Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    Ha már pont szóba jött a zárolás. Két napos az accountom, tegnap töltöttem rá 3500, ma pedig 86500 forintot (hitelkártyával mindkét alkalommal). A banki levonást igazoló SMS-sel egyszerre jött a Revoluttól is a "Your account has been limited" üzenet.

    Fasza, ezt mondjuk előre is közölhették volna, mert ha hajlandó voltam a személyimről másolatot küldeni, az egyéb dokumentumokat is beszerzem nekik mielőtt elkezdem használni. Mivel ezt a "limited" dolgot nem részletezik agyon, és a virtuális kártya adatait nem rejtette el az app, azért próbálkoztam a frissen feltöltött egyenleg terhére vásárolni, és egyelőre nincs fennakadás, sikeres vásárlás volt a túloldal szerint és a Revolut egyenlegemen is látszik a terhelés.

    Igyekszem összeszedni a bekért papírokat (bérjegyzéket, számlakivonatot, meg ha már külön kategória van a tax return-nek, akkor NAV-os havi kimutatást) aztán majd valamikor megkapják.

    Akinek már volt hasonló esete, hátha tud segíteni:

    Boldogulnak a magyar papírokkal? Mit jelent ez a zárolás pontosan? Amennyi pénz benn van, azzal lehet gazdálkodni, csak hozzáadni nem enged? Mondjuk egyelőre még ez a funkció is aktív, de nem kísérletezek új feltöltéssel. Esetleg a már benn lévő pénzt akarják zárolni?

Új hozzászólás Aktív témák