- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- SkyShowtime
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- VoIP telefonálás
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Rossz hírt kapott, aki Xiaomi EV-t venne
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
teleahocipöm
senior tag
Tegnap próbaképp fizettem az Alin a virtuális Revolut kártyával és nem kaptam visszajelzést a vásárlásról, a revolut is azt írja "Ha 8 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, sztornózzák" amit meg is hosszabbíthatok, ilyenbe még nem futottam bele. Nem tudom a hogy a virtuális Revo kártyával történt fizetés miatt vagy az akciós termék miatt vagy vagy... Az összeg jelenleg levonáskén jelenik meg, ez miatt nem is aggódom, csak most várhatok egy hetet. Mondjuk törölhetem is a rendelés, de kivárom mi lesz belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut