Új hozzászólás Aktív témák

  • Zirowe

    nagyúr

    válasz Zirowe #34235 üzenetére

    Kis update a 2021.12.31-i későn érkező utalásokkal kapcsolatosan: az ügyfélszolgálatot folyamatosan, minden nap többször b*szogatva, többszöri kérésem és az ügyfélszolgálatos folyamatos hazudozásai után végre 01.12-én rögzítették a panaszomat, amiről kaptam email visszaigazolást, minden korábbi "már intézzük az ügyedet" és "megfelelő team kezében a panaszod" mondat addig kamu volt.
    Ezt követően is naponta rájuk jártam, hogy zárják le az ügyemet és tegnap végre jött a mail válasz, hogy 1 évnyi prémium előfizetés díját, 25k-t írtak jóvá kártérítésként a számlámon.

    Szóval ha más is így járt, akkor ajánlom, hogy ne engedje magát lerázni a "kezeljük a problémádat" meg a "sajnos csak 1, nagyon max 2 hónap ingyen prémiumot tudunk adni kárpótlásul" dumákkal és igenis kérje számon tőlük a problémák megfelelő kezelését, mert egyszerűen botrány ez a harmadik világbeli ügyfélszolgálat és a problémák kezelése a revolut részéről.

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

Új hozzászólás Aktív témák