Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UberMutant

    őstag

    válasz __Zs__ #14109 üzenetére

    az én béta kártyámmal pont ez a gond. nem fogadja el az appban látható kártya pin kódot. (szerintem nálad is ilyen gubanc lehet, de majd hétfőn talán kiderül.)

  • __Zs__

    tag

    válasz __Zs__ #14109 üzenetére

    Sziasztok!
    Ígértem a visszajelzést a hétfői újrapróbálkozás kapcsán.

    1) A kártya PIN-je zárolva lett (ez látszott a tranzakciótörténet 3. sikertelen PIN megadás utáni szöveges részében) --> 1. lépésként 3 újabb próbálkozás kérése az app-on keresztül.
    2) Ezt követően kp felvétel megkísérlése a még meg nem változtatott PIN-nel (pénteki állapot) , ugyanannál az ATM-nél.

    És láss csodát gond nélkül kiadta az ATM a pénzt!

    Következtetés:
    a) tényleg vak és/vagy béna vagyok, mert hiába néztem meg a telón a PIN kódot az ATM 1. "Nem megfelelő PIN" visszajelzése után, csak sikerült azt 3x hibásan megadnom
    vagy
    b) olyan együttállás volt, amit már nem tudok felidézni, és akkor, ott valami tényleg nem megfelelően működött. :F

    Mivel elég sokan használják a Revolut-ot, ami mögött igen komoly informatikai rendszer állhat, feltételezésem szerint funkcionalitásában alaposan kitesztelve, ezért sajnos arra jutottam, hogy a legvalószínűbb az a) opció. :B

    No mindegy! A lényeg, hogy a visszajelzéseiteknek, ill. az azokhoz kapcsolódó egyes témák részletesebb utána nézésének köszönhetően most már sokkal többet tudok a Revolut működéséről, mint 4 nappal ezelőtt. Lehet, hogy finoman fogalmazva sem ez volt a leghathatékonyabb módja az információszerzésnek (sok-sok szöveg, meg értetlenkedés a részemről), de ettől függetlenül mindannyiótoknak hálás köszönet a vélaszokért, segítségért, ill. az ezekre szánt időért! :R

    Üdv': __Zs__

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák