Új hozzászólás Aktív témák

  • paolinho

    őstag

    válasz UberMutant #45533 üzenetére

    A tegnapi sikertelen Erste Standard debit Mastercard bankkártyáról történő Revolut forint számlára történő sikertelen Hozzáadás-i kísérletet követően ma ismét próbálkoztam ezzel.
    Tekintve, hogy megint azzal a szöveggel lettem elutasítva, hogy "Elutasíták a feltöltésed. A fizetési probléma megoldását közvetlenül a banktól kérheted.", ezért ma felhívtam az Erste TeleBank-ot, és jeleztem ezt nekik. Azt a választ kaptam, hogy a kártyának nincs semmi ilyen jellegű tiltása, és nem is lát ezirányú kezdeményezést sem tőlem. Véleménye szerint a Revolut a hunyó, ott nyomozzak. Megjegyezte még, hogy a problémám nem egyedi, mert ma már legalább hárman keresték a bankot ezzel a problémával. Nekik is csak ugyanezt tudta mondani, mint nekem.

    De kérdésedre válaszolva azt teszem lépésről lépésre, hogy:
    Belépek a Revolut appba
    Kezdőlap - Hozzáadás (Magyar forint)
    Pénz biztonságos hozzáadása
    Kártyaadatok megadása - Folytatás
    Pénz biztonságos hozzáadása

    A pofám leszakad. Most meg elfogadta a pénz elküldését. Ki érti ezt?!

Új hozzászólás Aktív témák