Új hozzászólás Aktív témák

  • Zugi

    aktív tag

    Pár hete egy angliai reptéri transzfert foglaltam online a Revolut kártyámmal. A foglalás elvégzése után a buszos cég oldalán kissé figyelmetlenül ráklikkeltem ilyen képembe nyomott akciós ajánlatra is. Pedig ez nem szokásom, de ez a következő transzfer foglalásnál - amire szükségem lesz- kedvezményt ígért. Gondoltam mit veszthetek, és majd ha oda kerül a sor, hogy foglalom az újabb reptéri transzfert, akkor majd belemélyedek a részleteibe.
    Aztán utána nem foglalkoztam vele, ma viszont a Revolut app-om azzal fogadott reggel, hogy 15 Fontot akarnak ettől a cégtől az 1 hónapos ingyenes időszak lejárta után havi előfizetés gyanánt beterhelni és ez a Revolut számára gyanússá vált, emiatt megkérdezte tőlem, hogy én engedélyezem -e. Mire persze, hogy nemet nyomtam, erről nem volt szó, hogy előfizessek bármire is, aminek szolgáltatásait nem is vettem igénybe, pláne nem úgy, hogy még én fizessek, hogy cserébe majd esetleg kedvezményt kapok. Erre a Revolut app feldobta, hogy ebben az esetben megsemmisíti a kártyámat, hogy ezzel is elejét vegye esetleges további jogosulatlan terhelésnek. Ezt más opció hiányában elfogadtam, máskülönben engedte volna a 15 Font leemelését. Viszont a fizikai kártyám ezáltal azonnal megszűnt.
    Az app azonban azonnal felajánlotta egy új kártya igénylését, és meglepetésemre annak ingyenes kiküldését is. Tehát most megint leshetem a postást, mert érkezni fog az új Revolut fizikai kártyám. Az előzőre feltöltött minden összeg maradt, csak új kártya generálódott.

    Ha nincs ez a Revolut és a figyelmeztetése, hanem mondjuk sima magyar bakkártyám adatai álltak volna rendelkezésre, akkor most tuti lehúztak volna ezzel a 15 GBP-vel. Mondjuk nekem is tanulság, hogy ezentúl online csak a virtuális Revolut kártyát fogom használni, hogy ha hasonló nem kért terhelést kell elhárítani, akkor emiatt ne vesszen kárba egy fizikai kártyám.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák