, ne a befektetők pénzén kelljen élnie. Ez jó nekünk bizonyos mértékig, mert ha egy cég (vagy bank) nyereséges, sok pénzt forgat, akkor arra nagyobb biztonsággal lehet támaszkodni, kevésbé kell attól tartani, hogy bebukik és odalesz a pénzünk.
    A rossz, hogy ugye ha baj van, nem biztos, hogy olyan könnyű lesz segítséget találni.
    Meglátjuk ez a jövőben hogy fog változni, az biztos, hogy ha belépnek az USA piacra, akkor el kell kezdeni foglalkozni a felhasználókkal is.

    [ Szerkesztve ]

    We were here

Új hozzászólás Aktív témák